Heeelow ladies! Jeetje Kat, nog steeds niets...... Je houd het wel spannend hoor! Miran, niets is nu meer veilig, nu je meisje kan lopen!!! Maar stoer
aaaah lekkerrrrrrr!!!! heb net 4 witte tijgerboterhammen met boter en pure chocoladevlokken op! Dat was genieten zeg! Boodschapjes voor het weekend zijn binnen (had het meeste al) en ben effies naar de kapper geweest! Heerlijk. Syl, met de kleine rommeltjes bij Prenatal nog steeds "uitkijken" hoor! Blijft de duurste babywinkel die er is! Miran, wat een knap meiske zeg! Goed hoor! Lumea, geen ervaring nog met duowagens hoewel ik wel vind dat als ze achter elkaarzitten er altijd 1tje niets ziet ik zou denk ik voor de easywalker duo gaan. Waarom weet ik niet, maar die ziet er goed uit vond ik. Sas, hoe is de agenda van jou en kleine man gevuld niet volgende week maar de week erna? Volgende week is volgestroomd in 2 dagen tijd Kat nog steeds zwanger pffff "hou je het nog vol??" hihi Ik doe rustig aan hoor met pootje. Ahum.... Marieke, je bent aan de beurt!!
Hallo hallo! Zo, het is 13 uur, hoop dat we de huiluurtjes weer gehad hebben Meestal is het hier vanaf de voeding van 9 uur gedonder. Vandaag wel weer minder dan gister, dus wie weet zit er een dalende lijn in? Zou wel fijn zijn.... ff bijlezen: @ Moor, schaapjeswolken bij Loel, da's een goed idee! @ Suuz, hier ook nog geen baby in de box hoor, dat geeft dezelfde effecten als met Loïs, haha. Mirthe wil graag met haar zusje spelen... Dus leggen wij Jelka in de wandelwagen. Vind het iets te ver naar zolder, als de wieg naar Jelka's eigen kamertje gaat, dan is het gedaan met in de wagen slapen. Wil zo ook het verschil houden dat de wagen en wieg voor slapen zijn en de box voor spelen/wakker zijn. @ Sas, je mag mijn 4 kilo wel hebben hoor!!!! Wilde net de WII aanzetten, maar ineens zag ik een mega grote spin onder de kast waar het board staat kruipen. Brrrr...met enorme hartkloppingen heb ik een grote schaal over de spin heen gegooid, mag Rinke het zo weghalen, mij niet gezien Nu ben ik een beetje huiverig alsnog dat WIIboard te pakken, mietje hier...maar ik ben zo benieuwd of mijn weegschaal en de WII het met elkaar eens zijn, volgens mij is mijn weegschaal niet helemaal juist nl. Maar ja, het feit dat ik nog steeds maar één jeans aan kan zegt genoeg En ja, ik heb gister gefietst, ging prima! Heb ook geen enkele last van muts of hechtingen, alleen dat stuitje! en daar zit ik niet op, als ik fiets, dus dat ging goed! @ Lumea: Bekijk bijlage 15901 en mooie zwangerschapsbroeken, ja leuk, maar die band om mijn buik lubbert nu, dus die zitten ook al niet. Er zou eigenlijk iets moeten zijn voor de periode tussen bevalling en op gewicht zijn (gat in de markt? Maar hoe dan hè....broeken met afneembare banden? @ Suuz, stuur eens een beetje van die handigheid hierheen! Hier wordt alles tegelijk wakker, haha. Mag niet klagen hoor, 4 uur is de nachtvoeding en daarna pas 8/9 uur, dus we kunnen redelijk uitslapen... @ Marieke, haha Diego op Plop dansen....ja, hittepetitjes van die 3 jarige meisjes! @ moor, mamamazzeldagen, is dat dan wel echt korting? afgelopen maandag was het mamamaandag, dat was altijd 15% korting (in cadeaubonnen) op het hele assortiment, maar sinds afgelopen maandag ineens alleen nog op meubels, wagens en dat soort grote dingen. Daar ging mijn plan om van de gekregen bonnen de babybjorn te kopen en van de korting die ik dan kreeg later de babycape die erbij hoort. maar als mamamazzeldagen wel korting betekent, kan ik dus nog wel een klein beetje mazzel krijgen?? @ Lumea, wij hebben ook voor die duoseat gekeken (hebben de 4-rider hier in huis), maar als Mirthe dan voorin zat en baby achterin, kon ik de wagen niet meer de bocht om krijgen, omdat het zwaartepunt dan tever naar voren lag. Maar dat zal bij de Urban Rider wel anders zijn, omdat je vier van die grote wielen hebt, toch? Wij hebben nu een buggy erbij, een plankje om op te staan achter de wagen en dus de babybjorn. Met boodschappen doe ik Jelka in de Bjorn, Mirthe in de wagen (hebben de funseat, helemaal tegek!) en als Rinke meegaat, dan nemen we het plankje en de buggy mee, zodat ze kan kiezen. Lopen naar het centrum is nog wat ver... @ katja, spannendddddd...... @ Syl, oooohhh, vandaar Kesteren....haha @ Marieke, vast een mooie meting straks, kan niet anders! @ Alyssa, go meisje!!! Lekker lopen, is zo leuk! *krijgt water in haar mond bij de tijgerbroodjes met vlokken van Moor en rent naar de keuken om lunch te gaan maken....wat zal ik eens gaan eten?*
JUtte, haha ik durf ook even niet op de wii te staan hoor..bang dat ik teveel ben afgevallen..tegenovergestelde van jou dus Ryan is ook al wakker vanaf..uuh half 10?? Dus zit nu met Ryan in de draagzak achter de pc Wooow lekkere vent zeg! Enne ga naar t beste idee van Nederland!! Gat in de markt! Ik pas alleen nog mijn zwangerschapsbroeken enne..idd ook een lubberende band! Vreselijk!
