Paps is nog niet hier geweest, zal ietsje later zijn.. vind het wel spannend, om te weten wat ze daar gaan zeggen.. Je moet ook natuurlijk "de goeie man" voor je hebben! Lies, voor jou begint het ook lekker op te schieten hé! Sjeeezes, wat gaat het snel! En hier kruiiiiiiiiiiiipt het maar voorbij.. Phoeee Net nog een restje van de macaroni van gisteren gegeten, jammer dat ie op is nu! Liefs
Hi meiden, Onwijse dip vanmorgen..... ik baal zo van mijn werkgever!!! Ik heb nu inmiddels al 3 maanden geen geld gehad en ik ben aan het interen op mijn spaargeld en ik wil juist nu zoveel (babyshoppen, kamer inrichten etc etc). Zat er even doorheen vanmorgen... De kans is ook dat als ik het kort geding win (16 okt) dat de deurwaarder niks voor me kan ophalen omdat er te weinig te halen is volgens een rapport van 2007 (!). Heeft iemand ervaring met deurwaarders?? Inmiddels wel al boodschappen gedaan (we krijgen vanavond weer eters) Menu voor vanavond: Amuse van makreel met sinaasappel en olijven *** Salade met geroosterde tomaten, san danielham en een truffeldressing *** waterkerssoepje met zalmsnippers en een beetje creme fraiche *** Gebakken scholfilets op gemarineerde komkommer met kerriemayonaise *** Frambozen swirl met gekarameliseerde pistachenootjes en zwarte bessen
Syl, ik kom eten bij je hoor! Wel verschrikkelijk vervelend van je loon... Ik kan je daarin helaas niet helpen, maar weet wel wat het is. Christophe zit ook al 7 weken zonder inkomen en we hebben nu zoveel instanties gebeld en bijna gestalkt, maar we hebben het in orde gekregen, 2oktober wordt de hele achterstand+intrest gestort. Dit is maar een verzekeringszaak, dus dat is wel wat makkelijker dan via deurwaarders denk ik. Meis, ok hoop dat het echt snel in orde is. Kan je anders niet via een vakbond of curator gaan? De curator van Chistophes oude werkgever heeft toch snel wat kunnen regelen voor hem, alleen met de loonssachterstand kon die curator ons niet helpen, dat kon tot 18mnd duren...
oh Syl, dikke knuffel. Het is idd verschrikkelijk om zonder geld te zitten vooral als je vanalles voor de beeb wil doen/halen. Groetjes, Miranda
Thanks meiden! Langs een curator gaan heeft geen zin omdat hij niet onder toezicht van een curator staat... ik moet echt het vonnis van de rechter afwachten en hopen dat de deurwaarder wat kan doen... Een andere mogelijkheid is faillissement aanvragen, dan heb ik via de overheid recht op de laatste 3 maanden loon + recht op een uitkering, maar een faillissement kun je alleen aanvragen met 2 partijen... en ik heb even geen 2e partij die hierin mee wil doen... Via het UWV krijg ik niks, want officieel ben ik nog in dienst en moet ik het dus met de werkgever oplossen... maar mijn baan opzeggen heeft ook geen nut, want als je zelf opzegt krijg je ook niks...
