Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

NOD:

* Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje
    * Miranda , 28 jaar , 15 oktober , 13e ronde voor 2e kindje

Zwanger:
    * Joyce, 25 jaar, ronde 4: 2e kindje D-date 15 sept.geslacht♀
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀
    * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr.
    * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart

Bevallen:

* Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm
    * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm
    * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm
    * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë*

Artsbezoek:
    * Rootje 21 september 20 weken echo om 14.15 uur
    * Lies 23 september uitgebreide echo in UZ Leuven om 11.00 uur
    * Muis 23 september uitslag gesprekje ziekenhuis om 13.30 uur
    * Sylvia 1 oktober controle verloskundige om 9.50 uur
    * knippy 1 oktober controle verloskundige om 15.15 uur
    * moor 2 oktober controle verloskundige om 14.00 uur
    * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur
    * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur
    * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid
    * Muis: ICSI
    * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011
    * Marieke: cerclage op .. ? (datum komt nog)

2. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Dames, jullie enig idee?

Net in de winkel geweest.. had potjes petit gervais meegebracht.. Is eens lekker hé!
    Trek net een open, vond dat ie anders smaakte.. Maarja.. mits ik nog wat ziek ben.. proef ik ook wel anders.
    Nog zin in 1tje, trek ik het volgende open (van hetzelfde pakje) en daar staat gewoon schimmel op! En de potjes zijn nog lang niet over datum?

Kan dat kwaad dat ik dan toch eentje heb opgegeten??

3. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
  4. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    in gastenboek kijken..

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

*ff petit dingens googlen*
    oh danoontjes :D euhhhhh ik denk dat je er hoogstens een beetje misselijk van wordt Marieke, diarree en misselijkheid op zijn hoogst. Ongemakkelijk maar niet onoverkomelijk.
    Bijzonder dat zoiets met zoveeeeeeeel suikers en conserveringsmiddelen toch nog kan bederven :D

syl, wat een geklooi met die werkgever van jou zeg. Bah bah bah. Maar als je (nagenoeg) zeker weet dat je de zaak wint, kan je best je spaargeld aanspreken, kan je het daarna weer aanvullen ;)
    Niet dat ik dat zou doen... ben ik veels te bang voor dat dan net de wasmisschien stuk gaat ofzo...

Daan, wat een heerlijke foto's zeg! Jullie beiden zien er prachtig uit met die kleintjes bij je!! Pupke, je bent wel een paar liter vocht kwijt ;)
    Enne, True Blood staat hier vanavond weer aan hoor :D I'm hooked :D

Mijn collega was vanmorgen heftig gepikeerd dat ik geen boodschappen wilde halen... Kreeg later nog een mailtje van dr of ik even het contract van de leaseauto, per mail, naar haar wil sturen.
    Collega, zit hier in de map kom maar halen. Lui mens.
    Nog 1 dagje!!!

Straks laatste dag van de gym :D

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Knip, pas je aub lijstje aan?

Volgende controle 15 okt. om 17.30
    Cerclage 1 okt. 07.00h in ziekenhuis, 1 nacht blijven.

liefs

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

nou ja zeg marieke... wat een nare berichtjes :(
    waarom doet iemand dat he...
    kan je de berichtjes verwijderen?

8. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ marieke, volgens mij kan het geen kwaad hoor, dit slaat misschien op jouw darmstelsel, maar komt niet in je bloedbaan en tast de kleine dus niet aan! Wel opletten dat, mocht je diaree krijgen, je goed blijft drinken enzo!

Enne, ziekelijk is zelf ziekelijk!!! Belachelijk, waarom neem je in vredesnaam de moeite zo'n bericht te plaatsen, klik dan weg, als je er niet tegen kunt.

Ik vind Sterre* trouwens prachtig, niets engs aan, dan wil ik ziekelijk wel even wat plaatjes mailen hoor...achterlijke gladiool die zijn/haar echte naam niet durft te noemen!

Dikke knuffel voor jou, want dit moet pijn doen....

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh Daan, verstopt neusje had ik nog niet geantwoord geloof ik, kreeg even een Jelka-alarm tussendoor...

Ik gebruik een zoutoplossing voor baby's...die pompdingetjes zijn nooit mijn favoriet geweest.

10. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Jezus Marieke wat een idioot!! Wie is dat? Zeer respectloos zeg, en idd kan je het verwijderen? Knuf voor jou, niet leuk om te lezen...

Peuterpuberteit, tja....Hier echt een strafhoek en werkt echt. Consequent zijn, gewoon terug parkeren als ze eruit komt. Dan vraag ik na 2 minuten of ze terug kan komen en dan is het sojjie mama...Is niet leuk als je zo moet mopperen he...Maar ze wordt er echt niet slechter van, als je het laat gaan, wordt het veel erger.

Daan wat een lieve foto's! Jullie stralen helemaal, heerlijk om te zien, oh lees dat ze al uitgehuwelijkt zijn hahaha!

Muis bedankt voor je kaartje mop!!

Haai Knip!

Jutte een mopperende Jelka, frusterend he. Hoop dat ze nog even slaap kan pakken en bij kan komen.

Moor adem in, adem uit...Nog een half dagje en dan hoef je je heeeel lang niet te irriteren aan dit soort mensen!

