@ Moor: jeetje meid het zit je niet echt mee... hoop dat je het allemaal nog vol kan houden zo. Dikke knufffffffffffffff.
daffie zie het verhaal bij suuz geld voor jou ook die jeuk zou een lichte roosvorming kunnen zijn dat jeukt ook maar weet niet of je schilvers hebt anders even langs de ha gaan als je het niet vertrouwd en chekken ow en hou je meiden even in de gaten was vorige week bij een klant en ja hoor de luizen/neetjes zijn er weer en dat heerst heel erg bij de kids dus ff extra controleren @ moor een nachtje ziekenhuis dus pffffff wat zal jij blij zijn als je dochter er zo is niet meer die stress dan hou nog ff vol tot dinsdag ow daffie kat krabt mij niet hoor is nog een jonkie dus krabt aan de bank enz maar ik hou gewoon helemaa niet van beesten daarom pak ik hem niet
Moor goed van je dat je toch gebeld heb meid! Gelukkig ben je niet zieker geworden en ben je weer lekker thuis. Hebben ze enig idee hoe het komt dat je bloeddruk hoog is? Gelukkig duurt het nu niet lang meer! Daffie goeie update weer en jij ook last van haaruitval, balen he! Knip wist niet dat je haar ging verliezen in de herfst, weer wat geleerd. Nou dat wordt dan nog wat. Toen ik bevallen was van Loïs had ik nog maar een inimini staartje over, dus nu dubbele haaruitval ...Ga maar eens zoeken of er bepaalde vitimines zijn die ik ervoor kan slikken. Mijn vriendin had na haar bevalling echt een kale plek op haar hoofd Zo hier zijn de dobbelstenen uit de kast ook weer schoon...Kwam een herrie uit de wasmachine, niet normaal. Gaf Suuzman alweer de schuld dat hij zijn zakken niet geleegd had. Trek ik net de trommel open komen er een hoop dobbelstenen uit...Denk niet dat Suuzman daar de schuldige van is Zal het wel even goedmaken als hij thuiskomt. En even aan Loïs vragen waar de dobbelstenen gebleven zijn....
Op die manier. Ik vind katten erg leuk maar niet bij mezelf. Ik kan niet zo goed tegen kattenharen in mijn gezicht. Ik hou mijn meiden zeker in de gaten. Ze zijn gelukkig lekker blond zodat ik het gauw genoeg zie. Ik hou mijn hoofdhuid ook in de gaten anders ga ik zeker even langs de huisarts. Ik heb geen schilfers in elk geval. Ik had er in mijn zwangerschap geen eens last van en nu wel. Hoe is het verder met je??? Wel lekker dat je huissie opknapt.
Dank je. Ben er ook even voor gaan zitten. Erg he die haaruitval. Ik had het na de bevalling van mijn meiden ook heel erg, maar nu is het nog veel erger als bij hun. Moet iedere keer na het douchen het doucheputje controleren en als ik schuimgel in doe zitten mijn hele handen onder de haren pffff. Ook zie ik steeds haren van mezelf op Melvin en loop ik steeds te plukken om ze er maar af te halen. Verder alles goed bij jou?? Leuk he kinderen dan verdwijnt er wel eens speelgoed zo de wasmachine in. Komt me bekend voor. Maak het maar goed met Suuzman
Daffie hier was het op een gegeven moment zo erg dat ik niet eens mijn haren durfde te wassen...Gelukkig zijn er dus meer boefjes die van alles in de machine duwen...En dat goedmaken lukt wel, ik zal vanavond de pannekoeken bakken, bleh!
