@ Moor, jij dan een glaasje Jip en Janneke? Zitten hier K2 zoekt te kijken, bij gebrek aan beter... Over een kwartiertje Cold Case, hopelijk geen herhalingen...
Ach (bijna) allemaal zielige meiden hier vanavond (Ikke ook beetje, maar is eigen schuld) Ik wilde vandaag de winterbeurt voor de vijver gedaan hebben omdat het nu mooi weer was, maar dat viel flink tegen. Kan nu bijna niet meer lopen van de pijn in mijn bekken... Morgen maar rustig aan doen, ben maandag al weer druk genoeg. Enne leuk dingetje, ben morgen al weer 20 weken! Dikke knuffels voor jullie ik ga nu even op de bank liggen, heb m'n werk op de pc weer klaar voor vandaag, dusse tot morgen!! O ja enne nog 1 keer dan: Kat zet hem op, nog even doorzetten meid!
ik durf niet te zeggen wat er aan staat hier... ik ga straks ook hopelijk nieuwe afleveringen cold case kijken! Jip en Janneke, doe mij maar een glaasje! *proost* 2 jaar jonger, is een twijfeltje hoor voor toy boy! Loel, de melkboer... goh dat moet echt voer voor grapjes zijn geweest in de familie / vriendenkring
Suuz...ik vind het ook niet erg om niet te gaan..maar..iedereen is er en ik wist van niemand dat ze gingen, dus mijn schoonmoeder jolig aan de lijn, jaa die is er en die is er ook..terwijl mijn schoonmoeder haast nooit buiten de deur komt..als ik t geweten had, had ik voor vanavond oppas kunnen regelen..wééééééééh neemt geen glaasje prosecco, maar wilt de hele fles..en een malibuutje cola! Moor..jij een gewone cola?? Muis, op msn?
Rootje, veel te druk gemaakt dus vandaag... meis toch. MOrgen inderdaad maar lekker niks doen! Mag best een dagje
Wéééééh en nu krijg ik een smsje dat er een hoop gezeik is en Mark, dus het hitteam is(vechtpartijtjes oplossen) enne ik heb hier zijn veiligheidsvest schoon en wel hangen..dus hij heeft niks om, weeeeeeeeehh oke hormonen spelen nu op
Oh jeetje Sas, vreselijk dan hè, die hormonen! Maar Mark let vast goed op en anders zijn collega's ook wel, toch? Laat m maar vaak sms'en of het goed gaat! *gooit een flesje malibu Sas' kant op* @ Moor, twijfelgeval, hmm, als Rinke ook nog erg jong van geest is dan? Hihi, kreeg "vroeger" veel opmerkingen, toen een paar jaar niet, maar nu Rinke laatst 30 werd en ik dus bijna 32 kregen we ineens weer van die opmerkingen "huh, is hij jonger dan jij??". Dat schijnt toch vreemd te zijn, een jongere vent, maar jeetje zeg, wat is nou 2 jaar!?!?!? @ Rootje, ja, bijna op de helft, dus het rustig aan doen komt nu ook in jouw vocabulaire te staan!! Oh, wilde Cold Case kijken, maar Het beste idee staat op, ach, ja, lekker loos, ik ga de pootjes omhoog doen en genieten van 2 slapende meiden, mijn glaasje bubbels en de zaterdagavond met Rinke op de bank.... Bye bye, ik hou de boel nog wel in de gaten voor Katja....
ik vind 2 jaar niet zo veel, jonger of ouder... vandaar twijfelgeval veel plezier op de bank met de pootjes omhoog! Sas, lekker! Jij aan de malibu? oehhhh zoet
Ooh Rootje, doe nou voorzichtig ja! *gooit een coldpack en een dosis knuffels richting rootje* Moor..ik heb hier wel Malibu staan, maar durf niet zo goed te drinken, stel je voor dat ie verkeerd valt, bedoel, heb toch 8 maanden niet gedronken hihihihi Mark is 10maanden jonger..is niet toyboy he? Jutte, ja vreselijk die hormonen..maak me overal zorgen om..maaarrrrr krijg net een smsje, let op, mannen met hun geweldige sms gebruik, om vrouwen met hormonen rustig te stellen: Ja hitteam, kan niet praten, vest geleend van collega, komt hopenlijk goed Pfffffff
he, hij heeft een vest aan brave vent toch! ach ja... mannen zullen het nooit snappen enne, als je het niet vertrouwt, niet drinken in je uppie! Mocht je nou toch drinken je voelt je niet goed, bel je mij maar. Heb de auto voor de deur staan, voor jou maak ik wel een uitzondering vanavond... zal ik me wel weer aankleden
@ Katjak: Vervelende rotpijn ga weg!!!!!!!! Dat het nu maar snel mag gaan!!!! @ Jutte: Bedankt, het ruikt nu heerlijk fris Het is toch wat als je toekomstige partner gewoon aan huis komt O enneuh......m`n moeder spoort gewoon niet (((((((((((knuf)))))))))))) voor de zielige dames @ Moor: Hahaha ja, m`n zusje is echt een kind van de melkboer @ Rootje: Morgen 20 weken JEEEEEEEEEEEEJ
Woooooooooooooooooooooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwww wat spannend. Katja is gewoon aan het bevallen!!!!!!!!!!!!!!! Verder een heleboel gelezen. Iets over toyboys. Hmmmm Lumeaman is meer een oldboy dan . Hij is 5 jaar ouder dan ik. En verder wat las ik nou nog meer. Kwieparkman zit met het pootje omhoog. En een beetje rustiger aandoen lijkt me idd goed Kwie. @ Miran: Hoe spreekt men Alyssa dan uit? En hoe moet het uitgesproken worden? Ik dacht gewoon Alissa (maar misschien heb ik het ook wel altijd verkeerd gedacht . @ Moor: veroorzaakt het lopen nu bij jou van die harde buiken? @ Sas: owwie Sasman moet optreden bij vechtpartijtjes . @ Jutte: owwww arme muis. Dat deden die katten van ons ook. Best zielig, maar is wel als cadeautje voor jou bedoeld . @ Pupke: Ties is goed gegroeid, Jippie! Neem maar goed de tijd voor jullie nu. Da's veel belangrijker dan hiero verschijnen natuurlijk. Wel fijn om eventjes een berichtje van je te zien over hoe het met jullie gaat. Oh en vandaag het Kraamfeest. Zal ook wel heel druk zijn. Hoop dat je inmiddels toch al wel weer op bed of op een bank ligt. ' En toen wist ik het niet meer: *zwaai zwaai*
zwaaai naar Lumea! Volgens mij komen de harde buiken hier van het lopen ja. Als ik rustig op de bank hang heb ik er (nagenoeg) geen last van...