Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh trouwens, heb op Ikea ook gekeken en in de winkel ook....maar vond er niet zoveel leuks tussenstaan. En zit er echt mee dat het bij ons kamertje dan moet passen. Dat is beuken met kersenwassing.. (kersenkleur is overheersend) Dus een heel beukenbedje zou kunnen maar vind ik gewoon niet mooi welke ik al heb gezien.....

Misschien stom, maar zou zo graag een nieuwe kamer kopen voor Alyssa en de baby kamer voor een nieuwe baby bewaren....

En zoals ik al zei...deze kamer was ten eerste al niet echt mijn smaak. En hij heeft ook gebruikersschade...idd boven op de commode net zoals bij jouw...en vooraan bij de knoppen (er rond omheen) op de lades en kast...ook met verhuizen 2 keer is hij tegen de muur gekomen..(grote krassen aan 1 kant) en dat stoort me af en toe wel....

Groetjes,
    Miranda

2. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Lumea, mannie lekker aan het klussen dus! Dear Deer is inderdaad errug schattig. Bohemian Skyline zó leuk voor een meisjeskamer!
    Ik voel me al een ruime week opgejaagd, hoofdpijnerig en slecht zien. Daarbij vocht vasthouden misselijk zo nu dan, maakt dat de vk ook direct doorstuurde.

Miran, persoonlijk vind ik 400 euro voor een 2e hands kamertje best een hoop geld. Het is zeker een leuk kamertje, vooral de kast vind ik leuk met die vakjes en lades. Maar, feit blijft dat ik 400 voor een 2ehands erg veel vind. Je bent er dan nog niet he, nieuw matrasje, beddengoed, ander verfje, behangetje, lampje, prulletje etc etc etc je bent zo een dikke 700 euro verder!
    Ik zou, gezien je situatie, voor een meegroeibedje van Ikea gaan en pas als er weer een financieel stabielere basis is gaan kijken voor echt een verandering. Sorry als ik wat cru overkom hoor, maar het lijkt mij nu een uitgave die niet handig is.
    knuf

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    foto..op de markplaatslink klikken hahaha :p

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha...eerst f5 voordat je veranderd....doe ik ook altijd hihi...

En idd 2 uur rijden van ons vandaan...dus is of ophalen direct...want ff kijken en dan weer terugrijden zou zonde zijn van de tijd en kosten voor diesel....

Groetjes,
    Miranda

5. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Da's duidelijk ja!

6. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    niet cru..waarom denk je dat ik jullie advies vraag hahaha....dat zit ook in mijn achterhoofd hoor...misschien moet ik gewoon ff door Moor op de feiten worden gewezen....Heb ook al tegen die vrouw gezegd....ik weet niet of ik het rond kan krijgen...als je half jaar kan wachten hihi...dan spaar ik het wel bijeen met kinderbijslag......... ;)

En Alyssa kan nog wel in haar eigen babybedje slapen hoor...dus het is niet echt een moet nu meteen veranderd worden...maar zit er gewoon mee op mijn heupen laten we het zo zeggen...volgende week zal vast wel de verstandige ik weer boven komen drijven....:)

Groetjes,
    Miranda

7. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Hoi hoi,

Ikke heb weer internet:D
    alleen nog niet op me gewone pc maar op de mini laptop dus het gaat niet zo snel als normaal helaas.

Kreeg vandaag een sms van pupke en alles gaat goed bij hun moest jullie allemaal de groetjes doen dus bij deze
    ze probeert weer snel langs te komen.

ga nu ff terug lezen

@ syl julie kleintje al helemaal goed liggend super zeg

@ jutte thanks meid voor de lijst wil je het voorlopig tot ik op de grote pc weer kan nog even bij houden please

@ suuz hahaha ik heb hier ook wat gehad waarvan ik denk woooow dat krijgt mijn kleine meid niet aan ik maak wel even een keer een foto en plaats hem op de hyves samen met de maat enz misschien vind 1 van jullie het wel leuk maar het is niet mijn smaak

@ 80 euro voor kinderschoenen wooow dat geef iknog geen eens aan me eigen schoenen uit zeg

@ lies en miran hoop zeker dat kleine knipbeeb nog uit haar eigen draait want dat draaien lijkt me echt niks nee

@ loel oooooh geesten in huis die willen dat jij 2x rechts draait in bed hahaha

@ Helma paragnost was wel weer leuk
    kreeg anwoorden als dat ik rustig aan moest doen maar wel op moest schieten met betrekking tot de kleine hij voelde haar aanwezigheid al heel goed en verwachtte niet dat het nog 2 mnd ging duren dus ben heel erg benieuwd wanneer ze nou gaat komen dan
    ook zou het allemaalwel los lopen met ons 3en straks dus wie weet

@ loel ow spannend hoop dat ze hele mooie dingen kunnen vertellen over Lotte*
    laat je het even weten als ze geweest zijn als je dat wilt delen tenminste ben altijd erg geintresseerd in het spirituele

@ Marieke Jeeeeej ik heb weer een pendel goed en sterre* een briertje gaaf zeg

@ Jutte hahaha een collum over ons paarse huis nou je mag de foto's gebruiken hoor
    nieuwe foto's komen trouwens als ik weer op de gewone pc kan momentje dus

@ Moortje toch naar het ziekenhuis voor de bloeddruk hoop dat hij maandag goed naar beneden is want dit is naturlijk niet prettig dikke knuf

zo heb even bijgelezen ga nu lekker douchen en naar me bedje ben moe had een vrij drukke dag met knippen en morgen komen papa en mama weer helpen eindelijk gaan me lammelen erop want nu zien ze me gewoon zitten op de bank en dat vind ik echt walgelijk dat iedereen zo naar binnen kan kijken

meiden truste en tot snel

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

vond de vlos dus ook... :D

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh en Moor...idd direct doorsturen is verstandig geweest van je VK hoor! Klinkt eng.....(zwangerschapsvergiftiging)....hopelijk was het gewoon ff wat spanning of te druk gedaan....

10. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Moor: goed op jezelf letten ook hoor als je het niet vertrouwd. Ben errug blij om te horen dat ze je onder controle houden.

@ Miran: en de meubeltjes die je hebt overschilderen? Of is dat eigenlijk jammer vh kersenhout?

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Miran, onderstaand komt lezend harder aan dan ik bedoel hoor!

Miran, je hebt onrust in je kont. Dat is duidelijk. Het loopt niet zoals jij wil dat het moet lopen, qua werk, qua lijf, qua 2e kindje. Ik snap het volkomen.
    Een nieuw kamertje voor Alyssa brengt maar even genoegdoening in je hoofd. Eventjes maar, omdat de hoofdredenen niet aangepakt worden.
    Probeer het minder groots aan te pakken, door bijvoorbeeld zelf een schilderij te gaan maken met de spulletjes die je nog in huis hebt. Geeft waarschijnlijk meer genoegdoening omdat je het zelf hebt gemaakt.
    Je bent aan het zoeken meisje, zoeken naar manieren om bezig te zijn met een tweede kindje. Dat is helemaal niet erg, heel normaal want je bent (jullie zijn) er klaar voor!
    Misschien zit ik er erg naast hoor, ben natuurlijk geen psychologe, maar zoals ik je lees, niet alleen vanavond, vermoed ik dat niet Alyssa toe is aan een groter bed, maar Miran aan een volgende stap. Ik zou zo graag willen dat ik je er mee kon helpen en zit dit met tranen in mijn ogen te typen. Dikke digiknuffel voor jou.

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Heerlijk Knip dat je iig thuis weer internet toegang hebt.

Ehm, nou voor mezelf geef ik voor een mooi paar laarzen nog wel zo'n 150 euro uit denk ik. Maar zag ze laatst ook voor 319 euro. Ehm nee dat doe ik toch maar niet.

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Het grappige vanmiddag was ook dat ik volkomen relaxed Moorman en Moormama belde om naar het ziekenhuis te gaan, had het helemaal verwacht.
    Moorman daarentegen was meteen in halve paniek, die dacht dat ik terplekke ging bevallen ofzo, malloot.
    Het zal wel loslopen komend weekend, ik doe lekker rustig aan :D

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    nagel op de kop...zit gewoon te janken....sorry...

wil jullie niet lastig vallen...maar denk dat je gewoon helemaal gelijk hebt.....probeer vanalles...maar niets lukt...er komt ook niets uit mijn handen waar ik tevreden mee ben...niet wat ik graag wil snappie....

sorry....

15. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Miranda: Vind 400 euro best veel voor een 2e hands kamertje.
    Ik heb een kamertje voor 150 euro op de kop weten te tikken.
    Ook alles erop en eraan. Misschien onderhandelen??

@ Lumea: Dat is idd onze vijver ( let verders niet op de rotzooi ).
    Heel de rechterkant van de tuin is vijver en hij is 2 meter diep.
    Er zit 17 kuub water in en is gevuld met koikarpers.
    3 x raden waar een gigantisch hek voor komt ;).

@ Ha knip: Ben benieuwd wanneer ukkie komt, Ik laat het wel weten hoor. Er woont hier een medium in de buurt waar ik ook meegepraat heb tijdens m`n zwangerschap van Roan. Ze wist te vertellen dat het een hij werd en dat hij een beetje lomp kan zijn op het schoolplein. Kan ook niet anders met 2 lompe ouders hahahahaha.
    Lotte* gaf aan dat ze geen pijn heeft geleden en dat ze nu heel gelukkig is. Mijn oma en oom zijn altijd bij haar. Mijn kindjes hebben elkaar al ontmoet en Roan zal altijd een hechte band met Lotte* hebben.
    Toen het geheibel met 31 weken begon was ik wel gerust omdat we het over Roan in de toekomst hebben gehad.
    Ik sta er wel voor open. Mijn man niet zo, maar hield het verhaal ook in zijn achterhoofd en we waren er zeker van dat het goed ging komen. Als je er maar kracht uit kan halen toch?

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    319 euro!! :$

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik heb ook zo een dure schoenensmaak, helaas :(
    gelukkig ook wel een aantal paar laarzen die niet zo duur waren!

18. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Ik draag gympies van de van Haren van een tientje :D Al moet ik zeggen dat ik dan wel weer voor een jas ooit 300 euro heb betaald...beetje dubbel hier :D

19. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hee zeg lieve meis, geen sorry zeggen. Huil gewoon maar even. En wilde ook zo graag dat ik iets voor je kon doen...

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euhm...ballerina's van 9,99 en tweede paar gratis....dus eigenlijk 5 euro.....had 2 verschillende ballerina's van allebei 9,99.

En sneakers...heb ik er ook stuk of 6 paar....maar sommige zijn alweer 5 jaar oud ofzo....Ach..ze lopen lekker! Gooi schoenen pas weg als ik of door de zool heen kan kijken...of dat mijn voeten altijd nat worden (gaat meestal samen met door de zool heen kijken)...

Groetjes,
    MIranda

Deel Deze Pagina