Marieke, ik wil zelf wat sterker worden en afvallen. Ben ietwat aangekomen het laatste jaar, en dat gaat ten koste van mijn rug. Die moet weer getraind worden zodat de kans op rugklachten tijdens zwangerschap verkleint word. Roken tijdens zwangerschap, tja.... ik zou het tot het minimum houden. Hoop uiteraard wel gestopt te zijn voor ik zwanger ben..... Haha, een poetshulp die geen koffie wil?? Das bijzonder.... Wel lekker hoor..... Mogguh Syl!
@Helma: goed dat je zo lekker bezig bent! En spannend dat jullie weer actief voor een kleine gaan! @Moor: werk ze!
Syl actief is bij ons nog steeds: we zien wel! Wel hebben we de deal als we eind van het jaar niet zwanger zijn hij zeker naar de HA gaat. (hoewel hij nu steeds zegt dat ie gaat als ie het rustiger heeft!)
Moggel meissies, Wat raar dat het cb dit dan adviseert. Heb toch duidelijk gezegd dat we HA gebruiken en het staat ook in het boekje, wat ze heeft nagekeken. Hmmm............nu weet ik het niet meer hoor. Wel nee kunnen zeggen tegen de felicitasdame, maar god wat een doordrammers zeg. En na elke uitleg een stilte en dan moet je wel wat zeggen natuurlijk en je wil ook niet onbeleefd overkomen. Auw, kusje voor Mirthe d'r kin. Ik moet er nog even niet aan denken. @Helma weer op de lijst. Leuk meid! @Magnetron/Bonsai, sterkte meid. Wat ontzettend verdrietig zeg. Kusje voor jou.
GOOOOOOO Helma! XXX Helaas niks geworden deze maand. Jammer hoor. Maandag werd ik ook ongesteld dus weer een maandje erbij (ikke wil nog even niet op de lijst hoor, vind het wel even lekker om er geen datum bij te hebben staan). Meisjes, meisjes, meisjes, wat een lieve woorden allemaal op mijn bericht. Ben al zo emotioneel deze dagen (stomme hormonen) en dan kwam dat er ook nog bovenop. Jullie hebben me duidelijk gemist en niet alleen als persoon maar ook in verhalen en dat geeft me gek genoeg weer een schop onder de kont van realiteit. Dusssss .... Nozem was maandag en dinsdag droog bij thuiskomst. Is dat nieuws of niet?!? Wie weet wordt hij nog wel een goede luisterende huishond. Al is momenteel Ja Nee en Nee is Ja en als meneer een middelvinger had dan stond die continu op. Puberen begint al op een vroege leeftijd. Strakkies komt er een monteur voor de ketel. Een check-up maar ik denk gelijk een vervanging. Sinds we vorig jaar in dit huis getrokken zijn lekt hij al water en als de druk laag is hebben we een soort verstopte vogel in de buizen zitten qua fluiten dan. Niet echt aangenaam als je om kwart voor zes 's ochtends je moet douchen en het fluiten door drie huizen heen gaat. Gaan jullie nog iets bijzonders doen vandaag?
Heee Kwie! en Daan! Plannen voor vandaag.... ik heb zojuist nog wat info naar mijn advocaat doorgestuurd voor het kort geding wat we aanvragen voor mijn salaris... Verder zo naar de pedicure, nog een pakketje maken en een mega berg strijkgoed....
Goedenmorgen meiden, heb vannacht heel slecht geslapen maat ben om half 6 toch lekker in slaap gevallen tot ja ja half 10 dat de wekker ging moet zo om 11.15 uur bij de nieuwe verloskundige zijn dus ben benieuwd daarna weer aan de schilder ik zal eens weer foto's maken van hoe het nu is is echt al opgeknapt joh ow jeeeeeej vandaag 30 weken nog maar 10 te gaan kan echt haast niet meer wachten even een paar korte reacties want heb het gister avond nog gelezen ds ben een hoop kwijt @ Moor wil langkomen bij mij en sas komt dan mee leuk ik ga nog maar ff druk doen dan Moor bedankt voor je kaartje ook deze had sjoerd weer als eerste gevonden @ Mirthe gevallen auw auw auw das niet fijn zeg @ volle luiers en moeilijk eten of slapen wat staat me nog allemaal te wachten zeg @ lies een pretecho op mannetjes verjaardag leuk @ Helma die weer komt buurten hier en op de lijst wil leuk meis @ kwie die ook weer vaker komt gezellie en een droge nozem Yes en nu weet ik het niet meer ga de lijst pakken en updaten Helma war voor gegevens wil je bij je nod hebben staan kwa ronde enz en uhmmmm ff goed denken je was 30 he
NOD: * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Katjak79, 30 jaar, ronde 15: 1e kindje D-date 13 sept.geslacht ♀ * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoekjes: * Knippy 16 september controle verloskundige om 11.15 uur * katja 17 september controle verloskundige * Daffie 17 september CB met melvin * Marieke 18 september Nekplooi meting + 3e echo om 13.00 uur * Moor 18 september controle verloskundige om 15.20 uur * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur * Sylvia 1 oktober controle verloskundige om 9.50 uur * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Helma : laat het op zijn beloop wel gestopt met de pil * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Oke, denk even mee: Vorig jaar 1 augustus gestopt met de pil, dat zou dan maand 14 zijn? Min 2 door de relatiecrisis.... Zeg maar ronde 12 dan?
