Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jutte kan jij onze afspraak ook op de lijst zetten? 7 oktober om 13.30

thnxxx kussss!

Zo ff nieuw seizoentje branden..

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jutte, ik heb m opgenomen via de tv, dus waarschijnlijk is het met reclame meegeteld??? Ik zal morgen even opnieuw tellen zonder reclame haha..Het is het stukje dat Thom Hoffman aan het bed staat van die vrouw en die andere co assistent komt om te trouwen en dan loopt hij weg en zegt hij, dat ze in dat ziekenhuis(welke t belastingkantoor in haarlem is haha) gaan opereren, dan loopt ie de deur door en daaar is me! :D Maar goed, tel morgen wel opnieuw, mijn uitleg is niet zo heel fantastisch hahaha..

Of als je de link geeft, zoek ik t via je link op :D

3. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Bekijk bijlage 18892

NOD:
    * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀
    * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪
    * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart

Bevallen:
    * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm
    * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm
    * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm
    * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm
    * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - ? gram - ? cm

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë*

Artsbezoek:
    * marieke 1 oktober cerlage plaatsen in ziekenhuis 1 nacht blijven om 7.00 uur
    * Sylvia 1 oktober controle verloskundige om 9.50 uur
    * knippy 1 oktober controle verloskundige om 15.15 uur
    * moor 2 oktober controle verloskundige om 14.00 uur
    * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur
    * Jutte 7 oktober eindcontrole verloskundige om 14.40 uur
    * Springmuis 7 oktober om 13.30 uur bespreken en kijken of ik aan de pil ga voor 1 maandje zodat ze zeker weten wanneer ik ongi word
    * Lieselke 9 oktober om 17.15 echo en controle
    * Marieke 15 oktober controle gyn om 17.30 uur
    * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur
    * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel
    * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur
    * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid
    * Muis: ICSI waarschijnlijk oktober beginnen
    * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Muis, heb ik goed gekopieerd wat je 7 oktober in het ziekenhuis gaat doen?!?!??

Sas, grappig hè, die locaties! Ken je de serie Fort Alpha, van een jaar of 15 geleden? Over een schoolklas met Tygo Gernand en die truusjes Tatum en Jennifer?
    Dat werd op mijn middelbare school opgenomen. Liepen ze zogenaamd de lerarenkamer in, maar dat waren in werkelijkheid de toiletten. En ze hadden een hele coole kelder, met banken enzo, als pauzeruimte, nou, onze kelder moest nog gegraven worden, whaha...

Zo lachen, er was een vleugel afgezet voor ze, maar soms filmden ze op het schoolplein of in de gangen en dan stond je inene met je snufferd op tv...zo ook ik, met een sigaret in mijn handen, zoenend met mijn vriendje. Oh en mijn ouders wisten nog niet dat ik rookte, hahaha...gelukkig zagen ze het niet goed en kon je toen nog niet terugkijken via internet!!

ik ga nog eens even Net5Gemist checken...

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Meiden,

zoals jullie weten doe ik wel eens fotoshoots en figuratiewerk..ik had me weer present gemeld en voor de leuk een foto erbij gedaan van Ryan en mij..

En nu kreeg ik 2 mailtjes! 1 is dat ze de foto van Ryan aan de regisseur gaan laten zien voor de nieuwe film van Heleen van Royen, de gelukkige huisvrouw! Jeeeeej!

en ik kreeg een mailtje voor een fotoshoot in Groningen, voor VGZ(denk zorgverzekeraar) een half dagdeel, voor een pasgeboren baby die aan de moeders borst drinkt. Nu geef ik geen borstvoeding, maar ik mocht wel de vraag hier plaatsen, misschien is het wat voor iemand? De moeder komt onherkenbaar in beeld!

Mocht je t willen, pb me ff, dan stuur ik de gegevens!

kussiee

6. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Jutte hahaa ja, ik ken fort Alpha nog wel! Hahahah wat grappig!

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @Muissie: Beterschap meid.

@ Desert: Oeh.....ga het ff opzoeken!
    Mmmmmm de minuten kloppen niet, kijk morgen wel ff.

@ Katjak: Wat een gedoe zeg, ik hoop voor jullie beide dat het snel beter gaat.

@ Kwietje: Heeeeeeeeeeerlijk tijd voor jezelf en een drielingei?!?:D

@ Lies: Handig zo`n vader en dat doet zeer zo`n soldeerbout ja;)

@ Jutte: Hahahaha, ja dat dacht ik ook, de co gaat maar tot 44 minuten. Zal wel zonder reclame zijn.
    O je stuitje nog zo`n pijn, da`s klote.
    En gesnapt op landelijke tv :D

Roan is al 3 dagen gruwelijk huilerig....blergh........merk weer dat ik er minder tegen kan. Moet echt snel weer gaan werken;).
    Hij kwijlt ook meer, dus misschien toch een tandje al een beetje aan het werk??????
    We wachten af.

