Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

maar maar maar ik had al zo goed geluisterd naar jullie
    nee echt heb de afgelopen dagen niet veel gedaan
    vroeg bedje in en weinig klussen in het huis
    geen idee waar dit ineens vandaan kwam.

voel me nu gelukkig weer wat beter maar doe helemaal niks meer vandaag zoals ik had beloofd
    maar ben wel super blij dat de pijn minder is zou het door de paracetamol komen of is het gewoon minder geworden
    ik hoop het laatste

moor jutte en alle andere ik doe echt rustig hoor

2. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    @ Jutte: Je mag gerust al tampons gebruiken, hoor. Maar het hangt wel van de hechtingen af. Ik mocht dat nog niet, maar als alles goed genezen is (als je al hechtingen had) dan is het niet echt een probleem. Heeft mijn gyn me toch wijsgemaakt :)

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    mmmm, nog geen nieuws van muis of Lies....

hier een vraagje; is iemand bekend met Orthiflor?? Ik vroeg aan Alex of hij Cinababy mee wilde nemen, maar e drogist heeft hem dit aanbevolen. Het is echter een poeder en dat lijkt me zo onhandig,maar ja... als het echt supergoed helpt

4. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Helleu

Zo vanmiddag effe bakkie gedaan bij beste dinnetje.. Heeft kleine van 15 weken......Lieverd is dat ook.....
    Zometeen nog een laatste gesprek bij de vk ben benieuwd.
    Sigrid ligt nu in de box ipv haar bedje had zoiets van dan moet ze er weer af....

Jutte idd wij gaan echt synchroon met de kleintjes... Leuk om dat zo te delen...

Knip misschien toch draaien van de baby.... Neem het advies ter harte van de vk.....oja warme kruik hielp mij enorm. Eerst het bed voorverwarmen met de kruik en dan daarna liggen met kruik tegen mijn buik......suc6 meiss...

Syl ben benieuwd naar je kamertje.....

Liesel fijn dat je echo goed was...hoe ist met cristophe????

Marieke leuke foto's joh.......

uhhhhh nu weet ik het niet meer.....

liefs ink

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ken het niet gebruik infacol. Moet je het dan door de melk doen??? Oh nee je geeft BV toch????
    Misschien met een lepeltje geven????

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Buddynieuws van Muissie!

Ze was haar telefoontje vergeten, dus kreeg net mailtje via hyves. Ze heeft goed en slecht nieuws, vanavond hoor ik het uitgebreid van haar. Wel wil ze het goede nieuws alvast kwijt:

EIND DIT JAAR OF BEGIN JANUARI KRIJGEN ZE HUN TERUGPLAATSING EN IN OKTOBER BEGINNEN ZE MET DE 3MAANDEN BEHANDELING

Einde buddynieuws!

Ooh lieverd, ben zo ongelovelijk blij voor je!!!!!!!!! Dansje voor Muissie en Muissieman, wie doet er mee??

kuss

7. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    go muissie:)

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Jaa, fijn muissie dat er nu eindelijk data in zicht zijn, ben benieuwd naar je berichtje!
    **danst gezellig mee met sas**

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Kreeg vandaag trouwens het pakketje binnen van Nutricia met wel 7 speentjes erin! JEEEEEEEEEEEEJ!

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Hieperdepiep voor muissie!!! Hoop zo dat het lukt voor je meissie.

en ook jeeee voor Sas, kan Ryan weer lekker drinken.

Wat is het trouwens stil vandaag??

Uhm... weet gewoon niet meer wie er gereageerd had op mijn vraag. Maar het is idd poeder dat je moet mengen met flesvoeding en anders gekookt water, maar mij lijken die druppels veel makkelijker. Dus idd Infacol of Cinababy trouwens, volgens drogist was Infacol chemisch en Cinababy natuurlijk en deze ook, maar is dat heel erg dan ofzo? ikke niet snappe

11. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Katjak dat was ik idd met die vraag.
    Infacol is helemaal niet chemisch....tenminste volgens mijn vk en drogist niet. Zitten geen suikers of wat dan ook in. Iig helpt het wel, cinababy is verschillend.... ( bij Sigrid helpt infacol)

Tja het blijft zoeken meid.....

12. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Vanaaf voor de laatste keer nog bij vk geweest. Effe gezellig bijgebabbeld en opgeschept over Sigrid haha....:p
    Ze sliep als een roosje terwijl ze al de hele avond huilde;) terug bij huis was ze weer wakker. Tijd voor een flesje en nu slaapt ze als een blok, hopelijk weer de hele nacht...........;)

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

lieve ladies, wat is het hier rustig zeg! allemaal te druk met de kleintjes? strakkies geen RMMC meer?? :(

hier net getupperd, was een geslaagd avondje alleen was ik volledig uit mijn doen. ben echt te warrig om een goed verhaal neer te zetten momenteel!

ben ook te warrig om goed te reageren...

Muissie!! Yes! Oktober al starten en eind v/h jaar of begin eerste terugplaatsing... ohhhhh weet je weet je weet je he, als dat nu in 1 keer goed gaat, heb je over precies een jaar een kleintje in je armen. Ik duim er voor!!

14. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Hoi meiden,

Zoals beloofd de echofoto's van afgelopen maandag.
    Ik heb ze even op onze website gezet, hier is de link:
    http://www.oosterom.info/2007/krummel2

Foto's van de bloemen volgen waarschijnlijk volgende week. Moet morgen nog hard werken en vrijdag zijn we daggast op de trouwerij van vrienden, dus niet online voor zondag waarschijnlijk.

Dikke knuffels voor jullie! Ik ga nu lekker m'n bedje in.
    Bye!

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Haaaj Moppies!

Sorry Sorry Sorry dat ik zo laat pas van me laat horen!
    Was inderdaad mijn telefoon vergeten, hoe stom want dat was vorige keer ook al.. domme muis!

Maarja inderdaad goed en slecht nieuws!
    Nou het zit dus zo...
    Na de bewerking zijn er nog 3000 spermacellen over... (klinkt veel na die 5 en 10 van vorige keer maar dat hoor je dus anders te berekenen dat waren en 50.000 en 100.000)
    Dat is net aan voor icsi, eigenlijk te weinig maar ons ziekenhuis en het VU vinden het toch de moeite waard om te starten!
    Nou... naar aanleiding van mijn bloed onderzoek van vorige week is naar buiten gekomen dat dus niet alles zo goed was als in ons vorige z'huis werd verteld.. heb namelijk eigenwijze eierstokken.. dat wil dus zeggen dat er straks met de hormonen 3 dingen kunnen gebeuren.. of ze reageren niet.. of het gaat goed.. of ze zeggen ineens nou hier heb je 35 eitjes.. overstimulatie dus.. heb een verhoogd risico er was daarvan wat in mijn bloed terug gevonden, en dus vandaar mijn onregelmatige cyclussen..
    ook was het chromosomen onderzoek toch niet goed, terwijl ons oude z'huis wederom vertelde dat het goed was.. het Y van XY (jongentje) miste wat DNA materiaal, het pootje van de Y was niet compleet, maargoed ze konden er niet uithalen wat er dan mee is, want de rest van alle gebeuren wat een gezond jongetje moet hebben was er wel en geen extra risico op rare afwijkingen.
    maargoed de papieren van het AMC waren niet compleet opgestuurd (door wederom ons oude z'huis)
    dus we hebben nu een afspraak voor over 2 weken.. en dan hebben ze de volledige papieren gekregen van het AMC zelf dus dat gaan we dan bespreken en kijken of ik aan de pil ga voor 1 maandje zodat ze zeker weten wanneer ik ongi word..
    de kans is dus erg klein, maar volgens de arts nog wel de moeite waard om te proberen.. we waren geen hopeloos geval.. THANK GOD!
    wel hebben ze benadrukt dat mijn gezondheid/veiligheid voorop staat en dat als het niet goed gaat de behandeling direct gestaakt word.. maargoed laten we maar van het goede uitgaan.. en als de behandeling helemaal slaagt is er 40 (!!!) procent kans op een zwangerschap!
    Dusja.. het slechte nieuws is dus dat ons oude ziekenhuis ons weer niet de juiste uitslagen heeft gegeven.. en niet in positieve zin..
    zijn nu ook aan het bespreken of we een klacht in gaan dienen aangezien ze over de vorige zaaduitslagen ook al de verkeerde uitslagen hebben gegeven..

