Jelka ligt dus ook lekker te slapen. En zonder zak, dat is toch al een heel verschil. En Mirthe lekker aan het zingen en zichzelf aan het voorlezen. Cute! Wij hebben Guusje alleen boven liggen, niet beneden. Loïs wil haar anders alleen maar aaien, en er verdwijnt van alles in de box waar Guusje toch echt te klein voor is... Ik kom niet uit Kesteren, maar ligt hier om de hoek, ken er wel een aantal mensen vandaar. Hier staat voetbal op, maar expeditie R is wel leuk, kijken of ik hem over kan halen, vast niet... Idd Pupje waar ben je meid?
Applaus voor Moormama! Goed zeg. Jij gaat ook al bijna met verlof, doe het wel rustig aan, ook met je pootje. Tja een sneltreinvaart, weet t ook niet. De vk zei dat ik ws gewoon afgevallen ben tijdens de zwangerschap, maar omdat Guusje vrij zwaar en groot was, kwam ik wel wat kilootjes aan, en die kilootjes liggen nu in een ledikantje en de rest in de kliko...
Moor, uuh debolle oogjes en de wallen heeft ie overduidelijk van mij hahahahaha..weet niet of er wat Indisch in zit..de een zegt van wel en de ander zegt van niet..hihihi Suuz, wat een genot zeg, dat Guusje pas om half 6 kwam! Mark is ook echt een lieverd, hij mag soms wel achter t hek, maar snel er weer achter vandaan hahahaha Afvallen, de vrijdag nadat ik bevallen was, woog ik weer 62 kilo...en past alles weer..baal wel een beetje, hoopte dat er iets van kilootjes aan bleef zitten..mja..helaaaaas Uuhmmmm......Oohjaa Jutte, was jij dat die al eens gefietst had??? Kuss
Hoe was het trouwens bij de vk? *edit* goed dus lees ik. En jullie gaan voor zondag. Ik hoop met jullie mee!!!!!!!!!! @ Jutte: ben heel benieuwd om over een aantal pagina's te lezen hoe 'ontzwangerd' jij je inmiddels voelt . *edit* redelijk ontzwangerd dus, alleen nog even naar de kapper . Heb je nog foto's van je wenkbrauwen????? Tot op je wangen....ik ben zooooo benieuwd hoe dat eruit ziet . @ Rootje: zwaai zwaai, mooi dat alles goed gaat! @ Knippy: tja rustig aan doen.....makkelijker gezegd dan gedaan he @ Desert: goed zeg dat het zo goed gaat met Ryan. Ooooowwwww en wat een cutie. *smelt* @ Loel: ernstige kiespijn: brrrrrrrrrr @ Daffie: wordt helemaal naar van je berichtje. Goed dat je er achter aan bent gegaan ook gesprekken voor Nienke te krijgen. Zo belangrijk dat ze hier goed in opgevangen wordt. @ Suuz: wat heerlijk die roze wolk! Hoe vindt Lois het allemaal eigenlijk? @ Moor: let je ook een beetje op jezelf. Werken, tupperware partiebeest uithangen en ook nog een zeer pootje. @ Desert: wow gewoon al weer 62 kg en alles aankunnen. Dat heeft hier toen wel een paar weekjes geduurd. Dat vond ik toen zo erg. Ben je bevallen, kun je nog niet in je oude vertrouwde mooie kleren. Daarom heb ik dit keer maar mooie zwangerschapsbroeken gekocht.
Goeiemorgen! Lumea, helpt het mss als je voor Maureen een spelcomputer koopt?? MIsschien wil ze gewoon ook zo een ding? Jakkes, slecht geslapen hier! Neus zat weer dicht! Gisteravond toch even op kermis geweest. Toen we thuis kwamen voelde ik me wel goed. Denk van de frisse lucht.. Maar dan ja, vanmorgen weer.. pff Om 13h naar gyn, booh wat is dat spannend!! (vooral voor de nekplooi!) Wish me luck! xxxx
Goedemorgen! Maureen gunt mama dus geen tijd om even bij te lezen, moet er stiekem wel een beetje om lachen, kleine directrice... Loïs vindt Guusje geweldig, ze is wel wat baldadig en doet dingen die ze eerst niet deed, zoals dingen in haar neus stoppen, moeilijk doen met slapen tussen de middag. Maar goed mama houdt vol! Marieke buitenlucht doet je vaak goed! Veel succes vanmiddag, kan me indenken dat het spannend is. Durf het bijna niet te zeggen, maar Guusje werd pas om 6.20 wakker. Haar snel eruit gehaald, flesje. Toen werd Loïs wakker om 7.15. Guusje terug naar bed en Loïs mee naa beneden. Ik ben er al helemaal handig in haha. Zometeen eerst naar de winkel er is werkelijk waar niks meer in huis, op beschuit met muisjes na dan.
