Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

doeg Miran!
    enne, mandarijntjes waren gaar!! Bah :D

Marieke, ik kan me voorstellen dat het voor jou zwaar is. Aan de andere kant, kan ik me ook voorstellen dat het voor een ander moeilijk te beseffen is hoe zwaar het voor jou specifiek is. Maar weinig mensen hebben mee moeten maken wat jij hebt meegemaakt. Die zien alleen maar iemand die lekker zwanger thuis zit en niets hoeft te doen... Heerlijk toch.
    Ik denk, dat als ik geen miskraam zou hebben gehad, ook niet voor zou kunnen stellen hoe dat voor een ander moet zijn!
    Inleven in andermans verdriet is zo vreselijk moeilijk!€

2. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Das waar wat je zegt Moor! Het is ook natuurlijk niet de bedoeling om medelijden te zoeken, maar moet toch ergens mijn "frustraties" kwijt? Gelukkig heeft mijn vriend nog maar 2 lesavonden te gaan. Heb hem vandaag maar 20 min gezien en dat was om te eten. En hop weer weg. Dat maakt het ook wel zwaar. Ik kijk dan echt uit naar 17h dat ie terug komt, maar sta er dan niet bij stil dat hij naar de les moet. Ook gisterenavond.. had ie een vrije avond.. is er opeens een brand en meneer weer weg. Hij leeeeeft echt daarvoor! Maar dan kan ik me ergeren aan het feit van, komaan, ik zit de hele dag thuis en dan ga je savonds ook nog weg. Allemaal leuk en wel. Maar wil hem dat niet afpakken.

Dan verlang ik soms ook wel van hem dat ie eigenlijk wel wat mag "springen" voor mij en dat we iets leuks gaan doen.. maar langs de andere kant is hij blij dat hij thuis is en dat ie op zn gemakje achter de pc of televisie wil luieren.

Wat een gezeur hihi

Enfin, morgen is het weer vrijdag! Hopelijk heeft mam en pap niet meer te veel werk bij hun thuis zodat we dan iets leuk kunnen doen gaan!

3. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Marieke, jij mag zeker klagen hoor! Daar zijn we hier voor. Ik nuanceerde alleen een beetje :D
    Alleen thuis zitten is sowieso nooit leuk, zwanger of niet.

4. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Marieke, het is voor jou niet alleen fysiek zwaar, je hebt ook nog je emotionele bagage....merkte al dat het voor mij zwaarder was en dan heb ik "alleen maar" een vroeggeboorte op mijn bordje gehad, jij iets wat ik nooit van mijn leven zal kunnen voorstellen...

Ga er maar van uit dat je omgeving gewoon geen raad weet, niet zo goed weet wat te zeggen...

Ik weet nog goed dat een collega van mij een stomme opmerking maakte: Mirthe was net geboren, lag nog in het ziekenhuis, maar ik ging toch beschuit met muisje op het werk brengen.
    Zei ze eerst "op zich ook wel lekker, lichamelijk gezien, zo vroeg bevallen hè..." en vervolgens "enne, jullie kunnen wel lekker de hele nacht slapen!". Ze begreep niet dat ik graag een dikkere buik had gehad en graag slapeloze nachten had ipv het ziekenhuisgebeuren...

Maar ze wist gewoon niet wat te zeggen. Mensen zijn raar als ze zich geen voorstelling van dingen kunnen maken...

5. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Dat is waar wat je zegt.. Maar vind wel dat de mensen hun anders mogen uitdrukken.. Of eerder eens nadenken voor ze wat zeggen?

Maarja, soit ;)

Mannetje is EINDELIJK thuis! Dus ga pc even aan de kant schuiven..

Liefs! xxxx

6. Lumea

Lumea Fanatiek lid

16 nov 2008
    1.508
    0
    0
    Hoei wat is er hier lekker veel afgekletst.

