ffkes heel snel, want ik moet zo even een kleedje ruilen bij de H&M hier in de stad: Muisje, meis, HIEPERDEPIEP HOERAAAA!!!!!!!!!! *vind dat de roze slingers hier lang genoeg aan de gevel hangen, dus hangt ze voor Muis op in 't kasteel* Op een mooi en geslaagd icsi-jaar!! En op een gezond nichtje, de couveuse geeft haar vast de rust even lekker alles sterk te laten worden, zonder aan de temperatuur te hoeven werken, da's ook veel te vermoeiend voor zo'n mini. Kan ze zich lekker op het groeien en eten richten Zo en nu even Mirthe's schoenen aan haar voeten zien te krijgen, zelf de stappers aan en even naar de stad toe. I Love Shopping Sunday!
@muis: we gaan daar gewoon wat snuiten (wel op slakkentempo, want christophe wil absoluut mee, maar dat is wat trager op krukken ). Je vind daar altijd wel wat hoor. Zijn gewoon mensen die hun spulletjes verkopen tegen spotprijzen (0.50 voor een rompertje): van kleren, speelgoed, kamers, kinderwagens en alles wat je bij kinderen nodig hebt. En echt nog in supergoede staat, soms zelfs niet gebruikt. Ik ben op zoek naar een rompertje of shirtje maatje 52/56 met tekst op "papa's kanjer", die wil ik echt wel hebben!
Hey Muissie, volgens mij deed ik steeds iets verkeerd op de Twitter...dus ik heb jou nu maar uitgenodigd, misschien dat t dan wel lukt. Was je ook ffkes op Hyves aan het uitnodigen, want ik wil je nichtje wel zien (of staat ze ook op de rmmc?) Kus
muisje in de gloriaaaaa, muisje in de gloriaaaa, lang zal ze leven lang zal ze leven!! Gefeliciteerd he Hoe is het hier verder met iedereen? @hier...tsjah...heb een stukkie in me topicje gezet..maar als je slechte maag hebt niet lezen...ga nu ff naar een soort evenement hiero saampjes met Alyssa...de paps is naar voetbal weer........pfft gezellig... Groetjes, Miranda
Morning Meisjes! Muissie, van harte met je verjaardag!! Maak er een mooi, en hopelijk vruchtbaar jaar van. Hiervandaan komen in ieder geval alle positieve vibes jouw kant op. Miran, ik ga zo effies lezen. Lies, ik weet dat dat rompertje van Prenatal is, mocht je m niet kunnen vinden, wil ik er best een voor je gaan halen hier hoor, stuur ik 'm op. Jutte, Shopping Sunday, all time favorite... heerlijk! Veel plezier Daffie, veel plezier met het corso! Altijd een mooi gezicht zo een versierd dorp!!
Yeaaaaah thnx everyone! hihi happyyy de peppieee! werd helemaal emo van Jutte & Moor hun berichtjes snotter de snotter echt super lief! Heb nieuwe foto's op mn hyves gezet nu ook inclusief muis en muisman ihihihihi Jutte, ik kan bij jou nog niet erop dus heb nogmaals aangevraagd vanochtend! Zoo nu ff klaar maken want krijg zo visite! Kussssss
Owja owja, Nichtje mocht vanochtend alweer uit de couveuse en vanmiddag mocht ze bij mijn schoonzusje op de kamer liggen! nu een nieuw doel... morgen naar huis! waarschijnlijk mag dat dus joeppie de poeppie! en ze heeft net ook 20 ml gedronken dus helemaal goed! via de vinger ofzo? kweenie pcies wat er bedoeld werd hihihi nou doeeeeg kus
Muisssss!! Van harte gefeliciflapstaart!!! Heb je een leuke dag gehad? Leuke kadootjes? NOg een fijne avond in ieder geval meid. Verders hou ik me een beetje stil hiero, ben uitgeput. Vandaag weer een andere kraamhulp gehad en die was heel goed in het helpen met de borstvoeding, Nina heeft erg weinig geduld en wordt snel driftig waardoor het allemaal nóg moeilijker word! Vandaag dus zo om de 2 a 3 uur bezig geweest met voeden en dan zijn we elke keer dik een uur soms zelfs anderhalf uur bezig.... pffff Zij vertelde ook dat het gehannes van de laatste tijd er mede voor zorgt dat ze zo slecht aan de borst wil. Ze heeft nu een beetje een aversie tegen de borst gekregen doordat ze én de fles én een tepelhoedje én gewoon aangelegd werd en ook nog eens haar tongriempje is doorgeknipt waar ze nu een aft van heeft en dat kan ook pijnlijk zijn bij het drinken. Meiden, ik heb de afgelopen dagen en vooral vannacht en vandaag heel wat traantjes gelaten.. ik weet het gewoon niet meer. Ik ga in ieder geval zolang de kraam er is blijven proberen (zij krijgt het na lang tobben dus wel voor mekaar, al is het vaak van korte duur), de kraam kijkt of ze ervoor kan zorgen dat ik nog wat langer kraamzorg kan hebben en mocht het zo zijn dat na deze periode de borstvoeding nog steeds niet lukt dan stop ik en ga ik kolven. Met pijn in mijn hart. Zo lieve meisjes, dit moest ik toch ff kwijt. hoop dat ik snel weer met leukere berichten kan komen en wat meer op jullie kan reageren. Het dringt nu allemaal niet echt tot me door. Maar ik denk wel aan jullie hoor! Ik ben jullie niet vergeten. dikke kus, ook van Nina
