Ohhh Kat, succes meiske! We denken aan je hier! Lieve Kwie, je arme hubbie zeg! Ties is enorm verwend vandaag en jullie gaan elkaar zeker in de toekomst een keer lekker knuffelen. Als we weer gaan meeten neem ik hem gewoon mee. Pfffff ik ben helemaal gesloopt, het was behoorlijk druk vandaag met al die mensen. Ties heeft zich als een model-baby gedragen en de hele middag liggen slapen, dwars door alle herrie heen. Sliep hij 's nachts maar zo lang hihi. Ontzettend veel leuke dingen gekregen, hij is echt een verwend ventje en pakt iedereen in met zijn kop met haar. Daan was er met Rolf en Noor, ook een plaatje zeg! We hebben de kinders vast aan elkaar voorgesteld, aangezien ze al uitgehuwelijkt zijn hihi. Sorry voor het ego verhaal... als ik wat meer tijd heb kom ik weer wat vaker kijken meiden. Het is geloof ik weer voedertijd... mijn boob lekt. Kusjes!
Het slechte slapen lijkt trouwens begonnen te zijn. Lag gisteren om half 1 op bed en sliep nog steeds niet om 3 uur. Maar eigenlijk behalve moeilijk wakker worden verder geen last van gehad.
@ Pupke: een leuke dag gehad dus. Verbaasd me niets dat je helemaal gesloopt bent hoor. Jullie hadden het kraamfeest al best snel. Petje af. Trusten allemaal. Ik ga de computer uit doen. Wil even bankhangen.
Haai Pup, ik kan zoo begrijpen dat je gesloopt bent! Wat een drukke dag en net wat Lumea zei, best snel zo een kraameest! Slaap lekker lumea!
Hello iedereen! Komop Katja! Waarschijnlijk aant genieten nu van dat kleintje!? Komt sffs/straks wel nieuws veronderstel ik! Hopelijk gaat het goed! Hier leuke dag gehad met ouders! Eerst stad in geweest, heb mooie zw.kleding gekregen! Bij h&m was ook goedkoop.. Heb 2 zwangerschapsbroeken voor 10euro samen! Per broek was het 5euro! Helaas maar 2 maatjes 36, de rest was allemaal 44-46.. Anders had ik een hele hoop meegebracht voor dat geld! Dan later in premaman een kleedje gekregen (wat ik voor de winter hou, vb. bij gelegenheden zoals kerst etc..) met een bolero over.. dan nog een witte longsleave met de tekst op de buik 100% love voor maar 10 euro! Zaten net nog lekker op terrasje tot manneke werd opgeroepen op de brandweer.. waren we snel gaan snuiten.. Staan ze ergens in een straat naar vuur te zoeken hihi.. Je ruikt er écht wel brand, maar nks te zien.. Liefs!x
Hahaha ja, Bingo is echt vet koel en saai tegelijk! maar we doen het voor een doel he.. Muisman verdient die fiets! haha