Kga maar eens even afsluiten en nog even gezellig doen hiero thuis. @ Moor: heerlijk verlof. Bij mij duurt dat nog tot begin december...... maar voel me nu dan ook nog supergoed. Hoest met je pootje?
hhmmmmm.... pootje gaat wel. ik ben het er simpelweg niet mee eens dat ik niet alles kan! dus doe ik eigenlijk overdag te veel waardoor ik 's avonds niets meer kan. Wat goed dat je je nu zo lekker voelt! Houden zo voor de komende weken he?!
@ All: Bedankt voor de complimentjes! De zware bevalling en kraamtijd werd zonder twijfel beloond door deze meid Ze is zo gemakkelijk: slaapt binnen 2 minuten, slaapt door, spuugt niet, huilt enkel als ze honger heeft, geen krampen, ... Hopelijk blijft alles zo voorspoedig gaan. @ Katja: GEFELICITEERD!!!!!!!! Flesjes: Wij zijn begonnen met Avent en we hadden er geen problemen mee, dus we hebben er toen bijgekocht. Het hangt echt van het beebje af, denk ik. Boobies: Hier krijg je twee pilletjes als je stopt met BV. Dit stopt de stuwing. Denk dat het wel helpt, want had onmiddellijk geen stuwing meer, geen lekkende borsten, niets.
hoi hoi, Na bijna 25 pagina's bijlezen dan eindelijk een reactie van mij aller eerst Katja en Alex van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie Nina. een lekkere lange dame zeg. @ Jutte voor je mama is het een soort roos als ik het zo hoor maar dan door de stress door stress is het heel moeilijk om weg te gaan (ja geen stress hebben maar hoe doe je dat he) wat ik wil aanraden is anri roos shampoo van andrelon te gebruiken heb ik bij veel klanten een goed resultaat van gezien ene keer wassen met andrelon anti roos volgende keer met gewone shampoo tot het weg is die afwisseling voor het imuum worden voor de anti roos Hoop dat ze er wat aan heeft @ veel leuke dingen voorbij zien komen veel nare berichtjes helaas ook voor iedereen een dikke knuf want ga ff niet op alles reageren @ Hier gaat het eigelijk wel goed Ik hou me heel goed aan de vooschriften op dit moment (thanks Jutte voor je optreden ) nee serieus ik doe het rustiger aan nu en het huissie vorderd best wel er moet nog wel veel gebeuren maar dat word gewoon afmaken als we erin zitten scheelt dan een hoop reis tijd en das ook wel fijn We hebben zaterdag alle babyspullen overgebracht was meer als een halve maxi bus vol vandaag hebbben we de kamer in elkaar gezet en op 1 doos na en de koffer met kleertjes alles ingerumd dus de babykamer is zo goed als klaar en daar ben ik super blij mee ons eerste project klaar jippie verder rust ik nu veel dus ben even weinig hiero te vinden als we volgende week in de nieuwe woning zitten zal het wel meer worden zodra we daar weer internet hebben dan ff afwachten @ sas meis bedankt voor je sms was ik super blij mee zal even de lijst ophalen en katja verplaatsen en moor haar afspraak neerzetten voor verdere afspraken en dingen geef ze maar door kan ik ze nog veranderen veel liefs van mij
Bekijk bijlage 16588 NOD: * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje Zwanger: * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀ * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 3 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoek: * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur * Sylvia 1 oktober controle verloskundige om 9.50 uur * knippy 1 oktober controle verloskundige om 15.15 uur * moor 2 oktober controle verloskundige om 14.00 uur * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011 * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)
Moor, ik heb Janneman nauwelijks gezien vandaag. Waarschijnlijk heeft hij tijdens de stunt ook zijn hoofd ergens tegen geraakt, want vanaf gisteravond was het bingo; gigantische hoofdpijn, misselijk en keiharde nek- en schouderspieren. Vanochtend was hij zo "ziek" dat hij op bed is blijven liggen en daar ligt hij nog steeds. Lijkt mij een lichte hersenschuddig-achtig iets, want licht en geluid verdraagt hij ook slecht. Afwachten hoe dat morgen gaat.
zo alles staat er weer op weet niet hoe het met Joyce is maar die is ook al over haar darum heen nu meiden ik ga nu douche en naar bed doei doei
slaap lekker knip! Kwie, hou m maar goed in de gaten dan hoor. Heb je het idee dat ie verward is? Hersenschudding kan je lang last van houden als je niet voldoende rust. Moet Jan morgen werken?