Prima zal ik ronde 12 erbij zetten voor je maar dan wel raak he duimen draaien dan ga ik nu naar de verloskundige kom vanavond wel even melden
@Knip, weer niet lekker geslapen. Dat is wel iets van je zwangerschap he. Bah zeg. Succes bij de vk trouwens. Wanneer gaat eigenlijk je verlof in? Wat ik ga doen vandaag? Het is de bedoeling om straks even de stad in te gaan. We hebben een armbandje en een bestekje gekregen voor Noor en dat hebben we laten graveren. Als het goed is, is het klaar. En ik ga misschien even voor kleren kijken. Maar misschien ook niet. Is maar net hoe ik me voel. Iig voor nieuwe schoenen
Thanks Knip, ennuh... have fun!!!! Wat te doen vandaag.... Beetje opruimen, om 2 uur sporten en verder niet veel boeiends.... Tja, bekijken waar we eventueel heen zouden kunnen op vakantie. Brazilie gaat het toch niet worden, aangezien de grote auto net een reparatie van zo'n 1000 eurie's heeft gekost... :x
pffff, hier nog steeds niets.... Ik heb altijd met de 28e in mijn hoofd gezeten, dacht dus aan 28 Augustus.. het zal toch niet zo zijn dat het 28 sept wordt mmm, neeee ik denk het toch niet hoor, ik denk en hooop dat het binnen een paar dagen toch gebeurt is. Ik hoop de 20e, vind ik wel een héle leuke datum en niet alleen omdat het 20-09-2009 is, maar omdat we dan precies 2 jaar getrouwd zijn!! ff kijken wat er nog is bijgebleven, heb de helft gisteravond gelezen en nu net nog een beetje; @Helma; leuk dat je er weer voor gaat meid. Begrijp ik hieruit dat het weer helemaal koek en ei is tussen jullie? @Marieke: ik vind het maar raar dat je gyn zegt dat je niet mag stoppen met roken, volgens mij mogen ze dat niet eens zeggen. Ik ben er ook van overtuigd dat dit de reden is dat er nog best veel meiden blijven roken ondanks zwangerschap(swens) omdat anderen/ dokters zeggen dat ook stress schadelijk is.... Sorry, ik weet dat ik heel wat meiden nu op hun teentjes trap omdat er hier ook een aantal zijn die nog roken, maar zo denk ik er nu eenmaal over. Ik vind: waar een wil is, is een weg. Kan ik niet bestaat niet voor mij. Ik ben ook overal mee gestopt wat schadelijk kan zijn voor de baby en geloof me... ik heb het er soms best moeilijk mee, maar ik ga zelfs proberen borstvoeding te geven ondanks dat dit betekend dat ik nog een paar maanden niet kan drinken/ roken etc. Mmmmm, het is nu wel een heel erg betuttelend stukje geworden. Ik hoop dat jullie niet boos op me worden, maar ik moest het gewoon ff kwijt. @Knip; veel succes/ plezier bij de nieuwe vk @Daan: shop ze! Ik ga even boven stoffen en daarna gaan we heel even de stad in, we moeten een FM antenne hebben voor de radio en ik wil kijken naar versiering voor als de baby er straks is. Wilde ik eerst niet, maar nu toch weer wel tot vanmiddag!
lieverds ik ben jullie aan het verwaarlozen, probeer bij te lezen, maar op alles reageren is even moeilijk, kan gewoon geen tijd vinden...Als de kraam straks weg is, blijf ik lekker beneden! Ze is nu met Loïs naar de speeltuin... Bedankt voor jullie kaartjes, lief! Dikke kus voor jullie allemaal! En 1 extra voor Kwie, Daf en Katja. Hier trouwens alles okee, geen vreselijk gebroken nachten, krampjes oid...hmm even afkloppen!!
Katjak, is écht waar hoor, mijn gyn zegt dat! Tuurlijk, waar een wil is, is een weg. Maar zoals ik daarstraks al zei, heb ik het karakter niet om te stoppen. Had daarstraks dus te luid geroepen ivm die poetshulp! De keuken kan ik zelf nog afwassen dadelijk. De vloer is wel gedaan.. enkel de kastjes nog. Ondertussen al wat spinnenwebjes tegen gekomen.. De stoelen zijn niet gestofzuigt (zijn van stof), zowel de sofa niet, de krabpalen niet van de poezen.. Net daar waar zoveel haartjes zitten van mijn kleine keuteltjes! Maarja.. dadelijk dan toch maar de stofzuiger nemen en verder aan de keuken. Voor de rest niks aan te merken..
Marieke, is het niet de bedoeling dat jij juist NIET gaat stoffen??? Hoe zijn de afspraken hierover? Word er bepaald wat ze mogen doen of bepaal jij dat? Kat, ik begrijp je absoluut hoor! Kan zeggen, afgelopen maand spookte het heel erg door mijn hoofd en heb ik sinds evt klachten bijna niet meer gerookt. Ben er dan ook van overtuigd dat ik direct stop (weet dat het te laat is.... maar toch)