Oh moor jouw scheet mag er ook bij haha, je hebt nog geen beeb he..... Hoe heet je scheet, stuur maar door naar mijn email Miranda191980@hotmail.com
goedeavond meiden, Vandaag een rustig dagje gehad isook wel weer eens lekker op verjaardags visite heb ik heel wat gekregen zeg een speelding voor in de box of boven het wipstoeltje en een hele doos vol met allemaal kleertjes maatje 50 en 50/56 waarvan super veel rompertjes dus daar zitten we ff goed mee zeg (ook een paar rompertjes met disney erop hahaha) @ moor vriezer weer schoon @ Jutte gefeliciteerd met je oma en wat heerlijk dat Jelka al zo lekker doorslaapt zeg @ Katja zodra ik het kaartje van jou krijg hoor je het hoor en zal ik ook snel terug sturen vond het zo jammer je adres niet te hebben want anders had je al een kaartje gehad hoor die tip van het kruidvat enz doe ik ook hoor want 2 euro voor een kaartje gaat me eigenlijk wel te ver @ Moor 105 kaartjes wooow hoeveel had jij er besteld zeg heel veel succes morgen @ miran voor mij nog ff wachten tot de kleine meid er is oke zo dan spreek ik jullie morgen wel weer ga nu zo douche en naar bedje toe @
Knip, we hebben 110 kaartjes besteld. Eigenlijk net zoveel als uitnodigingen voor het huwelijk Leuk dat je zoveel cadeautjes hebt gekregen zeg!
Oh knip hoe fijn dat je zoveel hebt gekregen. Is nooit iets mis mee toch? enneuh rompertjes met disney...die zitten onder een shirt hahaha...tis ondergoed...handig om die veel te hebben hoor!! worden namelijk als eerste vuil bij een plofpamper....... En jij ff wachten, snap ik hihi...is goed hoor. Maar er zijn zoveel anderen die al een mooie beeb hebben...en die willen nie showen??? Miranda191980@hotmail.com !!!! Thx moor, je scheet is ontvangen hihi... oh en zoveel kaartjes....(slik) wij hadden er maar 50...en heb er nu nog stuk of 10 liggen....en dat is inclusief supermarkten, vk, ziekenhuis kraamzorg enz..... Groetjes, Miranda
ik ben alleen in de straat al minstens 10 kaartjes kwijt. Tenminste, ik vind het niet meer dan normaal dat we de mensen die ons een felicitatie kaart en een succes met de laatste loodjes kaart sturen ook een geboortekaartje te sturen. Sociale buurt he!?
ooh ja echt wel... Lieve buurt hoor! Maar dan zou ik er ook eentje sturen. (hier was alyssa al bijna 2 maanden...liep buiten..komt er vrouwtje naar me toe...is die van jouw? Wist niet dat je zwanger was...........) Ja he...zag je me niet waggelen met die dikke buik?????
nah...we gingen daar toch weg. Hier was iedereen meteen vriendelijk...en vragen of alles wel goed ging met klussen en de kleine erbij...of ze een keer op moesten passen of de babyfoon eens moesten bijhouden....echt heel anders!! Vorige buurt was achterstandswijk met aso mensen...(bijna allemaal crimineel of kampers....sorry hoor als ik iemand beledig maar het was echt zo!!) We hebben er dan ook niet voor gekozen om de geboorte aan te kondigen met een bord ofzo...de mensen die ertoe deden wisten toch wel waar wij woonden en dat er een kleine was geboren...de buurt hoefde van mij niet........ Groetjes, MIranda
