Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Dan wil ik, zo zonder VK, wel mee als introduce hoor, hahaha

Enne die aanvallen, gut, nu pas? Ik heb me de hele zwangerschap rotgezweet, haha, normaal koukleum!

En veel harde buiken = rustig aan doen!!! Gelukkig heb je verlof!

Oh ja, die Noor-naam, haha, idd, wat grappig!

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

haha, ja gelukkig maar! ik vind het een leuke naam Noor, het is jammer dat ik een nare Noor - Moorman ervaring heb anders zou ze hier ook op het namenlijstje gestaan hebben!

beginnen jullie saampjes ook een beetje in het ritme te komen nu Noor lekker drinkt? Al beetje aan het mama en papa idee gewend?

blegh nare krampies.

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jutte, geniet van het avondjesamenopdebankzondermeisjesomjeheenavondje!

enne, ik zal aan je denken volgend jaar, scoren we samen een goodybag!! met je maatje S, 1 maand na de bevalling :D

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haai meiden!

Heb even een kort buddyberichtje van Knip,
    Alles gaat goed met haar, maar ze heeft nog geen internet..

Dus binnenkort zal ze er weer zijn!

Aah Katja..moppie, dikke knuffel..als er wat is mag je me altijd bellen hoor!

Verders gaat het hier wel, Ryan is een beetje verkouden en wij zijn een beetje grieperig..bleerghhhh

Daan en Moor, moest wel beetje lachen om jullie postings hoor!

Kusss

5. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Muis, gelukkige verjaardag meid!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Lies, STOP MET ZOEKEN! Ik bezorg jou zo een body'tje (of shirtje, wat je wil) met die tekst op! Krijg je van ons!

Wij zijn nog bij Ben's café geweest hihi tot nu.. zijn net terug.. Natuurlijk veel volk weer bij ons komen zitten, ken je altijd wel iemand hé.. Diego was weer opgeroepen op de bw.. Maar was gelukkig snel terug. Mijn huissleutel lag nog in de auto hihi

Zo lieve dames.. Hopelijk hebben jullie een leuk weekend gehad?

Begin hier stilletjes af te tellen naar donderdag! Spannend allemaal!

Véééél liefs, en een zalige nacht toegewenst!

xxxx

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Oh lies, als je me een ontwerp maakt (lettertype, kleur, ..) van de tekst..

7. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goedemorgen dames!

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Mogguh, ik ga werken doeeeeg kussss

9. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Goeie morgen dames!!

Muis, prettige werkdag!

10. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Juuhhh, de mutualiteit heeft me uitbetaald NA 5 WEKEN! En dan nog het toppunt.. Heb maar 220 euro gekregen! Belachelijk hoor!

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Mooge meiden!!

Jeeetje, het is echt rustig hier!!!

Jutte, vraagje, jij had toch ook die mini-monkey? Zou je eens een foto kunnen maken hoe Jelka erin ligt? Ik heb zo een idee dat Ryan er niet goed in ligt, of hij ligt met zijn hoofdje in elkaar of languit en bijna met zijn hoofd eruit...klopt niet toch??

kuss

12. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Héé, wat is het hier rustig !!

de mama's druk bezig met de kleintjes??

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hiep hoi meiden!

Ik zat zo eens te freubelen met een fotoprogramma...

En ineens kreeg ik een idee, weet niet of jullie het ook leuk zouden vinden......

Maar misschien kan er iemand of ik (ook al ben ik niet zo heel handig erin) een combinatie foto maken van alle kleintjes die al geboren zijn! Lijkt me zo leuk om ze allemaal bij elkaar te zien....

Oh trouwens wat ik me af zat te vragen....ik dacht ineens aan sweepy en haar 2 mannen....laatste nieuws is al van zooo ver terug en toen bleek dat de grootste van de twee misschien naar huis mocht...kan dat kloppen?

Groetjes,
    MIranda

14. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Hey meiden

Sorry ben effe niet online geweest. Voel me niet zo lekker en afgelopen weekend dus ook op paracetamoll geleefd. Hoe kan dat....???????
    Mijn ongi is doorgebroken:x niet te zuinig ook zeg. Hallo zet de sluizen open lijkt het wel:x:x:x Heb nog nooit gehad maar het lijkt erbij te horen na een bevalling:( Jemig wat kun je je dan naar voelen zeg....

