Ik zou dat zeker wel gezellig vinden. Het is pas volgend jaar weer, maar altijd erg gezellig. Melvin had ook meegekeken . @ Loel: thnx voor het compliment en een knuffel kan ik zeker wel gebruiken. Hoe is het met jou?? Las dat je weer gewone voeding moet gaan proberen en gaat dat een beetje??
@ Daffie: Ben nog niet begonnen omdat hij nog een beetje verkouden is en erg huilerig. Wacht even tot hij goed in zijn vel zit. Gelukkig maar, want anders had ik nu weer de voeding de schuld gegeven.
Ik was gewoon even benieuwd. Het is niet echt makkelijk al die voedingen. Ik zal voor je duimen dat als je ermee gaat beginnen dat hij er goed op reageert.
Goedemorgen!!!! Ik ga eindelijk eens een poging doen om weer eens te reageren.... Kat, hou je het wel vol op deze manier? Knap hoor, hoe jij zo doorzet! Loel, je mannetje aan de mopper! Leuk en gezellig! Jij bent echt iemand die weer aan werken toe is dus! Des, jou mannetje gelijk al auditie doen! Gaaf!!!! Ennuh testen???? Echt niet! Ik wacht wel tot mijn lichaam antwoord geeft Marieke, succes vandaag...... Jut, goeie lijst! (hmmm, tis best eenzaam aan de top ) Slapen je meiden nog steeds door? LUMEA! Gefeliciteerd met jullie nieuwe bezit!!!!! Nu maar hopen dat je slapeloze nachten zijn doordat je spanning had..... Daf, rustig aan he! Heb Moor al een paar dagen niet gezien???? Is-ze-nou? Ink, nog steeds zo lekker aan de wandel? Pup, leef je ook nog?????? Of ben je al bedolven onder de baby-spuug, de was en visite Zo dit even plaatsen en dan ga ik antwoord geven op Ink haar vraag!
De bijeenkomst van zaterdag heeft indruk achtergelaten. Mijn zus uit Zwitserland vond het niet leuk dat ik niet bleef eten. Maar helaas, ik wilde G ophalen en lekker thuis zijn. Het was een lange middag, waarin mijn oudste zus erg druk was met aandacht eisen. Sorry, maar het overschreeuwen ben ik jaren geleden al afgeleerd. Ik ben druk geweest met haar zoon in toom houden, omdat zij dus te druk was met leuk doen. Ik ben er van overtuigd dat ze me niet eens weg heeft zien gaan Maar goed, zwitserland is weer weg! Zondag heb ik de verjaardag van mijn neefje (die van mijn oudste zus) denk dat ik echt maar heel even ga! Daarnaast gister met mijn ouders gesproken, en geloof dat mijn vader eindelijk inziet dat er heel diep heel veel zeer zit..... Dusssssssssssssss...... Tot zover!~
Morning all!!!!!!! @ Helma: Ik doe zeker rustig aan en probeer zoveel mogelijk te ontspannen. Overschreeuwen is helemaal niet fijn. Mijn jongste dochter kan er ook wat van als ik met iemand aan het praten ben. Als ik haar dan geen aandacht geef op dat moment gaat het steeds harder om maar aandacht te krijgen en dat is heel irritant. Wel goed dat je met je ouders gesproken hebt en dat je vader inziet dat er heel veel zeer zit. Maar heb je het evengoed nog gezellig gehad met die bijeenkomst of niet??? Liefs Daphne
Daf, het was absoluut niet gezellig..... Ik heb alleen maar zitten wachten tot ik weer kon gaan! Maar dat ben ik ondertussen wel gewend!
