nee, ik hou wel niet van beesten maar dat vind ik ook zzielig hoor als sjoerd thuis is mag hij eruit en als hij braaf is straks ook als ik alleen ben
Aaah kijk nou, Ryan net wakker..om op te vreten niet? Moor, hoe is het met jou?? Normaal had je al gereageerd hier??
Oeps...had Moor gesmst, maar dies gewoon in de prenatal hahaha..sorry moor, maakte me een beetje zorgen hahahaha
Hihi sas toch...moor storen met sjoppen. Knip, vogels nee die moet ik ook niet zo hoor......sjoerd houdt wel van dieren begrijp ik uit je verhaal...tsjah moeilijk. Maar idd als de kat wat beter opgevoed is dan zal het vast beter gaan....waarom niet een iets oudere kat genomen knipman??? Die is vaak al opgevoed....hihi...succes ermee knip! aaaaaaaah wat een lief slaperig mopje!!cuuuuuuuuuuute!! Hmm en spannend hier..nee...het kan echt niet volgens mij.. 10 september laatste keer sex 10 september begonnen met vloeien (avond) 29 september naar gyn, echo 1cm dik bmslijmvlies (te dik) 29 september test gedaan (negatief) 30 september 1e 3 pillen genomen anticonceptie 2 oktober gestopt met vloeien 7 oktober laatste 3 pillen genomen anticonceptie dus had alllang ongesteld moeten zijn..... Met de echo zou ik dan al 19 dagen na de laatste keer sex zijn geweest...en had op dag 18 van de cyclus geen ei gehad....dat was dan alweer 2,5 week terug ofzo...dus mocht er in de tussentijd ei zijn geweest zou ik ene positest moeten hebben gehad... Euhm snappen jullie het nog hahahaha... Pffff...zal het er neit meer over hebben, geeft stomme hoop. Mijn lichaam doet gewoon weer eens raar....zal wel gewoon moeten starten met nieuwe maand pil en dan daarna ongesteld!! Groetjes ben er weg van!! Miranda
@ Sas, nov 2010 da's nog een tijdje zeg maar....herkeuren is misschien wel een goed idee, als jij denkt dat het kan...werken! En ik wist dit van mezelf hoor, daarom heb ik dit keer ook geen vervanging laten regelen op het werk, zodat ik er niet helemaal uit zou zijn. Doordat Mirthe zo vroeg kwam, had ik de 16 volle weken samen met Mirthe, maar....moest ik eigenlijk ook nog 4 weken vakantie opnemen, om op de geplande einddatum van mijn eigenlijke verlof te komen, mijn vervanging was immers al tot 1 september geregeld. Begin juli (toen 3 maanden thuis) vroeg Rinke heel voorzichtig of ik niet gelukkiger zou zijn die 4 weken vakantie niet op te nemen en eerder zou beginnen. Ik kon hem wel zoenen (kan ik altijd wel, maar nu helemaal). Dus ik ben een maand eerder dan gepland begonnen, netjes na die 16 weken. Door dat werken geniet ik na werktijd meer van de kinderen...de hele dag met kids thuiszitten is het niet voor mij! @ Miranda, ja, de ING excuseerde zich nog dat ze de transactie te laat ontdekten en dus niet meer konden cancelen vond ik wel lief van die dame dat ze dat zo zei. Kon zij ook niets aan doen natuurlijk... Maar idd je kijkt raar, er stond een hele rij achter me, dus ik "hoop hoop" dan mijn andere pas/rekening het wel deed, en gelukkig, die werkte...pffff gelukkig hebben we twee rekeningen Een klimgeitje, oh jee, hier ook eentje hoor, de blauwe plekken zijn niet bij te houden!! Soms brengen we haar met een rood hoofd naar het kdv, wat moeten die meiden af en toe denken. Maar...gelukkig doet ze het daar ook, dus ze kennen de oorzaak van de plekken, haha....stuntelkampioen! Gek lijf heb jij toch trouwens...zou willen dat ik je een beetje zwangerwordtgeluk kon geven. Over zwangerwordtgeluk: KWIE alles goed??? OOOOEEEHHHHH RYAN, zwoele blik! Werd mijn meisje ook maar eens zo wakker, die ligt nu weer te huilen ik ga haar badje maar even vol laten lopen, eten geven en wandelen, doei!
hahaha zit hier lekker te genieten van ons meisje...ze zit de kast leeg te laaien..alles uit de la halen.....en er weer terug inproppen...echt lieehieef....ze smijt ook alles in de rondte..dus mama kan zo weer opruimen hihi. nu ben ike cht weg!
