@ Knip, gut, overheen gelezen, Sjoerd een poes mee naar huis genomen?? Nou, gelukkig eentje met harige vacht en een miauwtje, haha....maar idd had best even in overleg gekund. @ Suuz, ja, iemand legde uit dat ze een soort vliesje over de toetsen plakken, zodat ze dus de toetsdrukken kunnen "lezen" bizar hè? Ik snap ergens ook nog steeds niet dat er geen verdergaande maatregelen zijn genomen, betalen met een irisscan? Ik ben meer geneigd nu om in een bank aan de kas geld op te nemen en maar weer meer contact te gaan betalen, maar ja, straks wordt je portemonnee gerold (hmm, nee, zal nooit 650 euro op zak hebben...) @ Loel, idd, het gaat zo snel, dat heb ik nu ook steeds als ik naar Mirthe kijk. Maar op het moment zelf kunnen weken heel lang duren. Weet het nog die vier weken ziekenhuis, achteraf gezien fast forward, maar op het moment zo lang!! Lekker So you think aan het kijken, krijg dan ook zin om te gaan dansen....nu met Justin Timberlake, jammie, lekker nummer is dat toch!
Oh, Daf, we waren tegelijk... Ik heb gelukkig een lieve mama die even die 650 euro op onze rekening heeft gestort, zodat we de kinderopvang gewoon kunnen betalen....door de verhuizing waren we even onze reserves kwijt, dus tja... En jouw moeder, ja da's een heel ander verhaal, mijn schoonmoeder is gewoon een onhandig figuur die denkt een scheiding goed te moeten maken en dus alles verkeerd doet en dat niet doorheeft, of juist wel en dan nog onhandiger gaat doen. Onzeker vrouwtje die zich geen enkele houding kan aannemen, best zielig soms, maar ja, we zeggen vaak zat hoe of wat en als je dan niet luistert, dan maak je het jezelf wel heel moeilijk.....vooral als alle drie je zoons en partners er zo over denken, dan is het voor ons toch blijkbaar geen verkeerde interpretatie hè...
suuz ik denk als boris wat ouder word het wel goed zal komen maar nu sloopt ie me huis dus en daarom in de bench woordenwisseling is weer uitgepraat gelukkig @ Loel volgens mij gaat het snel genoeg ja @ Jutte maar zonder jou pas kunnen ze toch nog niet veel met je pincode hoe hebben ze dat geflikt dan?
Wat een lieve mama heb je toch. Jouw schoonmoeder is inderdaad een heel ander verhaal. Maar met tips en adviezen zou ze toch wel eens wat moeten leren lijkt mij. Ik ga het verder niet meer over mijn moeder hebben. Ik vind het al moeilijk genoeg. Heb het er wel met een hele goede vriend over en die geeft wel adviezen. Ook bespreek ik dat soort dingen met de psychiatrisch verpleegkundige van wie ik nog steeds hulp heb. Verder gaat het wel goed hier en geniet ik heerlijk van mijn kinderen en rust ik wat meer uit. Heb vanmiddag ook een poos op de bank gelegen met Melvin, omdat hij niet kon slapen. Was wel fijn eigenlijk.
