Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    *Gaaap*

Goeiemorgen!

en tot vanmiddag!

ik ga werken Kusssssssss

2. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Goeiemorgen!

Tot vanmiddag muis!!

Hier nog niks van Lies gehoord van Christophe zijn operatie.. Ik veronderstel dat alles dan wel goed gegaan heeft!

Ook nog altijd geen telefoontje gehad van de combinatietest.. Best wel zenuwslopend! brrr

Hoe gaat ie hier!?

Liefs

3. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Lies kan nog steeds niet op het forum, maar ze zijn bezig eraan dat ze snel weer online komt!

Operatie heeft goed gegaan en hij mag vandaag naar huis!

Allemaal goed nieuws dus!!

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

morning ladies!

Hier komt zo dinnetje langs, gaan we samen naar de markt en naar de stoffenverkoop! Gezellig!!

Muissie, wat een pokkenziekenhuis zeg, dat ze niet alles doorgeven en wat ze doorgeven dan ook nog eens niet goed is. PFfff. Maar goed, jullie kunnen het gaan proberen en dat is al heel wat.

Lumea, deze pan van tup kan op het fornuis hoor :D
    Bekijk bijlage 17253

Je ben weer helemaal bijgespijkerd dus! Ik heb het al eens eerder gevraagd maar vergeet het steeds... Erg he. Wat voor producten verkopen jullie nu ook al weer??

Zo, ik ga nog effies beetje opruimen en eten geven aan de woef!

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Marieke, geef Lies onze groetjes maar door!

Rootje, Mooie echo foto's trouwens. Hopelijk geeft dinsdag wat rust voor je!!

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Môge!

Zo, Jelka slaapt nog! Ze heeft gister van 18 tot 22 uur gerommeld, veel huilen enzo...wilde weer alleen bij mama slapen ;). Om 22.30 uur een fles gegeven, 23 uur in bed gelegd en ze heeft geslapen tot 5.30! Heerlijk, daarna flesje erin en om een uur of 6.15 weer in bed gelegd en nu slaapt ze dus nog. Lief kind....of is het de stilte voor de storm in de vorm van de volgende huiluren?

En toch ongesteld hier, denk ik. Gisteravond geen roodverlies meer, vannacht ook niets, maar nu ineens weer wel...dan is de afsluiting dus erg vroeg dit keer, vanavond weer aan de pil, einde zwanger zijn.

@ Knipsel, ja, je luistert goed hoor, we herinneren je af en toe alleen nog even ;)

@ Meilan, wat ben ik blij met jouw gyn. Ik las op een site van een gyn-online ook al dat je tampons mag gebruiken als je hechting genezen is. Maar hier in nl roepen veel mensen dat je pas tampons mag gebruiken als je echt helemaal niet meer vloeit, want anders is er infectiegevaar voor de wond in je baarmoeder. Maar ja, het vloeien was de laatste week al zo minimaal en bruin, dat die wond volgens mij al wel genezen is...
    En nu maar hopen dat ik het aandurf die dingen er weer in te stoppen, vond ik na Mirthe zo eng :( haha

@ Katja, orthiflor zegt me niets, wij hebben hier Infacol tegen krampjes, werkt heel goed en veel gemakkelijker dan poeders!

@ Ink, ja, nou, Jelka heeft dus goed naar Sigrid geluisterd hè, haha, wat doorslapen betreft!

Gek hè, zo'n kleintje van 15 weken, wat is dat dan ineens een beer van een kind nietwaar? Vorige week was mijn collega hier, met haar dochter van 11 weken, wauw!!!! Die billen alleen al! Dan hebben wij hier nog van die minibottenbillen zeg maar...

@ Muis, goed nieuws en slecht nieuws...spannend...maar dus al wel afspraken over 3maandenbehandeling en terugplaatsing!! Goed zeg!!

*Pakt de arm van Sas en haakt in bij het dansje*

@ Sas, 7 speentjes, keurig, kan je voorlopig vooruit, wellicht dat Ryan tegen die tijd ook andere speentjes "lust", haha

@ Moor, natuurlijk is er straks nog wel een rmmc! Die kleintjes blijven niet zoveel tijd vragen hoor, gaan steeds vaker een langer slaapje houden of even zelf spelen in de box enzo. En de mama's gaan straks weer werken en even rmmc-en in de baas zijn tijd konden we voor ons verlof ook allemaal, toch?

