**Buddynieuws* Heb een smsje van Muissie gekregen en typ m letterlijk over: Alles was goed bij de arts, geen HIV of andere ziektes, phieuw Volgende week donderdag planning en dan prikles! **Einde buddynieuws** Muissie, superrrrr en lijkt me ook doodeng hoor!! Voor de rest hier weinig te melden..alles gaat zijn gangetje.. OOh vraagje aan de mama's: Ryan wilt alleen maar slapen als ie op zijn buik ligt, is dat erg? OVerdag ben ik er toch bij, maar snachts durf ik het nog niet hoor..
Dames, ff vraag We "kennen" iemand die 9 maand lang volgehouden heeft dat ze zwanger was.. Toen puntje bij paaltje kwam bleek ze een cyste te hebben in haar bm. Ze droeg toen ook een zwangerschapsbelletje etC.. Maar iedereen vermoed dat het allemaal gelogen is! Nu zou ze opnieuw zwanger zijn en vroeg haar hoe het bij de gyn geweest was.. Zegt ze dat het embryo 6-7mm achter loopt. (meestal zeggen ze toch zoveel weken of dagen achter?) en nu zou ze medicatie moeten nemen om het embryo te laten groeien.. Heeft iemand al eens van die medicatie gehoord? Want ik geloof er nog weinig van! leifs
Haai lady's Ben ik weer. Weer allemaal bezoek gehad. Morgen hebben we pufclub meeting met de kleintjes erbij.....leuk man 9 meiden en 2 jongens..... Marieke daar geloof ik niets van hoor....medicatie om het kindje te laten groeien. Vaak heeft zn groeiachterstand in een vroeg stadium toch een oorzaak dat kun je zo niet wegnemen. Vaak gaat dat met rust...... Zou eens dieper graven bij diegene.... Mooie buik liesel.... Moor dus jij herkent je schoonmoeder in mijn verhaal.....zo vermoeiend zeg......vind je niet???? Muissie volgende week al de sessie...spannend meiss..... uhhhhhhhhhhh weet het effe niet meer.... liefs inkie
haai meiskes! Marieke, vaag, zeer vaag verhaal. Ik heb er nog nooit van gehoord in ieder geval. Duidelijk wel dat dit meisje graag een kindje wil maar of ze dat op de juiste manier wil... Rootje, ik vind je heel sterk over komen in je berichtjes. Ik kan me wel voorstellen dat het vreselijk spannend allemaal is voor jou en man. Het lastige is, dat je zo slecht kunt voorspellen he. Wat gaat het doen, wat zijn de gevolgen. Als je dat weet, kan je ergens naar toe leven. Nu zit je alleen met vragen. Weet je omgeving er van? Kan je wel "in het echt" met je verhaal ergens kwijt? Dat is ook belangrijk he. Meis, veel succes met de inzameling, leuk dat jullie daar zo mee bezig zijn zeg! Knuf Lies, lastig he, dat je het gewicht begint te merken! Ik moest daar heel erg aan wennen in het begin. Het is een soort van opnieuw leren lopen Buikje begint goed te groeien nu he?! Mooi Muissie!! Jeeeeeh, geen enge ziektes!!! Dat is fijn nu maar gauw aan de slag he?! Yesssss! Sas, thanks voor de update. V.w.b. het buikslapen, tja. Lastig is dat he. Ik weet het niet zo goed wat je er mee moet. Ik weet uit de verhalen van mijn moeder dat ik ook een buikslaper was (ben ik nog steeds) en niet sliep op mijn rug. (daarbij hadden we ook nog eens gewoon dekbedjes, dat is namelijk in DLD nog steeds normaal...) Ik kan je dus niet helpen. Ink, er is geen mens vermoeiender dan mijn schoonmoeder Het is om gek van te worden, helaas doe je er zo weinig aan. Mijn voordeel is wel dat mijn schoonmoeder waarschijnlijk dichter bij jou woont dan bij mij! Hihi Zo, hier weer de honden van mams er bij in huis. Wilde ze niet eigenlijk maar haar hele huis ligt ondersteboven door verbouwing en schilderen enzo. Dat is geen doen hoor. Nu rijdt ze op en neer om ze uit te laten, want met 3 honden lopen gaat niet (met dit formaat). Morgen 10:00 uur in het ziekenhuis zijn, spannend weer! Als ik tegen vieren nog niet online heb kunnen komen, sms ik buddy Sylvia wel effies
Bekijk bijlage 20345 NOD: * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - ? gram - ? cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoek: * Lieselke 9 oktober om 17.15 echo en controle * Sylvia 13 oktober controle verloskundige om 09.30 * Melvin 15 oktober consultatiebureau * Marieke 15 oktober controle gyn om 17.30 uur * Knippy 19 oktober controle VK om 14.15 uur * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur * Rootje 2 nov 16:50 : vk * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI waarschijnlijk oktober beginnen * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011