Vandaag weer goedgekeurd bij de vk. Ook hartje gehoord. Voelde de baby de laatste dagen wat minder bewegen, maar dat komt gewoon omdat ik zelf wat drukker ben denk ik.

Ben bij gelezen maar erg onrustig in m'n lijf, dus heb niet de rust om te reageren. Kga maar strijken.

Dag liefies, denk aan jullie.

7. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    :DMeiden, ik heb vandaag een engeltje!! Ze is zó lief. Het is sneu om te zien hoeveel last ze heeft van de krampjes na het drinken, maar het blijft bij eventjes huilen na de voeding (de borst!!:)) en niet meer zo hysterisch. Ik hoop dat het zo blijft, maar ik juig niet te vroeg...

We zijn ook bij de osteopaat geweest, hij had nog nooit zo'n jong kindje gehad. Meestal zijn ze wat ouder en wat steviger zei hij. hihihi. Toch heeft hij goed kunnen voelen. Van boven is niets mis, ze kan alles goed bewegen en heeft ook geen voorkeurshouding. Wel heeft hij een kleine blokkade weggemasseerd bij haar onderrugje. We hebben nog een afspraak voor eind okt, maar mogen eerder komen als het echt te erg wordt.

Zo, nu eens kijken of er nog iets is blijven hangen van dat gekwebbel van jullie:D

@Muis: ahhhh, je hebt/ had dus buikpijn. Heb je al een warme kruik oid geprobeerd? Dat geeft mij altijd wel verlichting. En de combi ibu/pcm werkt bij mij ook als een tierelier. Dus tegelijk innemen. 1 pcm500 en 1 ibu400. Hoop dat het al wat minder is. Knuf voor jou.

@Jutte: wat een mooie meid zeg!

@Suuz: ook al zo'n mooie meid, wel wat jaartjes jonger hihihi. Schattig mutsje, ik wacht nog op de mijne.
    Als we nou binnenkort een meeting hebben dan doen we ze allemaal zo'n mutsje op:D

@Marieke: klaag maar lekker hoor, daar zijn we voor. Het is voor de meeste mensen ook maar moeilijk te begrijpen. Zij zien alleen maar wat ze willen zien.

@Moor: wat ben jij toch een lieverd!! Ken maar weinig mensen die zoveel aan anderen denken.

Zo en nu ga ik even de co-ass kijken, eens zien of ik desert herken8)

Oja nog bedankt voor de leuke kaartjes Lumea, Moor(had ik al een tijdje maar bij deze nog bedankt) desert (hetzelfde) Marloes en Muis! Jullie zijn lief. Enne... Moor, vond het zo leuk dat je het forum nog subtiel noemde. hahahaha alsof ik nog iemand anders ken met jouw naam:D Volgens mij ben je zelfs de enige in heel nederland met die naam!
    Wist jij trouwens dat we over die naam nog hebben getwijfeld voor ons dochtertje? Alex en ik vonden/ vinden het allebei zo'n leuke naam!

Nu ga ik echt ff kijken, totdat mijn meisje komt tenminste... en dat kan elk moment zijn.

doeggggggggggggg

8. Daffie1977

Daffie1977 Fanatiek lid

23 okt 2008
    1.059
    0
    0
    Winkel
    Goedenavond dames,

Heb wat bij zitten lezen van de afgelopen dagen en probeer ff te reageren waar ik kan. Ik doe heel erg mijn best hier gezellig mee te kleppen al ben ik nog steeds erg moe. De ene dag gaat het beter dan de andere. Ben op het moment ook zeer hevig ongesteld niet normaal. Zo erg als nu heb ik het nog niet eerder gehad, maar ja nog ff en ik ben er weer van af. Ik ga nu ff reageren. Verder gaat het hier allemaal wel goed.

@ Knip: voor jou ook het aftellen begonnen. Heerlijk he dan kun je lekker gaan genieten van je rust.

@ Sas: grappig dat je wakker werd van Ryan en hij al eten had gehad.. zou ook echt iets voor mij zijn.

