Okee, we gaan maar ergens op 10 september beginnen, is anders niet echt te doen hihi.. maar allereerst... Pup ik weet niet of ik je al had bedankt voor je kaartje..dus THNX helemaal mijn smaak hihi hang hem denk ik in de slaapkamer want die is ook oudhollands/delftsblauw haha ik lees iets over de staatloterij? iemand nog wat gewonnen?? misschien dat ik het zo nog lees haha @Moor: oew oew oew dan hoop ik dat jij iets hebt gewonnen, die caribben zie ik wel zitten haha @Marieke, mooi buikje, maar ook ik zie geen vloer? hihi @Jutte, wat een mooi gebaar, om Jelka als tweede naam Jasmijn te geven zeg! @Moor, ach ik lees het al.. maar 13,50.. komen we niet ver mee he hahaha @Lies, wat fijn dat alles goed was bij de gyn! @Suuz: Kweenie meer of ik je al had gefeliciteerd!! GEFELICITEERD MOPPIEEE! En ik zag net op hyves foto van Guusje, wat een moppieee! @Lumea, ik zie dat je honger hebt hihi @Suuz, uhm.. ja dus ik had je al gefeliciteerd hihihi nou nogmaals kan geen kwaad he, beetje vergeetachtig, herinner me nu ook dat je kaartje al een paar dagen in mn tas zit, zal hem zo maar even op de bus doen *bloos* @Lumea, dank je mop, voor het aan me denken @Lies, leuke echo foto's! @all: hihi thnx voor jullie lieve 'ongi' berichtjes hihihi @Daan, thnx voor het bloedprik kusje, heb hem nodig gehad *zucht* @Daan, Uhm.. Celeb? WIE WIE WIE? @Babyfoto's, ik zie me toch mooie kindjes voorbij komennnn *smelt* @Joyce, Hooi!! zie dat je vandaag uitgerekend bent! al voortekenen? @Kwie, Moppie, heeeeleeeee dikke knuffelll!! @Daffie, Zooo, sta even met mn bek voltanden, heel veel sterkte aan jou en je meiden! en idd, gewoon aangifte doen, ze mogen niet weigeren! @Pup, knuffie moppie! @daan, ach gut arme Noor @Daffie, hier ook nog geen kaartje, maar misschien is de postbezorging hetzelfde als hier.. wij krijgen uberhaupt geen post op maandag.. en succes met hem AMK! Zooo, ben weer up to date! wat een week zeg.. pffff maaaarrrr, zaterdag was de dienst zoooo moooooi! hebben sávonds met de familie gebbqt en herinneringen opgehaald, en daarna wezen kaarten, dus geen enorme huildag, maar konden gelukkig ook nog een beetje 'lachen' (klinkt raar he?) anywayz.. zou zondag al komen om te updaten maar alle vermoeidheid kwam er uit en was doooood op en verschrikkelijke hoofdpijn dus had er geen puf voor! en gister geen tijd want moest werken en daarna bloedprikken.. snik dat deed pijn!! die kon niet prikken zeg, eerst kon ze al geen ader vinden, daarna wel maar ze prikte niet in die uhm.. groef haha hoe noem je dat? de binnenkant van je elleboog zeg maar haha uhm... maar gewoon hop in mn onderarm en toen stopte ik met bloeden dus moest ze porren, maargoed uiteindelijk toch 5 buisjes gehaald, maar heb nu nog steeds pijn en een vette blauwe plek haha.. nou dat was hem wel weer denk ik... Kusssssss
Ben ik blij dat ik vrijdag naar de gyn mag! Heb opeens een harde buik! (ale de bm staat hard!) voel hem zo'n 3cm nu onder mijn navel.. gaat ie snel omhoog dit keer seg! Gelukkig geen last bij die harde buik dus weet dat ik me geen zorgen hoef te maken! Maar toch.. Bij Sterre deden die harde buiken ook geen pijn.. juist mijn rug.. Hopelijk zet de gyn volgende week die cerclage dat ik toch weer even geruster verder kan! Liefs
Aaaah Ink, wat lief! Joepieeee, 26 oktober om 19u30 hebben we pretecho gepland! Speciaal zo geregeld, want mannetje is dan jarig en vond het echt zo zielig dat ie niet meekan naar Leuven dat ik dit maar als cadeautje heb geregeld! (KNIP, zet je het op de lijst ajb?) Zow, dadelijk eten en dan aan de werkmarathon tot vrijdagmiddag beginnen!
