Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Whaaaaaaaaahhhhhhhhh :$ heftig spannend eigenlijk best wel een beetje boel zeg maar!

Laatste werkdag is suf. er is gewoon bijna niemand :(

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Echt super spannend!!!

3. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden
    effe snel want de kleine huilt.....flestijd.....

Rootje extra echo...spannend meiss hoop dat het meevalt....Oja zit me suf te staren op die banner maar ben ik nou gek??? Heb een vermoeden.....Naja maakt het alleen maar spannend zeg...

Daffie fijn dat je weer wat bent uitgerust en dat die kleine melvin zn heerlijk menneke is......

Katja wat vervelend dat Nina niet goed wil aanhappen..... heb geen suggesties aangezien ik het nooit heb geprobeerd.

Ik heb voor Sigrid een tummytub en een bad. Beide vond ze niet leuk, nu het water wat lauwer is geniet ze..... Ze is ook snel warm en zweet snel....dus ja dan maar wat lauwer badderen...hebben wij ook plezier.....

Zo ga nu de kleine even halen.....

liefsssssssss

4. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Hallo dames

Dankzij Lies hebben we het IP adres kunnen achterhalen! Nu nog uitzoeken van wie het precies komt! Zou van iemand in Nederland zijn, maar Nederland is groot hé! :)

Ook ff melden dat Lies niet op het forum geraakt!

liefs

5. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jaaa! Marieke wat goedddd!! dat is alweer een stappie dichterbij he! maar idd... een van die 16 miljoen mensen is t.. wel nog veel...
    Maaaaarrrr..... jullie komen het wel te weten!

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Ondertussen is lies bij Tongeren uitgekomen.. dat klinkt al meer logish

7. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    @marieke wat een ongelofelijke achterlijke gast... ik heb er geen worden voor wat bestaan er toch zieke mensen op deze wereld.. ik hoop snel dat je er achter komt wie het is!!!!!
    @joyce gefeliciteerd met jullie dochter!!! geniet lekker van jullie nieuwe wereld wonder.
    @rootje spannend nog een echo!! hopelijk wordt er dan iets meer duidelijk.

ik ga dadelijk weer gezellie op de 2 kinderen van mijn zus passen zo leuk.. ik pas iedere dinsdag op straks als onze kleine purk er is krijgt mijn zus hem of haar er bij op vrijdag zal wel druk worden 3 kids

xxx beeb

8. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    ooo marieke dat gaat snel je komt het snel te weten dat weet ik zeker hou ons op de hoogte...

9. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Heeeej Miran! *zwaaaai*

10. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Moor: Ik heb afgelopen vrijdag alle jongens bij elkaar hier gehad met hun ouders erbij. Ik weet in elk geval wie het nu gedaan heeft en die moeder was hevig geschrokken. Ik weet ook via een juf van Sascha's school dat dat jongetje alsmaar aan z'n lot overgelaten wordt en dat hij een verkeerd voorbeeld heeft van zijn oudere broer. In elk geval worden die jongens aangepakt. Ook heb ik melding gedaan op de school waar het jongetje zit. Hij was 7 jaar oud. Morgen krijg ik een beetje handvaten voor Nienke hoe ik het beste met haar om kan gaan.
    Ik begon van het weekend gezondheidsproblemen te krijgen waardoor ik even een stap terug moest zetten. Ik had in de super bijna een hypo (te lage bloedsuikerspiegel.. heb namelijk hypoglykemie) en ging ik bijna voor de vlakte. Nu gaat het wel weer wat beter, maar doe het nog wel rustig aan.
    Ik hoor wel van je wanneer je het op kunt komen halen. Het staat klaar in een doosje dus komt goed.

@ Ink: wat heerlijk dat je nu uitgevonden hebt wat voor bad sigrid lekker vind. Melvin vindt te warm water ook niet echt fijn. Heb het meestal wat lauwer en dat vindt hij heerlijk.