@ Syl: leuk behangetje... lieffffffffffffffffff. Ook een leuke trouwfoto van jullie.

@ Miran: wat voor kaartje bedoel je.. ik mis zo nu en dan het één en ander??

@ slapen: ik lees dat Jelke en Sigrid heerlijk doorslapen. En ook Guusje doet het al goed.

@ Katja: het is wel zo dat kinderen die de fles krijgen wel eerder doorslapen dan kinderen die borstvoeding krijgen. Alhoewel Sascha met 6 weken door sliep toen ze borstvoeding kreeg.

@ Marieke: ik zag je echo nog voorbijkomen... wat leuk dat je een jongetje krijgt en duidelijker kan het inderdaad niet.. bij melvin was dat ook zo duidelijk te zien. Hoe is het nu met je???

@ Lieselke: balen dat je zo slecht slaapt en je bent er nog niet eens.. je moet toch nog wel even.. ik hoop dat je snel weer wat nachtrust krijgt want dit is ook niet fijn. Wel lekker dat het met Christophe goed gaat.

@ Rootje: jij bent niet de enige die het niet bij kan houden. Hoe is het met je??? Ik las dat je naar de ardennen gaat... lekker hoor meis moet je zeker van genieten.

@ Moor: balen van je bloeddruk meis... zal ik je pakketje anders gewoon opsturen.. ik neem aan dat je het rustiger aan moet doen? Ik hoor het wel van je.

@ Jutte: balen dat je weer bent gaan vloeien. :(

@ Knip: best wel veel schade zo aan je auto.. maar hopen dat je het vergoed krijgt.

@ Rootje: wat fijn dat je weer goed gekeurd bent.... misschien toch nog hoop dat de nier deels werkt.

@ Loel: ik heb dat ook met Melvin dat hij onrustig drinkt. Hij duwt steeds de fles weg met z'n handen en ligt continue te bewegen. Melvin kwijlt ook heel erg maar zie ook nog geen tandjes. Komt me dus bekend voor. Nienke was net 4 maanden toen ze d'r eerste tanden kreeg dus kan heel goed.
    Wat fijn dat het werken goed bevallen is.

@ Ink: nog gefeliciteerd met je verjaardag.

@ Moor: wat is er precies met je hond??? Is het heel erg wat je hond heeft??

@ Katja: jeetje dat is ook niet fijn dat je Nina niet meer stil kreeg.. pff kan me je emoties goed voorstellen. Weet hoe dat voelt alleen kan ik zelf nooit weg lopen daar ik het allemaal zelf moet doen. Ik had het vanmorgen vroeg nog toen melvin niet stil wilde worden. Zat er toen ook helemaal doorheen.

@ Muis: heerlijk dat je ongesteld bent geworden.

@ Ink: gezellig zo'n schoonmoeder zeg pffffff. Ik geef je gelijk dat je haar niet beneden haalde, zou ik zelf ook niet doen.

@ Marieke: nog meer rusten gezellig.. en de muren komen vast al op je af.. weet er alles van alleen bij mij was het veel later in de zwangerschap. Jij hebt nog zo'n tijd te gaan.

@ Miranda: leuk een nieuwe fiets.. ;)

@ Katja: ik heb in elk geval geen kaartje van je gehad.

@ Kwie: hoe is het met jou???

@ Lies: mooi buikje.

@ Marieke: zeer vaag verhaal van die kennis.. heb er nog niet eerder van gehoord dat je medicatie krijgt om je kind te laten groeien. Ik had het nog gehoord van dat onweer. Hier totaal niks alleen wat regen.

@ Lumea: Wat een gedoe met Maureen om schoenen te passen.. dat heb ik ook gehad met de meiden en wilde toen ook heel snel weg.

@ Sas: balen dat Ryan zo aan het huilen was gisteren. Hoop dat het vandaag beter gegaan is.

@ Knip: wat lekker dat je huissie al bijna af is.

