Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    douchen in het ziekenhuis...euhm ik mocht het niet....

Maar ik heb ook na een half uurtje al een inwendige CTG gekregen....dus mocht ook niet anders als zittend/liggend op de rug weeen opvangen....auwwww...ging op mijn knokkels zitten en duwde mijn kont omhoog...dat was de enige manier waarom het ging...( kon 2 weken lang later nog geen emmer tillen van de spierpijn whahaha)

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Meiden...weer ff een oproepje.

Willen jullie voor een mooie collage jullie fototjes sturen van de kids (ja alle kids!) Zodat ik die kan verwerken in een RMMC collage?

Mijn email miranda191980@hotmail.com

Thanxxx

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    moppies!! jullie kaartjes zijn nu op de post! Heeeel raar, ik had enveloppen te weinig. Nu hebben sommigen dus een zelfgefabriceerde envelop hahaha

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Knutsel-Katja.....ik ben benieuwd!!!

@ Miran, oh ja, inwendige ctg, die kreeg ik beide keren pas vlak voor ik ging persen....maar die heb je ook nog ja!
    en nee, dan zou ik niet eens meer willen douchen, met zo'n draadje uit je muts! haha..wat voelt dat raar zeg, tampontouwtje is daar prettig bij...

5. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Nog sterker...dan mag je helemaal je bed niet af met dat draadje in je muts...CTG is voor hartslag van beeb toch? Nu ik had er ook iets bij wat dus de weeenactiviteit moest meten...dus had hele heisa aan me been geplakt en uit me muts hangen...brrrrrrr.......daarom wil ik een volgende keer graag thuis bevallen...lijkt me ontspannener..

Oh Kat ben zooo benieuwd!!

Groetjes,
    Miranda

6. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Jutte (ok, er stond echt iets heel anders zonet... de J zit naast de ... justem) hier in het ziekenhuis mag je dus met CTG niet meer douchen! Had het al eens eerder gehoord, maar goed...
    Nu maar hopen dat je wat wint met de gezamenlijke staatsloterij.

Knips, afkicken he, zonder internet!

Miran, hier alleen een hondenkind en poezenkind :D

euh... ik ga weer verder met het naaiwerk :D jas graag deze winter af :D

7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hi meiden!!

Vanochtend bij de VK geweest en alles was weer goed, een voorbeeldige zwangerschap aldus de VK: mooi vruchtwater, goede groei, mooi buikje, ijzerwaarde was helemaal top, bloeddruk ook helemaal top. Ofwel goedgekeurd. Volgende afspraak is op 13 oktober om 09.30

@Moor: wat leuk om je eens "live" te ontmoeten!!! Ik vond de voorlichtingsavond ook niet veel nieuwe info geven, al zijn ze wel relaxed in het KG volgens mij... We zijn na de voorlichting gelijk naar huis gegaan met grote haast.... pas thuis begreep ik waarom: AZ speelde en manlief is groot fan ;) hahaha
    @Lumea: gefelicteerd met je huis! En wat mooi dat je data's samenvallen
    @Rootje: wel fijn dat ze je zo goed onderzoeken, zodat ze alvast voorbereidingen kunnen treffen. Komt goed!
    @Miran: pas in dec weer een productieve NOD?? pffff
    @Katja: vervelend dat de BV niet helemaal lekker verloopt! Dikke knuffel voor jou!

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte & Miranda: Whahahahahahahahaha, dat had ik ook ja, zo`n draadje uit je muts. Elke keer als Roan bewoog, bewoog dat draadje ook. Was echt raar.

@ Jutte: Weer een goede nacht JEEEEEEEJ

@ Syl: Een voorbeeldige zwangerschap, you go girl!!

@ Marieke: Denk aan je!!

9. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Knip: Succes bij de paragnost.

10. lieselke

lieselke Fanatiek lid

28 okt 2008
    2.983
    0
    0
    Leerkracht
    Riemst - België
    Hoi!