@ Ink: lieve foto's zeg... om van te smelten. Hier even mijn verhaal. Ik heb dus vanmorgen het AMK gebeld en die konden niet heel veel voor mij betekenen maar ik kreeg wel adviezen. Ik moet dus een gesprek aangaan met de wijkagent (dus weer de politie bellen), ik moet dit voorval melden bij de directeur van mijn dochters school (waar de jongens ook op school zitten) en ik moet het ook aangeven op de school van nienke via haar schrift wat er voorgevallen is. De schooldirecteur zou wel een melding kunnen maken bij het AMK wanneer die zich er zorgen over gaat maken en die kan ook een gesprek met de desbetreffende ouders aangaan. Mocht dit allemaal niet lukken moet ik wel weer terugbellen naar het AMK. Ik moet mijn dochters ook goed in de gaten houden en deed er goed aan hun niet meer alleen naar de speeltuin te laten gaan. Ik moest dit wel even laten bezinken allemaal. Het kost enorm veel moeite namelijk om mijn verhaal te doen gezien ik zelf ook genoeg heb meegemaakt op dat gebied en er zelf jaren mee rond heb gelopen en weet wat voor schade dat geeft. Ik ga ook zeker aangifte doen en ga dat ook met de wijkagent bespreken. Die woont hier in het dorp dus dat is wel makkelijk. Ik ben er wel helemaal van slag van maar probeer wel mijn leventje weer op te pikken waar ik gebleven was en hou mijn meiden goed in de gaten. Ik hou jullie op de hoogte hoe het verder gaat lopen.
pffff mag ik effe ego doen? Zag wel een poepie van Ink voorbij komen. Wat een lekker wijffie zeg!! Maar goed, ik ben Moorman even meer (véél meer) dan spuugzat. Al sinds ons samenwonen doe ik de was. Nou ja, niet helemaal waar. Sinds meneer de eerste was die hij deed als volgt deed: Men neme alles wat vuil is, proppen het in de machine, zetten deze op 40 graden, gooien er te veel wasmiddel bij en wachten af of dat goed gaat. Goed, je snapt dus dat ik sinsdien zelf de was doe hè... Goed, sinds het moment van samenwonen is het ook een strijd over wáár de was moet komen. Gevolg: 1 wasmand in de badkamer, 1 wasmand naast zijn bed, 1 wasmand in de waskamer en 1 wasmand die overal inzetbaar is. Lekker systeem zou je denken... Niet dus. Ik vind was naast / onder zijn bed (ja, daar staat óók de wasmand maar dáár zit het niet in). Ik vind was onder zijn nachtkastje. Ik vind was in de babykamer. Ik vind was in de studeerkamer. Ik vind was op de badkamervloer. Ik vind was in de waskamer in een mand met oude lappen. De druppel van vandaag die mij dus kokhalzend boven had, een vuile onderbroek in de mand van de kat!!!!!!!! Gatverdegatverdegatver. Ik heb een periode niets meer van hem gewassen, moest ie het zelf doen. Gevolg: meneeer wacht net zo lang met wassen tot ie minstens 5 vuilniszakken vol heeft en brengt het dan naar de wasserette. Ondertussen de zeeman leegkopend voor onderbroeken en sokken en in de meest onmogelijke combinaties rondlopend omdat er niks meer is dat bij elkaar past. HOE KRIJG IK DIT ER NU TOCH UIT??????? Oh, en z'n sokken eens netjes uittrekken, zodat ik niet steeds hoef te pulken. Zou ook leuk zijn. Ondertussen wel vragen of ik ajb zijn overhemdmouwen een scherpere vouw wil geven. Zijn broeken wil inmaken en mopperen als nét dat ene shirtje niet schoon is. Sorry voor dit ellenlange egobericht maar ben er echt zo verschrikkelijk klaar mee. Ik kan nauwelijks bukken door combi voet - buik en moet iedere keer door het huis sjouwen om zijn vuile was op te rapen.