hoi hoi, Gister hier een stuk geschrven ligt de server eruit dus niet kunnen posten en verder niet meer online gekunt helaas Maar goed Ink nog van harte gefeliciteeerd met je eerste verjaardag als mama hoop dat je een leuke dag hebt gehad @ Moor lekker toch al de 3e doos hoe voel je je nu minder buikpijn hopenlijk @ katja hoe is het nu hoop weer wat beter met Nina en jou dikke knuf @ Lies jeeej al wat beter geslapen joepie zeg @ Moor nu was hij dus weer goed je bloeddruk raar maar goed blijf die paar weekjes nu maar ff bij de gyne je wilde toch al in het ziekenhuis bevallen dus dat scheelt @ sas spiraaltje jaks lijkt me niks @ pup sjoerd is al 2 dagen vroeg eruit en heeft ook wat gedaan gelukkig nu gaat hij voor 2 of misschien wel 3 dagen weg is ff afwachten @ moor nog maar 3 daagjes werken ik tel echt af ik ga /moet afsluiten sjoerd neemt de laptop mee morgen vanaf het werk meer reacties en bijleszen doei doei
Zo, eerst de lijst even bij gewerkt met Rootjes afspraak...verder niemand nog iets voor de lijst? Oh ja, moet er nog wat afhalen denk ik....doe ik zo even! Ik heb vandaag eindcontrole gehad bij de VK, maar helaas, ze heeft nauwelijks wat bekeken of gedaan, snap er niets van....maar goed, de ravage was mooi geheeld, dat weet ik dan weer wel, haha... @ Rootje, klinkt leuk, curves/pink night! Even je gedachten ergens anders op zetten...snap je onrust maar al te goed, die onzekerheid, wist je maar hoe het gaat uitpakken hè... Maar ik vind je echt super sterk overkomen, respect hoor!! @ Sas, thnx voor het nieuws! Ik zou Ryan nog niet op zijn buikje laten slapen, zijn nekje is nog niet sterk genoeg om in reflex te draaien, mocht hij met zijn gezicht in het matras gaan liggen.... Wij leggen Jelka in een babysleep, dan kan ze op haar zij liggen en zelfs iets verder dan "normaal", zonder door te rollen, is dat niet ook iets voor Ryan anders? @ Muis, goed nieuws, op naar het volgende goede nieuws! @ Pupke, fijn even van je te lezen meid! Enne, ik voel geen wrok over geen kaartje krijgen hoor, t is leuk om ze te krijgen, maar vond het net zo leuk ze te versturen @ Ink, what the *** je schoonmoeder!!! Vreselijk! Ik moet zeggen, dat ik het wel knap vindt van Inkman dat hij zei dat zijn moeder geen "misbruik" van haar handicap mocht maken om zoiets te eisen. En nog knapper dat jullie voet bij stuk gehouden hebben, chapeau! @ Moor, jij ook al zo'n schoonmoeder hè... *heeft hier af en toe ook van die momenten met schoonmoeders en ik heb er nog 2 ook!!!* Succes morgen in het ziekenhuis!! @ Marieke, dubieus hoor, dat verhaal. Je mag al nauwelijks medicatie als je zwanger bent, hoe zou medicatie dan je kindje laten groeien....en 7mm achterstand, bij hoeveel weken zwangerschap dan? nee, ik vind het ook best vaag...vraag anders eens een echo! @ Katja, hier ook osteopaat geweest, is een soort fysio. Voor ons was het meer baat het niet....en even een check of alle botjes en gewrichten wel goed zitten, beter mogelijke oorzaken afstrepen dan over het hoofd zien toch? Enne, ik snap best dat je even uitkijkt naar het nachtje doorslapen, logisch met zulke nachten! @ Suuz, hè hè, poes terug lees ik op Hyves!!! Goed zeg! Flink ommetje gemaakt... @ Miran, leuke collage, vooral die twee kids die erop staan, hahahaha...ben benieuwd naar de rest! @ Loel, hoe heeft je moeder het gedaan vandaag!?!?! Zo, ik ga even verder, mijn verjaardagslijstje online zetten...ja, met mijn familie en schoonfamilie moet je altijd een wensenlijstje maken en die heb ik nu dus via www.lijstje.nl gedaan, wel zo handig voor ze....nu nog even rondmailen en ze kunnen voor me gaan shoppen, hihi hebben ze daar mooi nog 23 dagen de tijd voor, moet genoeg zijn hè Doei!