Gister toch nog even met de honden naar het hondenstrand geweest. Sem is voor het eerst echt gaan zwemmen in het water.....die schat zeg wat vond ze het eng.

Sigrid heeft vannacht weer heerlijk doorgeslapen van 21.30u tot vannochten 7u!!!!!! Kwam daarna rond 10u en hebben we samen effe gebadderd...... Ze lacht steeds meer....het is een heerlijk meisje en ik geniet volop....
    Zo nu de EGO effe uit

Lieve muis van harte gefeliciteerd nog met je verjaardag. Ik hoop dat je een hele fijne dag hebt gehad gister:)
    Gefeliciteerd nog met je nichtje hoe heet ze??? Of heb ik er overheen gelezen?????

Katja meid wat een gevecht met die bv!! Hopelijk gaat het snel beter in de verlenging van je kraamperiode en kun je meer gaan genieten....

Liesel papa's kanjer kun je volgens mij bij prenatal krijgen (webwinkel)

Oh lees dat Marieke je al helpt..........

Syl meid wat balen van je salaris.....hopelijk krijg je toch nog wat, je hebt er ook hard voor gewerkt. Hoe bevalt het getrouwde leven????

Hey Daan hoe gaat ie???? Wat fijn dat het goed gaat met Noor!!!!! Een echte lachebek dus heerlijk toch???? Leuk feestje van de VK gehad zie ik ...super zeg...

Jutte heerlijk zeg een avondje met zijn 2en op de bank.....hoe gaat het met Jelka????

Pup wat een schatje is Ties en wat een bos haar zeg!!!!! Geweldig boxkleed doet me denken aan mijn eigen:p of niet Moor????

Moor hoe gaat het met jou? Hoe is het met je voet???? Geniet je van je verlof????

Helma hoe ging je feestje?????

uhhhhhh de rest KNUFFFFFFFFF

liefs ink

15. Joyce84

Joyce84 VIP lid

24 nov 2006
    5.350
    0
    0
    administratief medewerkster
    Rotterdam
    Heej meiden,

Ik kom ff melden dat alles hier goed gaat, de borstvoeding gaat deze keer ook harstikke goed, en ze heeft vannacht lekker doorgeslapen van 23.30 t/m 06.30 kon ik ff bijtanken :D

Enne hier is een foto van haar :D

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Joyce, wat een lekker meissie is Lorenza zeg!!!!

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Joyce: wat een schatje!!!
    @Ink: het getrouwde leven bevalt heel goed!! Ik zou alleen de trouwdag nog wel een keertje willen doen ;)

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Morning all!! nog net nu ;) met posten niet meer weet ik al!

Zo effies wat stampotten maken voor in de diepvries van mama en mijzelf. Mama's keuken gaat er vandaag uit! Pfff lastig voor haar.

Ink, gaaf boxkleed he?! Heb ik gemaakt voor Pupke :D
    Lijkt inderdaad veel op de jouwe ja!

Euhhhhh wat ging ik nog zeggen, kweet het niet.
    Ach ja, verlof. De eerste week van de 16 zit er al weer bijna op! Tijd vliegt!!
    Ben alleen een beetje klaar met dat buikje, is niet eens groot maar gewoon alle klachtjes er om heen worden steeds meer. Gaat wel weer over hoor, soms hebbie dat effies blijkbaar!

Zo, ik ga boodschappen doen!

19. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Middag!

Zo eerste werkdag zit erop en net boterham met siroop en gebakken ontbijtspek op, jaaaaaaamiiiiiieeeeeeeeeeeeeee!!!

@Marieke: Prenatal | Pasgeborene- en Prematuurkleding heb ze hier gevonden. Er is een winkel in Roermond, denk dat we daar dit of volgend weekend eens naartoe gaan... Toch tnxie hoor, vindet superlief!

@all: ik ga jullie een dikke knuf geven en de zetel op duikelen. De eerste slapeloze nacht is gepasseerd, geslapen tot 01.15, gesnoezeld tot 04.00 en toen niets meer, ben doodop nu...

20. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    Heb nog niet teruggelezen. Had het nogal druk met de voorbereidingen.
    We vertrekken morgen naar Schotland, dus jullie zien me volgende week pas terug :)

Deel Deze Pagina