Hier voor t eerst een gebroken nacht gehad, Guusje was de weg helemaal kwijt! Arm ding, was klaar wakker. En wij ook. Ze ligt nu al de hele dag te slapen, niet wakker te krijgen. Dus vrees het ergste voor vannacht.

Respect voor de meiden die al een poos lopen te tobben 's nachts, ik had hem vannacht al hangen...En dat was pas de 1ste keer...

Wij eten shoarma, geen zin, puf om te koken. Dus maar lekker een vette hap! Hmmmmmmm

11. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Helaas kan ik geen berichten verwijderen.. Het doet idd erg pijn dat zo mensen zulke dingen zeggen.. Als ik ooit te weten kom (en dat ga ik achterhalen) wie dat is.. Die zijn ziel zal ik eens raken gaan!

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ff sooort van buddy werk:
    uit de september mama's ;)

13. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Jaaa, gefeliciteerd!!!

Heeft toch vrij snel gegaan dan!!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

#24514 MamaUk, 21 sep 2009
    Laatst bewerkt door een moderator: 21 sep 2009
    joyce, sorry :D maar kon het niet laten dit berichtje te posten!

Gefeliciteerd met jullie meisje Lorenza Valentina Maria! Past inderdaad mooi bij Manolito!!

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Wha, Joyce, gefeliciteerd!!! Dat is snel gegaan zeg, bijna een Suuz-bevalling, hahaha...

Lorenza, prachtig zo samen met Manolito!!!

@ Daan en Pup, ohw jee, had nog niet gereageerd, maar wat een snoepies, zowel mama's als kids, haha

@ Suuz, gebroken nacht, arme Guusje. Hoop dat ze snel weer haar "oude" ritme oppakt. Regeldagje, heb je die eigenlijk ook met flesjes? Dat weet ik niet meer....(zou mijn ochtend en middag vandaag wel verklaren geloof ik)

Shoarma, hmmm, lekker zeg!

Hier boontjes, aardappels en kippie, zoals Mirthe krokante kipschnitzels noemt... zouden eigenlijk cous cous eten, maar ben vergeten de gyros uit de vriezer te halen...dus die eten we morgen maar!

Als alle meiden nu ffkes een lief berichtje op Marieke en Sterre's site plaatsen, vervalt het ziekelijke bericht snel naar de tweede pagina en zien we er niets meer van!!!

16. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Jutte, das lief hoor, maar hoeft niet.. Weet dat het de site een beetje verpest..

Zo, ga een boterhammetje eten.. Niet veel zin in iets anders..

liefs

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Marieke, mail even naar de beheerder van die site, die kan vast het IP adres achterhalen, of hij mailt zelf even naar die zieke gast..welke trouwens ook een Belg is..

18. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Ik ken wel iemand van de politie, en ga hem dat laten onderzoeken.. Zal weten wie dat gedaan heeft!

19. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Haai meiden

Heb weer 7 km in de benen zitten.....en voel me goed.

Marieke jemig wat een mafkees zeg. Belachelijk commentaar geven en ook nog anoniem..... Werk van maken zeg!!!! Sterre is toch een prachtig mooi meisje! Een mensje dat geleefd heeft!!!! Jutte raakt precies de juiste snaar met haar berichtje daar......

Lumea heerlijk zn puberende peuter zeg.....

Suuz oei Guusje wakker vannacht....hopelijk gaat het deze nacht beter. Het went hoor!!!!! Alleen wordt het bij mij gelukkig minder. Hoop dat er bijna een voeding af kan......

Daan koortsblaar balen zeg!! Idd even geen gekus met je meisje!! De blaasjes zijn het besmettelijkst als ze heel zijn....... Dan maar effe neusie neusie doen.....

Joyce gefeliciteerd met je kleine meid Lorenza......Geniet van dit wereldwonder.....

Moor nog 1 dagje meiss en dan genieten van je verlof!!!!!!!

Syl meid wat een verhaal. Hopelijk krijg je snel je geld zeg.......

Ohhh Jutte heb dat gevoel ook hoor dat het nu leuker wordt met de kleine. Die reactie enzo.....

Sigrid huilde altijd vreselijk als ze in bad moest. Gewoon 37 graden.... Vind madam te heet dus vandaag gebadderd met lauw water...en wat denken jullie kreeg een smile van oor tot oor...... Dikke lol natuurlijk en ze bleef maar doorgaan. Ik had een lamme arm op een gegeven moment. Daarna heerlijk ingesmeerd met LIEF bodylotion.....heerlijk zeg.......

zo ga eten ..Boontjes met aardappels en een hamburger

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Allereerst, Joyce, Joyceman & Mano van harte gefeliciteerd met jullie dochter en zusje Lorenza!
    Wat een mooie naam, is een van jullie misschien italiaans?

Ten tweede, Marieke, diegene spoort echt niet! Gatverdamme, en wat Sas als zegt, misschien de beheerder van vlinder site vragen om IP? want volgens mij kunnen zij dat wel zien!

Gatverdamme, echt ik snap sommige mensen echt niet zeg Pfff...

Weet nu ook niet meer wat ik verder wilde zeggen ben helemaal van mn.. (kweenie hoe je het schrijft)

Nou ik ga nu eerst even Biefstuk met Brood eten want ben net thuis en heb kei honger daarna nog maar een keer terug lezen!

Kusssieeeeesss voor jullie!!

en voor Marieke nog een extra dikke knuf!

Deel Deze Pagina