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Jutte, helemaal top zo haha!

9. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenavond allemaal,

Hoe is het met jullie?? Heb ik nog wat gemist?
    Ik zit nog steeds niet lekker in mijn vel. Dat gedoe rondom Nienke heeft zoveel energie gekost dat ik nu moet uitkijken voor een burn out :(. Ik ga mijn best doen de komende dagen te lezen en te reageren. Ik ga niet teruglezen daar ik er even de energie niet voor heb. Voor de rest gaat alles prima. De kinderen doen het allemaal goed. Melvin kan nu zijn hoofd goed omhoog houden en hij vindt het bar interessant om op zijn buik te liggen en ook maakt hij steeds meer geluidjes. Ik hoop gauw weer de oude te zijn, want dit is niks. Ik geniet gelukkig nog wel van alles dus dat scheelt. Ik zal nog ff foto spammen van het bloemencorso.

Bekijk bijlage 18956

Dit is de winnende corsowagen van dit jaar.

10. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
  11. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
  12. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
  13. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
  14. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    #24934 Lumea, 30 sep 2009
    Laatst bewerkt: 30 sep 2009
    We zijn de trotse eigenaren van een huis!!!!!!!!!!! Vandaag was tekenen bij de notaris en de sleuteloverdracht. Tot afgelopen maandag was er nog gedoe om de hypotheek door allerlei suffe dingen die fout liepen. Wat een stress allemaal zeg, maar het is goed gekomen. Had daardoor totaal geen puf om hier te reageren.

@ Suuz: jullie kat nog niet terug :(:(:(.
    @ Rootje: een dikke knuffel voor jullie. Goed dat ze jullie saampjes onder controle houden. Goed dat het er op lijkt dat het niet de zwangerschap zal beinvloeden maar zal wel emotioneel zijn om te weten dat na de bevalling er de nodige dingen moeten gebeuren. Denk aan jullie.
    @ Jutte: heb je nog veel gewandeld de laatste dagen?
    @ Katja: echt, als ik het zo lees lijkt het allemaal zo enorm op wat ik die eerste weken met Maureen heb meegemaakt. Door al dat proberen raakte Maureen (en ik ook) helemaal in de stress en kreeg bijna een hekel aan het aan de borst drinken. Wel vond ze het heerlijk om gewoon met haar gezichtje bij de blote borst te liggen zonder te 'moeten' drinken. Wat zou kunnen helpen is als jullie gewoon even een pauze houden. Jij gewoon kolven en dat in de fles aan Nina geven en maar heel af en toe aanleggen (niet iedere voeding). Of haar gewoon lekker tegen je blote borst leggen nadat ze bv gedronken heeft uit de fles. Wanneer jullie dan allebei weer een beetje tot rust gekomen zijn, kun je dan opnieuw met frisse moed beginnen. Dat hebben wij ook gedaan.
    Het is trouwens vrij normaal dat een pasgeboren baby om de paar uur komt, wat idd heel vermoeiend is. Het is eerder uitzondering dan regel dat baby's goed en lekker lang doorslapen en vergeet niet, hier op het forum zitten ook baby's die behoorlijk wat weken uit elkaar zitten en op een leeftijd van een baby scheelt dat erg veel. Wbt die 3 uur: Helemaal nu gebleken is dat Nina afgevallen is, moet je niet meer dan 3 uur tussen de voedingen laten zitten. Wanneer ze weer goed aankomt dan kan het wel langer als ze er niet om vraagt. Heb zelf erg goede verhalen gehoord over de breastflow fles voor bv baby's, wij hadden gewoon advent, maar breastflow schijnt super te zijn voor bv baby's.
    @ Kwie: drieling-ei :p.
    @ Miran: :D:D:D moest erg lachen dat je niet meer wist wie je een kaartje hebt gestuurd. Volgens mij moet ik Katja en Suuz nog. Which reminds me......KATJA, kun je je adres even pb-en?
    @ Katja: JAAAAAAAAAAAAA ik wil graag een kaartje!!! Heb ik meteen je adres :)
    @ Muis: hier ook een enorme snotneus :x. Krijg het er een beetje benauwd van.
    @ Lieselke: Fantastisch zo'n handige papa!!! Ieks...........! uit de buurt blijven van soldeerbouten jij hoor!
    @ eerste ongi na zwangerschap. Bij mij was tie redelijk normaal (kwam ook pas na 8 maand doordat ik bv gaf). Maar toen na de miskraam......:$ bij die eerste ongie stonden echt de sluizen open en vond het eigenlijk best een beetje eng toen. De tweede erna was al veel normaler.
    @ Jutte: supersnel internet.................Joehoe!!!!!!!!!
    @ Sas: hoe heette dat nou waar je figurant in was? Ik kijk eigenlijk nooit tv (alleen dvdtjes). Is het een film of een serie. Ikke is nieuwsgierig!!!!!!!!! En mooi hoor die nieuwe aanbiedingen.
    @ Jutte: hoe was Tygo in het echie????? Of heb je 'm nauwelijks gezien destijds.
    @ Daffie: let jij maar even goed op jezelf. Wat je meegemaakt hebt vreet energie en het laatste wat je wil is een burn out. Owwieee en wat is Melvin een mooi manneke!!!

