Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haaai Kwie,

goed te lezen dat je het op het werk wat rustiger aan gaat doen! Is belangrijk voor je, die stress allemaal.
    Arme Jan, zeer pootje! Wens hem sterkte van een ervaringsdeskundige...

Knappe woef hoor!!!

Knuf

2. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Lies, lekker hoor, veel plezier!!

@ Kwie, had het al op je Hyves gelezen, bah zeg wat naar voor Jan en voor jou....en dat met je werk, wel goed dat je even huilend gebeld hebt, laat ze maar even schrikken wat ze je allemaal in de schoenen geschoven hebben!

@ Moor, hihi, mijn mams was ook 25 hoor en die waren al 2 jaar bezig zwanger te worden, dus zij zou net zo oud als jouw mama geweest zijn.
    Ik bedenk mij dan vaak: goh, toen was ik nog aan het studeren...op mijn 23e kreeg ik net (eindelijk) een relatie met Rinke...en mijn moeder was toen al twee jaar getrouwd en begon aan kindjes enzo...wat een verschil tussen moeder en dochter dan...

OOohhwww, spannend buddynieuws Sas thnx, ik hou de laptop ff aan vanaaf!

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Sas thanx, helemaal spannend weer hier!

Jutte, Guusje heeft haar wakkere uurtjes vaak na de fles van 19.30 tot ong 22.00. Dan maak ik haar wakker rond 23.00. Ze is een keer wakker geworden om 3.40, dat was het vroegst. Nu komt ze vaak tussen 5.30 en 6.30, vanmorgen was het zelfs 6.50. Hoop dat het zo blijft, maar hebben we niks over te zeggen natuurlijk. Dus ze slaapt echt al door, is toch als ze 5 uur achter slapen?

Kwie lieve schat het zit je allemaal niet mee. Ik heb het al eens vaker gezegd, die werkdruk waar je mee te maken hebt is niet normaal. Dus denk dat dit een verstandige keuze is, ook gezien de zorgen die je op het moment hebt. Denk aan jezelf meid! Succes met het pootje van Jan!

Lies veel plezier!

Mijn ouders zijn gemiddeld volgens mij, mijn moeder wordt 57 en mijn vader 59.

Ben vanmiddag met Loïs naar de speeltuin geweest, vond het heerlijk om iets samen met haar te doen. Ze heeft heerlijk gespeeld met andere kindjes, ze had echt plezier! Kwamen pas om 17.00 binnengestruind, had natuurlijk weer geen tijd bij me. Suuzman had Guusje al een schone luier om gedaan en fles gegeven, dus die lag heerlijk in coma op zijn buik te pitten, lief!

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haha inderdaad! Toen mijn moeder zwanger was van mij, was ik er nog van overtuigd noooooooit aan kinderen te gaan beginnen :D en al helemaal niet meer aan serieuze relaties. Ik had net wat met Moorman toen, vond het prima allemaal!!

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Yeaaah zet hem op Katjaaa!!!

Sassie Thnx voor het buddy nieuws moppieee!

6. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte: Nog 2 weekjes en dan aan het werk!

Fieuw, gelukkig niet onze muissie!

@ Mijn moeder is 52 en mijn stiefpa 45 ;)

@ Katjak: :$ OEH spannend!!

@ Kwie: (((((((knuffel))))))) Nou moe, het blijft maar doorgaan.
    Kusje op de voet van Kwieman. Goed dat je gebeld hebt en toch wel fijn om te weten dat je onmisbaar bent;). Jeeeeej voor Nozem

7. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    mijn mama is 49 en mijn papa 57 hihi

Ow, Kwietje, lees nu pas je berichtje!

Moppie toch! wat een kutzooi zeg :(
    Hoop dat je het nu echt wat rustiger aan kan doen, want een burn out.. daar zit je niet op te wachten!
    Sterkte met Jan zn voetje!
    En een dikke knuf voor jou en Nozem!

Kussieee

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Loelmama heeft een toy boy!! :D haha geintje ;)

9. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Get Loel! Zelfs ik zou hem daar geen kusje geven. :D:D

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Owjeej, is het een stink voetje? :D

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jaa spannend he, zit ook vol smart te wachten op nog een smsje van Katja! Oeeeeeh!!

Hihi Muis, moet zooo lachen om je berichtje van is het een stinkvoetje hihihihi

Kwie, sterkte met het voetje van kwieman!

12. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Moor: Dat klopt, hij is 7 jaar jonger. Om het mooier te maken......hij was vroeger de melkboer. We vonden hem zo leuk, dat we hem niet meer lieten gaan.

* snif snif......wat hangt hier een schimmelkaasluchtje.............oeh het is m`n bovenlip.....................mmmmmm, ik denk dat ik maar niet meer overal kusjes op ga geven :D*

13. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai liefies

Go Katja!!!!!! Spannend meiss.........

Kwie goed dat je het op je werk hebt besproken!!! Oh en kwieman pootje kapot. Beterschap voor hem.....

Hier heeft Sigrid al 2 nachten achter elkaar doorgeslapen!!!!!!! Half 10 krijgt ze de laatste fles en dan is ze er rond 6u a 6.30u..... Iedere keer schrik ik nog wakker...
    Manlief ging vannochtend weg richting zoeterwoude rond 6u en toen kwam Sigrid ook. We konden pappa uitzwaaien....
    Wel is ze overdag wakkerder m.n. 's ochtends, smiddags slaapt ze 6uren en dan weer wakkere uurtjes tot 21.30u.....
    Ze houdt echt niet van badderen zeg!!!! Wat kan zij gillen....