Hallo! Zo, de ziggomonteur gister geweest, dus gisteravond en vanmorgen weer de hele ochtend geen internet achterlijk gedoe eigenlijk...hopelijk heeft het resetten van de modem geholpen, het probleem lag niet bij ons, maar in "het kastje" buiten zeg maar...ze zouden het verhelpen, maar hoe snel dat gaat?!?! Vandaag een onwijs leuk geboortekaartje gekregen van de kleindochter van de drukker van mijn werk (die ook de kaartjes van Jelka en Mirthe heeft gedrukt). Zijn dochter is een dag voor mij bevallen. Van ruw karton een CD-hoesje, daarin een CD met het nummer "arms wide open" van Creed, die begint met het kloppende hartje van de baby. Op de buitenkant de naam (Kris) en aan de binnenkant de songtekst en een heel verhaal wanneer ze geboren is en hoe zwaar en lang enz. Maar ja, als paps drukker is, dan kan je wel flink uitpakken natuurlijk, haha. Ik heb de drukker gemaild dat hij dit idee mag onthouden voor als ik ooit bedenk een 3e te willen! Zo, nu even bijlezen! @ Ink, wij zijn vandaag ook naar de Difraxflessen overgestapt, wat een gedonder met de Aventspenen zeg...OF er kwam niets uit OF zo snel dat Jelka niet verzadigd raakte, maar overspannen... @ Moor, 2 jaar bij Mirthe volgens mij wel een maandje of 4 denk ik....weet het niet meer. Kan me alleen nog het euvel herinneren dat ik op mijn werk even snel naar de wc moest rennen om te voorkomen dat mijn mooie lichtblauwe bloesje vlekken zou vertonen maar 2 jaar...gut, hoop het toch niet... ***pffff, hart in mijn keel, Mirthe wilde in haar eetstoel gaan zitten en klap zo vol met haar kin op de tafelrand...bloeden...lijkt gelukkig niets meer dan een schaafwondje, maar het klonk alsof haar kaak tussen de oren terecht kwam, brrr...*** Wat een goed idee zeg! Ik ga 's ochtends direct na een voeding douchen, Jelka slaapt dan meestal, maar soms gaat ze na een tijdje huilen, maar ja, is zielig, maar je moet wel ook voor jezelf zorgen Pupje! Anders heeft Ties ook niets aan je met een depri mama!!! @ Daan, over die HA en comfort te mengen, dat ligt eraan of comfort ook hypoallergeen is. Als je HA voeding met gewone voeding gaat mengen is het HA-effect volgens mij niet meer werkzaam, dus heeft HA weinig zin, tenminste, dat vertelde het cb mij bij Mirthe. Maar ik heb helaas geen tips voor die johannesbroodpitmeel.... @ Suuz, jij dus ook al op andere flessen, dat heb je snel door haha Ja, lekker gewandeld, wel met de wagen gister, vandaag voor het eerst met de babybjorn, Jelka heeft er heerlijk in geslapen! Maar flesjes? Kolf je of moet je nog ontstuwen? Lekker hoor, dat je zaterdag de kaartjes kon regelen, dat was hier ook een probleempje, op woensdag bevallen, donderdag kaartje afgemaakt (moest ik zelf doen natuurlijk) vrijdag drukken en dan maandag pas afwerken....en dan ben je zo al een week verder voor je kan versturen... @ Moor, dus het ruikt nu lekker in huize Moor? *Rinke biedt aan alle luie papa's streng toe te spreken!* @ Loel, Roan heeft het poepen door, jeeeeehhh!!! @ Lies, wat een gedonder zeg, die verzekering! En Jasmijn, ehm, heb het lange verhaal een paar pagina's terug staan, maar kortgezegd had mijn moeder mij graag Jasmijn willen noemen, maar was mijn vader het daar niet mee eens.... @ Daan, en, nu wel nee kunnen zeggen tegen de Felicitasdame? Ik heb dit keer die doos niet besteld, vanwege die dame. @ Lumea, had je vader nog geen datum geprikt dan? Was toch al bekend dat hij ging trouwen? Wel een lieve vrouw (weet het even niet meer), maar het is idd confronterend dat hij na jouw