Goedemorgen! Zo ik ben echt moe heeeeeeeeeeee. Niet zo goed geslapen. @ Marieke: Ons meissie heeft nu een nijntje speellaptop. Maarja, da's niet het echte werk waar papa en mama ook op zitten. Dus die vind ze wel aardig maar ze beseft heel goed dat dat haar speelgoed is en de laptop van pa en ma iets veeeeeeeel bijzonderderderderders . Nu zitten we trouwens te ontbijten en zowaar ik 'mag' even op de laptop. Ze zit zelf in een boekje te kijken. @ Suuz: ah wat heerlijk dat Lois helemaal weg van haar zusje is! En wat heerlijk dat je zo lang hebt kunnen slapen. Fijne dag iedereen. Het zonnetje schijnt hier volop. Blijft een mooie dag hoop ik.
Lumea, precies een baasje hihi Zo gaat dat hier ook.. een vriendin van mij komt vaak langs met haar kindje van 3. Als mijn vriend achter de pc gaat zitten gaat ze naar hem toe en zegt: Diego, zetel zitten !! En dan word ze ook écht boos als hij dat niet doet hihi.. Maar eigenlijk wil ze gewoon dat dat Diego met haar op nummers van Plop moet dansen!
morning all! Vandaag een rustig dagje, alleen maar de vk gepland!! Heerlijk . zo lekker een stukje lopen met de hond, daarna een beetje in en rond huis rommelen. Heb er helemaal zin in. Volgende week weer mama mazzeldagen he meiden, bij de Prenatal. Voor wie het nog niet wist
Ik wist dat nog niet, dus bedankt! We willen nog een duowagen kopen. Eigenlijk tweedehands. We hebben voorkeur voor de Mutsy Urban rider waar een duoseat aan geplaatst kan worden maar daar zijn er niet veel van op marktplaats. Geven ze ook korting op wagens? Ik zal zelf eens even kijken. Even aan de mama's met nu een peuter en een baby. Hebben jullie nog een duowagen gekocht? En zoja...welke? Waar heb je vooral op gelet? Ik heb eigenlijk voorkeur voor een niet naast elkaar omdat ik die toch heel erg breed vind (ook al kom je wel door de deuren heen). Ze sturen wel weer makkelijker dan die achter elkaar. Maar die Mutsy is vrij compact en heeft de draaiende wielen aan de achterkant zitten, ook zijn de wielen mooi groot. Vind die wagens alleen zo achterlijk duur . Hoewel de mutsy dan relatief nog meevalt.
Lumea, ook op alle wagens! Dit keer zelfs ook op Stokke en Bugaboo!! Mijn ouders effies geluk zeg, die krijgen nog eens en bak met geld terug nu! We hadden de Joolz omgeruild tegen de Stokke mét de afspraak dat als ie mee zou doen met de MMD we geld terug zouden krijgen. Is toch een dikke 300 euro!
hoihoi nog maar weer een berichtje om m'n abo te herstellen, andere email werkte ook niet, deze wel gelukkig gedoe hoor... Dikke knuffels voor jullie!!!!!! Helaas deze weken even weinig tijd om te reageren, probeer wel mee te lezen hoor! Reageren komt hopelijk na volgende weekend weer, dan is bij ons/mij de grote drukte voorbij. Bye!
Joehoeeeee, ik ben er nog gewoon meiden. hahahaha, nog steeds geen voortekenen hiero. Alhoewel, ik heb wel sinds vannacht veel last van afscheiding, meer dan normaal en nu moest ik meteen aan Pup denken, die had dit ook een dag van tevoren... ben benieuwd. @Moor: doe jij eenb eetje rustig aan met dat pootje van je! Suuz: wat een droombevalling en kraamtijd heb jij zeg! En Lois ook nog eens helemaal gek van haar zusje. Wauwwwww Ik ga er weer vandoor, mijn broer belde net dat hij aan het werk is in Purmerend (woont in Rotterdam) dus ik ga ff bij hem langs. Sas; ga je toevallig ook zo winkelen bij/ in de Eggert?
Mogge! @Jutte: wij hebben onze ledikant en commode gekocht bij Kesteren... en wonen in Noord Holland (een heel stuk rijden van Kesteren vandaan). @Moor: jaaaa, ik had gezien dat Prenatal speciale dagen had, ik ga volgende week ook even naar Aalsmeer (daar is een hele grote) om wat basis dingen aan te schaffen (hydrofiel luiers, thermometer etc etc)
Nog een uuuur!!!! whaaaaaaaaaaa Erg zenuwachtig voor de nekplooi!! Jezus seg!! Ben zo bang dat het niet goed zal zijn.. Net nog met de doppler geluisterd en het hartje klopt nog stevig! Hopelijk blijft het zo. Zo, ga me maar een beetje verder klaarmaken (hoewel ik al een deel uren klaar ben ) liefss
@Marieke: ik ga voor je duimen! Had je al bloed afgegeven? Zal nog wel een paar dagen duren voordat je de uitslag krijgt zeker?
Nu ja zeg..alle abbonementen weg...dus ff hier weer iets posten om het te vernieuwen. Oh trouwens...nieuwtje...Alyssa loopt helemaal alleen los!! En ze hobbeld de hele kamer door............(vertederd kijkende smile) Groetjes, Miranda