Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    cuteee

2. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    En deze 2 stuks.. zijn zoooo machtig vind ik, zo gecombineerd..

3. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

suuz hoop dat guusje nog even gaat slapen zeg een vermoeid meisje is ook niks
    en ja ik zou ook aannemen dat je van ieder een kaartje terug krijgt en een reactie op het kaartje
    miscchien komen ze nog

@ Lies ben ook blij weer terug te zijn meid

@ marieke wat lief zeg

zo ga hier eens sjoerd uit bed timmeren echt niet normaal zeg en kan er zo slecht tegen als hijzo lang blijft liggen vooral omdat er ook nog dingen gedaan moeten worden hier
    tis hier de laatste weken niet echt super gezellig te veel stress denk

4. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Leuke kleertjes Marieke!

Loel, morgen weer werken zeg... dat zal wennen zijn! Sterkte ;)

Suuz, hopelijk knapt Guusje snel op! Arm klein ding :(
    Vraagje, ik heb een kaartje gestuurd, is die ook aangekomen? Anders stuur ik er nog 1! Had (vond ik) best een leuk kaartje :D ga ik die gewoon nog een keer halen!

Knip, lekker he, weer online! Veel verjaardagplezier vandaag.

Hier zometeen even de vriezer herordenen. Moorman maakt pastasaus vanmorgen dus daar moet ook effies plek voor komen.
    Daarna, nog geen idee!!

5. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemorgen!

Zo, weer twee doorslaapnachten erop zitten, zou het dan echt geen toevalstreffer meer zijn, maar werkelijkheid? Wel lekker hoor, dat je niet 's nachts met een suf hoofd boven een drinkende baby hangt, haha, maar goed, ik blijf er maar van uit gaan dat het geen standaard is, er komt vast nog wel een terugval!

Gisteren zijn we de hele dag op pad geweest en gisteravond vriendinnen op visite. Triviant gespeeld, met vreeeselijk flauwe vragen, wat een stom spel zeg, heb enorm de slappe lach gehad...

*Mirthe staat gebiologeerd naar Plien en Bianca te kijken, grappig...*

Straks naar mijn oma, die is vandaag 83 geworden, heb een heel leuk cadeau gemaakt met Mirthe's handjes en Jelka's voetjes, zal zo een foto maken!

Namens mijn moeder, twee tantes en ons krijgt ze een weekendje weg, gaan we met 8 vrouwen naar Anjum, Friesland (Inkie, woon je daar in de buurt???), een nieuw Landalpark Esonstad ofzo...gezellig!

Zo en nu eerst het schoolbordplakplastic:
    Bekijk bijlage 19615

Dit is het, plakplastic van schoolbordspul zeg maar! Heb een lelijke muur in de keuken, waar nog vlekken van de vaatwasrommel van de oude bewoners op zitten, die er niet uit te krijgen zijn. Onze keuken heeft één exact zo roze muur, dus kan er op een klein wit muurtje nog best een baan roze op, als het geplakt is, zal ik daar ook wel een foto van maken :D

Je hebt het trouwens in allerlei kleuren, mocht iemand het leuk vinden...

Zo, nu even snel bijlezen, moet wel zo weg, hoop dat ik nog een beetje aan reageren toe kom (Jelka en Mirthe zijn allebei een beetje onrustig), zo niet, dan sorry voor dit egobericht....

6. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Lumea, Maxi Taxi??? Is toch een buggy waar een maxicosi op kan? Wij hebben hier een quinny zapp buggy, bevalt ook heel goed eigenlijk!

Leuke behangkeuzes!

@ Miran, weer aan de pil? Zucht, wat balen zeg....respect voor jullie volhardendheid hoor...het zet me steeds weer even met beide benen op de grond dat ik twee keer met een zucht en een wip zwanger ben geworden...ik heb zo met jou, Muis en Kwie te doen...

@ Knip, tuurlijk wil ik de lijst bijhouden!
    Meiden, mocht ik eroverheen lezen, misschien ook handig verzoekjes om wijzigingen te pb'en? Dan vergeet ik het zeker niet en hoeven jullie het niet drie keer te melden :p

@ Moor, mooi gesproken!
    Enne, jij ook rustig aan dus hè...spannend dagje gehad aan de ctg enzo, bah!

En die rust die je voelde toen je bedacht naar het ziekenhuis te gaan, da's nou instinct, dat had ik bij beide bevallingen ook...gek hè?

@ Loel, mooie woorden van de paragnost. Ik geloof niet zozeer dat die mensen echt contact maken met overledenen, maar denk wel dat ze jouw gevoelens erg goed aanvoelen en daar de juiste antwoorden vinden, waarmee te jou hoop en kracht geven. Dat vind ik er dan wel weer mooi aan...

@ Pup, prachtig zeg, die lach van Ties! Fijn dat het goed met jullie gaat!

@ Daan, geldt ook voor jou, veel plezier dit weekend!

@ Marieke, mooie sloffies!