Hi meiden! Jeetje, een weekend niet online en zoveeeeel gebeurd hier! @lieve buddy Moor: jeetje, een nacht op de verloskunde.... pffff, schrik er een beetje van. Ik ben zo blij dat ze je goed in de gaten houden! x @Sas: wat een schatje is het toch! @Jutte: geskimd?? Ik hoor het tegenwoordig iets te vaak... Bij ons is afgelopen vrijdag de vloer gelegd in de babykamer en de overloop en hebben we het ledikant in elkaar gezet en staat de commode ook al. Ik zal volgende week wel ff foto's plaatsen, want nu staat het hele kamertje vol met ook nog de box, tassen met spulletjes etc etc Ben afgelopen zaterdag uitgegleden op Schiphol en aardig op mijn snufferd gegaan... volgens mij was mijn val wel spectaculair, want ik dacht het nog even tegen te kunnen gaan (leek wel een slapstick in slowmotion). Gelukkig op mijn knie/eleboog/zijkant geland.
pffff, zit hier met een halve kater en heeeeel slecht geslapen! Denk dat ik zo nog ff naast mijn meisje kruip, die wordt zo gebracht en dan hoop ik dat ze zo gaat slapen. Was gisteren wel heel gezellig, wel ontzettend druk. Heb maar 2 bokbiertjes gedronken, maar had hem aardig zitten zeg! Toen nog uit eten bij de griek. Denk ook dat dit ermee te maken had dat ik zo slecht sliep, veel te veel gegeten. oh meisje is er... ga samen met haar slapen, reageer later kuss
sas wat een snoepie zeg @ moor dus lekker aan het shoppen heerlijk @ Miranda ja sjoerd houd heel erg van beesten heeft vroeger ook altijd een kat gehad kan het hem ook niet kwalijk nemen maar goed ik houd er gewoon niet van dus we wachten het maar ff af snap je onzekerheid meis maar zoals je zelf al zegt het kan gewoon niet en je lichaam houd je weer voor de gek aaaaaaah rot situatie zo zeg knuf voor jou @ Jutte kan je helemaal begrijpen lijkt mij ook straks hoor dat je veel meer van de kleine kan genieten na een dag werken en dan lekker weekenden vrij en samen zijn als continu dag in dag uit maar goed de tijd zal het leren voor mij @ syl meis kijk je aub uit met je val partij doe maar rustig aan en ben heel erg benieuwd naar de foto's @ katja slaap lekker hier ga ik zo maar eens even snel langs huis kijken of het met poezebeest goed gaat en dan naar schoonmoeder pauze houden wel lekker he dat ik nu zo dicht bij me werk woon
Dames, mag ik er ff tussen vallen?? hebben jullie sugesties wat we kunnen klaarmaken voor bij nieuwjaar? In elk geval gééééén vis! En het moet zwanger-vriendelijk zijn Niet enkel zo soep, hoofdgerecht en dessert, want we zijn nogal VRETERS :-D en eten graag de hele avond door (liever kleinere porties dan 3 grotere..) Met andere woorden een 6 of 7 gangen! hihi De soep staat al vast! Dat word sla-soep! Liefs!
@Marieke: ik ga eens even voor je nadenken... Btw, ik heb vorige week net mijn spaargeld van de DSB gehaald... zie zojuist pas het bericht in de krant.... pffff
ok het laatste woord dat je hebt gelezen: "sla-soep" whahahahaha daar heb ik nog nooit van gehoord Lekker genoeg voor een veel gangen diner begrijp ik wel! Ik zal straks even een mooie update het net op knallen er waren zo hier en daar nog wat vragen gesteld ook wel zo sjiek om dan te reageren he. Maar goed, ik was dus vanmorgen even shoppen bij Prenatal en de Hema. Bij Prenatal toch maar een overtrekje gekocht, de 2 die ik zelf heb gemaakt zijn formaatje dekbed en niet formaat duo-deken. Gloeiende gloeiende als iemand mij nou eens had verteld dat dat 2 verschillende maten zijn... Bij P is het mamamaandag met 20% korting op alle slaapspul, dus... toch maar een overtrekje gekocht. De rest vragen we wel aan de kraamvisite Daarna bij de Hema toch nog 1 shirtje gekocht voor bij het broekje, en een pakje rompertjes wit met lange mouwtjes. Lijkt mij toch wel prettig met de komende winter. En een muts voor Moorman die draagt ie vaak 's avonds met de hond uitlaten en die die heeft is eigenlijk net effies te klein. Oja en een rookworst voor de zuurkool van morgen zo, ik ga eerst even een broodje maken en dan een mooie klets update doen. *zet potje thee en bastognekoeken neer* voor wie de lunch reeds achter zijn kiezen heeft
buddy syl, ik schrik weer helemaal van jouw valparty! Zeg, samen naar de VOORLICHTING in het ziekenhuis vond ik goed hoor, maar samen IN het ziekenhuis gaan we niet doen hè?! gekkie, je moet voorzichtig doen! (zegt trut met gebroken voet...)
