haaj Een al klein beetje vrolijkere muis hier! buikpijn is er nog, maar gelukkig wel minder na die ibu van daarstraks een bad en net toch maar weer 2 mollies.. Zucht.. en mijn mannetje is zooo lief voor me *zwijmel* Ow en Miran, voor mij is de pil ook alweer een tijdje geleden maar volgens mij werd ik ook de volgende dag ongi... Iewwwl uitstekende piemels van honden gatsiedarrie! gelukkig heeft die van ons daar nooit last van, alleen als hij zich gaat wassen... Ooow Suuuz wat is Guusje toch een moppie zeg!! Moor, jammer dat ze niet de echo moesten oefenen zeg hihi Jeeeeeej DJ is terug! wat fijn suuz! lijkt me verschrikkelijk als je kat niet terug komt! uhmmm.. uhm... Dikke knufffffeeeellll! Kussssssssss
Bekijk bijlage 20503 NOD: * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje Zwanger: * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - ? gram - ? cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoek: * Lieselke 9 oktober om 17.15 echo en controle * Sylvia 13 oktober controle verloskundige om 09.30 * Moor 13 oktober: 09:30 uur groeiecho, bloedonderzoek, urineonderzoek en CTG. * Daffie en Melvin 15 oktober consultatiebureau * Marieke 15 oktober controle gyn om 17.30 uur * Springmuis 15 Oktober Planning en Prikinstructie voor ICSI * Knippy 19 oktober controle VK om 14.15 uur * Jutte en Jelka 22 oktober consultatiebureau (1e prikjes ) * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur * Rootje 2 nov 16:50 : vk * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI in oktober prikinstructie! * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011
Zo even de lijst geupt... Jelka heeft ons voor het eerst rustig laten eten!!! Ze was vanmiddag vreselijk onrustig, maar na de voeding van 17.00 is ze lekker zonder huilen in bedje in slaap gevallen (en vanmorgen na de voeding van 7.00 ook al!!) wauw zeg. We vrezen nu wel dat ze straks na de late voeding niet direct wil slapen, maar goed, dat zien we dan wel weer... Normaal heeft ze rond 18 uur een huiluurtje, dus dit is wel even genieten zeg maar. We hadden al wat rustige avondjes, maar nu dus ook rustig eten. Er komt steeds meer rust en regelmaat in huis! Moest ik ff kwijt Lies, succes op controle morgen! Oh, Moor, had jij nou al een nieuwe afspraak, even teruglezen...geheugen is nog niet helemaal terug, haha... **edit, staat genoteerd, 13 okt.** @ Lumea, hoe was jouw checkup vandaag? Zo, ik ga even surfen en dan misschien zo maar eens even met Harry in bad, ben het laatste boek aan het lezen, spannennnnndddd...
Liesel, Marieke, ik leg mijn "dilemma" even aan jullie voor. Ik wilde namelijk de blije doos die ik kreeg vanmiddag naar jullie opsturen, beetje aangepast zodat jullie alle twee een beetje kregen zeg maar. Nu is dat aanpassen wel gelukt, alleen kom ik er zojuist achter dat het 12,00 kost om een pakketje van nog geen 2 kilo te versturen naar Belgie. Dat is wel een beetje veel, voor een gratis doos eigenlijk. Als jullie begrijpen wat ik bedoel. Als jullie een adres hebben voor mij in NL, kan ik daar de doos naar laten sturen, dat kost "maar" 7,00! Laat maar weten of jullie een ideetje hebben. Knuf
Moor, ben jij een lieve schat! Zal ik anders eens aan Lies vragen of ze wil delen in de verzendkosten? liefs
Jutte, wat een schatje zeg!! Heerlijke foto hoor! Lachebekje. Marieke, Lies, als jullie willen delen in de kosten, is dat helemaal prima natuurlijk. Laat maar weten hoor. Je bent niet hebberig, ik vind mijzelf hebberig met 3 dezelfde dozen... Jullie delen gewoon wat er in zit met elkaar.