@ Lies, wat een rotnacht, niet teveel in huis doen vandaag hoor...haha, niet nodig, eerst even bijslapen!

@ Ink, verharen?!??!?!??!? :(:(:(:(

Nee zonder dollen, soms had ik gewild dat we naaktkatten hadden genomen:D

@ Suuz, ach Loïs ziek en Guusje onrustig....balen zeg...
    Hoop dat ze snel weer allebei beter zijn! En lekker slapen!

@ Syl, hier ook geen voortekenen, had krampen, dacht dat het blaasontsteking was, maar wist snel genoeg dat dit weeën waren. Vooraf niets gemerkt! Bij Mirthe ook niet, maar da's een ander verhaal natuurlijk...

@ Lies, leuke jas!

Nou, ben er een beetje doorheen gesurfd....ik ga oma's cadeau even op de foto zetten, inpakken en de spullen voor de volksverhuizing bij elkaar zoeken. Dan moet ik nog even mezelf toonbaar maken en dan is het wel tijd om Jelka een fles te geven en op stap te gaan!
    Doei!

7. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Rustig hier????

heb zelf ook niet veel te melden eigenlijk :D

zo lekker film kijken metmijn mannetje...hij vond the final destination geweldig trouwens....

xxx

8. KwiePark

KwiePark Bekend lid

6 jul 2008
    894
    0
    16
    Suuz (schaamsmiley), jouw kaartje ligt nog steeds netjes te wachten om verstuurd te worden. Die van mij komt er echt aan!

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ik heb een enkele dagen terug gevraagd dat ik niet meer wist wie ik nu wel of niet een kaartje heb gestuur...dit ivm dat ik soms wel geld heb en soms niet...dus deed het ineens..maar ben het overzicht kwijt geraakt....heb jij van mij nog niets gehad dan ga ik morgen een kaarjte halen en op de bus doen...ik stuur naar iedereen! Ben er ondertussen achter dat ik Ties ook nog niet had gestuurd...en twijfel over Jelka....maar andere meiden, hebben jullie iets van mij gehoord? Wil het graag eventejs weten zodat ik alsnog een kaartje akn sturen vind ik leuk!!

Groetjes,
    Miranda

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    ff tussen het voeden, stoffen, zuigen, voeden, verschonen door:

Haaaaaaaaaaaai *zwaai zwaai*

Suuz: je hebt groot gelijk van die kaartjes. Ik heb zelf bijna 100 kaarten verstuurd, maar als ik naar de deur kijk dan zie ik er maar zo'n 40 hangen, misschien 50. Ik dacht precies hetzelfde als jij!!
    Maar ik moet zeggen, ik kwam vandaag mensen tegen die vroegen wat ik van hun kaartje vond, bleek ik die (nog) niet gehad te hebben terwijl ze hem woensdag al op de bus hebben gedaan!

Meiden: even een vraagje; Hebben jullie die eerste weken de wekker gezet 's nachts om te voeden? Ik zit eraan te denken om vannacht geen wekker te zetten en dan hopen dat ze wat uurtjes doorslaapt, maar durf niet zo goed.
    En overdag?? Ik snap het namelijk niet zo goed meer, de ene keer komt ze al na 1,5 uur en vanmiddag sliep ze bijna 4 uur.

Nou ja... anders vraag ik het morgen aan de jeugdverpleegkundige, die komt voor een intake van het consultatiebureau.

lieffies, ik ga weer ff door met stoffen.

Oja: Klein doorbraakje; net heeft Nina even aan de borst gedronken en dat zónder huilen. Ze viel na een tijdje drinken zó in slaap. Nu maar hopen dat ze het blijft doen!

11. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Aaaah Miran: káártjeeeeee, nog niet gezien hier, maar heb natuurlijk de kaartjes nog maar pas opgestuurd, dus begrijpelijk.
    GAat het weer een beetje met je trouwens?

Nog een tip voor de mensen die niet zo veel geld hebben: Ik koop altijd veel kaarten bij Phoenix, Wibra en Kruidvat. Dan heb je voor een paar centen al hele leuke kaarten. Want ik vind het niet normaal meer wat je soms voor een kaart moet betalen!! Ik denk dat Hema ook goedkope kaarten heeft. Die hangen nu bij mij op de deur, dit zijn echter wel wat simpelere kaarten. Maar goed, het gaat om het ideet och!

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Kat, jouw kaartje heb ik gisteren pas gehad...zo dus ook je adres..want volgens mij stond je niet op de laatste lijst die ik heb...of wel? Hmmmzzz ff spieken hihi...

Hihi dan moet ik morgen ook nog een kaartje voor jouw kopen! oooh er is nie zoveel keus hier in de supermarkt....vooral voor jongetje heel weinig keus.. Ga morgen trouwens ff naar de stad toe, want Alyssa moet nieuwe schoenen, een nieuwe slaapzak...en wat rompertjes en maillos voor onder broeken als het koud is....Trouwens ook nieuwe broeken...en nieuwe truitjes of shirtjes met lange mouwen!! Of rompers met lange mouwen die onder shirtjes met korte mouwen kunnen hihi, werkt net zo goed!!