Good evening ladies!!! Wat een bezette dag hier seg! Bij schoonmoeder geweest toen ze terug was van vakantie.. had ze een rood t-shirt van Cars meegebracht.. Maar het ergste is.. Zo hard namaak! Wat er staat Car.. op! Ziet die vrouw dat nu niet !? Dan op bezoek geweest bij vrienden. Lang geleden dat we hun nog gezien hebben, maar toch besloten om oud/nieuw bij hun te vieren! Zal leuk worden! Later op de avond zijn we bij Lies haar ouders geweest ivm kermis, erg lekker gegeten! Hmm. En zijn we "onder ons" eventjes naar het luna park gegaan. Mannetje heeft gespeeld voor lolifant gespeeld. Had die al op de kermis hier zien liggen, maar we kregen hem niet (met die grijpertjes) maar nu hebben we hem is XXLformaat! Ook met dank aan iemand die we daar kende.. Heeft een beetje (veel) gefoeteld met de punten hihi Jullie een leuk weekend gehad? Jammer dat het weer wat tegen viel! Helaas is het weekend weer om en ga ik weer een lange week tegemoet hihi.. Donderdag weer naar de gyn! Joepi! Dan volgende week hoeft Diego maar 3 daagjes te werken.. Heeft ie een verlengd weekend vanaf woensdag. Het addertje onder het gras is natuurlijk dat ie van wacht is op de brandweer, maarja.. dat is niet zo héél erg.. Zit toch niet zo alleen dan die dagen! Wat wel leuk weer "onder de mensen te komen". Door de week is iedereen werken.. en zo virtueel is het toch anders dan "live" mensen te zien. Zo, ga nog even een slokje drinken en dan bedje in.. Want kan toch niet uitslapen. Voor die wekker van Diego al afgaat ben ik al lang wakker en kan ik helaas niet meer slapen.. Boodschap is dus vroeg erin! Lieve dames, wens jullie nog een prettige avond/nacht! Slaapwel! xxxx
Ben ik ook nog even. Een heerlijk dagje achter de rug. Vannochtend naar de kerk geweest in A'dam en daar weer bijgepraat met vrienden en kennissen. Daarna lekker geluncht thuis en ff een tukkie gedaan. Toen nog even naar het nieuwe huis geweest want een vriendin wilde het zo graag zien. Vervolgens bij hun bakkie gedaan en blijven eten. Een heleboel gelezen maar ben erg veel vergeten . @ Moor: een nachtje op de verloskunde . Ik schrok wel even hoor toen ik dat las. Heb het een beetje met je te doen. De afgelopen tijd is toch niet makkelijk geweest doordat je ook nog met je pootje zat en dan nu al die onrust door diee hoge bloeddruk. Ben erg blij dat de medici er serieus mee omgaan. @ Muis: las gisteravond laat je vraag die je wat eerder gesteld had over de keuze die jullie moeten maken over doneren, vernietigen, of voor onderzoek beschikbaar stellen van de embryo's die overblijven. Wat een moeilijke keuze, ik zou moeite hebben met alledrie denk ik. Ik kan me jullie terughoudendheid tav doneren goed voorstellen, maar vernietigen of voor onderzoek beschikbaar stellen zou ik eigenlijk ook niet willen. Maar toch moet je dan een keuze maken, dat lijkt me dan zo moeilijk. Heb het er ook nog met Lumeaman over gehad en hadden allebei zoiets van dat we ons eigenlijk helemaal niet goed gerealiseerd hadden dat je dan ook voor dit soort vragen komt te staan. Vandaag heb ik er meerdere malen aan moeten denken. Knuffel voor jou want het is toch een heftige tijd allemaal. @ Jutte: geskimd :x. Grrrrrrrrrrrrrrrrrrr. @ Schoonmoeders: ik roep het nog een keer.... wat ben ik blij met mijn schoonmoeder!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ongelovelijk die verhalen die ik lees :x @ Miran: ach die arme kleine meid, had ze toch wel ergens last van dat ze vannacht zo lag te piepen. Vermoeiende nachten zijn dat zo. @ Knip: Sjoerd gewoon een katje in huis gehaald zonder overleg. Dan kan ik me voorstellen dat je woorden gehad hebt. @ Suuz: ik kreeg een half jaar na de bevalling zo'n last van haar uitval, was echt bang dat ik niets overhield. Gelukkig stopte het toch weer na een tijdje. @ Katja: oho ik heb ook zo'n zin in een bokbiertje....... maar dat moet nog maar even wachten. En toen wist ik het niet meer. Lumeaman heeft een lijst met top 200 meisjesnamen doorgespit en aangegeven wat hij mooi vond. Dit omdat hij de naam die we nu hebben staan toch wat lastig vind voor gebruik in Nederland. Bij de eerste drie namen die hij noemde verslikte ik me bijna . Gelukkig zijn we wel tevreden met de jongensnaam die we hebben.
