Meilan wat een heerlijk droppie! Meiden, mijn verlof is aangebroken. Eerlijk gezegd, ik zat met tranen in mijn ogen in de auto naar huis. Wat een kl*t* laatste dag zeg Ik hoef niet overladen te worden met cadeau's en bloemen en weet ik het wat hoor, maar een vriendelijk woord... zelfs dat niet. Het enige dat er uit kwam was dat ze nog eens even moesten kijken naar "dat ouderschapsverlof van mij" want dat was toch wel errug lastig. snik. ben beetje down nu. dit maakt het steeds makkelijker om een andere baan te gaan zoeken hoor...
Aaah, Moor wat naar! ach gut heb echt met je te doen! Heeeeleeee dikke knuffel en meis, geniet van je verlof he! even 16 weken geen gezeur aan je koppie van het werk! Dikke kuss!
@ Moor, ach meis, knuffel! Denk maar zo, werk en privé, ach.....dan mis je ze ook wat minder die 16 weken! @ Marieke, ik kom uit bij Telenet (provider), met een computernaam in Mortsel, Antwerpen? Kan dat? Op een andere site staat Lanaken, maar dat is volgens mij de afkomst van Telenet. Je kunt wel mailen naar abuse@telenet.be en je verhaal doen, misschien kunnen zij iets betekenen. Maar de computer is dus afgesloten via de provider, sorry kan geen adres achterhalen (nog niet, zoek nog ffkes verder)
GOOOO Jutte!!!! Marieke, zei toch al dat het een Belg was? Wij Nederlanders typen niet met Ge en gij enzo..vandaar dat ik het wist
OMG, dit zou JOUW moeder zijn, aaaahhh.... YouTube - Facebook, Twitter Revolutionizing How Parents Stalk Their College-Aged Kids
Marieke: dit krijg ik op een andere zoektocht...dus ik zou ze gewoon even mailen en kijken wat ze antwoorden! Zoals verwacht heeft deze ziekelijke persoon zijn computer goed beveiligd. Bv: als je mijn ip invoert, kom je wel in Amersfoort uit, maar er wordt geen adres gegeven. Zo ook hier. Op een site, die mijn gegevens juist doorgeeft, kom ik met jouw ip-ziekegast uit in Veldwezelt, Lanaken. Ken je daar iemand? Want hoe kom je nou zomaar op jullie vlindersite uit?
Neen jutte, ken daar niemand.. Op een andere site kom ik met dat IP uit in Tongeren. Moeilijk zoeken dus! Morgenmiddag (als poetshulp weg is) stap ik naar de politie en leg een klacht neer tegen onbekenden.. Dan vraag ik of ze die persoon kunnen opsporen en dan leg ik opnieuw klacht neer, maar tegen die persoon zelf dan. Hopelijk nemen ze mij serieus! Want denk niet dat dit soort feiten "strafbaar" genoeg is dat ze er echt met man en macht achter gaan zoeken.. Hopelijk toch een naam! Liefs!
Hmmmm ik kon niet meer de optie aanklikken om het eerste ongelezen bericht in te typen dus nu moet ik ff zoeken naar het beginnetje om bij te lezen. Laters.
Katja dit is precies wat ik ook had. Maureen raakte helemaal in de stress als ik haar aanlegde. Wat ik zou doen als ik jou was is met een contactpersoon vd VBN of de LLL contact opnemen zodat ze je verder kunnen helpen. Ik heb eerst aangeklungeld met een lactatiekundige vd organisatie die ook de kraamzorg regelde en dat is me niet goed bevallen. Pas de dame vd LLL kon me wat verder helpen (niet dat het meteen goed ging, maar wel duidelijk verbetering). Enneh even ter bemoediging: ...... je weet dat ik uiteindelijk heel lang bv heb kunnen geven. Dus nog niet de moed opgeven! Maar het is wel beter dat je niet zo lang als ik gaat lopen tobben, maar snel hulp vraagt. Heb je soms ook pethydine gehad tijdens de bevalling? Daar worden kindjes namelijk ook vrij suf van en heeft negatief effect op de zuigreflex (dat was bij Maureen zo). En in welke houding leg je haar aan? @ Helma: succes met beslissen over wel of niet naar je familie gaan. Hoe is het zo ontstaan trouwens dat het zo moeizaam loopt? (Hoef je niet te antwoorden hoor als je dat liever niet wil, gaat me niets aan tenslotte, maar was gewoon benieuwd). En heerlijk dat je mannetje zo duidelijk was naar zijn ex. @ Rootje: ah de ooievaar . Ik dacht dat de subtiliteit 'm in de draagdoek vh kindje zat . Dus volgende week op extra controle ivm de nier. Denk aan jullie. Wij moesten toen terug maar dan omdat ze de nier niet kon vinden. @ Daffie: wat een ENORME update!!!! En goed zeg dat je die jongens en de ouders bij elkaar gehad hebt. @ Springmuis: goed dat muisman wel van badderen houdt. Hoef je iig niet de tummytub te proberen. @ Miran: heeeeee meis hoe is het met jou? @ Knippy: jij pitbul, als enige wel dubbele beglazing he . Arme woningbouwopzichters daar weet niet wat ze overkomt. @ Jutte: ook al een heliumzuiger.... En Mirthe met oma mee als excuus ..... @ Marieke: de zoektocht is in volle gang dus. Veel succes. @ Meilan: ooooooh wat een prachtige foto's. Vooral die eerste twee. Geweldig! @ Moor: GRRRRRRRRRRRRR wat een horken op je werk. Hier..... *geeft Moor een warme chocolademelk met heel veel marshmellows* Proost op je verlof liefie! Zo, ben weer bij. Hier verder niet zoveel te melden.
