Muissie, wat een lastige keuze zeg. Ik zou denk ik niet voor doneren gaan, stel nou dat het toch $bij jullie niet lukt... loopt er mogelijk wel een kindje van jullie rond bij andere ouders. Nee, ik zou dat niet kunnen / willen zeg maar. Ik zou voor onderzoek kiezen. Vernietigen is ook weer zo definitief. Rootje, je bent al weg, maar veel plezier!! Katja, weg engeltje? Ohoh wat jammer zeg. Jutte ook geen lieverdje meer. Tjonge zeg, jullie meisjes houden zich wel aan elkaar vast zo! Veel plezier in Zaandam.
Mooge meissies! Hoe is het hier?? Muis, moeilijk hoor, maar sluit me bij Moor aan.. Katja, ontplofte borsten? Jutte, zaandam? Had je ook net zo goed hier langs kunnen komen voor een bakkie uuh uuh... Knip! Haaaai! kuss
Ik mag aansluiten bij de club: weg engeltjes... Ook hier heeft Guusje na 3.00 bij ons geslapen, wilde gewoon niet meer in haar bedje slapen. Loïs wakker, kortom keus snel gemaakt....Met als gevolg dat Guusje nu uit haar ritme is en de hele ochtend al ligt te koekeloeren en niet slaapt. Het is nu wel stil boven, maar ze huilt bijna nooit, dus voor hetzelfde geld is ze gewoon klaarwakker, ik ga niet kijken, na ja misschien even stiekem zometeen....
Heb toch even gekeken en madam ligt nu wel prinsesheerlijk te tukken, ze heeft zich toch maar over gegeven!
Goh volgens mij verveel ik me.... Zat te denken als we willen gaan meeten, wil ik mijn huis wel beschikbaar stellen, is misschien wel makkelijk met zoveel kleintjes. Heb hier speelgoed, bedjes en een box ... En Tiel ligt toch redelijk centraal...Of jullie moeten zeggen, we gaan liever naar een restaurant of cafeetje ook prima, laat het maar weten, jullie zijn hier iig welkom!
hi hi! Vandaag wordt er een nieuwe vloer gelegd in de babykamer en op de overloop en dan kunnen we de meubeltjes erin gaan zetten... spannend!!
Ladies thnx voor jullie reacties! En vooral die van Moor... Mijn berichtje van gister was namelijk eerst een stuk langer maar heb het weggehaald uit angst voor de reacties hihihihi Maar Moor wij denken dus precies zoals jou.. wat nou als het niet lukt bij ons en dan bij die ander wel.. Kijk als er bij ons een kindje uit komt zijn we gewoon bereid om ze af te staan, maar als het niet lukt.. mjah.. het idee dat er dan misschien wel een kindje met ons DNA, wat op muisman en mij lijkt..ergens in NL rondloopt... terwijl hij/zij niet van ons is.. Maargoed wilde even weten hoe jullie er over dachten Dank u dank u dank u wel! Kussssssssss
Muissie, ik had ook nog meer getypt hoor, met redenen waarom ik het niet zou willen. Ook met Moorman nog besproken. Waar ik heel moeilijk mee om zou kunnen gaan, denk ik, is het feit dat er ergens anders een kindje rond zou lopen dat op mijn kindje lijkt, van mij en Moorman is maar niet bij ons woont. Hoe zou het opgevoed worden? Hoe zou het omgaan met evt broertjes en zusjes? Ik gun iedereen kinderen die kinderen wil, met heel mijn hart, ziel en zaligheid alleen ben ik bang dat ik er niet mee zou kunnen leven dat er ergens een kindje rondhopst van Moorman en van mij maar dat niet van ons is. En dan nog maar te zwijgen over wat je zou doen als je kind een nier nodig blijkt te hebben... of erger! Dan ga je volgens mij toch zoeken... Maar goed, je vroeg een mening, bij deze. Dat is de mijne. Ik wens jullie veel sterkte in de beslissing, het is een verrekte moeilijke in ieder geval!! Want ja, het is al wel een embryo, meis succes! Suuz, ook al een gebroken nacht! Jeetje zeg, wat is dat momenteel met de kleine meisjes?? Enne, Tiel, is dat centraal?? ik vond Haarlem ofzo wel centraal nee hoor, mij maakt het niets uit. Sylvia, en??? Mooi geworden??? Hier een heel zielig hondenmeisje. Heeft buikpijn en is naar van de narcose. Arm ding heb zo met dr te doen. Toen we dr wegbrachten hield ik het niet droog hoor... verschrikkelijk! Arm ding, viel echt in mn armen in slaap. Ik heb tegen de dierenarts gezegd dat ik ontoerekeningsvatbaar word als er iets gebeurde. Ze zou goed voor dr zorgen. Nu slaapt ze naast me, heb de halve kamer verbouwd om de mand naast de bank te krijgen!