En heo het met mij gaat, ja wel goed hoor. FF door moor op de feiten gedrukt, maar ze had wel gelijk. Trouwens heb die mevrouw gemaild en gevraagd wat ze ervoor wou hebben. En zo kwam ik op die 400. Maar heb haar nu een mail gestuurd dat ik het geld niet heb, dat mijn papa het te duur vind en dat hij niet wil bijspringen (is niet zo...maar tsjah.....ff proberen hahaha)

En nu wil ze de prijs aanpassen en vraagt ze wat we er dan wel voor uit willen geven......... Mijn hersens zeggen nu gewoon nee zeggen dat je het niet doet.....maar mijn gevoel blijft zeggen ja!ja!JA!.....vind het echt een superkamertje...

(nee ga toch gewoon nee zeggen, wel ff wat laten weten want niets latne weten vind ik zo stom...)

Groetjes,
    MIranda

13. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Oh en toen Nina geboren werd had ikook nog nie centjes hihi...nu net mijn laatste loon gehad...dus kan weer ff wat shoppen en de rest op de spaarrekening zetten (tis nie veel, maar toch 600 euro)....er zijn al veel dingen opgezegd dus er blijft nu ietsjes meer over van die 600... ff kijken en de kinderbijslag is binnen...(maar ja Alyssa heeft ook wel wat extra's nodig nu)

Groetjes,
    Miranda

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Katja, hier nog geen ervaring met nachtvoedingen maar volgens mij, als ze goed groeit e.d. kan je het proberen een nachtje op verzoek. Ik zou het doen als het goed voelt.

@post krijgen en versturen, het is zo wisselend wanneer de post aankomt. Suuz had een tijdje terug een envelopje naar mij gestuurd, een week later het geboortekaartje. Die twee kwamen een dag na elkaar aan...

Hier zijn, op 9 stuks na alle envelopjes geschreven. Die 9 zijn verhuisd of uit elkaar of vroegere vrienden van Moorman waar ik geen adressen van heb, dus dat is nog even zoeken en vragen!
    Pffff.... 105 kaartjes hebben we dan verstuurd zeg (oh, das inclusief de C1000 en de Plus en de WIJ :D) wat een gedoe zeg. (en geld :))

Morgen om 10:30 uur weer in het ziekenhuis zijn, om 0915 uur moet ik woeffie wegbrengen voor de operatie. Arme arme arme woef...
    Die ga ik nu gauw nog een hapje geven.

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Miran, heb je nog 10 tenen? Envelopje van mijn moeder is net op de bus gegaan! Met nogmaals excuses dat ze het vergeten was.

Katja staat morgen op de lijst :D ik ga die lijst trouwens vandaag al sturen hoor. Morgen is rare hectische dag!

Meiden, als ik morgen eind van de dag nog niet op internet kan, zal ik Syl sms'en. Ik heb geen idee hoe de dag gaat lopen morgen...
    Zal tegen 4-en worden.

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ooh ja hoor, 10 tenen...was geen goeie kandidaat hahaha..niet zo veel te doen..enkel eelt en kloven...:p

Maar jouw mama is lief hoor, ook zeer zachthandig...die lerares was wat hardhandiger bij controleren!!

Oh en mijn voeten zijn zaaalig zacht hahaha, de lakens blijven niet meer hangen aan mijn voeten.... :D kan je je indenken hoeveel eelt ik dan had.....(altijd blote voeten lopen)

Enneuh had toch al gezegd dat het goed was tegen haar...kan gebeuren hihi...en ik weet ze te vinden..ga gewoon jouw stalken! 8)

Trouwens...jouw mama zei dat ze dacht dat jij eerder ging bevallen...hihi...je was zo onrustig ook al zeg je zelf van niet...(en mama knows best!)

Nee je mams is een schat hoor!

Groetjes,
    Miranda

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    *BELANGRIJK*

Heb nog steeds maar van 3 mensen een lieve foto gekregen van hun trots...willen er niet meer op de collage?

Anders ga ik ze van hyves af plukken hoor! Hihi...

Groetjes,
    Miranda

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Mum knows best, I know... Ik luister tegenwoordig ook redelijk braaf naar mams hoor :D
    Ik zal doorgeven dat je lekker zachte voetjes hebt!
    Jouw moeder is trouwens een geschikte examenkandidaat!!

19. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    :D i know...ze had al een afspraak gemaakt geloof ik....

Probeer mijn man te pushen ook te gaan...die heeft wel een paar scheve nagels met lijkt op kalk en soms wel de andes gebergte lijkt het...en ingegroeid ook en weet ik het allemaal...hihi...maar hij wil niet echt... :) die mannen toch........;)

20. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Bekijk bijlage 19786

dit is mijn scheet... maar die zoek je niet...

Deel Deze Pagina