Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

goedemorgen,

Nog maar 5 daagjes werken na vandaag nog maar 4 ben echt al aan het aftellen zeg.
    auto is naar de garage voor expertise vandaag dus ben benieuwd

@ Moor ik heb er 100 besteld dus dan valt 110 ook nog wel mee ik had nog meer verwacht

@ Miranda ben super blij met de kleertjes en met disney erop I love it
    nee vind ze echt schattig hoor

jullie maar 50 kaartjes en nog een stuk of 10 over zelfs moet je het verschil eens zien he

@ Moor ja ik zou ook de mensen in de straat een kaartje doen als je van hun ook wat hebt gehad of een goede band mee hebt

@ Lumea oooow meis slaap je nog steeds zo slecht vervelend he je word er zo moe van en hebt nergens zin meer in hoop dat je snel en nacht lekker slaapt zodat je weer wat schade in kan halen

@ marieke fijn dat het beter met je gaat jammer van het uit eten en de daarbij behorende krampen

@ Jutte een perfect cadeau voor oma dus leuk leuk

@ moor wij voor de babydoos sturen wist ik niet zal ik dan ook maar op me lijstje zetten

@ loel succes met je eerste werkdag
    wel raar ik smacht naar verlof en jij gaat nu weer beginnen

@ Moor heel veel succes in het ziekenhuis

zo en ik ga nu ook maar eens wat doen zijn al weer bijna een uur aanwezig en nog niks gedaan

2. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Morgennnnnnnnn!!!!

:D:D:D

Heb vannacht héééééééééérlijk geslapen, maar wel te weinig..

Hebben jullie een zalige nacht(rust):p gehad?

Hmm, was redelijk goed gezind toen ik opstond.. net voor zo'n 700 eur. aan facturen betaald en dan moet het huis en auto nog eens eraf
    :$:$

WHoo hihi

Knip, doe maar stilletjes aan hé jij!

Liefssss

3. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Moooge meissies!!

Hier een heerlijke nacht gehad, al merkte k wel dat ik meteen op spring als Ryan huilt..Hij begon om 7 uur te huilen..dus ik sprong op en Mark vroeg wat k ging doen, uuh Ryan voeden? Zegt Mark, weet niet hoor, maar hij heeft net eten gehad :D :D Duss...

Muissie, werkze mop!

Knip, ooeeeh nog effies!

Morgen moet ik voor t eerst weer naar de gyn..meteen uitstrijkje laten maken..is ook alweer uuh anderhalf jaar niet gedaan..spannend weer hoor!

kusss

4. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    hi ladies!

5. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Hier ons behangetje

6. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
  7. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    en nog een trouwfoto... is nog niet van de fotograaf hoor ;)

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Loel, heel veel succes vandaag met je 1e dag weer werken!!

Ooh leuk behangetje!

En nu weet ik van 3 mensen die geen kaartje hebben gehad hihi...dus meiden heb je geen kaartje van mij gehad...zeg het ff, je kan er zomaar tussendoor zijn geschoten.

Jelka toch?....hmmm nu ik erover nadenk...jah heb er zelfs voor Jelka 2 gekocht hahaha...1e had ik de naam verkeerd geschreven...de k vergeten....en toen ik een beetje ging freubelen zag het er niet meer uit...dus maar ff nieuwe gekocht....staat zo raar de naam verkeerd hihi.

Fijne dag allemaal vandaag!

Alyssa heeft uitgeslapen vandaag....ze ziet er nog moe uit...komt denk ik omdat ze hele nacht licht te kuchen...en draaien...ze zit vol met snot...arme meis. Zo net ff gegeten en dan ga ik kijken of ik ons mam kan bereiken. Misschien wil ze wel mee shoppen, anders ga ik op de fiets en is de draagdoek handig. (buggy drager zit nog niet op de fiets, en om nu de hele tijd haar te dragen of laten lopen....dan is de pret zo op.)