Gisteren weer enorm slecht geslapen. Heb het 5 uur zien worden :$. Zat er ook helemaal doorheen en kreeg het 's nachts spaansbenauwd omdat ik zo moe was, hoofdpijn had door het hoofd vol snot en ik kon maar niet slapen. Kon ook niet stil liggen en kon wel janken. Ik had zo gehoopt dat het bij Maureen een beetje kwam doordat we in het buitenland zaten en het zo warm was en de stress van nog ver moeten vliegen enzo. Maar hier heb ik het dus ook. En daardoor zie ik nu zo op tegen de nacht. Ik hoop dat dit niet zo doorzet als Maureen want 2 januari is nog zoooooooooooooooo lang. Trouwens wat wel heel bijzonder is is dat ik dit jaar op 2 januari een miskraam heb gehad en nu ben ik uitgerekend op 2 januari volgend jaar.

De Jip en Janneke champagne staat trouwens op tafel. Heb net de kurk laten knallen en we hebben gedronken op ons huis.
    * schenkt bubbels aan de hele rmmc* Wooooohooooo.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Lumea gefeliciteerd!!! Leuk een huis!!

Oh dames...waar blijven de foto's? Hihi heb er tot nu pas 3 reacties op gekregen....en zo kunnen we geen collage maken hoor....word een leeg RMMC baby fototje dan.....

Dus hup hup hup stuur die foto's ongeveer 1 a 2 mb liefst en naar mijn email adres.

Meiden die al gestuurd hebben heb gereageerd zodat jullie weten dat ik het onvangen heb....heb je verstuurd maar vanavond nog geen reactie ontvangen van mij...dan waarschijnlijk heb ik het nog niet gehad! FF opnieuw proberen dus......

Mijn email nogmaals miranda191980@hotmail.com

Groetjes,
    Miranda

16. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Miran, ik mail je morgen even een goede foto vanaf de andere pc..

Daffie, wat een geweldig ventje zeg!! En wat leuk versierd!! Jammer genoeg kennen wij dat niet in Purmerend...hou d'r wel van!

Lumea, de co assistent heet het..

Trouwens..eind dit jaar komt ook Annie MG Schmidt op tv..en ik mag haar reanimeren in de serie :D Opnames zijn uuh anderhalf jaar geleden al gedaan!

Knip, red je t een beetje zonder je internet en tv? Ik zou echt gillend gek worden!

Slaap lekker meissies!

17. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Welke foto's miranda??? Heb ik wat gemist?? Ik hoor het graag van je.

18. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    @ Lumea: gefeliciteerd met je huis :)
    Ik pas zeker wel goed op mezelf. Ben na Sascha's bevalling wel burn out geraakt en dat wil ik nu toch wel zien te voorkomen. Ik haal nu bijvoorbeeld boodschappen voor 2 dagen tegelijk zodat ik niet iedere dag naar de super hoef te lopen en ik op rustige dagen even bij kan tanken. Ik kom er wel weer het zal alleen tijd nodig hebben. Ik probeer ook ontspanning te vinden wat wel heel belangrijk is en dat lukt me wel.
    Melvin doet het echt super en daar ben ik blij om. Zolang het goed gaat met de kinderen gaat het met mij ook goed, want ik kan wel genieten van mijn kinderen.

@ Sas: jammer he dat ze dat in purmerend niet kennen. Waar ik voorheen woonde kennen ze dit ook niet, maar hier wel. Ik heb het altijd leuk gevonden en nu woon ik in het dorp. Ik vind het altijd leuk om dan ook mee te doen en dan bedoel ik met versieren. Ik help voor de rest niet mee met de corsowagens. Dat is toch best intensief en dat kan ik er niet bij hebben. Ik vind er naar kijken al erg leuk.

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Daffie, groot gelijk hoor, de volgende keer kom ik eens meekijken oke??? Doe je rustig aan? kusss

Lumea, gefeliciteeerd met jullie huis!

20. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Lumea: GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Deel Deze Pagina