Hallo allemaal! Zo, "kraam"visite is net weg. Neef en vriendin met hun zoontje en mijn schoonmoeder met haar vriend...Jelka sliep nog, in haar bedje en...werd wakker toen de visite net wegreed. Vond ik, gezien mijn sm niet zo heel erg wel jammer voor mijn neef, maar die hadden Jelka vorige week nog gezien gelukkig... Even klagen en dan ga ik reageren en lezen enzo... Vrijdagavond mailt sm wat ik voor mijn verjaardag wil. Ik mail terug dat ik zondag mijn lijstje online zet. Krijgen we zaterdagochtend een mail dat ze zelf al iets heeft gekocht ja, waarom vraag je het dan. Nu blijkt dat ze gister met vriend bij Ikea was en ineens bedacht voor mijn schoonzus en mij een Ikeabon te kopen...zucht, lekker makkelijk! Niet dat ik ondankbaar ben en die bon kan ik straks best uitgeven, maar...doe nou eens moeite voor je schoondochters, dat gedoe met makkelijke cadeautjes! En over cadeautjes gesproken. Ze mailde vandeweek welke maten de meiden hebben en wat hun favokleurtjes zijn. Dus we mailen terug dat het niet uitmaakt, als het maar lekker felle kleurtjes zijn..... .... ... ....krijgen we vandaag een fletsroze pakje. Zucht, wat in het woord FEL heb je niet begrepen??? Schoonmoeders.... Oh zag dat Marieke en Lies ook naar de sm moeten? En Katja, ik sta perplex van de jouwe hoor, waar bemoeit zij zich mee door jouw methodes van "op verzoek voeden" en borstvoeding geven in twijfel te nemen? Jij bent Nina's moeder, niet zij en zij heeft haar tijd gehad met je man en evt andere kinderen, nu bepaal jij! *word altijd erg kriebelig van (schoon)moeders die hun eigen methodes door willen drukken* @ Daffie, wat wordt Melvin groot zeg! Gaat het echt zo hard? @ Sas, lieve Ryan, wat een cutykoppie heeft ie toch! @ Moor, wat nou "wilniebelle", BELLEN (ja, uuren later, dus ik moet nog lezen hoe het nu met je is, maar ehm, denk ff aan je baby!) *oh, goed zo dat je gebeld hebt....fijn dat je naar huis mocht, maar blijf allert hè!* @ Suuz, ohw jij ook al haaruitval? Hier is het ook weer afgelopen met de mooie volle lokken.... En dobbelstenen in de wasmachien, haha, nee, Suuzman geen spelletjesfreak!?!?! Oh nog wat: we zijn gister gewoon geskimd, of hoe schrijf je dat!?!? Ik wilde pinnen bij Hema en....."u heeft niet betaald, betaal anders", kreeg het helemaal warm, dacht "hoe kan dat nou", nou blijkt dat iemand in Vlaardingen 650 euro van mijn rekening af heeft gehaald, :x gelukkig krijg je het terug, maar ik baalde stevig! Vlak voordat we naar mijn personeelsuitje gingen, was even helemaal ontdaan...bah bah bah...waarom doen mensen dat toch... Oh, Jelka wordt niet stil, ik ga maar even kijken of ik haar moet inbakeren ofzo, tot later!
Desert: mmm heb de co-ass gezien, maar weer niet opgelet of ik je kon spotten. Welke minuut was het ook alweer. Ik wilde nóg iets zeggen, maar weet het niet meer. potverdrie. Hahahaha Suuz heeft weer brandschone dobbelstenen hahahaha Moortje: jeetje, een nacht in het ziekenhuis! Kon je wel slapen daar? GElukkig word je goed in de gaten gehouden. Ik heb zo'n voorgevoel dat jij het niet gaat redden om zaterdag naar hier te komen Zet hem op meisje, ik zie dat je al bijna 37 weken bent. Jemig wat gaat dat hard, in mijn gedachten ben je iets van 35 weken... Knip: Waarom neem je in godsnaam een kat als je daar niet van houd. Sorry hoor, maar dat vind ik niet echt leuk voor de kat. Die zit nu dus heel veel in de bench omdat jij hem niet wil/ aankan wat dan ook. Waarschijnlijk is dus Sjoerd het kattenmens, maar ik kan er maar moeilijk bij dat je zo'n keuze niet samen maakt. Sorry hoor. Gisteren was Nina echt superlief! Was regelmatig wakker, maar keek dan gewoon om zich heen en gaf af en toe een