Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    :$:$:$:$

getverdekkie zeg...Hier zelfs rillingen, blij voor jou dat ze weer weg is...

Guusje ik kommm...

2. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Jutte, ik krijg echt de kriebels van je verhaal én van je sm! pfff wat een mens zeg!

Suuz; jeeeeeeeeeej DJ is weer terug, wat fijn!!

Knip: Weeg jij meer dan 100 kg?? Dat heb ik niet aan je gezien. Hoop voor je dat je dan niet zo'n babywerp-bevalling heb als Suuz! want dan is er weinig tijd om het bed op te zetten (wil je niet bang maken hoor)

mmm, moet eigenlijk kolven, maar meisje ligt op schoot en is klaarwakker, als ik haar wegleg begint ze te huilen.....

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zo hier een noodgedwongen fris gebadderd inmiddels weer naar zwitsal ruikend meisje...

Djiezuss ze had zichzelf vreselijk ondergepoept, niet normaal. Het zat tot aan haar tenen, liep zo haar luier uit hahaha en daar sta je dan in je eentje te denken: okee en nu? Inmiddels draait mijn machine weer op volle toeren en hij was net klaar snif snif....Maar goed je kan het maar kwijt zijn!

Hebben jullie trouwens ook zo'n leuk mutsje met naam van simply colors cadeau gekregen?

Oeh Katja lastig, je zal haar dan toch even weg moeten leggen. Even in de box met een muziekje?

4. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!

Fysio voor Ryan is net geweest..en hij moet zoveel mogelijk op zijn rechterzij liggen en op zijn buikje..en na zijn 2e voeding moet ik m dan in bed leggen en even laten huilen als ie niet wilt slapen...mja..legde m op zijn rechterzij en meneer was meteen vertrokken..

Ook was zijn motoriek perfect, dus het afgevlakte schedeltje is nog goed te krijgen...jeeeeej!

Voel me al een stuk beter nu hoor..was gister zo moe van het gehuil en even niet weten hoe en wat..hij was bijna de hele dag wakker he..

Katja..ik voed ook niet op verzoek, echt stipt om de 3 en half uur geef ik de fles. Alleen snachts laat ik Ryan op verzoek komen..

Knip, pff hele verhuizing voor jou dus al je wilt bevallen...

Suuz, jeeeeeeeeeeeeeeeeej DJ is terug!!

Jutte, wat een verhaal zeg..moet zeggen dat Dunc ook wel eens een lik geeft over Ryan zijn gezicht..maar sta meteen klaar met een snoetepoetser haqhahahaha

5. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    heej sas, ik zie dat jij hem dus wel op zijn zij laat slapen. Ik deed dat dus ook soms, m aar mocht het niet meer doen vd consultatie-verpleegkundige... zit te twijfelen om zo'mn kussending te kopen. Maar jij doet het zonder?
    En jij voed dus om de 3,5 uur, maar jij geeft de fles toch?
    pfff, wat een gehannes toch allemaal he

6. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    *muis komt strompelend binnen*

au au auuuw!
    heeft iemand een tip, idee of wat dan oooook?!
    ik heb zooooo'n buikpijn!
    en nou heb ik dus rond 8 uur en rond 11 uur 2 asprientjes genomen omdat ze na een uur of 3 echt vet zijn uitgewerkt, en nu dus weer, maar je mag er niet zoveel op een dag...
    en nu wil ik dus weeeeer pijnstillers.. maarja moet nog een hele dag...
    en volgens mij mag je er maar in totaal 6 of 8 op een dag.. en heb er nu al 4 gehad..
    snik snik iemand een tip of idee ofzooo? :( :( :(

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Muisje, heb je 4 paracetamol op?

Mijn HA zei me tijd terug omdat ik zo een pijn in mijn hoofd had, neem 6 molletjes op een dag en dan mag je er 4 ibuprofen nog bij nemen....Misschien kan je daarmee de dag overbruggen? Dus ff 2 ibuprofen, over 2 uurtjes 1 paracetamol dan over 1 uurtje weer 1 paracetamol, en dan mag je voor de avond nog 2 ibuprofen nemen. Het is wel veel, maar mijn HA zei dat je soms van teveel paracetamol nog meer pijn krijgt...of dat hetniet goed werk en als je dan afwisseld werkt het beter! Even proberen als je ibu mag hebben dan he!

