Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Hello

Jutte, Cerclage is gepland op 1 oktober.. Vandaag een week later ben ik er dus al vanaf!
    Spannend!

2. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Ik heb nog een vraagje over BV: kun je BV ook gelijk combineren met een flesvoeding?

3. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    HAllo, hier een ongezellige loel.
    Laat jullie een beetje in de steek, dus ff een dikke (((knuffel))) voor iedereen!!

Dinsdag ben ik bij de kaakchirurg geweest en pas vanaf vandaag lijk ik op een hamster. Kan nu reclame lopen voor de AH :D

Zit nu 2 dagen met een verschrikkelijk verkouden ventje, zo zielig.
    Ben al vanaf half 4 vanochtend op zeg maar.
    Lieve moeders hoe pakte jullie dat aan????

4. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Sylvia, volgens mij kan je BV en FV combineren hoor!

Loel, arm mannetje toch!
    Wist je dat er vicks voor kleine kinderen bestond? Dat is echt een zaligheid!

liefs

5. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Loel, je kan ook een gepelde, gesneden ui op een bordje op nachttafeltje leggen als hij snachts gaat slapen.. dat doet ook wonderen! Het ruikt wel, maar als je kleine man beneden is, kan je het raam openzetten voor de kamer te verluchten.

6. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Marieke: de ui staat er al, maar hij kan nu alleen maar in de wipper slapen. Het bed staat al schuin, maar dat helpt niks.
    Ik doe zijn neus ook al druppelen met zoutoplossing.

7. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Loel, probeer anders eens die vicks voor kinderen?

8. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Marieke komt ff stoefen hier!

Juist macaroni gemaakt, en moet zeggen dat ik mezelf erg overtroffen heb!
    Die is zooooooooo lekker!

Mannetje komt pas thuis om 19h, maar ik vrees dat ik tegen dan alles op gegeten heb hihihi

Damn it's good!

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

pardon??????? :x:$:(:$:x
    Zeg, ben jij wel wijs? Je hebt verlof hoor!!

Zo, op de rest reageer ik later, eerst even die lekkere broodjes mozz tom basil opeten!

10. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Marieke: ik zal morgen de vics proberen, thanx!

11. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Loel, wel voor kinderen/babies vragen hé! Niet de pot wat wij gebruiken, want die mag niet bij kinderen..

succes ermee!

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@loel, dat heet luuf. Er is een versie voor baby's en 1 voor kinderen. Werkt heel goed, doe ik bij Marissa ook altijd als ze verkouden is.

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Heej meiden!

Kreeg onverwachts dinsdag visite van mijn schoonmoeder uit Spanje. Ze sliep niet hier maar is wel 2 hele dagen hier over de vloer geweest, pfff. Ze is nu weer weg.

Heb ook niet alles bij kunnen lezen helaas.

Muis goed nieuws voor jullie dat het ziekenhuis het toch wil gaan proberen, you go girl!!

Lees dat de beebs steeds beter gaan slapen...Helaas Sas was het eenmalig, maar ja die nacht heb je toch maar weer!

Loel wat je ook kunt gebruiken is Luuf, smeer je op de borst en rug, werkt prima en is speciaal voor kleintjes. Gewoon bij de etos of kruidvat. En een uitje snijden doet ook wonderen, helaas ruikt wel je huis naar een frik. speciaal!

Ink en Jutte flink aan de wandel, goed zo!

Auw Jutte je stuit ws gebroken, door de bevalling? Gebeurt zoiets vaker?

Knip leuke foto's meid, gaat helemaal goed komen. Zie dat je het rustig aan doet, verstandig!

Jeej Moor verlof! Helaas niet zo'n leuke laatste dag...

Kleertjes wassen, hier precies hetzelfde als de andere kleren. Wordt anders wel erg veulll werk!

Lies jeej alles goed met je 2 mannetjes!

Marieke ook een goede uitslag, fijn!

De rest kus!

Hier alles goed. Merk soms niet eens dat er een baby in huis is...Kind slaapt de hele dag en als ze wakker is ligt ze te koekeloeren. 's Nachts gaat het ook goed. Slaapt tot 4/5 uur en dan verschilt het. Kunnen dus heerlijk slapen. Kortom ze is een heel rustige baby.

Loïs is vandaag wezen wennen op het kinderdagverblijf en heeft het erg naar zin gehad. Alleen tijdens het brood eten wilde ze naar mama toe, om met mij een broodje te eten, lieverd.

Heb vandaag ook een stuk gefietst met Loïs, boten kijken bij de Waal, heerlijk. Had nergens last van gelukkig!

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Suuz, gezellig zo een spontaan bezoekje! Wat lekker dat Guusje zo rustig is!!

15. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Hhmmmppffff, ik heb er zó'n moeite mee om hier bij te lezen!! Ik lees het wel, maar het dringt niet echt tot me door of zo... Dan zie ik later ineens bij anderen reacties dingen staan wat ik dan toch neit gezien heb, grrrr frusti.

Dus sorry meiden als ik niet op jullie reageer. Merk ook dat ik erg moe ben. Heb mezelf voorgenomen om straks na de voeding van 20.30 ook mijn bedje in te duiken. Ik kom er namelijk steeds niet aan toe om overdag tukkies te doen, terwijl ik het wel wíl.

Oja, vandaag is het hielprikje afgenomen. Zo sneu he, ze raakte helemaal overstuur. Ook de gehoortest gedaan en die was goed.

Nou lieffies, tot snel maar weer

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Katja, hoef je je niet voor te verontschuldigen hoor, het is ook vermoeiend allemaal!!
    knuf voor je kleine meisje met dr zielige voetje! trusten voor strakkies!

17. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Dus Luuf wordt het!
    Thanx babes!!

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Loel, succes met de verkoudheid van kleine man!
    knuf

19. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Ja heel gezellig, vooral als de rest van de familieleden dan ook op visite komen om gezellig met haar bij te kletsen ;)

Loel succes meid!

Hier is onze kat al de hele middag en avond weg, hij gaat sinds deze week weg, en is nu nog niet terug :(, ben er een beetje bang voor eigenlijk...Hij is niet een van de slimste zullen we maar zeggen. Baal ervan!

20. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Loel, succes ermee, en hopelijk is je kleine man er snel vanaf!

Suuz, een kat heeft een goed instinct hoor! Ze komt heus wel terug!

(is ook een reden dat mijn katten NOOIT buiten komen) Zou het mezelf niet kunnen vergeven dat er iets met hun gebeurd.. Maar dat is ieder voor zich hé! :) Mijn mama haar katertje gaat wel buiten en gaat eigenlijk nooit weg.

Liefs

Deel Deze Pagina