@ Sylvia: leuk dat je familie over hebt uit Californie... is wel gezellig.

@ Katja: balen dat je ouders niet naar jullie wilde luisteren over hoe jullie het doen met Nina.

@ Beebie: wat fijn dat het goed gaat bij jou.

@ Jutte: lekker he zo'n schoonmoeder.. grrr je zou d'r.

@ Suuz: gaaf dat je kat weer terug is en dat na twee weken.. pfff eindelijk zij jullie weer compleet.
    Getsiederrie.. Guusje helemaal onder de poep. Zie het helemaal voor me ;) Lieve foto zo met dat mutsje.

@ Sas: goed dat Ryan fysio krijgt.. kan alleen maar helpen.

Ik ga Melvin voeden.. reageer morgen wel weer verder. Melvin draait trouwens rondjes op zijn rug. Ik had hem vandaag voor het eerst in de babygym en hij had de grootste lol. Hij lag op een gegeven moment ineens met zijn hoofd aan de andere kant. Is echt leuk. Hij pakt ook al van alles vast. Morgen reageer ik dus weer verder. Slaap lekker allemaal.

9. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

:) katja wat leuk zeg dat jullie mijn naam in overweging hebben gehad! :)
    maar, ik ben niet de enige NL! Er is er nog minstens 1, zij heeft ook hyves! Op alle kaartjes die ik stuur noem ik het forum zo erbij. Weet je tenminste over 10 jaar nog wie dat was :D
    Wat fijn dat jullie meiske zo lief is geweest vandaag. En aan de borst nog wel!! Goed zeg :)

10. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Zooo Daffie, dat is een mega update hahahaah, maar hoe is het met jou???

Katja, ik ben ook benieuwd of je mij herkend hihihihi

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Daffie, opsturen is misschien het handigste ja, ik zie mezelf niet meer naar Aartswoud / Winkel rijden de komende tijd. Tenminste, ik maak geen plannen verder dan een dag vooruit!
    Als jij opstuurt, doe ik dat ook :D

Met woeffie is niets bijzonders hoor, alleen wordt ze nu morgen geholpen aan het meisje zijn. Hoe erg ik het ook vind, ze heeft gewoon te veel last van de loopsheid. Ze is 2 maanden voor ze loops moet worden al van slag en dat duurt, inclusief schijnzwangerschap ook nog eens 3 maanden voor het weer over is... arm meiske.

Meisjes, ik kijk nog even restje catwoman af en ga dan naar bed!
    Lekker slapen!

12. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Meiden voorlopig mijn laatste berichtje :)
    Dikke knuffels voor jullie en tot over een ruime week!
    Bye!!

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Owjeeeeeeej ik heb hiero een pc spelletje uit het stof gevist... Efteling Tycoon :D ben VERSLAAFD! ernstig.. moet allang in bed liggen...

Maar ik denk nog even forum dinnetje welterusten wensen!

Dus bij deze..

SLAAP LEKKER :D

Kussssssss

14. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Owja, nog 1 ding..

wij moeten donderdag een formulier getekend inleveren over wat we (over 5 jaar)willen met de embryootjes die overblijven straks..

Wat zouden jullie doen?

*Doneren

*Afgeven voor onderzoek

*Laten vernietigen

Kussss

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Rootje veel plezier meis! kussss

16. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    pffffff, co-ass is niets geworden. meisje kwam meteen na het berichtje hier gepost te hebben. ik heb haar de borst gegeven, maar dat ging niet heel goed. Ze viel toen heel even in slaap, maar werd weer hysterisch wakker. Nadat ik toch nog een flesje heb gegeven bleef ze weer wakker. Ze is nu nog wakker.......... weg engeltje

17. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Goeiemorgen bende lievelingennn!!!!!!!!!

18. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Goedemorgen!!!