@Lumea: wauw wat een update!! Je hebt helemaal gelijk trouwens wb BV, we gaan nu ook een pauze inlassen. Vanaf gisteren geef ik alleen nog maar gekolft via de breastflow. Het lijkt Nina wat meer rust te geven, ze raakt niet meer zo heel erg overstuur. Ze drinkt alleen niet zo heel veel. Meestal maar zo'n 50cc, terwijl ik zo'n 100 aanbied! En dat van dat slapen en dat de beebjes hier allemaal ouder zijn dan die van mij dat klopt natuurlijk ook. Ik denk elke keer dat Ryan en Jelka zo ongeveer zo oud zijn als Nina, maar dat scheelt best veel. dom dom dom. Gefeliciteerd met je huis trouwens!! Ik drink een glaasje mee. @Sas: ik heb gisteren de hele aflevering van co- ass teruggezien en een hele tijd nadat het afgelopen was dacht ik ineens: ohja, ik ging kijken of ik Sas zag, maar daar heb ik dus helemaal niet op gelet hihihi. Straks nog maar eens een poging. Weet je al de goede tijden? @Miran: Ik zal zo nog eens kijken naar een fotootje, maar ik keek net nog ff naar wat ik je gestuurd heb en als ik op de foto ga staan krijg ik de optie om hem in een hogere resolutie te bekijken. Dat zie jij dus niet? Hier trouwens een redelijke nacht gehad. Wel maak ik me zorgen om het drinkgedrag, zeker in het begin van de nacht dronk ze zó weinig. Gelukkig heeft ze om 4.00 en om 8.00 wel veel gedronken. Alleen was ze van 3.30 tot 5.00 klaarwakker en huilerig.
Hey meiden, Oh Helma, gezellig zeg zo een visite.........(not) Dikke knuffel je hebt je geweldig groot gehouden hoor. En ze kunnen niet zeggen dat je niet bent geweest! Daffie, je vroeg waarom foto. Nu ik wilde ff gaan freubelen en een collage maken van alle RMMC kids. (jong en ouder) Daarom foto's van alle kids! Ben gisteren een hele tijd bezig geweest, maar omdat ik nog nooit (echt nog nooooit) met Photoshop heb gewerkt is het allemaal latijn en grieks voor me.....Dus misschien kan het even duren hahaha. Heeft iemand trouwens het plaatje van de RMMC ergens opgeslagen in goeie kwaliteit? Die wil ik erbij gebruiken als het lukt...... Oh en meiden...wil meer foto's hoor!! Heeft iemand nog iets van Sweepy gehoord? En Pup...leef je nog? Bonsai/magnetron hoe gaat het nu, lees je nog mee hier? Klasien heb ik ook al een tijd niet meer gelezen....wanneer wilde ze weer beginnen met zwanger worden? Nu toch ongeveer zodat ze en geen dikke buik had met de koude....en niet in de koude zou bevallen maar in de lente toch? Hopelijk gaat alles goed... Hoe is het verder met iedereen die wel al eentijdje niet hebben gezien hier? Oh en verder alle meiden die we wel dagelijks zien hahaha, hoe is het met jullie? Dikke knuffel!! Groetjes, Miranda P.S Katja, ik ga zo ff kijken of die optie er bij mij bij staat...had de foto zo geopend en de diashow...eens zien of er meer opties zijn.
Haai meiden, Ik heb gewoon gisteren de laptop niet aan gehad! Nee, ben niet bevallen gewoon druk. Ik ga nu een bakkie maken voor mijzelf, met een bammetje en dan kom ik effies lekker bijlezen en reageren. knuf
Haaaii Moor...whahaha de tijd dat je eens een avondje niet afwezig mag zijn is aangebroken....er word meteen vermoedt dat je aan het bevallen bent...... Oh Katja, tis gelukt hoor! Idd in de dia show kan je ze groter opslaan hoor! sorry voor de verwarring... Zooo..ga direct even met Alyssa naar de Fysiotherapeut...even kijken of ze goed loopt! Groetjes, Miranda