Goedenmorgen, hier is die al ff bezig zeg kon weer eens niet slapen vannacht nou ja maar wat gerommeld en film gekeken @ marieke gaaf zo een grote lolifant zeg en fijn dat je het naar je zin hebt gehad @ Lumea ik zou bijna zeggen hopen dat het een jongen word zodat jullie het over de naam eens zijn ik ga hier eens even werken tot later
Goedemorgen... Nah, dat komt ook nooit voor, dat ik de eerste ben! En dat op maandagochtend... (oh, inmiddels is Knip me al voor met posten, hahaha, moet ik maar niet zoveel typen!) We hebben een lange, maar uiteindelijk prima nacht achter de rug. Jelka ging gister lekker slapen na de fles om een uurtje of 22.30. Om 3.00 begon ze echter te huilen. Niet zeker of het honger of ongenoegen was, heb ik haar bij me in bed gelegd en heeft ze tot bijna 8.00 geslapen....tja.... Net gegeten en nu slaapt ze weer, kan ik zo eindelijk even de was van drie weken opvouwen! Rinke en Mirthe zijn de deur al uit en heel even had ik een steek van jaloezie....ik vind Jelka de allerliefste (samen met Mirthe en Rinke), maar ik ben het thuiszitten zo spuugzat! Stiekem kijk ik nu al uit naar de maandagochtend dat we hectiek in huis hebben, twee meiden moeten aankleden en voeden en dan het huis uit rennen, Rinke naar kdv, ik naar Leusden en dan na het werk gezellig bijkletsen aan tafel. Maar goed, nog vijf weken... OH, zit weer in de ouwehoermodus... @ Knip, dat apparaatje leest je magneetstrip, die maken ze dan na. Met de pincode en een valse pas kan je dus geld opnemen. Tja, soms zou ik willen dat ik zo technisch was, maar dan voor niet-straafbare bezigheden hoor... @ Daf, weet je....ik zie mijn vader al 17 jaar niet meer. En hoe jammer dat ook is, het is wel goed zo. We werden er beide niet gelukkig van geloof ik. Misschien is dat voor jou ook rustiger. Hij gaf aan even rust te willen en die duurde 8 jaar. Toen wilde hij wel weer contact, maar dat is 9 jaar geleden en zoals duidelijk moge zijn: dat wilde ik niet meer. Soms is het beter zeer moeizame relaties maar te stoppen, ook al is het familie, voor mij was dit geestelijk beter dan blijven aanruziën en rommelen. @ Marieke, haha, "car", tja, toekomstige oma's zien vaak alleen roze of blauwe vlekjes voor de ogen, denk dat haar vlek voor de "s" zat @ Lumea, staat je nieuwe keuken al meid? Enne, het is zo januari haha, succes met de namenjacht. *wil soms Lumea's schoonmoeder wel even lenen* Ze begon gister ook weer over een weekendje weg. Gelukkig alleen met haar moeder en twee broers en dan "moeten" wij op zondag op komen draven (oma wordt volgend jaar 75). Jawel, oma en schoonmoeder zijn allebei hetzelfde: proberen een nooit-hecht-geweest gezin hecht te maken door weekendjes weg en snappen niet dat dit het dan alleen maar minder hecht maakt....haha, hoezo dikke stalen platen voor hun koppies? Zo, ik ga douchen en die gruwelijke stapel was opvouwen, kan ik morgen weer uitgebreid kijken wat ik aan ga trekken, want nu zag ik even nietveel meer dan mijn jeans en een sweater, haha.