moeder toch een andere liefde heeft. Ergens heb je toch een eeuwige trouw in je hoofd als het om je ouders gaat hè... Weet nog dat de vader van mijn ex overleed en mijn ex heel stellig was dat hij vreselijk kwaad zou worden als zijn moeder met een andere man thuis zou komen. Inmiddels hoop ik (is 12 jaar geleden), dat het voor dat moment een emotionele uitbarsting was, want zijn moeder was toen net pas 50 en om je hele leven alleen te blijven lijkt me ook niet alles...toch? Dubbel lijkt me... ik heb ooit in een ander topic een gat gegraven hier in de nieuwbouwwijk aan de overkant, daar zouden we alle schoonmoeders in dumpen, voordat de betonstorters zouden komen om de funderingen voor nieuwbouwwoningen te storten.... @ Sas, arme Mark, dat ie ineens moet werken. Maar ehm, vooral arme Ryan en jij....bleh, hoop dan in ieder geval dat Ryan een rustige nacht heeft nu!!! @ Daffie, mooi dat het kruikje lijkt te werken. *stuurt de kabouters Dafs kant op* Ik dacht gister na een dag niet vloeien, jeeee!!! Maar vanmorgen met een klein inlegkruisje naar het winkelcentrum en onderweg dacht ik al "shit" en ja hoor, het was nog geen reden tot juichen.. Hey Liesje, je mag bij mij ook je nesteldrang komen uitrazen hoor @ katja, haha, die Alex, had ie zich nog niet ingelezen in de wereld die papa zijn heet!?!!? @ Ink, Jelka slaapt ook beter op haar zij. Wij hebben dit ding: Baby Sleep | Veiligheid Slaapzakken | voormijnbaby.nl Om te voorkomen dat ze op haar buikje rolt straks....ja, bezorgde moeder... @ Muis, vreemd genoeg zijn vaak de bijeenkomsten na een begrafenis erg gezellig, omdat je idd herinneringen op gaat halen enzo...fijn dat het een mooie dienst was! Bloed geprikt dus................en nu? *Oeh, Sigrid is lief!* @ Daf, wat je allemaal moet ondernemen zeg.....je zou juist geholpen moeten worden, maar dit klinkt een beetje als kastje en muur en halve "indien en als" verhalen zeg maar... @ Moor, mannen en was, die combi bestaat gewoon niet... Hier gelukkig wel eentje die zijn was in de wasmand gooit, maar meer omdat ik het anders gewoon niet was! Dus..misschien is dat de optie? Hoewel, als ik zo lees koopt hij gewoon nieuw dan?!? Hmmm...irritaaaant! Zo, we gaan even koken, straks komt er kraamvisite, dus we moeten op tijd klaar zijn!
@ Jutte: ik zie het ook als van het kastje naar het muurtje sturen totdat ik niet zo vriendelijk meer blijf en ik mijn mond ga open trekken. Ik zou zeker geholpen moeten worden, maar het lijkt wel of dat in deze maatschappij niet meer mogelijk is. Ik ga morgen in elk geval naar de directeur toe en daar met veel moeite (wordt erg emotioneel steeds als ik mijn verhaal doe) mijn verhaal vertellen en daarna ga ik de politie maar weer bellen (3e keer) voor een gesprek met de wijkagent. Het is zo vermoeiend maar ik ga ervoor. Het zijn wel mijn meiden en die zijn wel mijn alles. Ik laat wel weten hoe het verder gaat dit verhaal. Lijkt net zo'n soapserie pfffffff:x:x
hahahaha, ben ik ff blij dat mijn mannetje wél de was goed doet. Ik moet eerlijk zeggen dat hij nog beter wast dan ik. Ik doe vaak van alles bij elkaar en ook alles in de droger (wel op een lage stand) Het gaat bijna altijd goed hoor... Uhm.. verder is er eigenlijk weinig blijven hangen. Oja; Mirthe die op de tafel klapte, geef haar maar een kusje op haar kin. Dat was vast schrikken, het bloed ook vaak zo heftig he, dan lijkt het al snel heel wat. Ik word hier een beetje gek van alle telefoontjes/ smsjes/ emailtjes die hier binnenstromen. Vooral Alex' vrienden zijn zoooo nieuwsgierig. Mmmmm, Alex wil film gaan kijken, heb ik dus totáál geen zin in!! GA denk ik boven maar ff tv kijken dan. doeggioe