Hier ook weg engeltje Katja...gisterochtend en middag lief gelijk in bedje slapen enzo, maar gisteravond na de late voeding: ellende! Ze heeft de nacht bij ons in bed doorgebracht. Nu ligt ze, na de voeding om 6.30 uur, weer in haar eigen bedje als engeltje. Ik hoop eenmalig en vanavond weer een rustig meisje :(

Even kijken, wat is er gister nog gekletst...

@ Marieke, ja, zeker, mensen mogen wel nadenken voor ze iets zeggen. Maar helaas maak JIJ je er druk om en niet de sprekers zeg maar...daarom relativeer ik liever dan dat ik erin blijf hangen, is lastig, maar het proberen waard ;)

@ Katja, hopelijk voor jou ook even een eenmalige terugval!

Heb ik je nog geen kaartje gestuurd :( ben er normaal zo snel mee...:)

@ Muissie...hmm, moeilijk hoor. Ik zou nu, op dit moment zeggen: doneren. Zo kan je stellen bij wie het niet lukt helpen. Maar ja, ik weet niet hoe het voelt voor jou, dat iemand anders jouw embryo's krijgt.

@ Daffie, wat een update!!!!
    Melvin gaat hard zeg, rondjes draaien, wauw!

Hier hebben we een echte lachende dame, zo leuk! Ik hoop dat ze net zo'n vrolijk ding wordt als haar zus, die was ook altijd aan het lachen...:D

Zo, ik ga wat spullen inpakken. Ga zo Mirthe en Jelka naar mijn ouders brengen en dan "even" heen en weer naar Zaandam om dat plakplastic te halen voor poging twee...hopelijk gaat het dan wel goed (lees: wachten tot Rinke thuis komt en dan samen doen).
    Dus de auto inladen met wagen en voeding en kinderen en gaan!
    Tot later!

19. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Bekijk bijlage 20555

NOD:
    * Helma , 30 jaar , 11 oktober , 12e ronde voor 1e kindje

Zwanger:
    * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀
    * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀
    * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪
    * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪
    * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪
    * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂
    * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪
    * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂

Bevallen:
    * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm
    * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm
    * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm
    * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm
    * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm
    * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm
    * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm
    * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm
    * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm
    * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm
    * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm
    * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - ? gram - ? cm

Vlindertjes:
    * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(}
    * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken
    * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(}
    * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(}
    * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje
    * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(}
    * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(}
    * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë*

Artsbezoek:
    * Lieselke 9 oktober om 17.15 echo en controle
    * Sylvia 13 oktober controle verloskundige om 09.30
    * Moor 13 oktober: 09:30 uur groeiecho, bloedonderzoek, urineonderzoek en CTG.
    * Daffie en Melvin 15 oktober consultatiebureau
    * Marieke 15 oktober controle gyn om 17.30 uur
    * Springmuis 15 Oktober Planning en Prikinstructie voor ICSI
    * Knippy 19 oktober controle VK om 14.15 uur
    * Jutte en Jelka 22 oktober consultatiebureau (1e prikjes :()
    * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur
    * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel
    * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur
    * Rootje 2 nov 16:50 : vk
    * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts

Bijzonderheden:
    * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid
    * Muis: ICSI in oktober prikinstructie!
    * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011

Lies, succes vandaag!

20. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    zaanstreek
    ah jutte, bij jou dus ook drama! ik heb haar om 2.00 ook bij me in bed genomen en toen ging ze snel slapen... zou ze iets tegen het wiegje hebben? nu heeft ze van 2.30 tot 8.30 geslapen. Ik helaas niet omdat mijn borsten rond 5.00 echt uit elkaarr barsten en ik dus moest kolven.
    enne idd nog geen kaartje gezien..:x hihihi nee hoor:D

Muis: moeilijke keuze zeg, eerlijk gezegd denk ik dat ik ook voor doneren zou gaan. iig niet vernietigen, dat zou ik niet over mijn hart kunnen verkrijgen

lies vanm echo!! veel plezier

Deel Deze Pagina