1 klontje boter 1 ajuin 1 krop sla 1 potje dubbele roomkaas bv maredsous of 1 potje kruidenkaas bv boursin 1 vetarm kippenbouillonblokje Bereiding Stoof de ajuin gedurende 2 minuten op volle kracht met een klontje boter in een ronde kom van 2.25 l. Voeg er de schoongemaakte sla in stukjes bij en laat nog 1 min stoven. Voeg 1,2 l kokend water toe en laat gedurende 5 min op volle kracht koken, voeg ook het opgeloste bouillonblokje toe. Voeg tenslotte de helft van het potje roomkaas toe en laat nog 2 min koken. Mix de soep en SMAKELIJK!!
Oke Marieke, wat dacht je van het volgende: Amuseglaasje met avocadomouse en bascilicum/tomaatjes of Amuseglaasje met zachte geitenkaas en wat stengels wortel/bleekselderij *** Amuselepel met gemarineerde paprika *** Vitello Tonato (alleen de vitello vervangen door pekelvlees) of Gegratineerde paddenstoelen met tijm uit de oven of Rucolasalade met truffeldressing, gemarineerde tomaatjes uit de oven en rauwe ham *** Je sla-soepje *** Met perzikken en tijm gevulde varkensribstuk met aardappeltjes (ziet er ook heel leuk uit) *** Taart van Merenque met gebrande hazelnoten, peer en warme chocoladesaus *** Koffie met chocolaatjes
Ziet er heerlijk uit Moor! Krijg er nu al trek in! Vooral die paddestoelen, hmmmm :-D Juist die eerste 4 lust ik niet.. whoo hihi
Hoi meiden! Sas superlieve foto zeg!! Ink tja 'normaal' gesproken krijgen kindjes op deze leeftijd nog een avondfles, maar als ze er zelf niet wakker om wordt, waarom dan wakker maken. Ben benieuwd wat ze op het cb zeggen, en hoe het met de prikjes gegaan is. Jutte al zo'n zin om aan het werk te gaan. Ik heb dat nou helemaal niet. Vind het heerlijk thuis. Baalde bij Loïs destijds ook stevig. Knip lekker dichtbij het werk, je moet nog 1 dagje meid. Voel je je verder goed, uitgerust van de drukke tijd die je hebt gehad? Katja katertje??? Lekker slapen meid, doet je vast goed. Marieke wilde net zeggen dat Syl altijd heerlijke gerechten maakt, tenminste nooit geproefd maar wel langs zien komen. Moor weer lekker geshopt, blijft leuk he! Syl voorzichtig meid!! Loel en hoe is het gegaan met de fles??? Miran knuf!! Kwie en Helma waar zijn jullie??? Hier goed nacht gehad. Guusje heeft van 20.00 tot 00.30 geslapen en kwam toen weer om 6.15, heerlijk...! Moesten vanmorgen ook naar het cb. Ze weegt 4610 gr en is 55 cm, dus super gegroeid!!! Ze heeft helaas wel spruw dus Suuzman moet uit het werk even een receptje ophalen. Had wel een aardige arts, leuker dan die muts die Loïs heeft, vind haar zo aanvallend overkomen. Deze was lief en oprecht. Goed gevoel bij. Zo denk dat ik maar even de huisvrouw ga uithangen, heb er alleen helemaal geen zin in...