Rootje, mooie banner! Blij te lezen dat voor jullie niet de wereld vergaat. Hoe lastig ook. Sas, ik ga straks nog een keer kijken, maar dan denk ik dat ik het toch goed gezien had Katja, ik denk niet dat je iets "fout" doet hoor. Ieder kindje is anders hoor met de voedingen. Niet dat ik er al bakken verstand van heb en alle wijsheid in pacht, maar luister ook goed naar jezelf en je eigen gevoel hierin. Knuff voor jou, het is niet gemakkelijk nieuwe mama zijn. Suuz, wat een knappe Lois dat ze mama zo trots maakt zeg! Mooie berichten van het CB. Jutte, hoe is het met het kleine meiske, de echte lach al gezien? Kwie, ik zal mams instrueren de zegeltjes te bewaren die komt nog wel eens bij de Plus. Wat fijn dat Jan weer aan het werk is, kan die daar zijn collega's op de zenuwen gaan werken i.p.v. jou. Maarreee... was een drieling een goed idee volgens Jan? (ben je wel in 1 keer klaar ) Marieke, vandaag is de dag. Succes he meis. Ink, weer aan de pil. Raar idee volgens mij he?! Met klein meisje gaat alles goed lees ik. Met groot meisje ook? Euhmmm Miran, ik heb nog geen kaartje van je gehad hihihi Ik wacht tot kleintje er is, vindt je dat goed? Jaaaaaaaaaaaaa kaartje van Katja!!!!! Leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk leuk Lies, al je huishoudelijke apparatuur is stuk lees ik! Gelukkig heb jij een handige vader. Gaat verder alles goed? Jutte, volgende week alweer eindcontrole zeg. Gaat ook al zo hard. Filmlocaties; hier in IJmuiden worden op het strand errrrug vaak dingen gefilmd. Zo staat hier ook de strandclub van de serie Goudkust. En uiteraaaaaard de Goeiemoggel reclames van KPN de eerste is geschoten bij het vistentje hier om de hoek. Sas, kleine meid is er nog niet anders had ze best aan de borst mogen drinken voor de shoot! Cool zeg. Als ze nog eens iemand zoeken. Hier een gegadigde hoor Loel, ik hoor vaak dat als er tandjes doorkomen, de luiers dat ook laten merken. Inclusief beetje koorts enzo. Sterkte met kleine man, wanneer moet/mag je weer aan de slag? Daffie, leuke foto's van het corso en de kleine man. Doe jij nu maar even lekker rustig aan voor jezelf en je kids. Dat is echt belangrijker dan die gekke rozeclub op internet. Knuf Lumea! Gefeliciteerd met jullie huis!! Ik zie de adreswijziging wel tegemoet Wat balen dat je zulke rotnachten hebt zeg. Misschien helpt het als je je avondroutine aanpast. Kijk naar Jutte, die is toen een tijdje gestopt met het forum vlak voor het slapengaan. Misschien helpt het voor jou om een rondje te lopen, 's avonds te douchen of juist niet etc. Bijzondere datum inderdaad 2 januari. knuf Helma, wat vervelend weer he met de fam. Bah. Hopelijk kan je wel met je vader praten nu hij dingen begint door te krijgen. Dat is in ieder geval weer een stapje. Knuf voor jou. Soooohheeeee dat was een bevalling hihi Hoe is het verder hier? Prima eigenlijk. Lekker druk, verlof vliegt voorbij Dinsdagavond voorlichting gehad in het ziekenhuis, kwam nog een dinnetje tegen Haaai Syl, leuk je een keer in het echt te zien. Leuke vent heb je trouwens. De bijeenkomst zelf vond ik niet echt denderend veel nieuwe info bevatten. Wat ik heel bijzonder vind, is dat als je op medische indicatie bevalt in het zh, je meteen bij binnenkomst aan de CTG wordt gelegd. Dus: niet meer douchen enzo... Welke nette kraamsuites daar. Binnenkort nog maar eens een live bezoekje brengen en in de tas voor het ziekenhuis een paar theezakjes en decafe koffie Verder wordt bij mams thuis druk verbouwd. De praktijk is bijna klaar. De keuken is er helemaal uit. Arm mens, komt ze vanmorgen beneden, lekkage!! 1 leiding niet goed afgedopt. Hier is het beneden een chaos! Heb de honden van mams 2 dagen hier gehad, inclusief regenbuien, strandwandelingen en boswandelingen dus de vloer is hier deels duin, deels zee, deels weiland, deels bos. Bah bah bah. Vandaag maar een beetje stofzuigen, kan Moorman dat goed doen en dweilen morgen. Ook nog effies naar de markt vandaag denk ik. Moet nieuw patroonpapier hebben. Morgen controle vk, ben benieuwd. Heb wat kleine klachtjes die op hoge bloeddruk kunnen duiden hoop het niet...