Hey meiden Effe snel want moet straks nnaar het CB met Sigrid! Ze krijgt haar eerste inentingen. Daarna ga ik shoppen met mijn moeder!!!! Sigrid slaapt momenteel van 19.30 a 20u tot 7.30 a 8.30u Nu hoorde ik van een vriendin dat dit niet goed is omdat ze te weinig zou krijgen???? Ik hoef haar echt niet wakker te maken want ze drinkt toch niet en is dan helemaal van slag....... Meiden met ervaring wat vinden jullie????? Ik vind dat ze het goed doet namelijk ...... @ Moor meiss lees dat je het ziekenhuis in bent geweest. rustig aan maar luister goed naar je lichaam. Voel je je niet goed acuut bellen hoor..... @ Jutte meid geskimd wat erg zeg.....enne sm leuk he die dames haha..... @ Daffie fijn dat Melvin het zo goed doet zeg!!! Ziet er ook goed uit. Relatie met moeders niet goed. Wat goed dat je voor jezelf kiest!!!! @ Marieke haha wat leuk een nepperd van Cars!! Moest wel effe lachen zeg toen ik dat las...... @ Knip met haar poezebeest......Ohoh moest ook bij dit verhaal effe lachen hoor..... Zooooooo heel verhaal!!! Vergeet ik nu nog een paar??? Sorry meiden......knuff voor jullie..... lief ink
Jutte oei jaloezie voor het werk nu heb ik nog zoiets van ow lekker verlof maar ja ik kan naar me werk wanneer ik wil en dan is het geen verplichting he heerlijk idee maar om alleen maar thuis te zitten lijkt me ook helemaal niks hoor volgens mij word ik gillend gek thanks voor de uitleg wist niet dat ze de pas na konden maken succes met je was
ink als sigrid het goed doet moet het toch geen proibleem zijn lijkt mij maar ja ik heb nog geen ervaring he over poezebeest gesproken hij was dus mooi ontsnapt vanochtend Sjoerd had hem eruit voordat hij weg ging er weer in toen hij weg ging om half 7 en knip komt om half 8 beneden en waar ligt de kat in de box boven op het boxkleed te spelen met het speeltoestel wat er boven zit ja das dus echt niet de bedoeling he ben een klein half uur bezig geweest hem in de bench te krijgen vond ik dus echt niet leuk hoor
Nou, Ink, volgens mij is Sigrid oud genoeg om wakker te worden en aan te geven dat ze honger heeft. Als ze rond die 150 cc per kilo op een dag zit, dan krijgt ze voldoende. Maar je kunt het straks toch even vragen!?!?!? Succes met de prikjes, neem een koud washandje in een thermosflesje mee, kan je de plek masseren als het klaar is. (tenzij ze al weg bent nu...oh nee, je bent online!)
Knip, ballonnen in de box doen, bij de eerste knal weet Poes dat ze daar niet meer hoeft te komen. Aluminiumfolie schijnt ook te werken!
Haaai meiden!! Hoe is t hier?? Knip..een kat? in de bench? omdat ie sloopt? vraag me af of dat de beste oplossing is hoor..zo kan ie t ook niet afleren toch? Je kan denk ik beter met een plantenspuit aan de gang? En wat Jutte zei, bij de box ballonnen.. Ink, sterkte bij CB!! Jutte, ik had dat dus ook he..weet je wat nou zo raar is? Toen ik zwanger was, was ik blij dat ik niet hoefde te werken..mijn hele zwangerschap he..en ik ben afgekeurd tot nov 2010, maar zei toevallig tegen Mark, van t weekend, dat ik me eerder opnieuw laat keuren..wil t liefst nu al werken hahaha Uuh...knuffie voor iedereen! Oh Marieke..een gegeven paard mag je niet in de bek kijken he ook al staat er Car ipv Cars