goeiemiddag allen, Hier een heeeeellleee slechte nacht gehad, als ik 2 uur geslapen heb is ht veel. Moppie heeft zoveel last van krampjes, zo sneu! Net is de verloskundige weer geweest en die vond het toch wel belangrijk dat we het tongriempje van Nina laten doorklieven, het is gewoon echt te kort nu, ze kan haar tong niet uitsteken. pffffff... ik word niet goed van alle tegengestelde adviezen. Komt ook omdat we nu al 3 verschillende kraamverzorgsters gehad hebben. Nu heb ik er eentje die heel boers/ lomp overkomt en ook niet echt aardig ofzo, maar wel weer heel zorgzaam op de een of andere manier. Een beetje vreemde vrouw, maar ik heb wel weer het idee dat ze heel veel weet en doet. We gaan dus zo richting het SLAZ met Nina, heel spannend. Ze zeggen dat het maar eventjes pijn doet, net als het hielprikje... maar toch Huhhh?? Jutte haar stuitje gebroken? watskeburt? Wat heb ik gemist? Knippie gaat alweer over naar haar nieuwe huis, dat is snel gegaan zeg. Syl: wat vervelend toch met dat geld zeg! Maar je bent nog wel lekker aan het kokkerellen zie ik. Mjammmie klinkt lekker zeg, kun je niet wat langs komen brengen Is er een feestelijke gelegenheid ofzo dat je zo uitgebreid kookt vanavond? Nou meiden, wij gaan op weg naar Amsterdam. Ik laat snel weten hoe het gegaan is
En of ik goed wijs ben, want ik werk alleen als er geen wakker kind in de buurt is en heb inmiddels toch al een vrije week tussen kerst en nieuwjaar bij elkaar geklust!!! Rinke is dan ook vrij, wel zo leuk om dan met z'n viertjes leuke dingen te kunnen doen. Jelka is dan alweer 4 mnd, dus dan kan je ook wat meer. Vind dit werk leuk, dus of ik nou een persbericht verstuur of de vloer moet dweilen of de flair mag lezen, kies ik toch voor het eerste, vakdier hè.... Zo nu even verder lezen, moest even verantwoording afleggen bij Moortje!
@ katja he bah klinkt eng, tongriempje doorkliven, brrrr arme nina. maar ja, als het helpt.....ff de ha raadplegen? stuitje, ja tijdens de bevalling al, maar woensdag diagnose breuk gekregen ipv kneuzing... @ Loel, adviezen te over zie ik...dan wens ik Roan gewoon snelle beterschap. @ Suuz, wat heerlijk....ben stiekem wel een beetje jaloers op je rustige baby....hoopte dat bij ons de 2e ook wat relaxter zou zijn, na het hele Mirthe te vroeg - drama... En al een eind fietsen, wauw!! Is Suuzman nog thuis dan?? Stuitje komt vaker voor ja......helaas.... kat komt vast terug, hier waren ze de eerste keren ook langer weg, op ontdekkingstocht! @ Marieke: all saints = Jutte jarig!! oh visite.....later verder, wordt morgen denk ik, vanaaf zijn we "uit", haha xx
wij moeten toch eens de stambomen naast elkaar leggen hoor... volgens mij zijn we familie ik zou hetzelfde doen namelijk, maar ook dan is er altijd wel iemand die mij terugfluit / op mijn lazer geeft Euhmmm had gelezen over... Katja, met een rotnacht. Meis wat vervelend zeg. Arme Nina met dr krampjes. En eng idee dat tongriempje, hebben ze bij mijn jongste zusje ook gedaan heb ik begrepen. Komt helemaal goed! Sylvia, je had toch met het UWV geregeld dat de zwangerschapsuitkering naar jou zou gaan? Of is dat niet gelukt. Meid wat een gedoe he. Ik zou willen dat ik hier wat voor wist. Mogelijk kan je met de deurwaarder verder kijken over wie er nog openstaande vorderingen heeft bij hem om zo een faillissement aan te vragen. Iets anders zou ik ook niet weten. Maar goed, dan nog krijg je maar een beetje... Een rechter kan mooi zeggen dat ie moet betalen, maar als er niets is om te betalen. Van een kale kip kan je niet plukken... Wat voor speciaals hebben jullie vanavond zeg, wat een goed menu!! Heerlijk hoor. Ben jaloers hier zijn