katja, het is dat mijn foon leeg is, anders had ik je meteen een sms gestuurd maaaaarrreeeeeee, poep dat meisje eens uit ben nieuwsgierig! hihi
PANIEK IN DE KEEEEETT !!!!!!!!!!! Marco Borsato op rand van afgrond 'Dit is een gitzwarte dag' Het gaat van kwaad naar erger met Marco Borsato. The Entertainment Group (TEG), het artiestenbureau van de populaire zanger, is zo goed als failliet en vraagt vandaag uitstel van betaling. Borsato zelf staat daarmee ook op de rand van het bankroet. Hij zou namelijk voor zes miljoen euro borg staan voor zijn bedrijf. In een verklaring maakt The Entertainment Group bekend dat een door de rechtbank aan te wijzen bestuurder verdere beslissingen over alle activiteiten zal nemen. Indien TEG daadwerkelijk omvalt, dreigt ook voor Marco Borsato privé een faillissement, omdat hij voor zes miljoen euro borg zou staan voor het bedrijf. Borsato is vijftien jaar betrokken bij The Entertainment Group en aandeelhouder van het bedrijf. De zanger schrijft op zijn website 'enorm aangeslagen, teleurgesteld en ontgoocheld' te zijn. 'Dat het met een bedrijf als The Entertainment Group dat zoveel mooie artiesten vertegenwoordigt, zo ver heeft kunnen komen, is onbegrijpelijk en valt moeilijk te verteren.' De afgelopen weken is volgens Borsato alles in het werk gesteld om een redding of doorstart mogelijk te maken. 'Hoewel ik zelf niet verantwoordelijk ben voor de financiële problemen, en ik de gevolgen en verplichtingen van deze surséance nog niet kan overzien, ben ik bereid alles te doen wat in mijn macht ligt om de schade en gevolgen te helpen beperken.' Volgens De Telegraaf zou de zanger samen met Guus Meeuwis bezig zijn aan een doorstart, los van zijn voormalige zakenpartners. Villa bijna kwijt TEG, dat onder meer Ilse de Lange, Guus Meeuwis en Borsato zelf in de portefeuille heeft, kwam afgelopen maanden in problemen door een reeks van foute investeringen en extreem hoge uitgaven. Daarnaast wordt een zusterbedrijf van TEG genoemd in verband met fraude. Financier Rabobank legde onlangs beslag op de woningen en bedrijven van TEG-topmannen Borsato, Paul Brinks, Unico Glorie en Ajax-directeur Rik van den Boog. Overnemer Vorige week kwam naar buiten dat Borsato in gesprek is met Stage Entertainment (het theaterbedrijf van Joop van den Ende) over een oplossing voor zijn in geldnood geraakte firma. Stage Entertainment is echter niet van plan om het hele bedrijf van de zanger/acteur over te nemen. The Entertainment Group organiseert onder meer het jaarlijkse spektakel Symphonica in Rosso. Dit jaar, in oktober, staan in het Arnhemse Gelredome drie concerten gepland met als hoofdgast Diana Ross. Daarvoor zijn al tienduizenden kaarten verkocht. Het bedrijf laat weten alles te doen wat in zijn mogelijkheden ligt om Symphonica in Rosso door te laten gaan. Wat er ook gebeurd.. Marco blijft mijn grootste held!!!! Sorry, moest het ff kwijt!
Hoi hoi, even een vraagje; Weet iemand wat er met Bonsai/Magnetron is? Ik zie een reactie van iemand op haar www van hyves en dat klinkt niet goed. Maar ik durf het ook niet te vragen aan haar, verwacht iets heel ergs namelijk.
@kwie, ik zie bij haar msn-naam: Dag kerel, ik ga je missen... Verder weet ik het ook niet... Zag het vanmiddag ook, maar durf ook eigenlijk niet echt verder te vragen... Heb haar trouwens niet op hyves, dus geen idee wat daar gezegd is....