Verder ben ik vandaag een hechting verloren.....waren oplosbaar. Had al wat een pijnlijk wondje, dacht dat het van de ontlasting kwam. Niet dus..........nu is het over de pijn........
    Manlief had alweer zin in...... nou had zoiets van duhhhhhh eerst die scheur maar effe dicht hoor....haha......

hoe gaat het verder met iedereen?????

Suuz die Guusje slaapt ook lekker zeg.

Daan hoe is het met jou?????? Gaat het weer wat beter met je? En hoe gaat het met NOor...?????

Jutte hoe gaat het met Jelka? helpt de difraxfles?????

loel en Sas hoe gaat het met jullie kleintjes?????

En de rest KNufffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffffff

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Buddynieuws*

Typ even letterlijk over, wat Katja gestuurd heeft:

*censuur* wat doet dat een pijn! Heb een half uur geleden morfine gehad, maar nog steeds pijn. 1 uur geleden 4 cm ontsluiting xx

Einde buddy nieuws*

Verder voel ik me een beetje zielig..en alleenig..Mark is werken op een klus, het Jordaanfestival, normaal werk ik dan ook voor Mark..mja..kan nu even niet. Wilde er heen gaan, maar mijn schoonmoeder kon niet oppassen..bel ik net, zit mijn schoonmoeder daar met haar vent..en iedereen die normaal ook op het Jordaan werkt en nu vrij was..ken wel janken..had ook wel zin in een leuk feessie gehad.

Sorry voor mijn ego bericht.

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Aaah, Sas wat lullig! Knuffiee!!

Loel hahahaha, iewwwl!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Owja,, komt ie weer..

KATJA ZET HEM OP MOPPIE! WE DENKEN AAN JE HIERO!

17. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Oei, die Kat maakt het spannend, misschien dan toch 20-09-2009 een kindje!! Ik denk aan je vanavond meis!!! Dikke knuffel voor de pijn!

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Katja zet hem op! En ja het doet gruwelijk veel pijn, maar je hebt al 4 cm, gaat best snel zo te horen. Je kan het meid!

Sas kan me indenken dat je baalt! Een feestje is altijd leuk, helemaal als iedereen er is. Ken het gevoel hoor meid, ben ook iemand die graag op stap gaat, helaas zit dat er nu niet altijd meer in...Het went!

Thanx voor je buddienieuws!

Ink samen papa uitzwaaien, lief!!!

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hier ook beetje sielug :( Moorman is de kroeg in met zijn zus en zwager... ikke niet! Er wordt gerookt in de kroeg en daar kan ik niet tegen :(
    de tv is ook suckie!!

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Jeetje, wat spannend van Katja zeg! En Morfine, pfff ik wil niet weten hoeveel pijn je hebt dan zeg...

Nog drie uurtjes en dan heb je die 20-09-09 gehaald, op je trouwdag! Dat zou toch wat zijn hè....leuk hoor!

*is het volgens mij al weer helemaal vergeten...:D*

@ Suuz, lekker hoor, gelijk zo'n doorslapertje. Hoewel....hier gaat het vanaf dag 1 eigenlijk ook wel een beetje die kant op. Net iets minder gunstig dan bij jullie: 23.00 uur uiterlijk de laatste fles en dan rond 4.00 weer, dus stipt 5 uurtjes. Vanmorgen 4.30, dus wie weet zitten we in de Ziva-lijn (die met 2 mnd al meer dan 12 uur achter elkaar volmaakt...;))

Lekker hè, even iets anders doen dan met een baby bezig zijn. Vond het ook heerlijk even met Mirthe op stap te zijn, even alle aandacht naar haar!

@ Loel, lekker jong ding heeft je mams! Maar ehm, die is volgens mij ook nog wel jong van binnen of niet?!? ;)

*vraagt zich af of een 2 jaar jongere man dan ook een toy boy is, hihi...*

Haha, de melkboer, hier ook zo'n verhaal: mijn moeder was na de scheiding (26 jaar jong pas) weer bij mijn opa en oma gaan wonen. De woningstichting kwam de woningen schilderen en mijn opa zag één van de schilders wel als nieuwe schoonzoon, dus die kreeg elke dag binnen een bakkie koffie aangeboden, natuurlijk wel als mijn moeder er ook was, haha. Dus een half jaar na de scheiding was mijn mams alweer helemaal happy (en nu 30 jaar later nog steeds)... best handig van die werklui aan huis hè, om moeders weer gelukkig te maken, hahaha...

*smeert een lekker kloddertje Purol op Loels bovenlip, zodat de menthollucht de schimmelkaas overstemt*

@ Ink, jeh, jij ook een doorslaper!! (hoopt dat al die positieve verhalen besmettelijk zijn hier)
    En nu pas je hechting kwijt? Die is lang blijven zitten dan :$
    Enne.....Rinke hoeft er nog niet eens naar te wijzen hoor, ieuw, haha, eerst maar weer wat moed verzamelen! (en anticonceptie, want voorlopig geen dikke buik meer hier...)

Ja, de Difrax doet wonderen geloof ik. Veel rustiger drinken, zonder dat de boel verstopt door de nutriton of te dun is zonder nutriton, er wordt een heleboel uurtjes minder gehuild hier in huize Jutte!

@ Sas, shit zeg, je had wel ffkes een feestje verdiend!

*trekt een lekker flesje prosecco open hier en biedt Sas een glaasje aan......de rest ook trouwens, niet zwangeren en bv-mama's dan (tenzij ze dat graag willen)...*

Deel Deze Pagina