glimlachje weg. *smelt, smelt* Ook vannacht heerlijk geslapen van 1.00-6.30 Heb haar net weggebracht, want we gaan de Bokkentocht rijden. Hier in Zaanstad heb je in de lente en in de herfst de Bokkentocht, dan ga je op de fiets, lopend of met de boot langs allerlei kroegen en dan bij elke kroeg drink je één of twee bokbiertjes. Ik ga niet naar elke kroeg hoor, denk dat ik het bij drie houd of zo. Ben zo bang dat ik heel snel dronken word,heb natuurlijk al maanden niet gedronken8) Wel jammer van het weer zeg... het regent bah en het waait, ook bah. Tot morgen waarschijnlijk. kussssssssss
VErdorie Jutte, geskimd! Wat een etters zijn er toch he. Sta je dan in de Hema. bah en weet weer wat ik tegen Desert wilde zeggen: Wat een mooie jongen is Ryan toch. Wat een leuke schoonzoon heb ik Enne, ik denk dat ik toch maar wacht met inbakeren, ze is de afgelopen twee dagen zo lief zónder. En toen ik haar gisteren probeerde in te bakeren ging ze gigantisch tekeer omdat ze haar handjes omhoog wilde doen, toen ik haar weer los liet werd ze stil en viel in slaap. Begin nu toch weer te twijfelen of het voor ons wel een goede methode is; ze ligt eigenlijk altijd met haar armpjes omhoog te slapen...
Wat ben ik toch blij dat mijn sm 2400 km verderop woont zeg Jutte geskimd , ben daar ook altijd zo bang voor. Mijn collega is ook geskimd bij een shellpomp en ben sindsdien erg alert, hou overal waar ik pin mijn hand of portemonnee boven mijn pincode. Nu Suuzman nog...Gelukkig krijg je het terug, maar kan me indenken dat je erg bestolen voelt. Was het wel een leuk feestje? Katja goed geslapen dus! Merk uit je berichtjes dat het toch de goede kant op gaat. Fijn!!!! Je klinkt zoveel relaxter en zekerder, that's the spirit! Ben het wel met je eens wat betreft poes van Knip, hmm klinkt een beetje vreemd, maar katten en dan vooral jonge katten, horen niet thuis in een bench. Veel plezier meid! Hoop dat het droog wordt, hier is het inmiddels al droog!
Zo hèhè ff bijlezen. @ Desert: We hebben Roan ook op een gegeven moment laten huilen. Was wel verdomd moeilijk. Gebruikte een kookwekker, want de tijd gaat dan naar jouw gevoel heeeel snel, terwijl er maar een paar minuten voorbij waren. Heeft wel goed geholpen. We hebben hem natuurlijk niet super lang laten huilen. Ik ben alleen naar de dokter geweest, maar als jij het fijner vindt, moet je gewoon samen met iemand gaan. Stelt jou ook weer gerust. Had het ook op je hyves gezet.......wat een lekker scheetje @ Suuz: de slaapkamer is al onveilig gemaakt , anders stond loelman nu op knappen denk ik! Guusje 1 maand oud JOEHOE!! @ Miranda: Oeh zware nacht gehad dus. Hier begon een meneertje om 5 uur al te miepen. Op een gegeven moment harder miepen. Ik uit bed naar zijn slaapkamer........slaapt hij weer. Toch maar uit bed gebleven en idd 15 minuten later was hij echt wakker. @ Daffie:leuke foto`s @ Moor: Pfffffffff je maakt het ook spannend zeg. RUSTIG AAN!! @ Suuz: dobbelstenen @ Muis: Ik heb hier kastanjes zat, moet ik er een paar opsturen?? @ Jutte: Fletsroze , daar worden de kindjes zo bleek van vind ik. O wat klote zeg, stelletje $%*$$(&*(*^x, klote skimmers. Echt niet normaal. Was het trouwens gezellig gisteren. @ Katjak: Veeeeel plezier! We zijn nu helemaal over op de standaard voeding. Tot nu toe gaat het goed, dus misschien toch geen allergie. Alleen nu komt hij `s ochtends weer heel vroeg, terwijl ik hem eerst wakker moest maken. Nu hoor ik veel over rijstebloem in de laatste fles geven. Iemand hier ervaring mee???? @
Over het inbakeren. Op een gegeven moment gaf Roan ook aan liever met de handjes omhoog te slapen. Heb hem ook niet meer ingebakerd en hij slaapt nu goed.