Nee hoor Suus, is helemaal niet stom om te zeggen. Vind zelf ook dat je op z'n minst een kaartje terug mag krijgen. Hier liggen nog 2 kaartjes. Een voor jou (eigenlijk voor Lois en haar paps en mams) en een voor Katja. Ik ben altijd erg laat met sturen van kaartjes , vraag maar aan de andere meiden. Kan het me heel goed voorstellen dat het zo voelt. Dat had ik een beetje toen ik als eerste vd zwangerschapspufclub beviel en iedereen een kaartje stuurde, maar uiteindelijk niet van iedereen een geboortekaartje van hun kindje ontving. Dat was eigenlijk ook de reden dat ik niet meteen op de lijst wilde. Maar later dacht ik: ik wil eigenlijk toch wel die kaartjes zien . @ Syl: ehm bij mij waren voortekenen: de vliezen braken. Had ik nog helemaal niet op gerekend. En toen.....een beetje buikpijn maar meer niet. Moest na 24 uur naar het ziekenhuis waar ze me geprimed hebben door pilletjes bij de baarmoedermond in te brengen die verdere verweking tot stand brengen en er weeen kunnen komen. Na de 3e keer primen begon ik eindelijk weeen te krijgen. En bedankt voor de behangpagina tip. Zal er eens kijken @ Knip: wat leuk om jou weer meer te zien. @ Liesel: Wat vreselijk rot dat je zo slecht slaapt. Ik heb vrijdag op zaterdag zo vreselijk slecht geslapen. Werd er letterlijk wanhopig van, kon wel janken en dat helpt dan ook weer niet. Heb de kerkklok 7 horen slaan (die klok kon ik ook wel schieten) en ben toen nog even in slaap gevallen tot 9 uur. Toen moest ik gaan werken. Het is vreselijk dat niet slapen. Maar afgelopen nacht ging wel weer redelijk. Wel vaak wakker geweest. @ Pup: owwwww wat een moppie. Die foto in de tummytub: geweldig. En die lach: aaaaaaah wat een jochie. @ Katja: ja, misschien is ze wel wat aan het regelen. Maar wel goed haar gewicht in de gaten blijven houden als dat kan (niet iedere dag, maar wel iedere week even wegen?). En wbt wekker zetten om te voeden....wij moesten dat wel doen met Maureen omdat die slecht uit zichzelf kwam en niet voldoende aankwam in het begin. Zou het even met je vk overleggen. En wat super dat Nina goed aan de borst gedronken heeft en daarna meteen in slaap is gevallen, dat is idd een heel goed teken. @ Marieke: wat een schattige slofjes. En die tigerspencer met blouse is ook echt gaaf zeg. Leuk hoor al die kleertjes. @ Jutte; ah zo ziet dat er dus uit. Ben erg benieuwd naar hoe het bij jullie thuis er uit komt te zien. @ Moor: jouw scheet is very very cute. Jammer dat ik allergisch ben voor veel huisdieren . Hiero is het wel goed. Vannacht goed geslapen. En nu moet ik gaan stoppen met computeren anders ben ik bang dat ik niet meer in slaap kan komen. Groetjes.
Alles oke hier hoor, thnx! Buikpijn is ook weg. Waren vanavond gaan uiteten, maar blijkbaar hebben mijn darmen verkeerd erop gereageerd.. Met natuurlijk alle gevolgen van dien. Op moment ff "bang" gehad omdat ik helemaal geen druk mag doen nu (omdat alles nog maar vers is) maar probeer dat maar eens tegen te houden als je darmen echt willen. Mooi, jij kan ook weer beginnen aftellen hé! spannend allemaal liefs to allll
Haaj! even snel een reactie over het kaartjes gebeuren.. Suuz, ik geef je wel gelijk hoor... maar het is hetzelfde als dat ik bijvoorbeeld een kaartje naar jou heb gestuurd terwijl ik geen geboortekaartje heb gekregen... (maar dat is niet alleen bij jou geweest hoor ) Daarom heb ik het er thuis hier even over gehad dat ik alleen nog maar kaartjes stuur naar diegene van wie ik een kaartje krijg.. lijkt me wel zo fair.. Sooo anyway... Katja, heb vanmiddag je kaartje op de bus gegooid hihihi even de special thnx to de meisjes van wie ik een kaartje heb gehad! Thnx Pup Thnx Sas Thnx Katja Smakkk Smakkk Slaap lekker kusssss
Kijk hoe leukkkkkkkkkkk Zo lieve dames, ga mijn bedje in.. Ben eigenlijk stik op.. Dadelijk manneke zn oor nog verzorgen.. (kat heeft hem goed gekrabt en zweert wat) *geeuuuww* Slaapwel lieverds!!!
Marieke, wat een schattig rompertje! Muissie, je enveloppie is in ieder geval geschreven, nog even wachten tot het kaartje er in kan!