het worteltjes, met een kabeljauwfiletje in de boter gebakken! Lumea, gelukkig heb je nog een beetje kunnen rusten vanmorgen. Kees Kraayenoord is een bekende naam, was hij niet ook op de EO jongerendag dit jaar? Ik heb een tijdje met nogal wat Katwijkers gewerkt, volgens mij "ken" ik 'm daarvan. Lies, chique hoor zo vroeg weekend. Kan je verder Christophe verzorgen Geniet lekker van je dag! Marieke, al geweest bij de Politie? Hier, vanmorgen zelf maar de rolstoel, krukken en po weggebracht en de klossen gehaald. Moorman zou dat al een week of 3 doen :x was het nu zat. Kreeg buiten natuurlijk meteen op mijn lazer van de overbuuf (sinds febr mama van een meisje) dat ik niet mag tillen enzo... ja hallooooooo gaan we weer... WIE DOET DAN MIJN BOODSCHAPPEN??? potdikkie. Daarna lekker met mams en de woefies naar het strand geweest, boodschapje gehaald en nu weer op de bank! 3 dagen verlof en nog geen dag genikst
Heb net even de curator gebeld van de vorige keer dat er faillissement was aangevraagd bij mijn werkgever (waar hij met succes tegen in beroep was gegaan) om te vragen welke partijen dat hadden aangevraagd, maar helaas mochten ze dat nu niet meer aageven... Ook even de deurwaarder gebeld die mijn dagvaarding uitbrengt naar de werkgever en die stelde me weer iets gerust: zodra ik een vonnis heb gaan ze hoe dan ook over op beslaglegging (als hij niet betaald) ook al is er een negatief verhaalrapport.... pffff Amuse, soepje en nagerecht is al af (de voorbereiding dan) nu de rest nog... We krijgen vrienden te eten.
ah, dus we zijn wél met zijn allen uitgenodigd nou, dat zijn toch iets positievere berichten meid. Spreek je nog wel oud-collega's? Krijgen die nog salaris?
Nee, ik spreek geen oud-collega's meer... nooit echt een klik mee gehad en ik heb daar ook maar heel even gewerkt.... Diegene die er nog werken krijgen wel nog gewoon uitbetaald hoor, hij negeert alleen mij nu... hij wil van ons contract af... (wil ik ook, maar kan/wil nu niet zelf opzeggen).
Ben dus bij de politie geweest.. Daar lachten ze mij bijna uit! Zo zei die flik: Dat is toch om problemen zoeken als je fotos online zet zeg ik: Ja is een website speciaal daarvoor flik: ik vind het ook niet echt kunnen hoor.. ik: dan moet je niet op die site gaan kijken! flik: ja das waar, maar toch is het om problemen vragen ik: wie het niet aanstaat, moet daar gewoon wegblijven, daar staan 10000en foto's op! conclusie: we staan niks verder, hebben enkel goed gediscussierd! Eikel man!
Marieke, wat een nare vent. Dat hij niets kan doen voor je, dat kan ik wel begrijpen (sorry) maar dat kan hij op een andere manier doen...
Noujaaaaa wat een rare reactie zeg van die agent Tsssss Kom later misschien nog wel ff reageren op jullie goed? mijn schoonzusje is opgenomen in het ziekenhuis.. hartslagje vd baby is weer terug gelopen naar 100 slagen pm.. en de kleine meid beweegt niet genoeg.. ze gaan nu via ct scans de kleine in de gaten houden.. horen morgen meer.. als het zo doorgaat word de baby gehaald.. ben dus even van slag.. Kussss
Tuurlijk, heel begrijpelijk als hij niets kan doen, maar zeg het dan op een andere/fatsoenlijke manier..?
Haaiii, Heerlijk dagje gehad bij vriendinnen! En een is zwanger!! Ze heeft al eerder een buitenbaarmoederlijke zwangerschap gehad, daarna een zoon en nu moest ze vanmorgen voor een echo en jaaaaaa het zit goed en hartje klopt! Muissie, meissie..knuffie lieverd! Knip, jeee was is je buik gegroeid zeg! Katja, vond zo leuk je ff aan de tel te hebben gister! Gezellieee! Moor, dus alles zelf terug gebracht, jij ook aan je rust denken he?? Zo lekker met Mark, Goor kijken, geweldig! doeeggg kussieeee