Marieke, waarschijnlijk vonden ze het gewoon een leuk shirtje en hadden geen benul waar het van was...tenminste zo is mijn vader ook...en ons mams ook...die hebben gewoon geen benul van kinderprogramma's omdat ze daar niet meer in zitten. Moor, oh jeeh, hoe gaat het nu? Doe maar rustig aan, was zeker schrikken.....knuffel! Jutte, jutte toch? Jij geskimd...vervelend he...hier ook enkel geen geld eraf gehaald gelukkig. De bank vertrouwde een transactie naar een ver land niet van dat bedrag.........dus hebben ze hem niet gedaan en pas geblokkeerd. (daar sta je dan in de winkel terwijl je pas zegt, geblokkeerd...geblokkeerd...) Euhm...ff diep graven wat ik gelezen heb zeg.. oh Knip, een kat terwijl jij er een hekel aan hebt...nou ja zeg! knipman dat is niet erg aardig voor je vrouwtje hoor! En kat in de box...idd ballonnen en alufolie helpen, maar niet altijd...wat bij ons het beste werkte was de plantenspuit! Maar dit kan toch zo niet als je een half uur bezig bent geweest om dat beestje in de bench te doen...hoe laat is sjoerd nu thuis zit hij dan de hele dag daar...dat is zielig....ook voor jouw jij zit je op te winden over dat beessie... Euhm.. Daffie, sterkte overal mee! Oh, ik heb een klimgeitje hier...zit te typen op bed...(geen zin in opstaan) en Alyssa is op bed geklommen...en toen op het kussen naast me...en nu achter mij tussen mij en het hoofdbord...en dan wil ze haar benen in mijn nek leggen...hahahaha) Fijne dag allemaal vandaag! Hopelijk beter weer als gisteren hoor! Groetjes, Miranda
Hihi..jah is echt leuk..ze wilde aandacht ff. Nu zit ze lekker te spelen naast me me haar little people busje en poppetjes....en een doekje.....die doekjes..zijn beter speelgoed als alle electronische dingen bij elkaar hihi. Ga zo maar eens opstaan word onderhand wel tijd ahum...ff in de douche saampjes...altijd leuk! En dan euhhhh wat zullen we gaan doen...pff moet de was doen eigenlijk...........maar geen zin in....ik denk dat ik ff een eindje ga wandelen met Alyssa naar de kinderboerderij ofzo, en dan daarna zei naar bedje en ik maar aan de was begin. Vanmorgen trouwens de gyn gebeld.......moet morgen ff terug bellen als mijn eigen gyn er is wat ik nu moet doen. Want hij zei me dat ik heftig ongi zou worden..........en moet woensdag weer beginnen met nieuwe strip...en mag dat wel als je geen bloeding hebt gehad..... (weet je wat stomme is...weet dat ik niet zwanger ben, test nega en bij echo niets te zien..op 10 september voor ongi laatste keer sex...dus dan zou bij echo ik al bijna 5 weken zijn...moet test al posi zijn of iets te zien...en daarna enkel bloeden en dat is gestopt door de pil...dus kan gewoon niet zwanger zijn...maaar die gedachtes gaan wel door me hoofd...............) Groetjes, Miranda
sas als hij nu eruit is en ik vanavond thuis kom is me hele huis gesloopt ben ik bang voor hij gaat overal inhangen enz maar als wij erbij zijn (lees sjoerd) dan gaat hij eruit en haalt sjoerd hem dus van de bank af en de stoelen enz enz enz gister avond heeft hij dan ook de heleavond gewoon lief gedaan en is rustig gaan lopen of onder de tafel gaan liggen nou dan hoor je mij niet klagen hoor dan heb ik zoiets van lat maar lopen dus het is denk nu nog het speelse doordat het een kitten is hopenlijk leert hij het snel af en hoeft die bench dus niet meer @ Miranda gezellig met je meissie samen dus fijn hoor ik heb trouwens niet alleen op katten een afschuw hoor maar hou helemaal niet van beesten ik zal geen enkel beest vast pakken uit mezelf sjoerd had ook een vogel en die heeft hij bij zijn moeder gelaten toen we gingen samen wonen ik wilde die dus ook absoluut niet en vooral niet als hij hem los liet jaks dan nog liever een kat als een vogel als je het snapt
Ooh Knip, dan had ik je verkeerd begrepen, sollyyyyy...dacht dat hij de hele dag in een bench zat! Ieuww vogels, ook niets voor mij hoor, ben er bang voor hahahaha Miran, kan dus ff spannend zijn? Oehoeeee