Hellloooowwwww... Zo, feestje achter de rug, werk af, dus nu even met beentjes omhoog RMMCen. Jelka en Mirthe hebben zich weer voorbeeldig gedragen vandaag, heerlijk om dan zo op visite te kunnen gaan, ondanks dat het een halve volksverhuizing lijkt! Oma vond de cadeautjes heel leuk, helaas was de batterij van mijn camera leeg, dus geen foto: we hebben in een vierkante gipstegel Mirthe's handjes en Jelka's voetjes gedrukt. Ik heb de voetafdruk geel, de handjes groen, de namen erin geschreven en blauw gemaakt en de tegel verder hardroze. Helemaal leuk geworden, oma werd er stil van @ Miranda, jazeker dat Jelka (en wij) een kaartje van je hebben gehad!! @ Katja, ja, wij hebben de wekker gezet, maar nooit nodig gehad... Overdag, het cb vertelde ons, toen Jelka 2 weken was, dat er minimaal 2,5 uur tussen een voeding moet zitten...verder laten we het een beetje van Jelka zelf afhangen, hoewel ze redelijk ritmisch lijkt te zijn, zeg maar... Goed zeg, dat ze zo aan de borst dronk!! @ Moor, stuur je de WIJ een kaartje???? Die weten via via wel dat je bevallen bent hoor! Of wil je een prijs winnen in het magazine, hahaha...dat is het natuurlijk, niet aan gedacht... Succes morgen in het ziekenhuis! @ Knippy, cadeautjeeeeesss.....leuk hoor, zoveel krijgen! @ Suuz, ehm ehm ehm, begint nu te twijfelen....had een kaartje gestuurd toch? Die met het eendje?? Toch? Maar je hebt gelijk hoor, kaartje terug is leuk! Wij hebben hier (heeel gemeen, maar we waren zo nieuwsgierig) laatst de lijst zitten doornemen van mensen die geen kaart terug gestuurd hebben (lees: schoonvader bijvoorbeeld) en die mensen krijgen nu iig geen kerstkaart, hahaha... @ Lumea, hier ook, omdat ik na twee lessen puffen al beviel van Mirthe vonden de dames daar het niet zo nodig een kaartje te sturen. Ben ook niet voor de terugkomdag uitgenodigd. De adressen waren al wel uitgewisseld en ik had ook geboortekaartjes verstuurd (wel pas na 3 weken, omdat we eerst zeker wilden zijn dat Mirthe gezond was...). Aan de ene kant tja, maar twee lessen, maar toch, ik deed wel die moeite iets te sturen....snap jouw teleurstelling en die van Suuz ook! @ Marieke, cerlage zit om je baarmoeder, niet je darmen dat komt wel goed!!! Niet gelijk druk maken (hoe logisch ook hoor), want je mag je niet druk maken Prettig dat de buikpijn alweer weg is, weer een zorg minder! Cool hè, die machorompertjes! @ Muis, jij geen kaartje van mij gehad??? Je staat toch op de lijst? Dan moet je een kaartje gehad hebben, heb de hele lijst een kaartje gestuurd! Zo, ik val om! Rinke zit Jelka nog haar fles te geven en daarna gaan we lekker naar boven, slaaaaapppppeeeeennn........mmmmm.... Tot morgen!
Jutte, Ik lees steeds dat je de wij een kaartje moet sturen voor de babydoos, dus dan ben ik braaf... Prijs winnen zal wel niet hoor Ik zou als ik jou was, jullie kaartje zeker in sturen. Leuk dat de verjaardag gezellig was en oma zo stil werd van het cadeautje! Is ook erg leuk zoals je het omschrijft. Over kaartjes naar Muissie, Muissie staat natuurlijk pas sinds kort op de lijst he?! Volgens mij pas sinds eind augustus. Dus logisch dat Muis niet van iedereen een kaartje heeft gekregen Haha, weet je wat ik morgen nog eens ga doen, kijken naar wie met het trouwen een kaartje heeft gestuurd, misschien dat we nog iemand gemist hebben!
Haha nee moor dat is logisch, dan is er moeilijk iets te versturen of je moet het naar het volgende adres sturen: Muis Hol nr 1 1234AB Onder de grond Whahaha nee hoor, vind het ook niet erg als ik geen kaartje krijg hoor, maar moest er even op reageren hihihi Jutte, heb het kaartje niet binnen gekregen? :O Maaaarrrreeeee eigenlijk kwam ik maar even voor 1 dingetje hihi LOEEEEELLLLL!!! HEEL VEEL SUCCES VANDAAG MET JE 1E WERKDAG! Nou ik ga ook werken kusssssssssssss