De urban rider heeft idd 4 grote wielen. De achterste zwenken waardoor het veel makkelijker te sturen is (wel even wennen) waardoor je dan minder kracht hoeft te zetten om bochten om te gaan. Heb namelijk met zo'n Graco twee achter elkaar wagen gelopen met voorzwenkwielen met 2 peuters er in en dat was idd hard werken! Die funseat is idd heel leuk en volgens mij kun je daar achter ook nog heel veel boodschappen in kwijt. De funseat past ook op de urban rider lees ik net (pling 'lampje smiley'). Heb je ook de mutsy autozitje genomen dat je er op kunt klikken? Had eerst overwogen om geen duoseat te nemen, maar ik durf Maureen gewoon nog niet goed te laten lopen. Ze rent zomaar weg ineens (altijd de andere kant op dan dat wij willen). Het is nog te gevaarlijk. En ik heb ook een superdraagdoek, maar de winkel is heel wat verder ons huis dan waar ik nu woon. Achja, ik weet het ook gewoon nog niet. Waarschijnlijk wordt het de Mutsy urban rider. Prachtige wenkbrauwen trouwens @ Moor: Het nadeel vd dubbele wagens naast elkaar is dat (volgens mij) het altijd een dubbele wagen blijft. Die Mutsy valt ook weer een enkele wagen van te maken. Dus wanneer Maureen beter loopt en er niet meer in wil dan heb ik gewoon een goede enkele wagen. En dat eerste jaar is het volgens mij niet zo storend als de kleinste niet zoveel ziet. Als het nou een tweeling was zou ik absoluut 2 naast elkaar nemen, de Mutsy is daar ook niet geschikt voor. @ Miran: geweldig.........applaus voor Alyssa!!!!!!!!!! Zo bijzonder vond ik dat. Die kleine hummeltjes ontwikkelen zich zooooo snel. @ Marieke: een hele goede echo toegewenst! Vannochtend wezen shoppen. We moesten iig naar buiten want meissie was binnen niet meer te houden. Bij Xenos allerlei noodlesoep zakjes ingeslagen. Bij de Hema hadden ze 25% korting op al het beddegoed. Dat was heel handig want dat had ik net nodig. We hadden nog steeds maar 1 molton enneh.....da's ECHT niet voldoende.
Oh, jij past je oude kleren toch nog niet dan? Ik dacht gisteren dat je die alweer aan kon . Was echt helemaal onder de indruk! Vond het idd ook zo'n vreselijke tussentijd. Niets zit echt lekker.
Nou...Lumea..ik had niet zoveel spijkerbroeken..en 1tje ben ik uitgescheurd vlak voor ik zwanger werd..die ander is een heupbroek..tsja..dat zitnog niet op zijn plek hahaha..
klef bolletje hagelslag is toch effe minder lekker ik had nog zoveel trek, nog maar een bakje rijstepap er achteraan gemikt! Zo effies een uurtje met het hondenmeisje naar het strand, zij dr energie kwijt en ik effies uitwaaien! tot later!
oh ja Jutte, de korting is dan echt korting met de MMD!! Op alles behalve boeken. En is dus nog meer korting dan met mamamaandag!