aah dat is lief moor! Jutte, wat een schattige foto!!! Marieke, niet hebberig...hier in NL krijg je gewoon veel..geloof dat dat in BE niet is overal of wel...zoiets als blije doos? Hihi...Alyssa is van de opruim...heeft ze iets wat weg kan..zegt ze bah..enloopt naar de vuilnisemmer...die kan ze nog niet open krijgen dus wacht ze totdat wij komen en dan gooit ze het er vol overgave in! Groetjs, MIranda
Zou wel leuk zijn! Want heb zelf maar 1 doos gehad.. Normaal krijgen we er 2, een gewone en ene met stalen (waspoeder, verzachter, flesje) Maar die heb ik dit keer niet. Pff moet eventjes klagen Deze zwangerschap valt me toch wel zwaar hoor. Als ik dat soms tegen iemand zeg, krijg ik zo een antwoord van, hoe kan het nu zwaar zijn, je moet niets doen.. Wel, dat is het hem nu net.. Niks mogen doen. Want mijn "gat" noemt eenmaal niet zit! En van dat "niks doen" heb ik zoooooo rugpijn. Volgens mij kan die pijn niet meer van de cerclage komen, maar is het gewoon van niks te doen.. klaag klaag klaag.. Liefs
hahahaha Miran, doet me denken aan een verhaal dat mijn moeder altijd over mij verteld. Ik was nog een klein en onschuldig meisje (hehehe) en was bij oma op visite. Daar stond een mand met mandarijntjes. Ik pakte iedere keer een mandarijntje, kneep erin, zei met een van afschuw vertrokken bekkie "gaar" en gooide de mandarijn in de vuilnisbak
Miranda, dat valt erg op ja.. in NL is er veel te verkrijgen, ookal is het na de geboorte.. zoals hema?, etos? kruidvat? C1000? Hier mogen we eigenlijk blij zijn met de doos die we van de gyn krijgen lol Liefs
Marieke, Lies, in de doos zitten: 2x 8 newborn pampers, met kortingsbonnen (weet alleen niet of die bruikbaar zijn in BE) 2x billendoekjedoos 2x rompertje 2x 2 zakjes Nutrilon 2x lodger doekje boekjes 2x minipotje sudocrem 2x speentje I love mama Bijna hetzelfde als de blije doos, alleen met iets minder pampers en zonder de billendoekjes zelf. Aangevuld met een extra rompertje, potje zalf, lodgerdoekje en speentje. Die zaten in doos nummer 2 zeg maar. Alles 3 keer dubbel is echt overdreven. Laat maar weten of jullie daar geld voor over hebben, voor hetzelfde geld, vindt je het niks! Mag natuurlijk ook he.
Marieke, hier kan je na de geboorte nog naar de C1000 en de plus. Op www.mybb.nl kan je ook voor BE mama's gratis dingen vinden.
Hihi Moortje toch...dat is nie netjes! Goeie mandarijntjes weggooien..gelukkig doet Alyssa het nog met plasticjes of prulletjes...nu net met een prop papier uit haar sloffen die ik vanmiddag heb gehaald (moest wel...ze gleed iedere keer uit op haar sokken.... en om nu altijd schoenen aan te hebben) Oh Marieke, begrijp het wel hoor dat het je zwaar valt...klaag maar lekker!! Helaas kan ik heel veel opbeurends zeggen, maar maakt toch niet uit...dat weet je toch al wel! Tis voor een goed doel!! En idd na de geboorte ook, kaartje inleveren van geboorte en je krijgt hele pakketten...soms best wel veel erin! Nu ik stop er weer mee, er moet een meisje naar bedje toe! En vent wil op de laptop zo..... Groetjews, MIranda
Moor, das toch de moeite wat er in die doos zit! Zal zien wat Lies zegt, anders neem ik de rek. op mij alleen. Thnx voor de link.! Ga zeker eens piepen!