Hoi! Zo zeg, maar goed dat ik Sas haar uitnodiging nu pas zie. Eenmaal in Zaandam dacht ik: nu ik toch alleen ben, ga ik lekker even touren. Ben nog nooit de richting Monnickendam/Volendam gereden, dus hoppa snelweg af, want er stond toch file. Bedenk ik me ineens, 3 km bij Volendam vandaan dat mijn collega op kraamvisite zou komen.....teruggesjeesd naar Amersfoort, Jelka bij mijn ouders opgehaald en net op tijd thuis...hahaha... en deze collega stond vier weken terug al voor een gesloten deur, omdat ik het vergeten was...oops... @ Muis, oh, dacht dat het een vraag was voor als er overblijft als het bij jullie is afgesloten (heb er geen verstand van, helaas, of gelukkig of...hoe zeg ik dat het beste...). Maar nee, dan zou ik het ook voor onderzoek afstaan. Want het zou bij mij niet te verkroppen zijn als het bij mij niet lukt en dan met mijn vruchtjes bij een ander wel, hoe sociaal dan ook. Zou het bij mij wel lukken, dan zou ik ze toch doneren. Het zou voor mij niet als "ons" kindje voelen, omdat het niet in mijn buik gegroeid heeft en we niet samen naar de geboorte hebben toegeleefd of de bevruchting, want die heb jij dan al meegemaakt zeg maar. (oh ben zo slecht in omschrijven volgens mij) Zo zou ik ook eiceldonatie overwegen als een vriendin het nodig zou hebben. Ik zeg dan wel overwegen, want.....als onze beste vriendinnen, die in de toekomst graag kindjes willen, Rinke als donor zouden vragen, doen we dat niet. Rinke vindt dat te dichtbij en is bang dat hij het kind toch achterafgezien niet als "van hem" gaat zien, stel nou dat het een sprekend op hem lijkend jongetje zou zijn. Maar goed, in jouw geval weet je niet waar het vruchtje terecht komt. Ik snap je overweging wel heel goed, net als ik Rinkes overweging begrijp. Ik zou alleen graag iemand willen helpen met de wens te vervullen die ik ook zo ontzettend graag vervuld zou zien... Tja, zitten we ineens heel serieus te babbelen hier zeg, pfff, geeft echt stof tot nadenken dit! Ik zal zo eens aan Rinke vragen wat hij in DIT geval zou doen, ben ik eigenlijk ook wel benieuwd naar. Ga ik nog even genieten van de stilte voor de storm. Jelka ligt lekker in de box te slapen, na ruim een kwartier naar de vlindermobile boven haar te hebben liggen loeren (cute, met geluidjes en al, heb het gefilmd, moet ik nog uploaden...) Mijn moeder komt nu elk moment Mirthe thuisbrengen en Rinke kan ook elke seconde binnen komen dus...ik geniet nog hééél even van de rust in huis! Oh ja, alleen nog even: @ Pup, thnx meid! had niet gehoeven hoor, maar wel erg leuk, zo'n "nakomertje". @ Katja, jij krijgt ook nog een nakomertje hoor, als ik er eens aan denk werkelijk te stoppen bij de brievenbus (met inmiddels vijf kaartjes voor baby's, trouwen en verjaardag, zucht)