@marieke, wil jij de blije doos nog? Het is geen 13,00 verzendkosten waard hoor! Tenminste 16 luiers een speen en een reclame romper vind ik geen 13,00 de kortingsbonnen voor pampers kan ik ook in een envelopje doen Zeg het maar, het is jouw keuze. @muissie, zijn jullie al uit je dilemma? @katja, geen koolsoorten meer even dus! Tenminste, als dat nog steeds helpt. @knip, mooi van Sjoerd zeg, dat ie zomaar een kat meeneemt terwijl jij er niet van houdt! Hier had Moorman gewoon pech, ik kwam mét kat en konijn en anders geen relatie gelukkig vond ie de dieren leuk genoeg! Maar je bent er maar mooi klaar mee zeg. @Daffie, de voetenmeter is een klein meetdingetje waarmee je de schoenmaat van je kleintje kunt meten. Kinderen kunnen niet aangeven of iets te klein of te groot is. Hiermee kan je dus het voetje meten én, heel handig, ook de binnenkant van de schoentjes! Wat een beer is dat menneke van jou toch zeg! Jeetje wat groeit die! @suuz, hier zou Moorman ook als eerste op zijn lazer hebben gekregen hoor, als er dobbelstenen in de wasmachine zouden zitten. Dat is geheel niet raar gedacht! @Jutte, die sm van jou... echt twee druppels water met die van mij! Moor, wil je paarse handdoekjes voor die kleine? Nee dank je E, ik heb voor die kleine badcapejes en hydrofiel luiers. Ok. En in het groen dan? Nee, dank je wel ik ga ze niet gebruiken. Wat krijg ik voor mijn verjaardag??? 4 paarse handdoeken... zucht. Fletsroze, is best een leuke kleur voor een biggetje Oe en skimmen, tja ze hoeven je pincode tegenwoordig niet meer af te kijken schijnt... het enige dat werkt is goed het apparaat controleren. Enne, weer zin om te werken, kan me er wel wat bij voorstellen hoor! Zeker als je leuk werk hebt, is het toch lekker om er uit te zijn. @Katja, lekker zeg, bokbiertjes! Je zal wel omvallen na een stuk of 3 @Loel, wat fijn dat het waarschijnlijk toch geen allergie is! Rijstebloem al geprobeerd? @lumea, geen meelij met mij hebben hoor! zo zielig ben ik niet (al kan ik me soms vre-se-lijk zielig voelen en voordoen ) Oh oh herkenbaar die meisjesnamen problematiek bij jullie. Hebben wij ook gehad. Gelukkig zijn we eruit. Wij hebben zelf lijstjes gemaakt met namen die we leuk vonden en de enige die op alle 2 de lijstjes stond hebben we gedaan @Jutte, je bent hier ook welkom hoor, als je je weer eens verveelt of per ongeluk in Zaandam bent is maar een klein stukje verder! @moeizame relaties met ouders. Het heeft hier een dikke 8 jaar geduurd voor mijn vader en ik met elkaar door 1 deur konden. Ik lijk heel erg veel op mijn moeder, kwa uiterlijk en kwa karakter en daar kon hij heel slecht tegen. Pas toen hij een nieuwe vriendin kreeg en daar wat langer mee was, ging het contact tussen hem en mij ook beter. Nu spreken we elkaar gemiddeld 1 keer per maand en zien elkaar eens in de 3 maanden (vorige maand niet meegeteld toen ie hier zat voor zijn werk ) Ik zou het heel erg vinden geen contact meer te hebben met ouders (of 1 van) maar kan het me wel voorstellen dat je op een gegeven moment voor jezelf kiest. @ink, shop ze! Was alles goed met Sigrid?? @knip, in de box ballen met alufolie doen. Vinden katten verschrikkelijk! En, plantenspuit vullen met water en zodra poezebeest iets doet dat niet mag, spuitje water naar d'r toe. Ah, Sas zei ook al zoiets. Weet je, de kat moet zijn energie kwijt en in de bench kan dat dus echt niet. Gevolg: zodra poezesnoes naar buiten is, breekt de hel los! Ik zou als ik jullie was een andere oplossing zoeken hoor. Misschien in de gang als jullie er niet zijn? Of een aparte kamer? @Sylvia, heerlijk he nu het kamertje af begint te raken! Kan je lekker gaan wassen en strijken zometeen Vitello is toch kalfsvlees? Beetje rood?? Kan je evt. ook vervangen door een goeie fricandeau. Dat mag weer wel in de zwangerschap. Verder, lekker menuutje zeg. @Marieke, was Syl d'r recept hoor, ik ben niet zo crea in de keuken, alleen om het op te eten! @Suuz, Guusje is goed gegroeid zeg! Enne, veel plezier met huisfout zijn. Ik moet ook zo weer wat doen ben ik bang! Eerst maar met het hondje lopen! Meisjes, tot later! Ben een rondje met het hondje, wasje doen en strijkje doen (JAAAAAA RUSTIGGGGG )