Hey meiden Sigrid heeft vannacht doorgeslapen!!!!! Mocht ook wel want gister en ook vandaag doet ze hazeslaapjes... Heel zeurderig huilen maar niet met van die lange uithalen. Gewoon de slaap niet kunnen vatten zeg maar... Nieuwe mentale ontwikkeling????? Knip herken je klachten!!!! Had ik ook, was bij mij toen een combinatie van bekkenklachten en bandenpijn.... Striae...meid ik ben net een tijger...nu flubberbuik met flubberlitekens....:x niet mooi dus..... Liesel suc6 vandaag met je echo!!! Marieke mijn duimen zijn ook omhoog. Lumea respect joh dat je zolang bv hebt gegeven. Goed dat je ook actie hebt ondernomen om hulp te krijgen bij de bv. Helma ja lastige puber, is toch geen reden om je niet meer te vertrouwen. Mensen kunnen veranderen..... Goed dat jij toch laat zien dat je energie in je familie steekt...... Meid wens je veel suc6 Gaan er ook meiden naar de jonge gezinnenbeurs????? Ik ga 6 november met een vriendin......zonder de kleintjes hoor....8) Wat is het heerlijk weer zeg........heb alweer een fikse wandeling er op zitten met de kinderwagen en sem.......... Moor je eerste echte verlofdag meiss........ohhhh genieten zeg... Enne wat kan jij goed naaien (kleding enzo) Mooi hoor..... Meilan wat een poepieschetige foto's van Ziva!!!!!! Wat een snoepie zeg............ Sylvia zou idd die sessie ook voor de kleine bewaren. Buikfoto is ook mooi maar je kleine op de foto.....smelt smelt zoals bij ziva....... Liefs ink
Knip zie dat je 31 weken bent kan ook zijn dat je kleine draait!!!! Weet niet hoe ze ligt???? Had ik toen ook......3 dagen lang....
Ink dit voelt anders als banden pijn voor mij maar fijn dat je meedenkt dat wat je hierboven schrijft zou dus wel heel goed kunnen aangezien ons meisje vorige week nog steeds met koppie omhoog lag zou ze nu dus best aan het draaien kunnen zijn maar hoop toch niet dat dit 3 dagen aanhoud zeg gelukkig dat sigrid de slaap weer lekker pakt nu erg fijn voor jullie ook
Knip ziet er goed uit! Zoo, weer een beetje tijd gedood.. beetje met mn mammie aan te tel gezeten hihi gewii-t en nu ga ik even naar mammie toe om de hondjes te brengen! Doeeeeeggggg Kussssssssssssss PS: Sasbudvriendinmop ik sms je straks ja!
Knip, dat huis van je gaat mooi worden!! Muis, succes met je afspraak vanmiddag!! Ja hoor Jutte, een HIJ! Vorige week was ik niet zo tevreden, maar vandaag wel.. Was misschien een beetje wennen omdat het toen de 1e keer was? Liefs
@Lumea: Wat fijn om te horen dat ook jij eerst moeite had, niet dat het leuk was voor jou, maar idd omdat je toch langer dan een jaar bv gegeven hebt! Ik moet zeggen dat het nu beter gaat, we zijn er achter waarom het niet wil lukken. Mijn tepels zijn ingetrokken en komen er dus niet ver genoeg uit, normaal hoeft dit geen probleem te zijn omdat de kindjes enorme zuigkracht hebben en iets met hun tong doen. Alleen is het zo dat Nina een hele korte tong heeft, dit zit in de fam want ik heb het ook. Deze combinatie zorgt ervoor dat ze de tepel nooit goed in haar mond zou kunnen nemen. Nu hebben we tepelhoedjes gekocht en wonderbaarlijk drinkt ze dan wel. Het is nog wat wennen en soms wil ze echt niet (het is toch een plastic dingetje) en dan gaan we het met de fles geven (tot nu toe lepel, maar het wordt teveel voeding nu) omdat ze anders helemaal in paniek raakt. De houding ben ik nog niet helemaal uit, ik zit nu met haar op mijn buik en dan dwars zeg maar. Maar ik zit niet erg lekker dan, dus dat is nog ff uitproberen. Tips? Enne... heb je voor mij ook nog wat warme choco met marsmallows? Mmmmjammmie Zo, ga nu ff verder lezen
@Katja: goed om te horen dat het beter gaat met die tepelhoedjes! warme choco en marshmellows lijken me ook wel wat Ben trouwens al 8 kg aangekomen.... en ik moet nog 10 weken...