Haai meiden Tjee zeg ben ik mij toch een partij verkouden zeg en een keelpijn pfffff....... Sigrid hoest ook wat dus het is gezellig hier. Meiden ik kan mij niet aansluiten bij de onrustige kindjes. Sigrid slaapt nog steeds door en huilt alleen als er echt iets is. Wel merk ik dat ze deze week weer een sprongetje maakt. Ze ligt op bed te kirren en geluidjes te maken. Ook is het een echte lolbroek met van die boeven ogen haha.... Wij hadden gister meeting van de pufclub met alle baby's!! Wat leuk om te zien hoe ieder zijn kindje er uit ziet..... Sigrid was 1 van de langste baby's Terwijl ze nr 6 in rij is van de 11......... De oudste baby is 14 weken nu..... Volgende week hebben we fit na de bevalling. Ben ook gestart met de wii fit en al 1,5kg van afgevallen...gaat goed dus.....nog 5 te gaan...... Katja maakt nina ook niet een sprongetje door? Ik herken veel van toen Sigrid 4 weken was. Ook zij ging logeren bij mijn ouders en tadaa ze sliep als een roosje.... Oh lees dat ze nu tevreden is... Muis wat een dilemma, weet ook niet wat ik zou doen. Moeilijk hoor.......ik geloof dat ik voor onderzoek ga. Onze placenta is ook naar een school gegaan voor gebruik. Maar ja dit is wel even iets anders hoor..... Moor meissie hoe is het met je hond????? liefs ink
Ink, ik denk hier ook weer een sprongetje hoor, 6 weken hè...haha. Jelka rommelt steeds met de fles, wilde net zelfs maar 100 cc drinken en ligt nu heerlijk te slapen in haar bedje..hmm...vreemd, is de veelvraat die ze was verdwenen? Welke dingen doe je op de WII FIT? Knap hoor, ik kom er nog niet aan toe hier, om dat ding aan te zetten. Wel jammer, want we hebben nu ook die resorts en die is toch wel errug leuk! Morgen hebben we personeelsuitje. We gaan met mijn collega's een GPS wandeling maken door de binnenstad van Amersfoort en daarna lekker uit eten. Opa en oma komen hier de middag en avond oppassen...hopelijk heeft Jelka dan besloten weer normaal te gaan eten en slapen...hoewel als ze vanavond na de laatste fles weer slaapt, haha, wil wel een beetje fit zijn voor een 3 uur durende wandeling! Wel lekker zo'n vrolijk meisje als Sigrid! Geniet er maar van, voor je weer aan de slag moet (hoe lang mag je nog thuis blijven?)
Oowwww Muissie, ook ik dacht dat het om embryo's ging nadat het bij jullie gelukt was zeg maar. Nu zou ik het helemaal niet meer weten! Pffff moeilijk hoor, maar mag ik vragen waarom ze dat nu al vragen? Moortje: Arme hond, gaat het alweer wat beter? Jutte: hahaha kraamvisite bijna vergeten, ikke ook! Vanmorgen wilde ik eigenlijk nog ff op bed gaan liggen toen ik me nét op tijd bedacht dat er visite zou komen. Ink: verkouden, en die kleine Sigrid ook al. Wat vervelend voor jullie beidjes. SNOTNEUZEN GA WEGGGGGGGG Waar herken ik dan een sprongetje aan? Ik moet zeggen dat ik momenteel mijn meisje echt niet meer snap! (pup; ik weet nu precies wat je bedoelde) Vandaag was ze heel zoet en sliep veel, zo veel dat ik haar om 15.00 én om 16.00 geprobeert heb wakker te krijgen, luier verschoont etc. Maar ze was gewoonweg niet wakker te krijgen! uiteindelijk kwam ze om 17.00. Heeft gedronken en een hazeslaapje gedaan tot 17.30 en daarna weer alleen maar huilen, niet stil te krijgen. Zucht...kreun.... pfffff Tips zijn zeer welkom dames! Ik zit al aan inbakeren te denken. Wat zijn hier de ervaringen?