Groetjes,
    Miranda

9. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Mooi!

10. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

@ Marieke weer lekker geslapen mooi zo meid

@ Sas je bent een goede mama hoor

@ Syl ziet er goed uit hoor

@ Miranda veel shop plezier

11. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Hoi meiden!

Muissie idd ik heb jou geen kaartje gestuurd, ivm de lijst, vond het wel superlief dat ik toch een kaartje van je kreeg!

Loïs heeft trouwens 'muisjes' tussen haar teentjes, lees pluisjes...Moet iedere keer als ze het zegt aan jou denken haha.

Loel weer aan het werk, en kon je het nog?

Knip weer aan het werk, gezellig dat je er weer bent meid!

Moor en hoe was het?

Lees dat Jelke en Sigrid nog steeds lekker slapen, goed zo meisjes!

Katja fijn dat Nina bij je gedronken heeft, weer een stap in de goede richting! Ik zet zeker geen wekker, ik laat Guusje gewoon komen. Dat kan ook wel, ze heeft een goed gewicht, vaak moet je kleintjes wel wakker maken.

Hier alles weer rustig, Loïs knapt goed op, en Guusje heeft vannacht ook van 00.00 tot 5.00 uur geslapen en toen pas weer wakker om 8.30. Is wel fijn dan heb ik Loïs iig al klaar met eten en kleren aan. Anders is het zo gehannes...

Jutte hoeveel krijgt Jelka in haar fles nu? Guusje drinkt 110/115, weet niet zo goed of ik al naar de 120+4 kan gaan....Ze laat er soms al 4,5 uur tussen ook overdag, hmm blijft toch lastig...

12. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    @Jutte: Mijn man zei toevallig precies hetzelfde; hij wilde gaan opschrijven van wie we geen kaartje hebben gehad en die krijgen dan ook geen kerstkaart! hahahaha

Wat lees ik nu; Loel alweer aan het werk? pfff ik ben benieuwd hoe je dit vind/vond! Werk ze dan maar he.

@Knip: Nog steeds geen kaartje, dat kan bijna niet. Heb ze vorige week op de bus gedaan. Wat was het, woensdag of donderdag toch? Nou ja, aan de andere kant heb ik van sommige mensen ook nog geen kaart gehad en die hadden ze ook al woensdag op de bus gedaan...

Vannacht een roerige nacht gehad, eerst van 22.00-24.00 met haar bezig geweest, echt veel huilen en veel drinken. Om twaalf uur ging ze eindelijk slapen maar Nina kreunt en zucht de laatste twee dagen zo erg in haar slaap. Net als ik denk dat ze begint te huilen en dus het licht aan doe, valt ze toch weer in slaap. Om 4.30 vond ik het toch wel tijd voor een voeding, maar ze weigerde gewoon! Hield haar mondje stijf dicht. Toen kwam ze pas om 6.30:$

Hebben jullie er wel eens van gehoord dat ze van poedermelk (HA) beter slapen? Alex kwam daarmee. Zal het eens googelen.

ohhh NIna is wakker, tot latersssss

13. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemiddag!

Eerst reageren!

thnx, = lief van je! Misschien doe ik dat ook wel, even kijken of ik nog envelopjes over heb!

@ Muis, ooohhwww, ja, eind augustus, toen had ik de enveloppen al lang geschreven, dus niet op gelet....als ik nog enveloppen over heb, stuur ik je er nog één!

@ Loel, je hebt nu alweer pauze, maar....hoop dat het lekker was, even werken, wist je alles nog!?

@ Syl, mooie jurk, mooie muur! Werd je niet even een beetje bang van die grote ogen? Hier moet ik nog wel eens slikken als ik in het donker Jelka's kamer binnenloop en die ogen staren me zo aan, hahaha

@ Miran, in het kader van de geldbesparing had je geen 2 kaartjes hoeven kopen hoor, doorstrepen en goed schrijven had ik ook prima gevonden :p cuty

@ Suuz, Jelka zit nu op vier flessen van 150/5 (of nu, eigenlijk al zeker twee weken). Je kan Guusje gewoon een keertje 120 aanbieden, drinkt ze het niet op of geeft ze het terug, dan weet je dat je te vroeg bent, toch?