Mooge meissies! Katja..gelukkig dat het voeden iets beter gaat! Ryan heeft vannacht weeeeeeer doorgeslapen, van 23tot half 5 en van 5 tot 9, goed he? Zou t dan toch?.... Verder voel ik me blergh..weet nou niet of ik ongesteld moet worden of dat ik last van me darmen krijg(wat hier heerst) Mijn onderbuik doet zooo een pijn!! Hadden jullie dat ook?? Toen jullie weer voor het eerst gingen menstrueren? En kan dat trouwens al na 5 weken? xxx
Haai lady's ben er heel kort heb het druk druk druk.Moet leren voor school en ja met een kleintje wordt dat effe pittig..... Mijn voortuin wordt momenteel ook onderhanden genomen en de mevr van felicitas komt zo.....pffffffffff Sigrid heeft vannacht van 20u tot vannochtend 7.30u doorgeslapen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jeetje zeg wat een heerlijke nacht en daarna sliep ze meteen weer na de fles en nu ook weer!!!!! Zou het een fase zijn of........ Helma meiss wat een verhaal....gezellig feestje zo en oud zeer...hopelijk krijg je betere tijden.... Ben je al druk aan de klus??? Lumea gefeliciteerd met je huis.... Jip en Janneke bubbels smaken heerlijk *****PROOST****** Daffie meiss rustig aan... Sas ongi na 5 weken het kan...... ik was het na 7 weken..... sla het maandverband maar in:x:x:x:x uhhhhhhhhhhhh sorry dames weet het niet meer.....ga weer wat doen!!!!! liefs ink,
Hoi meiden, hier is knip weer even helaas nog steeds geen internet thuis dus weer vanaf het werk is best afkicken hoor zo zonder internet ga ff terug lezen @ Rootje meis wat een nare berichten gelukkig is er na de bevalling gelijk wat aan te doen en heeft het voor de zwangerschap geen gevolgen sterkte ermee @ miranda zal de lijst zo ff pakken als nog niemand het gedaan heeft @ Jutte heeft hem al goed zo kom er ff niet aan toe fijn dat jij het doet @ miranda ik wacht met een foto tot onze dame er echt is vind ik leuker @ katja jaaaaa leuk een echt kaartje ben erg benieuwd hoe hij is geworden en dan kan ik jou ook gelijk een kaartje sturen heb nu je adres niet zat ik me nog te bedenken @ Lumea gefeliciteerd met jullie nieuwe woning Heel veel succes de komende tijd let aub op jezelf dat je niet te veel doet (hoor wie het zegt) je hebt echt alleen jezelf ermee @ sas ik min mijn internetje echt hoor tv kan ik goed buiten kijken meer films maar ja kan nu niks downloaden dus kijk nu wat ik al heb gezien alle andere een dikke knuf Hier gaat het allemaal wel goed zolang ik maar niet te veel doe heb zojuist de sleutels van ons oude huis ingeleverd en om 15.15 uur naar de verloskundige voor controle zo ben benieuwd vanavond ga ik met mams naar een paragnost erg leuk hoor en ben benieuwd wat hij te vertellen heeft nu weer even verder werken dag meisjes tot snel hoop ik ow jutte mijn buren zijn niet zo lief dat ik op hun internet mee mag doen had ik namelijk al wel geprobeerd maar helaas niks onbeveiligd in de buurt
Goedemiddag allemaal!!! Zo, heerlijk ochtendje gehad, goede nacht ook trouwens.... Jelka heeft gister om 21.45 een fles gehad (na een paar uurtjes huilen en onrustig zijn) en is als een blok in haar wiegje in slaap gevallen. Om 5.30 werd ze even huilend wakker, speentje gegeven en ze sliep zo weer door, tot 7.30 uur, wauwie! Da's al de derde nacht, zou 't dan echt??? Voor ons gevoel errug snel, Mirthe was vier maanden, maar goed, daar moet ik er dan ook weer 8 weken vanaf halen zeg maar... Net naar mijn werk geweest. Eventjes geld brengen voor de gezamenlijke staatsloterij....maar dat eventjes werd 2,5 uur, terwijl ik ook nog naar mijn oma zou