Slaap lekker knip! en had nog even op hyves van Joyce gekeken, maar daar is volgens mij nog geen beebje!
Oh meiden ,zie dat jullie je afvragen hoe het gaat hier. Nog geen beebje hier hoor heb ook nergens last van, dus gaat nog wel ff duren denk ik. Zoals jullie zien lees ik nog wel mee met jullie hoor @Katja gefeliciteerd met je dochtertje !! Zodra ik ben bevallen laat ik het jullie weten.
hai Joyce, meiske laat op zich wachten he?! Goed dat jij je nog lekker voelt. succes he! Doe maar rustig aan hoor, daarna ben ik aan de beurt en het komt al zo dichtbij...
Ja, ze wil niet echt Maar goed, mano is ook pas met 42 weken geboren, moest toen ook ingeleid worden, dus ga er maar vanuit dat het nu ook weer zo is. Al ben ik er wel klaar mee nu hoor, heb er soms dagen tussen zitten, dat ik me zo verdrietig voel. Ja jij de volgende, ik vind het ook spannend hoor, ben zo benieuwd hoe ze er nou uitziet.
Slaap lekker meiden! morgen weer werken en daarna boeken halen, uitleg etc voor de opleiding via t werk.. word een lange dag getsieee! Kusssieeeeee
Goedemorgen all, Roan is weer naar de gastouder. Het is wel moeilijk hoor als het mannetje je zo lief glimlachend aankijkt . Maar goed......ga nu een grote najaarsschoonmaak houden! Kom tussendoor ff spieken!!
Loel, ook een knuffel voor jou. Lief Sas grouphug van je! * Smak * We hobbelen straks toch even met Jan naar de huisarts. Het hele verhaal voorgelegd en de assistente antwoorde dat "de huisarts hem wel heel graag even zag." Ik heb mijn werk vanochtend gelijk afgebeld, vind het niet zo'n prettig idee als ik aan het werk ben en Jan zo thuis ligt met hoofdpijn en misselijkheid. Joyce hobbelt ook nog steeds rond dus. Go go go voor de laatste loodjes. Jemig Moor en dan ben jij de volgende. Knip kwam daarna toch en dan Syl alweer. Weten jullie dat het ook nog maar dertien weken tot aan oud en nieuw is?
ha, er werd lekker geknufd gisteravond!! Kwie, goed dat jullie even langs de ha gaan. Hopelijk valt alles mee. Ik ga zo mijn halve dagje werken tot later!!
goeiemoggel, allemaal een fijne maandag gewenst! @Kwie, sterkte met Janneman. @Joyce, succes meid met die laatste loodjes. Die meid van jullie maakt het wel spannend. @Loel, succes met je grote schoonmaak @Jutte, jammer meid van je gemiste slaapkans. Hoop voor je dat het lang slapen geen eenmalige actie van Jelka was. Zou toch mooi zijn he. @Pup, was gezellig hoor en wat een fijn mannetje hebben jullie toch. Kan me voorstellen dat je op was. Tis toch niet niks zo 2 weken al na je bevalling. Sorry dat ik je niet gedag gezegd heb, heeft John wel de groeten gedaan? Je was aan het voeden en dan ga ik je niet storen natuurlijk. Meiden, ik ben ongesteld geworden. Blegh. Ik heb er toch maar moeite mee hoor, om het hele zwangerschapsverhaal af te sluiten. Gek he. Woensdag voor nacontrole en dan is het helemaal klaar. Oh, en vrienden van ons hebben een dochtertje gekregen: Eila. Gewicht etc weet ik nog niet, want hij belde toen ze net geboren was. Zo lief, heb gejankt aan de telefoon zeg hihi. Ze is geboren bijna precies 6 weken na Noor. (scheelt een uurtje) Maar het is allemaal goed gegaan. Wel een ziekenhuisbevalling, omdat de ontsluiting niet wilde vorderen. Ruggenprik, moeders heeft geslapen en ondertussen weeenopwekker gekregen en na 20 min. persen was ze er.
Goeienmorgen! Loel, toch altijd hartverscheurend hé, als je je kleintje toch moet achterlaten, al is het voor even. Maar nu kan je je wel ff storten op je schoonmaak! Kwiepark.. Véél beterschap voor Jan! Niet leuk om ziek te zijn! Je hoort het vandaag de dag weer véél, mensen zijn ziek! Zal het maar van dat weer zijn? Het is inderdaad al binnen 13 wkn nieuwjaar!! Wat gaat het snel hé! Kan me nog zo goed de laatste oud op nieuw herinneren! Goh.. Liefs