Ik weet waarom ze zo vervelend was vannacht!! Ik heb het vanmorgen ontdekt! Ze speelt graag vampiertje...pakt je vinger en stopt die dan in haar mond, moet jij hem terugtrekken en heel hard auw! roepen hihi..vind ze enorm grappig! Nu dacht ik laat ik dan maar meteen ff rond voelen of die kiezen door komen! Neehee geen kiezen, wel twee hoektandjes bovenin! Hihi kleine vampierpuntjes die eruit steken............ Hopelijk volgende tandjes iets makkelijker...en dan op naar de moeilijkste...die 4 kiezen...... Groetjes, Miranda
Ja....doe ik dus ook....maar tegenwoordig kunnen ze de toetsen zelfs aflezen, heeft geen enkele zin meer dus. Je kan bijna net zo goed je pincode op je voorhoofd schrijven, misschien geloven ze het dan niet ofzo...pfff @ Loel, rijstebloem, ja, vanaf vier maanden, jeetje je bent alweer zover! (wil stiekem ook al weer bij de vier maanden zijn, stom hè) Het was bij ons de trigger om door te slapen bij Mirthe! Vond zelf de vanilleversie erg smerig, Mirthe ook, dus we hadden altijd de gewone. Maar je kunt het proberen, toch? @ All, ja feestje was leuk. Zal wel een enorme bal in ons GPSgroepje, maar die heb ik aan tafel gelukkig ver van me vandaan gekregen. Lekker veel gekletst met collega's, zat schuintegenover mijn "baas", ook wel leuk, want die komt helemaal los op dit soort feestjes (zonder alcolhol en op een leuke manier). Eten was heerlijk, de wijn ook....haha.....we gingen net niet als laatsten weg, weet niet hoe lang die nog zijn blijven zitten trouwens... Besefte wel dat ik best weer zin heb te gaan werken. Er werd zelfs voorgesteld om de uurtjes dat Jelka op het kdv gaat wennen vast aan de slag te gaan...en die uren dan later weer op te nemen als vakantie. Hmm, verleidelijk, maar nee, dat worden even mijn "bijkom" uurtjes alleen thuis, opladen voor het werkende leventje...
zo wij zijn weer terug van de kermis met een zak oliebollen lekker hoor @ suuz gewoon ff in de gaten houden met je haar arme suuzman de schuld krijgen @ Daffie het gaat wel goed met mij nu merk echt dat ik meer rust hou en dus ook minder klachten heb had ik maar eerder naar jullie moeten luisteren he @ Jutte jelka heeft het dus goed begrepen hahaha schoonmoeder is dus ook weer op dreef lees ik zo lekker zeg dat je zomaar 650 euro mist gelukkig krijgen jullie het wel terug @ Katja hahaha ik snap je heel goed als het aan mij had gelegen was Boris de kat dus er echt niet gekomen maar goed sjoerd wilt het zo graag en heeft het ook eigenlijk buiten mij om gedaan (hebben ook wel ff een woordenwisselingen gehad) maar ja hij is er nu dus we zien wel alleen het is dus echt zijn verantwoording en niet de mijne ben ik dus heel duidelijk in veel plezier met de bokkentocht @ suuz zie uitleg hierboven over kat @ miranda alyssa weer tandjes erbij dus vandaar zo een nacht
Hmmm Jutte dat wist ik dus niet over dat pinnen, ze verzinnen ook telkens wat nieuws, eikels! Loel wij deden bij Loïs ook rond 4/5 maanden nutrix door de fles, ook de gewone, dus niet dat vanille spul. Moet eerlijk zeggen dat Loïs nog steeds iedere avond een fles met rijstebloem krijgt en gaat er echt in als koek! Gewoon eens proberen met 1 of 2 schepjes. Knippy oliebollen lekkerrrrrrr!!! Oeh das niet zo handig van Sjoerd om dat buiten jou om te doen. Zeker omdat hij veel van huis met rijden enzo. Snap dat dat wel een woordenwisseling waard was, hoop dat het poesje niet de dupe wordt. Miranda een kleine vampier hahaha. Hoop dat ze niet al teveel last heeft!