gaan. Dat doe ik nu morgen maar even... Straks komt een collega op "kraamvisite" dus nu maar even rust in de tent. Jelka heeft net weer gegeten en ligt nu lekker in de wagenbak, geen idee of ze slaapt, maar ze is stil, heerlijk zeg, als ze zo blijft...........................................maar vast niet, vanavond vast weer een huiluur of 2 of 3.... Wat is het koud vandaag hè? Of ligt dat aan mij? Heb net de verwarming gewoon ff aangezet @ Sas, wat leuk van Ryan, wordt hij ook beroemd, haha @ Wie was het...Tygo in het echt? Tja 15 jaar geleden leuk natuurlijk, lekker alto en brutaal, dat vindt je als meisje van 17 wel leuk hè, haha @ Knip, wat flauw van je buren! @ Moor, een hele dag geen laptop? Kan dat? @ Daf, take care meid... en leuke foto's! @ Helma, ja dus, nog steeds doorslapende meiden hier. Enne, die familie van jou.....jammer dan hè, natuurlijk wilde jij G graag ophalen... Enne, Miranda en Kwie staan naast je aan de top hoor, alleen niet op de lijst you never walk alone..... @ Lumea, gefeliciteerd met je nieuwe huis!!!! Kom maar op met de nieuwe keuken en de verhuizing!!! Hier wordt nog wel veel gewandeld ja, alleen jammer dat het weer niet meer zo lekker is... @ Katja, als Nina een maand is slaapt ze vast ook heeeeerlijk wat uren achter elkaar! Enne, goed dat je even tepelrust neemt! @ Ink, leren voor school....???? Explane!?!?!? En heeft felicitas je nog iets kunnen aansmeren ? Oh, die lange nachten lijken me ook wel weer wat. Zo heerlijk dat je weer een hele avond voor jezelf hebt en dan gewoon kunt roepen, nu gaan we slapen, zonder dat je nog een kleintje moet voeden.... en ja hoor, haha, nu wordt het eng, jij dus vandaag ook al zo'n heerlijk rustige dag @ Moor, als je weeën lang genoeg duren en niet zorgwekkend zijn, mag je in het zh best douchen hoor. Tenminste, ik had er nu bij Jelka geen tijd voor, door het tempo van de weeën, maar bij Mirthe heb ik wel lekker een half uurtje onder de warme douche gezeten om weeën te verlichten.... De ctg is nl gewoon makkelijk te verwijderen, en weer aan te sluiten! Fijn zo'n vloertje met de honden....Moorman lekker aan het werk zetten! Wanneer start je moeder met haar praktijk? Zo, ik zal a la Knipsel de lijst nog even omhoog halen en dan ga ik een warm bakkie thee voor mezelf zetten, brrr.....stomme kou en dan is het nog niet eens winter...ben mijn hormoontjes duidelijk alweer aan het kwijtraken! *iemand een bakkie?*
Bekijk bijlage 19084 NOD: * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - ? gram - ? cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoek: * marieke 1 oktober cerlage plaatsen in ziekenhuis 1 nacht blijven om 7.00 uur * Sylvia 1 oktober controle verloskundige om 9.50 uur * knippy 1 oktober controle verloskundige om 15.15 uur * moor 2 oktober controle verloskundige om 14.00 uur * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur * Jutte 7 oktober eindcontrole verloskundige om 14.40 uur * Springmuis 7 oktober om 13.30 uur bespreken en kijken of ik aan de pil ga voor 1 maandje zodat ze zeker weten wanneer ik ongi word * Lieselke 9 oktober om 17.15 echo en controle * Marieke 15 oktober controle gyn om 17.30 uur * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI waarschijnlijk oktober beginnen * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011
Oh ja, Marieke had de cerlage-dag vandaag, hopelijk gaat het allemaal goed.....en geeft het iets minder zorgen voor de rest van de zwangerschap... Syl is al geweest....Knip moet nog naar de VK, hopelijk alleen maar goede berichten!