@ Marieke: toppie dat je z'n IP al achterhaald hebt, nu nog de naam en je kunt hem gaan aanpakken. Het is toch te ziekelijk voor woorden zulke mensen toch en dan vind ik een aanpak wel op z'n plaats.

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey,

Joyce en joyceman gefeliciteerd met de geboorte van jullie dochter!!

Marieke, te ziek voor woorden......dikke knuffel.

Heey muisje!

Iedereen, denk aan jullie!

Groetjes,
    Miranda

12. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

ben ik weer eventjes toch fijn soms te werken hashaha kan ik ff forummen

@ daffie wat een update zeg woooow

@ Marieke jeeej al het ip en de plaats nu ook gevonden super laten ze die klojo maar snel pakken

@ moor je hebt verlof nu denk lekker joh en heerlijk gaan genieten nu

@ ink fijn zeg dat je wat gevonden hebt zo met het badje

en nu ben ik het weer kwijt oeps

Hier net naar de garage geweest aangezien ze van de week tegen de achterkant van me auto hebben gezeten ongeveer 500 euro schade
    had alleen kenteken en auto dus ff afwachten hoe dat gaat lopen

verder de opzichter van de woning zojuist langsgehad
    en ze gaan nog wat an het tegelwerk in de keuken doen aangezien een aantal tegels kapot is
    heb wat extra verf gekregen zoals beloofd
    en jaja de dubbelebeglazing gaat niet door tijdgebrek word opgeschoven naar volgend jaar
    maar doodat ik zo op me strepen heb gestaan word het bij ons dit jaar nog gedaan en waarschijnlijk oktober al dus nog voor de bevalling jippie ikke is blij

zo nu nog even werken en dan weer schilderen vanavond

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    *staart naar drie dikke stapels papier, die uitgezocht moeten worden...reclame, (betaalde) rekeningen, brieven enz....wat een werk, maar de la kon niet meer dicht*

@ Katja, wat een gedoe met voeden zeg, ik hoop dat Nina snel begrijpt hoe lekker en gemakkelijk het kan zijn uit mama's borst te drinken!

En papa's vinden hun eigen kindjes gelukkig altijd mooi...

@ Helma, ik dacht al, die wagen ken ik helemaal niet, wie zit er nou zo te zwaaien!?!!? Dat was jij!
    Ben je over de A1 gereden? Ik woon echt "aan" de A1 (lees: mijn achterdeur uit, achtertuin, geluidswal, rondweg en dan de A1)...de A28 is andere kant van Amersfoort, dan heb je hele lange zwaaiarmen, hihi...

En goed zo, mooie reactie van Helmaman op exvriendinnetje!

*raakt een beetje opgefokt van de nieuwe HI reclame met dame die haar Nokkie kwijt is....*

Oh, haha @ Sas, cool, met die ballonnen, hebben wij een tijdje terug ook gedaan....lekker hè, dan weer even zo mega de slappe lach hebben, heerlijk!

*haalt nog wat stoute mannen achter het hek vandaan, legt wat boobietraps, landmijnen en een paar mega grote honden (die de weg weten tussen de mijnen) achter het hek en nodigt "ziekelijk" uit voor een lekker borreltje in mijn "achtertuintje" gnagnagna*

@ Daan, wat leuk zeg, een overgrootoma! Hier ook nog 3 stuks, waarvan eentje pas 73 jaar, pfff die maakt misschien zelfs nog wel de volgende generatie mee (nee, Mirthe en Jelka dragen een kuisheidsgordel tot hun 25e hoor, maar één van haar neefjes misschien?)

@ Rootje, cryptische banner, maar de boodschap is duidelijk!
    en een afwijkende nier, nou ja, eentje is genoeg om mee te leven en wie weet is het iets onschuldigs, als de echoscopist het ook niet wist.....die kennen meestal alle ernstige dingen goed en kleine dingetjes worden ze onzeker van :), maar toch, even naar het WKZ is toch wel spannend denk ik? En vooral omdat dit dan pas volgende week is!