Beterschap meis!

Groetjes,
    Miranda

8. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ow wat stom van mezelf zeg, goed idee miran! ga ze gelijk slikken!
    stom he dat je ineens zo dommig bent als je pijn hebt :D

Dank je!

9. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

even snel...

@katja/sas: Toen Marissa geboren was moesten baby's nog op de zij slapen. Om en om links en rechts na iedere voeding. Onze kraamhulp rolde dan een dubbelgevouwen hydrofieldoek heel strak op en plakte die vast met luiertape (zat in je kraampakket waarschijnlijk wel). Die legde ze dan tegen het buikje zodat Marissa niet op haar buik kon rollen. Op de rug is natuurlijk niet erg. Misschien een tip? Werkte voor ons erg goed en een stuk voordeliger dan zo'n kussen.

Zo nu weer snel verder met de koffer inpakken :)
    Bye

10. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ha behoorlijk drukke Knippy. Jeeeeeeeeeeeej nog 2 daagjes!!

@ Katjak: Dat had ik dus ook. Bij opa en oma ging het super. Ik denk dat de spanning veel doet. Je bent zelf helemaal kapot. De mensen die oppassen zijn nog fris ;)
    Ben benieuwd wat de osteopaat zegt.

@ Jutte: ((((((knuff)))))) balen van de plastic en oma :D

@ Suuz: Echt super dat DJ weer terug is!!
    Zwitsal ruikt wel beter ja :p en ja, Roan heeft ook een muts gekregen.

@ Desert: Nou dat gaat goed dan, gooooo Ryan

BUIKPIJN VAN MUIS GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA WEG!!!!!!!!!!:x

Zo ff bijgelezen.
    Mijn schoonzus belde vanmorgen op met de mededeling dat haar dochter de waterpokken heeft. Mijn nichtje en Roan zitten bij dezelfde gastouder. OOOOO hoop niet dat hij dat ook nog krijgt.
    We zijn de voeding al aan het veranderen, maandag krijgt hij weer zijn entingen. Vind het wel genoeg zo. De regelmaat is hier nog steeds ver te zoeken.

11. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    niet dommig! Pijnlijk.....en pijn overheerst alles!

Zucht...ik ben nog niet ongesteld...weet iemand nog als je de pil slikte (is al 5 jaar terug) wanneer je dan ongesteld werd als je laatste dag op was???

Kan me herinneren dat ik altijd binnen 1 dag ongesteld werd......

Groetjes,
    MIranda

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Ro, bijna klaar voor de ardennen!!!

Loel, he bah...pokjes...tis wel de tijd ervoor....maar duim voor je mee dat hij ze niet krijgt!

Groetjes,
    Miranda

13. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Loel pas op met zijn entingen en de waterpokken, volgens mij vragen ze ook of hij in aanraking is geweest met zieke kindjes.

Sas gelukkig is Ryan zijn schedel nog niet te afgeplat. Lekker op de zij/buik laten slapen meid. Ik heb het op het cb niet eens gezegd dat ze op haar sliep, geen zin in preken.

Rootje bij Loïs moesten we haar de eerste 3 dagen om en om op de zij leggen en daarna echt op de rug, zo zie je maar dat de adviesen nogal eens verschillen.