Jutte, knal mijn afspraak voor morgen er maar bij hoor 10:00 uur ZKH voor CTG en bloedprikken. Jammer dat de vk niet veel deed verder. Gelukkig wel geheeld alles, das wel fijn Knip, nog maar 3 daagjes zelfs! Heerlijk meis!!! Enne, erg he, de 3e doos! Heb er al wel een mooi doel voor, maar dat merken jullie vanzelf
Jutte, een echo heeft ze niet. Ze zou 10 weken zijn ZEGT ZE! Kan moeilijk tegen haar zeggen van ja, je bent me weer vanalles aan het wijsmaken? Stel nu dat het toch waar is? Maar ik geloof er gewoon geen zak van! Van zo mensen kan ik iets krijgen hé! Dat liegen.. Pff en dan nog over een zwangerschap.!
Sas, Heb wel een tipje voor je over het buikslapen. Je zou het uit kunnen proberen in ieders geval want dan weet je of hij sterk genoeg is om idd zoals al eerder gezegd zelf weg te draaien als hij benauwd is. Dat is leg hem op zijn buik, met zijn gezichtje in het boxkleed of matras. En wacht dan of hij binnen 20 tellen zijn gezichtje naar links of rechts draaid. Doet hij dit niet blijft hij alleen wenen dan is hij er niet sterk genoeg voor, het moet namelijk een reflex zijn. Dan zou ik het niet aanraden hem op zijn buik te laten liggen snachts. Doet hij dit wel, dan waarom niet zou ik zeggen...Alyssa sliep ook al heel vroeg op haar buik...vond ze gewoon veel prettiger in foetus houding en op het buikje...maar zei trok haar hoofdje echt weg als ze er toevallig op ging liggen. Dat deed ze overdags ook, dus daarom was ik 'iets' minder bang. (ging toch nog wel enkele keren kijken hihi...) En vaak na een paar uurtjes legde ik ze terug op rugje... (maar ze sliep dan ook al vanaf 5 weken van 11 tot 7a8....dus snachts geen voedingen meer. En ze werd er practisch nooit wakker van als ik dat deed... Misschien iets wat je uit kunt proberen? Muisje! spannend hoor!!! succes overal mee! euhm...meiden verder gewoon lekkere knuffel allemaal Moor, speciaal voor jouw mama een heeele lieve knuffel hoor, wat een kadotje bij de post zeg! Mijn mama heeft ook meteeen ff gebeld om een afspraak te maken voor haar examen hihi. Groetjes, Miranda
Hihi Naaah wat heb ik toch een goede buddyvriendin! thnx Sassss! Maar inderdaad ( ook even voor de lijst) Volgende week donderdag 15 oktober om 11:30 gaan we de planning doen en krijgen we prikles... iewwwwwl lijkt me zooooo eng!!!! Enneee ik hoef niet aan de pil ik zeg ja maar wat nou als mijn cyclus raar gaat doen en door de stress uitblijft.. zegt ze nou dan geven we je een pilletje waar je ongesteld van word haha dus mogen nog 1 maandje de natuur de kans geven hahaha dus vanaf donderdag begint het 3 maanden schema Ow en hebben de volledige uitslag van chromosomenuitslag gekregen enneee er was niets mis met het DNA YEAAAAAHHHH! Uhm... Uhm.... verder ben ik rot... heb zooooo'n buikpijn! vanochtend al.. moest er helemaal van overgeven hahaha iewwwl en dat terwijl ik mijn asprine in nam, gekke is dat die er niet uit kwam, wel al het water waar ik hem mee in nam... hoe vreemd.. en goooor! hahaha nouuuu ik ga ff chillen en weer een asprine innemen hihi Kussssssssssss
hihi miran, ik zal morgen de knuffel geven! Maarrreeeee.... ik weet niks van een kadootje, vertel eens
Jeeeh Muissie wat goed zeg!!! Prikken klinkt enger dan het is hoor meis! Moet waarschijnlijk intra musculair geprikt worden, dat is het makkelijkste wat er is. Kan in je been of je buik en dan kan je het zelf doen. Of in je bil (in de buitenste bovenste bilkwadrant hihi) en dan moet ventje het doen!