Ik heb echt veel aan jullie gedacht hoor, maar door enkele brakke nachten is het bij denken gebleven. Heb na m'n werk vanmiddag op bed gelegen tot nu, hoofdpijn nog niet helemaal wel, maar ga seffes wel werken, het is te doen.

Mijn cursisten zitten straks te werken in de pc-klas, dus dan kan ik rustig bijschrijven hier.

Heb nog buddynieuws van Marieke:

*Hoi! Jouw mannetje krijgt een ........ (geslacht) speelkameraadje, hihi!*

*Alles is goed verlopen, heb alleen nog wat pijn*

Gniffel gniffel, ik weet dus het geslacht van hun beebje al! Ze zal het hier morgen wel zelf komen posten, even geduld nog dus!

Ben al blij dat alles ok gegaan is. Ga zo aan het eten beeginnen, nog 2 molletjes achterover kloppen en dan aan de voorlaatste les van deze week beginnen seh!

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Idd Marieke, ze moest een nachtje blijven toch...zo een cerclage plaatsen kan dat ook risico zijn dat de weeen beginnne?

Sylvia fijn dat alles zo goed gaat!! En bedankt meiden voor jullie reacties allemaal op mijn topicje....vind het heel fijn!

Ergens in december weer een effectieve NOD jah...en als 150mg niets word dan is het of operenen of spuiten...brrrr....Hoop dat door ff stil te leggen, opneiuw op te starten en verse ronde gewoon de 150mg ff die eierstokken doet rammelen hihi.

Hmm December zwanger he...dan zou ik september ergens bevallen...gossie precies over een jaar!!

Muisje is trouwens ook nog bovenin de lijst hoor Helma.... ;)

Groetjes,
    Miranda

p.s. heb net wat leuks gedaan....heb Alyssa ingestuurd voor een fotoactie op prenatal...ze zoeken modellenkindjes... Heb ik daar goed aan gedaan of juist niet... (lijkt mij wel leuk, maar hoe is dat voor een kindje....)

FF afwachten wat eruit komt...misschien vinden zij ons meisje wel helemaal niet zo schattig als ik hahahaha.

Groetjes,
    Miranda

12. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ook zonder medische indicatie kun je aan het CTG belanden hoor, ik ging voor pijnmedicatie en voordat ze dat mogen geven moet je een half uur aan het CTG, een voor de wee-activiteit en een voor het hartje van de baby. Super irritant vond ik dat want je ligt dus met twee banden om je buik, maar bij elke wee dook ik helemaal in elkaar en wilde op mjin zij, maar ja dat ging dus niet en dan verschoven die dingen weer enzo pfff.
    Later kreeg Nina dat ding op haar hoofdje en zat er inderdaad ook iets op mijn been geplakt, maar van die twee dingen heb ik eigenlijk helemaal niets gemerkt. Pas toen Nina geboren was en de zuster na een uur of wat zei: Ik zal die plakker eens van je been halen. Hahaha

@Moor: naai ze! En geniet van je verlof nu het nog kan, de tijd vliegt inderdaad voorbij.
    @Syl: Goede APK joeheeee!!

Pfff, ben een beetje misselijk. De bananensoezen waren in de reclame bij de AH. Ik heb er dus net een verorberd, maar dat ding was zó zoet. Terwijl ik dus echt wel van zoet hou.

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Marieke, fijn dat de cerlage goed is gegaan, enne, ik kom morgen ff checken wat het speelkameraadje van Liesbeeb gaat zijn!!!

@ Miran, ik had twee banden om mijn buik, eentje voor het hartje en eentje voor mijn buikactiviteiten. Eenmaal tegen persen aan werd het draadje pas geplaatst, omdat mijn vliezen toen ook pas gebroken werden....en om stress voor het beebhoofdje te voorkomen...vandaar dat ik wel kon opstaan enzo, niets uit mijn mutsje, maar gewoon afneembare banden, haha

@ Moor, Hutte??? hahaha....;)

@ Syl, mooi dat alles weer goed was, ik zal je afspraak even op de lijst zetten!