@ Jutte: mensen en opmerkingen @ Katjak: Jeeeeeej een engeltje. Houden zo o.............jammer @ Pupke: bedankt voor je kaartje, kei lief!! @ Daffie: zooooooooooooo wat een lijst zeg. Hahahaha Melvin doet al aan breakdance @ Springmuis: moeilijke beslissing hoor. Doen wat jouw gevoel zegt en niet van een ander. @ Jutte: ook een tijdelijk engeltje. Hoop dat het plastic nu wel meewerkt. @ Suuz: OOK al een tijdelijk engeltje @ Moor: zo zielig hè hondjes net uit de narcose. (((((((((((dikke knuffel voor haar)))))))) Moest tijdens mijn zwangerschap ook een hondje wegbrengen voor een behandeling. Heb de ogen uit m`n kop gejankt @ Ink: Beterschap!!!! Jij wel een engeltje hahahaha @ Jutte: veel plezier morgen Hier loopt het ook weer helemaal in de soep. We zijn nu bijna over op de standaard, alleen heeft hij nu veel meer honger Hij kwam vannacht zelfs om 4 uur voor een fles, terwijl ik hem normaal wakker moet maken rond 7 uur Om 5 uur op bed gelegd en dan tja.........moet er rond 6 uur uit wat nu. Toch nog ff gelegen, maar je word dan zoooo gaar. Moest om 7 uur beginnen tot 5, ben nu echt wel een beetje moe. Kinderarts gebeld over hoe we het aan moeten pakken. Antwoord...........even aankijken . Daar heb ik dan 10 minuten aan de telefoon gehangen om door te komen hahahaha. Het is net of het niet verzadigd. We kijken het maar aan. Hij krijgt gewoon een fles extra. Die zal hij vast niet opdrinken denk ik. Ach ja...we zien wel, heb in ieder geval weekend JEEEEEJ
@ Katja zn sprongetje herken je pas later als het geweest is. Sigrid huilde veel, wilde alleen maar bij mij slapen als ik haar in bed deed dan had ze de ogen weer open en huilen. Ik was de wanhoop nabij had alles op de lijst gecheckt zoals boertje laten, luier, fles etc. Ze kon ook continue wel wat drinken......Tip lees het boek oei ik groei!!!! Ik heb er veel aan..... Oja tip van mij is een warme kruik tegen haar buik of warme doek! Hielp Sigrid wel goed namelijk..... @ Jutte ik mag 23 november weer beginnen!! Heb nog vakantie opgenomen. Wii sport ik ben aan het yoga doen, hoelahoepen, aerobics op de step, hardlopen etc. Wii resorts is ook supergaaf. Loel ach arme roan en jij helemaal druk ermee. Hopelijk wordt het snel wat beter en misschien verzadigd hij idd niet.....suc6 het weekend.
haai meisjes! Hier een zielige woevemams en een zielig woefje in de mand. Arm meiske. Alles gaat goed hoor, met d'r! Ik vind d'r alleen zo verschrikkelijk zielig! Loel, heb een plobreempje... De voetenmeter past met alle gemak in de brievenbus, alleen het andere deel van het setje dus niet. Nou is het een beetje overdreven, denk ik, om voor 11 euro 7 euro aan verzendkosten uit te gaan geven. Als het alleen om het voetenmetertje gaat, stuur ik die naar je op en krijg je korting, evt. nog met het tandenborsteltje erbij, zonder het hoesje daarvan. Dat past namelijk ook prima. Het is alleen het doosje om het tandenborsteltje dat niet past... (als ik het heel laat ) Laat maar effies weten, het is dus nog niet naar je onderweg! Ik ga effies spieken bij de oktobermama's, vandaag al minstens 2 kindjes geboren!
Moor: Laat dat doosje maar lekker zitten hoor. Het ging me toch meer om het metertje. Alvast bedankt!!!
Loel, dan maak ik er een mooi setje van, dat door de brievenbus past! Mochten we op de volgende meeting beiden zijn, krijg je de rest hihi