@ Muisje, wat een verhaal zeg, slecht zh dat oude zh......ik zou de klacht wel indienen, al is het maar om ze daar even wakker te schudden voor volgende stellen met een gelijk probleem, bah!
    Wel blij voor je dat je geen hopeloos geval bent en dus gewoon in de behandeling mag stappen, op naar een mooi kleintje voor muis en muisman!

@ Syl, dat eijffingerbehang geeft in de gebruiksaanwijzing aan dat je de muur moet insmeren met lijm en dan het behang ertegenaan plakken. Wij hebben ook de funnybunny, maar de eerste baan viel gelijk al van de muur. Ik heb toen gewone behanglijm gehaald en lekker de banen zelf ingesmeerd, ouderwets behangen en het zit muur en muurvast! Misschien een klein tippie?

@ Lumea, ja door de bevalling gebroken, omdat Jelka er in zo'n noodgang langsheen gegaan is. Schijnt vaak voor te komen!
    Baal er wel van, want ik was zo lekker snel van de hechtingen-pijn af enzo, daar heb ik bij Mirthe zo lang last van gehad. Nu bemoeilijkt het al mijn bewegingen: Jelka voeden is zoeken naar de juiste zithouding, opstaan doet vreselijk zeer, wil graag wat sporten, maar ja.....enz enz. Ik hoop dat het idd met 4 weken al een stuk minder is, zoals de ha voorspeld, want als ik straks weer moet werken....

Eijffingerbehang is leuk hoor! Wij hebben bij Jelka dus de konijntjes, toen wisten we ook nog niet dat het een meisje zou worden. Mirthe heeft één of ander sprookjeslandschap met een roze kasteel, lieveheerstbeestjes, vogeltjes en bloemen met een stralend blauwe lucht, zo leuk!

@ Lies, fijn dat de operatie goed is gegaan, nu hopelijk snel van de pijn af!

@ Rootje, het is weer ff puzzelen, maar mooie echoplaatjes hoor!
    Ben je nog steeds rustig voor de echo dinsdag? Toch best een klein beetje spannend of niet?

Nou, nog steeds stil op zolder, wauw, zou ze eindelijk het slapen een beetje uitgevonden hebben? Gaan we straks maar even wandelen....tampons in huis halen :(

7. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Raar hoor, nou zie ik mijn banner weer niet..nou ja, zal wel aan mijn verbinding liggen ofzo...

8. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Jutte: thanks voor de behangtip! Als het goed is gaan we dit weekend verven en komt daarna het behang...
    @Lumea: ik zit er ook over na te denken om naar zo'n voorlichtingsavond over BV te gaan, die is op 13 okt. Ik weet nog niet zeker of ik BV ga geven hoor (heb altijd gezegd dat niet te doen, maar wil me er toch in verdiepen en proberen alvorens ik het definitief niet zou doen)
    @Muis: vervelend van je vorige ziekenhuis, wat een geklungel! Maar al met al toch positief nieuws!!! YES!
    @Marieke: wanneer verwacht je het telefoontje met de uitslag van de combinatietest?
    @Moor: hi!

9. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Combinatietest is helemaal negatief!!!!!!!!!

10. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik zie je banner ook niet meer....

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Wat betekend dat? Wat is de kans?

12. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    goedemorgen,

@Muissie, goed nieuws --> Yay en slecht nieuws :x Wat zal je blij zijn dat je bent overgestapt naar een ander ziekenhuis. Rare praktijken houden ze er op na zeg.
    Ik hoop dat het allemaal goed mag zijn.

@Jutte, stuitje gebroken. Ieks. Hoop dat een zitring verlichting biedt.
    En ongesteld geworden...stom he. Ik durf nog geen tampons te gebruiken dus hier maar weer aan het maandverband. Ben ook gister weer aan de pil begonnen.

@Katja, fijn dat het voeden iets beter gaat met de tepelhoedjes.
    Verder alles goed met de kleine Nina?

@Ink, ik heb gister ook nacontrole gehad. Wat vond je er van?
    Hier een uur lang zitten beppen, verder weinig bijzonders. Gehad over anticonceptie, voeding, buikspieren gevoeld, hoe ik het vond bij de praktijk en natuurlijk Noor van alle kanten bewonderd.