@ Ink: Goed zo, op je strepen staan!!! We hadden net ook bezoek en mannetje sliep eindelijk, dus ja...dan heb je pech. Ze deden niet moeilijk gelukkig. @ Moor: Heb het gevoel dat het niet lang meer gaat duren @ Marieke: ((((((knuffel))))) het is ook zo dubbel hè. @ Miranda: Jeeeej een nieuwe fiets en ik zal zo de hyves ff checken @ Katjak: Het kan nooit kwaad om naar de osteopaat te gaan. Hij kan dan voelen of er bepaalde spanning in het lijfje zit of dat er werveltjes scheef zitten bv. Je krijgt dan oefeningen mee om het op te lossen. Zondag echt gewoon gaan, dat hebben jullie nodig. Tuurlijk is het klote om de kleine weg te brengen, maar het zal Nina een worst wezen. Als ze haar natje en droogje maar krijgt ( klinkt een beetje hard, maar zo is het niet bedoeld ). Zij voelt jullie spanning ook en dat gaat alleen maar tegen werken. ( heb trouwens nog geen kaartje gezien?? ) @ Kwietje: Ik hoop dat ze thuiszorg krijgt, want dit klinkt niet goed. @ Rootje: wat heftig allemaal zeg. Die onzekerheid is echt klote. (((((((knuffie)))))) @ Lies: mooi buikkie hoor! @ Desert: bedankt voor het buddynieuws!! Gooooo muissie!!! Het dochtertje van m`n vriendin kan ook alleen maar op haar buik slapen, dus laat ze haar dat gewoon doen. Kan hij z`n koppie makkelijk draaien? @ Marieke: nooit van gehoord. Meestal hebben ze het over weken. @ Jutte: Joepie de ravage is weg Vanmorgen heeft Roan lekker heel het schema in de war gegooid. Hij kwam mooi om 06:15, dus had net tijd genoeg om te douchen. Hop de fles erin en daarna had ik nog 5 minuten om te eten, op te maken en m`n tanden te poetsen ( echt smerig net na het eten). Mam moest vandaag voor het eerst bij mij thuis oppassen. Alles ging super goed totdat ik even thuiskwam om te eten en ja hoor....huilen huilen huilen. Fijn zo`n pauze. Daarna ging het gelukkig weer goed ( jaaaaa, omdat ik weer aan het werk was natuuuuuurlijk) Bezoek is net weg en ben nu echt keikapot. Met al dat vliegen is de werkdag van 7 tot 5 best heftig, maar wel gezellig. Morgen lekker samen bijtanken. Alvast welterusten!!! @
Loel, heftig dat je na zo'n werkdag nog visite ontvangt zeg! Knap van je! Kan me voorstellen dat je het nu wel effies zat bent. Die Roan, mama in de zenuwen terug naar het werk en hij weer lekker rustig...
Reiskosten vergoeding is goed...maar was wel ff 2 keer zoveel als een volle tank! zo keek ik toen ik het kaartje open deed..... Vond het zoo lief, moest ff een knuffel doorgeven. Krijgt ze dit vergoed of doet jouw mams dit uit zichzelf? Groetjes, Miranda
@ Jutte: mag ik je even hartelijk bedanken voor het vragen naar afspraken die op de lijst mogen. Daardoor herinnerde ik me ineens dat ik morgen naar de vk moet. Glad vergeten . Zo even checken hoe laat het precies is. @ Kwie: jij enorme VIP, gewoon twee kaartjes krijgen van Katja @ Marieke: kan me voorstellen dat als je zo rustig aan moet doen de muren soms op je af komen. Maar alles voor die jongen van jullie @ Desert: thanks voor het buddynieuws van muissie. @ Katja: wat een heftige nachten meis. Denk aan jullie. @ Lieselke: mooie buik hoor! @ Rootje: meis, logisch toch dat je af en toe een emodag ertussen hebt zitten. Het is ook allemaal niet makkelijk. Ik denk dat als we in jou schoenen zouden staan ons ook zorgen zouden maken. Er is gewoon veel onzekerheid en dat is moeilijk. Knuffel voor jou! @ Knip: wel erg gezellig om jou weer wat meer hier te zien. @ Moor: hoest met je pootje eigenlijk? @ Ink: goed hoor dat Inkman voet bij stuk hield en dat niet door jou liet doen. @ Miran: moet ik op de hyves kijken voor je collage? En veel plezier met de blogjes @ Muissie: prikles he. Respect hoor, zou ik ook heel eng vinden. Krijg net een mini cornetto van Lumeaman in handen gedrukt. Nou die zijn wel heeeeeeeeeeeeeeeeeel mini hoor. En dan ga ik maar weer snel stoppen. Merk dat lang achter de computer zitten voordat ik ga slapen niet zo goed is. Heb ik nog iets leuks te melden. Ehm, nee niet echt. O jawel! We zijn geslaagd voor schoenen voor Maureen en het ging ongeveer zo: " We komen schoenwinkel in. Maureen begint al te huilen op het moment dat haar voetjes opgemeten worden. Dit gaat over op krijssen op het moment dat we de schoenen aandoen. Schopt in het wilde weg om die schoenen maar niet aan haar voeten te krijgen en raakt mij en de verkoopster daarbij. Ik schaam me rot. Vraag of volgens haar de schoenen redelijk goed zitten. Ja? Mooi, die worden het. Heb afgerekend en was weg. Wat een toestand zeg. Heb al tegen Lumeaman gezegd: wanneer ze weer schoenen nodig heeft, is het jouw beurt .