@ Miranda: mnuffel voor je kleine vampier Bedankt voor jullie antwoorden. Ga het vanavond proberen met 1 schepje. Heb gelukkig de gewone gekocht, de vanille is volgens mij geen succes. @ Jutte: lekker ff aan jezelf denken hoor. Ik dacht trouwens in het begin ook zo van....was ik maar verder hahahahaha. Toch gaat het wel snel hoor. Vind het nu ook erg lekker om te werken.
@ Suuz: dat heb ik dus ook dat ik mijn haren niet echt meer durf te wassen. Mijn meiden kunnen er ook wel wat van door dingen in de wasmachine te doen die er niet in horen, maar ook mij is het veelvuldig overkomen met 50cent stukken voor een winkelwagentje. Het komt vast wel goed met die pannekoeken, dat zal wel lekker gesmaakt hebben en dat maakt alles weer goed. @ Muissie: Leuk he kastanjes zoeken in een bos zonder kastanjebomen @ Jutte: fijn he zo'n schoonmoeder . Ik heb zo'n moeder die ik wel even kan wurgen. Ze is zo aan het treiteren op het moment wat mij veel energie kost die ik wel voor andere dingen kan gebruiken. Had dik een maand voor mijn bevalling het contact met haar verbroken en nu probeerde ze al steeds te bellen en vorige week dus een preek gehad nadat ik dus had gezegd dat ze niet welkom is. Ze heeft Melvin ook niet gezien. Ik word ziek van haar en daarom wil ik geen contact meer met haar om verder te kunnen gaan met mijn leven. Verder praat ik er maar niet over. Wil het wel gezellig houden hier. Melvin gaat echt hard op het moment. Ik moet donderdag naar het consultatiebureau en ben benieuwd hoe groot hij is. Hij brabbelt ook al heel veel. Hij had vandaag weer een soort van regeldag. Veel wakker, niet echt willen spelen in de box pfff was wel even zwaar. Ik wilde eigenlijk mijn boek oei ik groei gaan lezen maar kwam er niet eens aan toe . Maar ja morgen zal het vast wel weer beter gaan. Geskimd.. vreselijk lijkt me dat om mee te maken . Ik hoop dat je je geld gauw weer terug hebt. Het is nogal een bedrag wat ze er af gehaald hebben. Ik zou dan meteen in de problemen komen. @ Katja: hoe was het gegaan met de bokkentocht?? Wel lekker dat Nina nu weer rustig is, dat geeft jou dan ook weer wat rust. @ Loel: wat fijn voor je dat het tot nu toe goed gaat met de standaard voeding. Ik hoop ook heel erg voor je dat de rijstebloem gaat werken. Ik moet straks wel kijken hoe ik dat ga doen daar Melvin nu ook nog johannesbroodpitmeel krijgt daar hij anders grote golven terug geeft. @ Miran: Vampiertje spelen.. wat grappig, maar denk dat je dat nu wel laat met d'r hoektanden. Nu snap je inderdaad waarom ze zo vervelend was. @ Jutte: ik kan me voorstellen dat je die uurtjes dat Jelka naar het KDV gaat wilt gebruiken om bij te tanken. Dat heb je ook wel nodig als je straks weer gaat werken. Leuk plaatje van die vampier @ Knippy: dat is mooi dat het beter met je gaat. Rust is zo belangrijk en vooral als het niet helemaal lekker gaat. Ik heb toen te lang door gelopen en kreeg een bloeding en toen moest ik rust houden en dat is niet leuk. Ik wilde je daar toen alleen voor waarschuwen en gelukkig heb je nu wel geluisterd. Eerst moet er wat gebeuren voordat je inziet dat rust zo belangrijk is. Ik ben ook geen stilzitter namelijk. Wat betreft de kat is het wel raar dat Sjoerd niet overlegd om dat beestje aan te schaffen. Ik kan me voorstellen dat er woordenwisselingen om geweest zijn. Ik geef je daar helemaal gelijk in. * heb ik de oliebollen net gemist van knip *