Marissa goedgekeurd, mooi zo, je beebjeinbuik vast volgende week ook!

@ Marieke, buik gaat de goede kant op!!

toch wel positief hè?? :D

Stuitje, tja, morgen de dokter bellen, dan weet ik wellicht meer...

Hoe staan jullie ervoor met Nienke? Die moeder al gesproken? En heeft Nienkes vader er ook nog een rol in of sta je hier alleen in???

@ Muis, misschien wil jouw man dan even met de kleintjes badderen? Als het besmettelijk werkt, graag!
    Net Jelka in de emmer gepoogd te badderen, maar was denk ik nog een beetje te koud.

*Ging wel beter dan een badje...zucht, waar lag Jelka's handleiding nou ook alweer, waarschijnlijk ergens tussen die drie stapels papieren...*

Shoot, dat zou ik eten vandaag, brood met biefstuk!
    Nou ja, morgen nog een poging wagen...

@ Moor, is lekker hoor, een bad. Wij hebben in ons oude huis na vijf jaar ook de badkamer verbouwd (wat een gedoe, een week zonder badkamer, maar met baby van een jaar oud). En toen het klaar was, hebben we een maand of vier later dit huis gekocht, whaha...

Jouw laatste werkdag lijkt op de mijne, iedereen had vakantie! Ach, is ook wel lekker hoor, hoef je niet zoveel mensen gedag te zeggen en kan je lekker rustig het pand verlaten...

Al gelukt? Anders kan ik ook wat pogingen wagen hoor.....heb hier nog een progje staan ergens...

@ Daffie, zie nu je update. Was dat jochie 7 :$ ?!?! Hoe waren de ouders eronder, erg geschrokken vind ik nogal een understatement? Ik zou mijn ogen uit mijn kop schamen als ik erachter zou komen dat Mirthe op 7 jarige leeftijd zulke dingen uitspookt!

@ Knip, goedzo, bij woningcorporaties moet je altijd goed op je strepen staan, dat werkt! :D

*zo en nu die papieren, zolang Jelka nog lekker slaapt, Mirthe nog met oma op stap ze is als smoes mee om niet te lang bij vriendinnen op visite te hoeven en Rinke nog aan het werk is*

14. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Vanmorgen is de dame langsgeweest van de fotografen die foto's maken in de materniteit.
    We hebben er 3 uitgekozen en wou ze even delen.

15. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Ze was toen 4 dagen oud :)

16. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    De laatste
    Jullie worden echt overladen door mijn foto's. Sowry! Ik stop nu echt. We hebben er ook zoveel :)

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Jutte, als je wil.. we vinden nog steeds geen naam..

IP is 84 192 93 100

Liefs

18. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    @ Marieke: Normaal kan je zelf geen naam linken aan een IP. Wel een plaats. Hiermee kan je dan naar de politie gaan en zij kunnen wel verder zoeken. Dat is toch hoe ze het hebben gedaan toen mijn mail en ebay-account werden gekraakt.

19. sabrina1980

sabrina1980 Actief lid

17 aug 2009
    143
    0
    0
    keukenassistent
    Sorry ik ben niet lid van jullie club maar ik wil alleen even zeggen wat een leuke foto's heb je.
    Ik kwam toevallig even langs jullie clubie en wou alleen even mijn verhaal kwijt.

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    @Jutte, hahaha Muisman past met z'n 2 meter niet echt meer in een emmertje haha die past hier al amper in het bad, z'n mega lange benen kan hij nooit kwijt haha

@ Meilan, echt een beauty!

@Candijtje & Daffie, Haaaalllooooo :D

@Marieke, kweenie of je er uberhaupt wel een naam aan zou kunnen linken... zelf dan he..

Deel Deze Pagina