lieve Katja, ik vind je een bikkel!! Ik vind het knap dat je zo doorzet en door wilt blijven zetten. Dikke knuffel voor jou en voor je kleine meisje. Probeer je ondertussen ook een beetje van je kraamtijd te genieten meiske? Deze tijd moet niet alleen maar gaan over voeden he?! XX
@Muis jarig? Portverdorie meid. Dan moet ik je voor de komende 4 uur die je nog te gaan hebt maar 3 dubbel feliciteren, dus daar komtie dan: Ook ik wens je een fantastisch, vruchtbaar jaar toe. Ik hoop dat jullie geduld beloont gaat worden. Je bent een fantastische meid en je verdient het gewoon na alle narigheid. Komtie nu dan echt:
*gestart op pag. 2480* Hey lieffies, vanaf nu ga ik weer goed mijn best doen om te reageren hoor. Maar ik weet soms echt niet goed waar ik de tijd vandaan moet halen. Goed, ik moet dus maar tijd gaan maken. @Katja, meid wat een gehannes he. Het zit jullie ook niet mee. Ik hoop dat je nog wat extra uren mag krijgen wat betreft de borstvoeding. Het zou zonde zijn als het hier op spaak zou lopen. Want je hebt wel goede voeding toch? @Muis, wat heb je een prachtig nichtje. Je bent vast een ubertrotse tante en wat fijn dat ze wellicht morgen al naar huis mag zeg. Dat is een sterk kindje. Gaat het goed met je zus? @Suuz, poezebeest weg? Wat erg zeg. Kan me voorstellen dat je erg bezorgd bent. Knuffeltje voor jou. Sorry trouwens dat mijn kaartje zo laat was. Kwas het glad vergeten @Kwie, ik zwaai even terug. En ik geef je een stevige knuffel, want die kan je volgens mij wel even gebruiken. Dat verhaal van je moeder. Te gek voor worden. Iemand van 64 (ok, het maakt niet uit welke leeftijd, maar toch) zo behandelen. Ik wordt er erg boos van. @Moor, gefeliciteerd met je verlof. Wel belachelijk hoe je laatste dag was. Dan voel je je wel gewaardeerd he, not. Zet het maar lekker van je af en ga maar genieten van je laatste weekje met baby in je buik. En wat heb je weer een geweldig pakje gemaakt. @Jutte, hoest met het stuitje? Heb ik goed begrepen dat je al weer wat hebt gewerkt? Gekke meid. Maar ok, je hebt je dan wel een extra weekje vrij gewerkt met de feestdagen dat is ook wel lekker. @Loel, ik begrijp dat je uiteindelijk toch aan je kies geholpen bent? Ik lees iig iets over hechtingen. Voorzichtig kusje op je wang. En wat zie ik toch een heerlijke foto's van Roan op je hyves staan. Hij krijg een mooie bolle toet. Is hij nog steeds tevreden? En mama ook tevreden? Hier gaat het allemaal heel lekker. Noor is een tevreden meissie en het lijkt met de voeding en daarbij horende ontlasting wat beter te gaan. Ze heeft nu al anderhalve dag mooie dunne ontlasting. Niet te dun uiteraard. Zo hoort het toch? Want ze had steeds heel harde keutels. Ze lacht heel veel en naar iedereen, echt zo schattig. Ze lacht zich helemaal suf als we haar op bed leggen, nou zie dan maar eens weg te lopen. Ze begint nu ook haar stem te ontdekken, dus de meest idiote kreetjes weet ze te produceren, geweldig! Daar wordt ik zo vrolijk van. Vanmiddag gaf mijn vk een feest, omdat ze vk van het jaar was geworden. Wij dachten we nemen Noor niet mee, het zal wel een 'duffe' receptie zijn. Maar echt, toen we aan kwamen rijden stonden er al bordjes waar je wezen moest, toen kwamen we zelfs verkeersregelaars tegen en mensen die zeiden waar je moest parkeren. Allemaal grote tenten, clowns, een dj, verschillende standjes waar je drinken en eten kon krijgen, schminken een springkussen en allemaal andere speledingen. Wow! Een lange rij voordat we haar eindelijk konden feliciteren. Maar het was helemaal super en ze heeft het dubbel en dwars verdient. Ze vond het heel jammer dat Noor niet mee was, dus Rolf heeft haar nog opgehaald. We kregen zelfs een goodiebag toen we weggingen Daarna gelijk door na het verjaarsfeestje van een buurmeisje. Ze is 1 geworden. En toen was de dag zowat al weer om. Iedereen nog een fijne avond. Luf joe!