Zo, Jelka geeft alarm, heeft net gegeten, dus we gaan even naar het centrum wandelen, kan ze lekker al hobbelend in slaap vallen.
    Ben helemaal de kluts kwijt, Rinke is ziek thuis en om 12 uur ging de sirene.....ik dacht "huh, sirene, k*t we moeten......", maar vervolgens, "oh nee, tis maandag"
    Muts...nietwaar?

Ben benieuwd hoe het met Moor gaat in het ziekenhuis en met Loel in de super....oh, ik zoek de lijst nog even op!

14. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Bekijk bijlage 19896

NOD:
    * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀
    * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪
    * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂

Bevallen:
    * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm
    * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm
    * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm
    * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm
    * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - ? gram - ? cm

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë*

Artsbezoek:
    * Rootje 5 oktober controle verloskundige om 16.50 uur
    * Jutte 7 oktober eindcontrole verloskundige om 14.40 uur
    * Springmuis 7 oktober om 13.30 uur bespreken en kijken of ik aan de pil ga voor 1 maandje zodat ze zeker weten wanneer ik ongi word
    * Lieselke 9 oktober om 17.15 echo en controle
    * Sylvia 13 oktober controle verloskundige om 09.30
    * Melvin 15 oktober consultatiebureau
    * Marieke 15 oktober controle gyn om 17.30 uur
    * Knippy 19 oktober controle VK om 14.15 uur
    * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur
    * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel
    * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur
    * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid
    * Muis: ICSI waarschijnlijk oktober beginnen
    * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Rootje, succes vandaag bij de VK

@ Marieke, ik heb de lijst aangevuld met geslacht ♂ is dat goed??? Had niet het idee dat je er erg geheimzinnig over bent haha...

Nu ga ik echt! Doei!

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Nou nog even dan:

Fijn hè, zo'n controlemomentje!

En wat een nacht, maar uiteindelijk een goed einde!

Ja, poedermelk schijnt zwaarder te zijn dan borstvoeding waardoor ze vaster lijken te slapen. Maar het is geen garantie hoor, er zijn ook kindjes die op borstvoeding heeeeeel goed en lang slapen!

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Neen hoor Jutte, helemaal niet erg!
    Iedereen mag het weten! (=lees: kan mijn mond niet houden!) hihi

Bah, wat een weertje seg! Regen regen regen en nog eens regen!

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Is ook zo Jutte, ga het gewoon proberen! Ze slaapt nu nog steeds en heeft om 8.30 haar fles op, dus ze moet haast wel die 120 opdrinken. Hobbelze!

Marieke hier wel donker, maar geen regen gelukkig. Tis echt van dat ik kruip op de bank met een dekentje en een warme chocomel weer...

19. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Gelijk heb je Suuz! Ga ik namiddag ook doen! Moet eerst (tussen de regenpose in) snel naar de winkel voor vanavond.. Heb eens zin in iets anders dan "gewoontjes".. En dan vanavond even met mn mannetje mee naar de voetbal.. Zit ik toch weer niet een hele dag binnen.

Is hier precies weer kalmpjes?

Liefs

20. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Jij ook gelijk Marieke, weet je al wat je gaat eten? Vind het ook altijd gezellig om mee te gaan naar het voetballen, gaat helaas nu niet altijd met die kleintjes, ben altijd bang dat Loïs een bal tegen haar hoofd krijgt als we langs de lijn staan, dus opa en oma zullen binnenkort wel een keer twee dametjes op visite krijgen op een zondagmiddag!

Deel Deze Pagina