Mijn behangetje is binnen! Waarschijnlijk gaan we zondag het kamertje verven, de week erna muurtje behangen en dan wordt de vloer gelegd en kunnen de meubeltjes erin.... spannend!
meiden kom net bij de verloskundige vandaan mocht namelijk gelijk langskomen Ze heeft even gevoelt en heb nog geen ontsluiting baarmoeder voelde rustig dus gelukkig nog geeen bevalling in het vooruitzicht wat het wel is tja banden/bekkenpijn zou kunnen maar ook wat ink zei dat kleintje aan het draaien is als de pijn niet minder word vandaag of over is moet ik weer terug bellen morgen advies was rustig op de bank of bed met warme kruik en kussen tussen me bennen niks doen dus ga nu maar op bed liggen met filmpje en een paracetamol tegen de pijn
knips, aangezien je naar ons niet luistert, luister je dan naar de verloskundige wel? knuf en je bed in!!! scheer je weg! kssssst!
Knip, nu maar rustig dan! Even nieuws van Lies, de uitgebreide echo was goed.. klein mannetje is perfect in orde! Om 14h werd Christophe geopereerd.. nu nog hopen dat het bij hem ook allemaal goed is!
Uhm... had wel bijgelezen, maar de verloskundige kwam intussen langs waardoor ik het nu allemaal al weer vergeten ben. Zoheee!! die kleine van ons laat stinkscheten zeg!! hahaha en ik maar elke keer denken dat ze gepoept heeft. Ze is vandaag ook gewogen en weegt 3580gr, dus dat is hartstikke goed! Schiet me ineens te binnen dat ik iemand heb horen vragen om een meeting, en dan misschien high tea. Ik ben helemaal vóór!!! Nog wel een paar weekjes wachten natuurlijk, want nu kan ik nog niet zo veel..... High tea.... ik kijk er nu al naar uit. Oh en natuurlijk ook om jullie allemaal (weer) te zien. *oeh, ahhhhh, niesen is zooo niet fijnnnn!!*
Ahh Marieke aan het steengrillen? Lekker zeg. Wat liggen er voor bolletjes op je bord? (ik neem aan dat jij de rechter bent )
Katja, dat zijn 3 broodbolletjes.. Zoooo lekker.. een flinke kwak mayonaise erop, worteltjes, salade, en smullen maarr.. hihi. Waar ik ook kom, ookal is het een poepchique restaurant, maak altijd een zooitje op mijn bord hihi (expres geen foto na het eten ) hihihi
Het zal toch niet??? Na een aantal dagen licht bruinverlies, nu ineens een rommelend gevoel in de buik en net inene rood bij het afvegen...nu al!?!?!? Bah bah bah bah....hoop dat het gewoon een naschok is down there...maar ik vrees.... En dan mag je pas na 6 weken tampons gebruiken, zegt men hier op zwpagina. Maar een gyn op een andere site zegt: als knip of scheur hersteld zijn...tja, en nu? Heb er toch helemaal geen zin in weer dat beroerde maandverband te gaan dragen... Maar goed, even bijlezen want er zijn vele uitslagen die ik wil weten! Muis, Lies, Christophe? @ Knip, niets aankijken, gewoon bellen! Als jij je zorgen maakt, ga je niet wachten hoor, je gevoel is je gevoel... edit: oh goed zo, je bent geweest, ja, draaien kan natuurlijk ook nog. Hou maar goed in de gaten Mooie buik enne, huisje wordt ook mooi zeg, wat een verschil al! @ Ink, doorgeslapen?!?!? Wauw!!!! Lekker hoor...en ja, het is wel tijd voor een sprongetje...zou zomaar kunnen! **hoopt dat Jelka's ongerustheid van gister en vandaag ook de aanzet is naar rustiger dagen, aangezien Ink en Jutte toch wel aardig synchroon lijken te lopen met veel babyzaken** Jonge gezinnenbeurs, hmm, denk t niet, vond de 9 maanden beurs al een uitdaging! @ Katja, hier beviel de rugbyhouding goed met voeden. Dus: rechterborst aanbieden? Dan kindje onder je rechterarm, met beentjes langs je lijf naar achter, zodat Nina een beetje zit, hand onder het hoofdje, aanleggen en voila. Misschien dat ze zo ook de tepel iets meer in haar mondje kan krijgen, omdat ze van onderaf aanhapt zeg maar en niet in zijligging. Er zijn wel plaatjes te vinden van die houding denk ik, maar misschien ken je m? @ Moor, thnx voor het mede-optreden bij Knipsel.... @ Lies, dat is mooi, de eerste goede uitslag!!! Nu Muis en Christophe nog! hmmm, is al klaar met lezen, nog geen muisje??? Muisbuddy nog geen sms gehad Sas? Ik hoop maar dat "geen nieuws goed nieuws" is...