@ Desert: ik heb ook 1 broek te lang aangehouden en toen is de rits geknapt . Echt balen want nu moet ik daar straks weer een nieuwe rits inzetten. Moet ineens weer denken aan de foto's van Ryan die je gisteren neergezet had. Wat een ontzettend mooi mannetje. Ik ga ff tukken. Laters
Moor lekker naar de kapper geweest, een makeover of gewoon bijpunten? Jutte jullie nachten klinken ook niet verkeerd hoor! Zo'n plankje moeten wij ook nog aanschaffen. En idd als we met z'n tweetjes zijn duwen we allebei een wagen. Sas wilde het de hele tijd al vragen, maar is dat jouw handschrift op het kaartje, zo ja wauw!! Miran applaus voor jullie meisje, het rennen en vangen gaat beginnen! Leuk! Marieke ennnn hoe was het?
Hahaha Suuz, neeee duidelijk niet mijn handschrift hahaha..is heel makkelijk en lui via www.greetz.nl gegaan en dan kan je nog lettertypes uitkiezen ook hahaha..mijn eigen handschrift is zooo beroerd!
suuz, beetje bijpunten alleen! Heb anderhalf jaar geleden weer eens rigoreus de schaar er in laten zetten. Dat vond ik 4 weken leuk en heb er nu nog spijt van omdat het nog steeds niet op de oude lengte is! Vandaar alleen puntjes voor Moor Heb het strand niet gered hoor was onderweg maar kreeg steeds harde buiken! Ben ik niet gewend dus ben maar gauw terug naar huis gegaan. Straks gelijk even aan de vk vragen.
Ohhhh Sas ik was al jaloers, voel me weer een beetje een domme muts hahahaha! Moor daarom laat ik mijn haren niet afknippen, weet ook zeker dat ik er spijt van ga krijgen, maar het lijkt me oh zo leuk om er eens totaal anders uit te zien. Doe jij het ook wel een beetje rustig aan, je vergeet misschien dat je ook al in de 34ste week zit. Succes bij de vk straks.
Ha dames!! Sorry hou het even kort. @ Katjak: zit toch elke keer te scannen of er al iets is gebeurd @ pupke: Waar ben je lieve schat!! @ Miran: Goed zeg!!!! Dat wordt idd in de gaten houden @ Daffie: echt respect hoor, je doet het heel goed!! Kilo`s.............................nog 8 te gaan.....4 nog van Lotte en 4 van Roan.............................dat gaat nog lang duren. * plukt haar roze wolk in kleinere delen en deelt ze uit* * wel water geven, ze moeten nog groeien* Roan is vandaag voor het eerst naar zijn gastouder en het gaat hartstikke goed. Allang gecheckt natuurlijk. Hij was vannacht heeeeeel onrustig, dus ik had kunnen bijslapen.......................maar nee, ff lekker naar de kapper, de bovenboel stofzuigen en shoppen natuurlijk. Nu zit ik lekker, maar over 10 minuten komt hij weer thuis. Gaan we weer lekker knuffelen.
Loel, wat goed dat Roan het naar zijn zin heeft bij de gastouder! Wanneer begint je werk weer? Suuz, ik begin nu goed te merken dat de weken gestaag vorderen ja. Helaas wil ik dat niet altijd geloven Harde buiken waren mij tot nu toe redelijk vreemd, alleen met wandelen komen ze nu toch vrij vaak. Jakkes. Zo, ben zo weer terug, ff naar de vk!
zo, daar waren we weer! weer helemaal goedgekeurd. Harde buiken waren niet verontrustend, bloeddruk goed, meisje lag weer/nog in dezelfde houding als vorige keer. Nog even gevraagd waarom ik extra alert moest zijn, na de laatste echo. Ze had geen idee... Tja, sta je dan he... maar goed, volgens haar geen reden tot ongerustheid dus dat doen we dan ook maar niet he! Volgende afspraak 2-10 1400 uur
Hallo Hummeltje is 6,32cm en hartslag was goed, zit goed op schema. Wat me wel héééééél veel zorgen maakt is dat de nekplooi tussen 2 en 2,5 was.. Hij heeft 2 metingen gedaan. De eerste liep tegen de 3 maar stopte op 2,5 en de 2e meting was 2. De gyn zei dat bij de eerste meting het kleintje niet goed lag. En toch... het maakt me zoooo zorgen! Moet wel bloed laten prikken voor een kansberekening op down-syndroom.. Pff nu dat weer..
Marieke, het is inmiddels al weer even geleden hoor dat wij voor de meting gingen. Maar volgens mij is tot 3mm normaal hoor. Ik zoek het nog even op. Wat ik tot nu toe tegenkom is tot 3mm sommige sites zeggen zelfs tot 3,5. In Nederland is trouwens de nekplooimeting altijd in combinatie met bloedonderzoek. Daarom noemen ze het hier ook de combinatietest. Ik denk dat je je meer druk maakt dan nodig hoor Marieke!