Zo, ik ga even naar het kdv lopen, Mirthe ophalen met Jelka samen, had ik beloofd vanmorgen! Tot later!

14. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Bekijk bijlage 19127

NOD:
    * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀
    * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪
    * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart

Bevallen:
    * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm
    * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm
    * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm
    * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm
    * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - ? gram - ? cm

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë*

Artsbezoek:
    * knippy 1 oktober controle verloskundige om 15.15 uur
    * moor 2 oktober controle verloskundige om 14.00 uur
    * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur
    * Jutte 7 oktober eindcontrole verloskundige om 14.40 uur
    * Springmuis 7 oktober om 13.30 uur bespreken en kijken of ik aan de pil ga voor 1 maandje zodat ze zeker weten wanneer ik ongi word
    * Lieselke 9 oktober om 17.15 echo en controle
    * Sylvia 13 oktober controle verloskundige om 09.30
    * Marieke 15 oktober controle gyn om 17.30 uur
    * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur
    * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel
    * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur
    * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid
    * Muis: ICSI waarschijnlijk oktober beginnen
    * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Wow, pagina 2500 al weer...

16. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hoi meiden,

speciaal voor jullie nog even langs de zaak gereden om op het forum te kunnen.
    De controle is weer goed gegaan
    bloeddruk was goed laag 105/65 zo laag nog geen 1 keer gehad maar was goed
    verder natuurlijk weer het advies rustig aan doen en dat lukt gelukkig al een stuk beter.

Ze kon niet helemaal goed voelen of de kleine meid al gedraaid was
    ze dacht van niet maar twijfelde
    daarom de volgende afspraak weer in nijmegen en extra tijd zodat ze
    * of een echo maken om te kijken hoe de kleine ligt als ze het weer niet kunnen voelen
    * of we dan het bevallingspraatje krijgen
    dus ben benieuwd hoop dat ze gewoon al gedraaid is en we het bevallingspraatje krijgen
    maar ff spieken zou ik ook niet erg vinden natuurlijk
    maar het idee dat hun de kleine gaan proberen te draaien wel

volgende afspraak is dan over 2,5 week
    op 19 oktober om 14.15 uur

en aan komende dinsdag 6 oktober komt de kraamzorg de intake houden bij ons

Jutte wil jij het op de lijst zetten please :D
    ( wat leuk om dat zo nou aan jou te vragen :p)

@ marieke fijn dat alles goed gegaan is zeg en ben heel benieuwd naar het geslacht
    kan iemand mij een sms doen aub

@ Syl jiij ook weer goedgekeurd super zeg

17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Oh, ik vergeet helemaal te zeggen dat ons kindje al helemaal goed ligt. Nog wel bewegelijk in het bekken.

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haai meiden!

net naar cb geweest en Ryan is flink aangekomen, hij weegt nu 4280 gram! Is dus bijna een kilo aangekomen in 2 weken! Vreetzakkie :D Hij is ook flink gegroeid, hij is nu 54 cm!

wel moeten we naar fysio met hem omdat ie een voorkeurshouding heeft, met naar links te liggen..en dat moeten we even fixen ;) Zijn hoofdje is ook wat afgevlakt aan de linker kant...

Hahah draadje ja...heb m ook gehad t ctg draadje..Mark zei al, elke keer als je klaar was met persen zag je t draadje weer verdwijnen :D :D

Wij gaan lekker Nasi eten en jullie?

Oeeh Marieke was vandaag ja! Denk aan je!

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Knip, ik sms je wel als ik wat weet! kuss

20. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Wij gaan vanavond eten bij vrienden... en ze gaan zich uitsloven is me verteld.... (mjammie)

Deel Deze Pagina