@Rootje, even afwachten op de volgende echo dus. Ben je nerveus? Fijn dat verder alles goed was. Hoe is het met je bloeddruk nu?

@Oudere baby's. Vanavond komt mijn eetclubje op kraamvisite en 1 meid neemt haar 16 weken oude baby mee. Heb gister weer wat nieuwe foto's gezien, maar dat is echt een groot kindje vergeleken bij Noor.

maar goed, wij waren vorige week op het weegspreekuur en daar was een baby van 2 weken en daar leek Noor dan weer heel groot bij. Vond ik ook in vergelijking met Ties trouwens.

Over Ties gesproken, Pup, hoest nu met hem? En vooral, hoest met de ontlasting?

@Knip, ik heb ook veel steken onderin gehad, richting anus. Gelukkig is alles goed. En 31 weken alweer voor je, pfffffffffff wat gaat dat snel zeg. Jemig.

Ff nog grappig iets. Ik ga vanavond voor het eerst weer mee optreden met de musicalgroep. In de buissinessbox bij de wedstrijd AGOVV - Ajax. Vraag me af of die bobo's er op zitten te wachten maar ach heb er wel zin in. Er wordt niet gedanst dus ik kan lekker meebleren.

Noornieuws: ik ben nu eindelijk aan het genieten. Noor drinkt lekker en is tevreden en ze slaapt best goed. Moet er 1 keertje uit meestal voor een voeding rond 4 a 5 uur.

Nu is ze lekker aan het babbelen. Elke dag komen er weer andere kreetjes bij. Ze is volgens mij echt haar stem aan het oefenen. En lachen dat ze doet. Nou dan is mama blij hoor.
    Poepen gaat nog steeds niet goed en wat er komt is heel hard, dus ik heb even overlegd met de vk en ga toch vandaag de comfortvoeding proberen in combinatie met de gewone voeding. Ben benieuwd.

Ben vast veel vergeten, sorry daarvoor. Heb wel alles gelezen hoor.

13. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Syl, dat is helemaal goed! niks te vinden...

14. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Maar een combinatietest is toch een kansberekening? Wat was het resultaat?

15. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Hebben ze niet verteld.. De mama van lies kan die resultaten zien. Kreeg smsje: Alles is prima in orde, down-syndroom nagatief!

16. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Dus ik veronderstel dat er gewoon geen verhoogd risico is..

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Is in iedergeval goed nieuws!!! TOP!
    Ik had een kansberekening van 1:76.000

18. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Oh, ik ben gisteren nog lekker wezen shoppen met een van mijn zusjes bij de Prenatal (had nog bonnen) en heb maar 6 euro hoeven bijleggen!!
    Aanwinst: 2 difrax flessen, ledikant deken, 2 hoeslakens, 1 gewoon laken, 6 zwitsal producten, bad thermometer, kammetje en borstel

19. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Heb je goed geshopt syl!

Heb tante even een smsje gedaan of ze een kansberekening weet..?

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedenmorgen

even snel tijd om hier te spieken.
    Muissie wat een verhaal weer bij jou zeg
    laten we maar hopen dat alles in januari goed aanslaat en je volgend jaar rond deze tijd een mooi beebje mag hebben
    duimen draaien op volle toeren voor je

@ marieke lies en chris een goede uitslag fijn
    doe je haar de groetjes we denken aan ze

@ moor veel plezier op de markt

@ Jutte Jelka lekker geslapen hoop dat het zo blijft voor jullie en nu alweer ongi bah maar wel weer gelijk aan de pil dus

@ Marieke das toch goed negatief

@ Daan moest gister nog wel aan jou denken ja eerst verwachten rond 35 weken bevallen en dan zo overlopen
    fijn dat alles goed gaat met Noor en jullie nu kunnne genieten van die babbeltjes en glimlach

@ syl goed geslaagd zeg voor 6 euros ;)
    toch handig van die bonnen

Hier gaat het gelukkig weer een stuk beter heb nog wel wat last maar is nu dragelijk
    zal echt super blij zijn zeg als die laatste 9 weken erop zitten ons huissie klaar is en we lekker van onze dochter kunnen gaan genieten

zo nu ga ik weer ff verder werken latersssss

Deel Deze Pagina