Zo net een end gewandeld voel mijn buikspieren wel zeg pff

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

meisjes, wat hebben jullie een hoop gekletst vandaag, gezellig zeg!

effies jullie eerst bijpraten:
    Bloeddruk te hoog. Uiteraard, die zakt niet meer is de verwachting. Bloedwaarden waren goed, geen eiwit in de urine dus dat is allemaal goed. Ik blijf sowieso bij de gyn onder controle.
    Dinsdag om 09:30 uur weer terug in het ziekenhuis zijn, dan voor groeiecho, bloedonderzoek, urineonderzoek en CTG. Er wordt wat af geluisterd naar dat meisje in mijn buik zeg!
    Vandaag kreeg ik de vraag of er 4 (4!!) junior co-assistenten mochten voelen aan mijn buik, hoe de baby lag. Tuurlijk.... kom maar op, ik vind het best :) moeten jullie niet toevallig ook allemaal een echo oefenen?? Helaas, dat niet :D
    Maar goed, begeleiding deed het voor en daarna nog 4 keer gevoeld dat rug links, benen rechts hoofd beneden en billen boven zaten. Best aardig ;)

oh, dinnetje is er met klein meisje :D gezellig, ik ben weg!!

15. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Miran, ik werd altijd op de 3e dag na het stoppen van de pil ongesteld
    @Moor: wel fijn dat alles zo gecontroleerd wordt (wil ik ook!). Fijn dat alle waardes goed waren.
    @Suus: wat fijn dat DJ weer terug is! Bij mijn moeder is haar kat eens na 7 maanden weer terug gekomen (sterk vermagerd en met kapotte pootjes)

16. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
  17. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @Suus: wat heb je toch een dotje!

Ladies, ik moet binnenkort weer een bestelling doen voor onze website bij Snoozebaby.... als jullie willen kan ik ook iets voor jullie bestellen en opsturen (scheelt een hoop met als je het in de winkel aanschaft).
    Als je interesse hebt laat maar ff weten welk product en dan laat ik de prijs + verzendkosten wel even weten (meeste kan met brievenbuspost).
    Ikzelf denk aan de "Easy Changing" , lijkt me wel handig... alleen weet ik voorlopig de kleur nog niet ;)

18. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
  19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Ja maar da's je eigen hond hè, vind ik toch anders....en het ging me met name om de combi met die uitstekende piemel, blleeehhhh

Fijn dat Ryans hoofdje nog te redden is....;)

@ Suuz, mama kan wassen :D
    Ik klop het even af, maar hier nog geen dunne of uitgelopen luiers gehad :(

Lachjes, leuk hè, hier worden ze nu gemeend, zo lief!!
    OH ja, wij ook een mutsje! En een bon voor 15% korting op een bestelling, ook leuk!

@ Muis, in bad??
    Miranda heeft je al pijnstillend advies gegeven zie ik...

@ Loel, nee nog geen pokken hoor, als hij dat voor zijn eerste jaar krijgt, kan hij het later nog eens krijgen. Pas na een jaar ben je imuun zeg maar...

@ Miran, ik slikte altijd op donderdag de laatste pil en werd op zondag ongesteld. Dus 2-3 dagen...

@ Moor, goede checkup gehad dus, haha....ja, ach, ze moeten het toch leren hè...

@ Suuz, oh joh past het mutsje al? Ik vind m er zo groot uit zien! Ligt ook ergens tussen een stapel kraamcadeautjes, zal eens zoeken en ook een foto maken, haha

Wat een lieffie, die Guusje!

20. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Zo nog even snel voor ik naar huis ga sjoerd heeft de laptop mee dus geen internet straks :$:( bah

Beebie Gaat goed met jou dus heerlijk zeg

@ Jutte ja ik vind het ook achterlijk maar ja niks aan te doen ik heb me er maar aan te houden

aaaaah en Oma waarom moet dat nou zo

@ suuz jaaaa DJ terug goed zo
    en Lois toch naar sjool toe hahaha

@ katja Ja helaas ben ik nu over de 100 kilo voor de zwangerschap nog niet maar nu dus wel en ja dan moet je beneden bevallen
    maar bedankt voor het compliment dat het er niet zo uitzag
    en ik verwcht geen babywerpen zoals suuz

@ suuz kan alleen maar zeggen iewwwwwww

@ muissie toch dikke knuf hoop dat de buikpijn al minder is

@ moor dus jij weet nu echt wel zeker hoe je meissie ligt

@ suuz leuk die foto en ook dat mutsje zeg

zo en nu ben ik weg doei doei tot waarschijnlijk het weekend

Deel Deze Pagina