nou meisjes toch... wat een rust! ik zal zo nog effies foto van pakje van minimoor spammen, belofte maakt schuld! Vanaaf de draagdoek afgemaakt, beginnetje gemaakt van tutpopje... Lumea, bedankt voor de choco! Lekker *zet potje thee klaar, verschillende zakjes erbij. Katja, spritsjes en speculaasjes staan in het kastje, als we die op tafel laten staan, eet de woef ze op...*
Goedemorgen.....! Moor, leuk zo;n laatste dag.... En bedankt! Zou je dat soort mensen niet..... :x Zooo, het hele forum op zoek naar de dader! Ik zou ook zo gaan zoeken, maar ik heb er niet zoveel verstand van..... Gelukkig kan de rest dat wel! Aan de paal met dat zieke persoon! Mariek, ik hoop dat de politie je kan helpen en die gek kan pakken! Lumea, de reden dat mijn familie en ik niet door 1 deur gaan is dat ik echt de ergste puber ooit ben geweest. Van vader denkt dat ik niet meer te vertrouwen ben omdat ik alles anders doe dan het boekje.... Ik ga zaterdagmiddag wel heel veel, wil toch graag mijn nichtjes even zien.... Maar eten? Echt niet! Mijn mannetje moet die dag werken, dus das een goed excuus! Moor, sweet pakje..... zal je meisje echt goed staan! Iemand vergeten..... Oja, Meilan wat een prachtige foto's van je moppie!!!!
Goeiemorgen dames! Is hier vrij rustig geweest.. Is er nog een kopje thee over? Heb ik wel trek in hihi Vandaag een spannende dag voor Lies! Ze heeft vandaag de uitgebreide echo, met eventjes 3D. Duimpjes omhoog dus dat alles goed gaat! Zetten we ook onze duimen omhoog voor Christophe? Hij word vandaag geopereerd aan zijn knie! Dus duimen we lekker dat alles goed gaat en dat hij snel van die pijn verlost is! Zo, hier al eventjes op! Poetshulp is ramen aan het poetsen. Ga hem vandaag maar niet boven laten poetsen, dan geraakt ie rond beneden hihi.. Hebben jullie nieuwtjes? Liefs
morning ladies! Lies, succes met de echo vandaag. Knuf voor je manneke Christophe, op naar een goede knie!! Hier, zo naar mama's. Samen boodschappies doen etc. Gezellig!
Muissie, jij heel veel succes vandaag! Uitslag is toch weer spannend he?!? Ik hoop zo voor je dat er snel gestart kan worden.
Goedemorgen! @ Marieke: duimpies staan omhoog voor Christophe en Liesel @ Helma: Lijkt me erg moeilijk allemaal, oud zeer blijft vaak een beurse plek. Maar het is denk ik wel goed om eventjes langs te gaan zoals je al besloten had. Heb het gezien bij een buurvrouw die geen contact meer had met haar dochter. Haar kleinzoon zag ze dan soms alleen bij haar andere dochter maar het jongetje wist niet dat zij zijn oma was. Maar moeder en dochter geen enkele stap naar elkaar toe doen en elkaar helemaal niet meer zien. Vond dat wel verdrietig hoor. @ Moor: wat een mooi pakje: mooi gemaakt hoor! Vandaag nog iets leuks op de planning? Ehm nee. Vanmiddag werken en 's avonds nog producttraining vh werk. Dus wordt een lange dag op het werk voor mij.