Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Miran, geen sorry zeggen, dat is nergens voor nodig. Ik denk dat je juist hier het meeste begrip krijgt van de mensen waar je je verhaal doet. Ik wil je besparen dat je straks spijt hebt van een grote uitgave aan een kamertje dat een behoefte moet bevredigen die zo niet te bevredigen is.
    Je zit in zwaar weer meisje, het is allemaal niet niks he?! Je lijf doet niet wat je wilt, werken wil niet lukken. Het is alleen maar logisch dat je je ergens op wilt storten! Dat is ook helemaal niet erg (zolang je niet gaat vluchten) alleen probeer iets te vinden dat je niet (teveel) kost...
    Knuf

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Giga hek..idd..zo zou ik ook denken...brrrrrr....

En zo gerust gesteld over Roan..moet je nu zien he...flinke vent heb je ;)

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

euh, zolang het zonnetje schijnt gaat het dan nog wel hoor :D ;)

4. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Jaha! Er stond gewoon echt 319 euro op het prijskaartje ;).
    Het is in de winkel waar ik naast woon. Had ook al heel lang daar een mooie paarse winterjas in de etalage zien hangen. Ging ik toch even kijken ook al zou m'n buik er niet in passen. De jas kostte 289,00 euro en ik zag het er ercht niet van af. Heb ik dus ook maar niet gedaan ;).

@ Desert: dat heb ik ook hoor: soms veel geld voor iets over hebben en soms gewoon lekker goedkoop.

5. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Loel, hek hoog genoeg maken en zo dat ie er niet in kan klimmen!! desnoods een net over de vijver spannen. Hadden wij vroegah ook in de tuin... geen koikarpers maar gewone goudvissen :D
    Koi's heb ik altijd gewild, helaas heb ik nu een vent die zegt: vis?? is voor bij de wijn ;)

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Loel: dat giga hek is geen gek idee inderdaad.
    Maar ik vroeg het eigenlijk meer omdat ik dacht: wauw, zou die enorme vijver gewoon echt in hun achtertuin liggen?????? :p.

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ga denk ik maar weer eens een hobbie oppakken ofzo...misschien helpt dat...iets creatiefs doen...ben wel hele dag bezig maar niet echt ontspannend ofzo...(wandelen is wel ontspannend maar niet echt hobbie hihi)

Enneuh Moor... Thanks! je bent lief!!!!! *dikke digi knuffel*

En wil nog wel ff wat zeggen over je bloeddruk, mijnes werd ook steeds hoger tijdens zwangerschap en heb ook onderzoeken enz gehad..maar het kan ook niets betekenen he...enkel die ander dingen die je erbij vertelde........ Hopelijk is het niets, je bent er bijna he....nog enkele weken...en anders komt je kleintje maar wat eerder...gezondheid voor lang uitlopen...

Groetjes,
    Miranda

8. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

over jassen praat ik hier niet, das beschamend... Kan je de hypotheek van betalen.

Moorman is thuis!!! Jeeeeeeeh, we gaan met het hondje een rondjeen naar bedje toe!

Miran, succes morgen bij mijn mams, het is een lieverd en als ze in je tenen snijdt is het echt per ongeluk :p
    geintje :D

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

knuf voor Miran, ik zal eens in de kast kijken voor een leuke hobby voor je!! Heb zat hobby boeken!

10. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :p grapjurk!

Ach heb een keer een paar echt helemaal afgelopen..totdat ik over een stoeprand stapte..de neus erachter bleef hangen en ik ineens met alleen de bovenkant van de schoen om mijn voet stond...de zool lang nog achter de stoeprand....:D Hoe vind je dat met gebruiken totdat het van je lijf valt.........
    ;) Ons ben zunig (voor onzelf dan hahaha)

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    auw! Nu dan is het onder het mom....we zitten nog op school.....

12. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    :p:p:p
    Een jas mag best wel wat kosten en laarzen ook, en ik ben best bereid om veel geld te betalen voor een enorm mooie koffiezetmachine (daar zit ik nu over na te denken :D). Maar ik vind dat je het dan wel een beetje moet kunnen zien dat het iets aparts/bijzonders is. Niet een 12 in een dozijn voor enorm veel geld zeg maar.

Oja, en slaap lekker!

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    welterusten Moor!

14. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    @ Miran: waar ga je Moor's mam ontmoeten eigenlijk?

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Barneveld! Word testpersoon voor de pedicure, en mijn mams gaat ook mee..... (die mag rijden :p)

Vroeg moor toch een tijdje terug...had ik de 19e gereserveerd, maar ging ff niet goed. Moor dacht dat ik op vakantie was....maar was net ervoor terug hihi...dus nu maar op 3 oktober...

16. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Veel plezier dan morgen bij Moor's mama :).

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ooh dat zal wel lukken...eindelijk een keer weer iets voor mezelf doen...alleen... (zonder man en kind) dat is lang geleden!! Laatste keer was hmmm...alweer een jaar terug ofzo....

Achja...

Ik ga ook maar eens naar bed..ben moe...Morgen is Alyssa ook weer om 8 uur wakker dus..... (pfff...heb gewoon gisteren mijn haar gewassen en het ziet er nu alweer uit alsof ik al 3 weken mijn haar niet gewassen heb....bah!!) Spring dus nog ff de douche in....

Groetjes,
    Miranda

(bedankt voor de tsjah...gewoon bedankt meiden!!)

18. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Aah ja.

Dat ga ik ook doen douchen. Hoef ik dat morgen niet meer te doen voordat ik moet werken.

Ben erg verkouden nog steeds (jij ook Springmuis????). Snotneus begint plaats te maken voor hoesten. Kuche kuche. En heb het erg koud. Vandaag voor het eerst de verwarming aangezet. Echt raar.

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

hier ook de verwarming even aangehad vanaaf. was net 18 graden in huis, dat is me toch net effies te fris!

trusten meiden ;)

20. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Trusten Moor!!

Miran, even een knuffel..zomaar! Naja..om je een hart onder de riem te steken!

Trusten meissies!

Deel Deze Pagina