Daan, wat leuk zo een feestje van de VK! Enne, hier iemand die gek is op goodie bags dusseeeee, wat zat er in! Goed te lezen dat het met Noor zo lekker gaat nu. Het was dus effies zoeken, maar uiteindelijk! Goed zo.
Wat zat er in de goody bag. De tas op zich is al mooi. Er zit een button op de mooie rode tas. Er zat een knuffel van difrax in, en dan niet zo'n tutlap, maar een echte knuffel. 3 doosjes mulitivitaminen, oei ik groei tijdschrift, een kaars, een cremetje, reclame en een bedankbriefje met opbeurende teksten. Toch leuk dat je dat krijgt hihi. Maar je wil niet weten hoeveel cadeaus en bloemen zij heeft gekregen. Maar ja, ze had dan ook 1000 uitnodigingen verstuurd..... Ja het was even zoeken, maar ik ben uiteindelijk gewoon op mijn eigen gevoel afgegaan. (en dus ook nooit begonnen met die combi van comfort en gewone voeding)
Leuk hoor Daan! Volgend jaar mijn vk maar eens nomineren Ik moest laatst denken aan onze mailwisseling waar we het over de namen hadden. Ik zat me te bedenken wie je nou bedoelde met "naam lijkt op die van 1 van de meiden van het forum". Ik zat dat vervolgens aan Moorman te vertellen, die mij vervolgens aankijkt, zijn hoofd schudt en zegt: Dat meiske heet Noor? En hoe heet jij op het forum?? euh... oooooooowwwwww Oeps wat een muts he?! hihi mag ik effies melden dat er enige activiteit in mijn buik is die ik niet gewend ben! Steeds harde buiken, ik heb zweet aanvallen, misselijk, zeurende darmen. Nu is nog te vroeg meisje!!! Laten we het even bij voorwerk houden?!?!
Haha lig in een deuk hier. Ik moest er toevallig van de week ook nog aan denken ja. Want ik zei nog wel: als je het hoort moet je lachen. Naja, beter te laat gelachen dan helemaal niet @Minimoor, doe mama eens niet zo plagen. Die zweetaanvallen, pffffff. Ik leek wel in de overgang.
Tja, ervaringsdeskundige met een couveusekindje hè, eigen ervaring en dochterervaring en aan ons allebei is geen spikkeltje couveuseleed meer te bespeuren, haha... En het is gewoon gelukt hè, die Twitter!!! Wauwie, wat er nou mis ging steeds.... ****wij hebben de eerste avond met twee slapende meiden boven!!! Geen Jelka die liever bij mama ligt of huilt, geen Mirthe die niet naar bed wil, maar gewoon samen met een wijntje op de bank. Heerlijk...en dat terwijl we morgen ook nog samen vrij zijn, Rinke is nog drie dagen vrij, heerlijk, zouden de goede tijden dan nu werkelijk gaan aanbreken??**** @ Suuz, mooie plaatjes van Guusje op de site zeg! @ Muis, ook je nichtje is prachtig, staat je gooooeeeeeddddd.... @ Katja, denk aan jezelf hè, zoals ook op Hyves gezegd....het geven van bv is goed, heel goed zelfs, maar niet als jij en Nina er samen aan onderdoor gaan...dan wordt het zo'n neerwaardse spiraal! Dat is ook niet goed. Ik sluit me bij Moor aan: bikkel!!! @ Daan, hey daan!!!! Alles wel! Stuitje, ja, de ene keer goed, de andere keer, zoals vanavond, minder goed. Maar ach, ik ben nog mobiel, dat scheelt! Enne, de enige week dat ik niet gewerkt heb, is mijn kraamweek geweest maar goed, wat je zegt, ik kijk nu al bijna uit naar de feestdagen hoor Wauw, wat een feest van je VK!!! En die Noor, zich suflachen als ze in bed ligt, haha, ja loop dan maar eens weg hè... Hier begint Jelka soms een beetje te glimlachen als ik mijn hoofd heeeel dicht bij die van haar houd, zo cute!!! En die stemmetjes, leuk hoor, straks heb je een nonstop kletsende Noor in de box, zo leuk, dat gebrabbel! Me loooove goodybags!! Bijna net zo lovable als Shopping Sunday, haha. Ben goed geslaagd trouwens, moest een jurkje omruilen, die via internet besteld was maar te groot was fijn voor je ego, als iets te groot blijkt en je voor een S je moet ruilen, whahaha. Dus lekker ff met Mirthe door de HM gelopen, truitje bij het jurkje (korte mouw) geshopt, ballon voor Mirthe gescoord bij de Prenatal en nog even bij een poppenkastvoorstellen van Jan Klaassen en een krokodil staan kijken, Mirthe niet weg te slaan! Nou, ik ga even gezellig doen, nu we echt even papamamasamenopdebankzonderwakkerekids hebben! Doei, till tomorrow!