Nou dat was het geloof ik zo een beetje... ben nogal moe dus als ik iets vergeet dan vertel ik het wel als het me te binnen schiet hihi

Kusssssss

PS: was net even bij mijn schoonouders, en toen belde mijn schoonzusje (36 wkn zwanger) dat het aan het rommelen is.. dus SPANNENDDDD!!!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Owja en offcourse wanneer we kunnen beginnen met de ICSI, maar ik zie dat mijn lieve buddyvriendin jullie al op de hoogte heeft gebracht, dus dat hoef ik niet te vermelden ;)

17. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ow Wachttt

*danst zelf ook even mee*

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Zo ben weer terug van werk. Was erg leuk. Eerst om 18.00 een kaasfondue gedaan en toen de productinfo. Ben wel een beetje sufgepraat nu. Voor de spullen die we moeten verkopen moeten we wel wat vakkennis hebben vandaar dat we zo af en toe een meeting hebben met vertegenwoordigers.

Even bedenken. Had vanmiddag wel snel gelezen maar geen tijd om te reageren.
    @ Muis: meis eindelijk meer duidelijkheid over wanneer er met wat begonnen wordt.
    @ Syl: behangetje is dus binnen. Gaan jullie het zelf behangen? Wij willen ook op een paar kamers wat behang maar behangen lijkt me zo lastig. Oja enneh natuurlijk wil ik graag antwoorden op bv vragen. Als ik je iets mag aanraden: koop het boek van Stefan Kleintjes en Mary Broekhuizen 'Borstvoeding' ik leer er zelf echt een hoop van. En zie allerlei dingen die ik dit keer anders wil aanpakken dan de vorige keer.
    @ Katja: zo herkenbaar wat je schreef. Maureen had geen tekorte tong maar legde haar tong niet goed onder de tepel. Tepelhoedjes werkten niet goed bij mij, daar ging ze niet beter van drinken. Super dat het bij jullie wel goed werkt!!! Ik moest op aanraden vd LLL veel spiegelen: voordoen om een grote mond te maken voor het aanhappen (ze maakte altijd een heel zuinig mondje) en tong uitsteken over de onderlip. Tja dat zag er natuurlijk supergek uit, maar uiteindelijk heeft het wel geholpen. Ik vond zelf de Madonna houding het makkelijkst waarbij het belangrijk is dat het armpje vd baby onder je eigen arm doorgaat, dan ligt de baby het dichtst tegen je aan. In het ziekenhuis lieten ze me liggend voeden en dat ging van geen meter, vandaar dat ik het vroeg. Trouwens, ik had geen ingetrokken tepels zoals jij maar wel heel vlak. Maar na 21 mnd bv zijn die niet langer vlak meer.
    @ Moor: zolang je nog geen tupperware verkocht hebt als kookpannen voor op het gasfornuis zal het wel loslopen met het warrige verhaal ;)
    @ Desert: super die 7 speentjes!!!!!!!
    @ Jutte: he bah, nee he, weer van die lappen te moeten gebruiken :(. En een gebroken stuitje???? :$:$:$ Auw auw auw! Is dat dan gekomen door de heftige bevalling? Kan dat maar zo? Ieks.
    @ Knip: mooi dat je helemaal gerustgesteld bent bij de vk. Het huis knapt trouwens zienderogen op.
    @ Marieke: broodbolletjes klinkt heel lekker.

Kga nog even Eijffinger behang kijken. We willen een muur voor Maureen d'r kamer en voor de baby's kamer. Omdat we niet weten of het een jongetje of meisje is moet ik even bedenken of we voor unisex gaan of dat ik iets uitkies voor jongetje cq meisje en we het dan na de geboorte gaan plakken. De eerste tijd slaapt het toch bij ons op de kamer namelijk.

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Heeeeee lief springmuisje zie net je verhaal. Met goed nieuws en minder goed nieuws. Maar wel helemaal top dat ze het dus in het ziekenhuis zien zitten om de behandeling te starten!!!

20. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Rootje: net even de echofoto's bekeken. Het is goed dat je steeds erbij schreef wat het is. Ik ben namelijk echt heeeeeeel slecht in zien waar ik naar kijk. Ook bij onze eigen echo's. Overduidelijke dingen zoals hoofd, ruggenwervel en een handje met vingers gaat nog wel, maar verder.....echt niet. Suf he.

Deel Deze Pagina