@helma wat leuk jij is zwangerrrrrrrrrrrrr..... geniet er lekker van. @ knip fotos zijn van 2 jaar terug wintersport op mijn computer staan alleen wat oude fotos.. toch maar een keer achter die van mijn vriend kruipen... alleen dat is een mac en weet niet zo goed hoe die werkt enne jippie laatste werkdag geniet ervan... ikben ookal zwaar aan het aftellen nog 8 weken werken en 28 werk dagen ihihihihhi @al have a nice day8)
Goeiemorgen dames! Helma; Van harte gefeliciteerd meis!! Je verdient het zooo hard!!! Precies druk geweest hier gisteren? Was gisteren met mannetje meegeweest naar de voetbal en we zijn geeindigd op een karaoke-avond.. Niet de planning, maar wel leuk geweest! Mannetje wist op een moment niet meer waar ie stond haha vond het best grappig.. Alleen vond ie het vanmorgen niet zo leuk toen zijn wekker afliep.. Heb me gewoon nog eens omgedraaid! hihi Lies, verzorg je maar goed! Véél liefs!
Goedemorgen! Ff snel hier checken. Mirthe lijkt nu nog stil (heeft vannacht lopen spoken, dus zal wel moe zijn. En Jelka is lekker na haar ochtendfles ook weer gaan slapen. Rust in huize Jutte, maar....voor hoe lang? @ Knip, ja normaal zoek ik idd de lijst ook zo, maar nu dacht ik niet dat ie zo ver stond, haha... En die uitjes van het werk, we zijn ook wel uitzonderlijk hoor. Maar, we betalen een groot deel zelf via de personeelsvereniging, dus het is meer een sigaar uit eigen doos, hahaha Ink is er nog wel regelmatig hoor, maar idd de rest, gaat alles goed daar? Pup en Daan zijn gewoon druk druk met het koppelen van Ties en Noor. Maar Helma, meid, waar hang jij uit? @ Moor, succes vandaag, hopelijk lezen we vanmiddag weer gewoon dat je thuis bent... @ Lumea, cool, een springende lavendelwand! Ik hou wel van sprekende kleuren op de muur. Onze keuken heeft een zuurstokroze wand, haha, iedereen kijkt even van WOW als ze de keuken in lopen, haha. Heb je foto's van de muur? HELMA IS ZWANGER!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! GEFELICITEED MEID!!! Ik ga de lijst even aanpassen, wat is waarschijnlijk de uitgerekende datum??? En hoe hebben G en jij het gevierd?? @ Loel, Roan heeft zijn inhaalslag al gedaan zie ik. Die wordt net als Mirthe, die was binnen een half jaar helemaal bijgetrokken zeg maar, hahaha....7 kilo, lekker ventje! Nou, even de lijst dus en dan maar eens kijken of Mirthe nog wel beweegt enzo, want het wordt wel erg laat vandaag....dat wordt geen middagslaapje straks denk ik
View attachment 21289 NOD: Zwanger: * Moor, 28 jaar, ronde 7: 1e kindje D-date 3 nov.geslacht ♀ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - ? gram - ? cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterrë* Artsbezoek: * Sylvia 13 oktober controle verloskundige om 09.30 * Moor 13 oktober: 09:30 uur groeiecho, bloedonderzoek, urineonderzoek en CTG. * Jutte 13 oktober fysio voor stuitje (17.00) * Daffie en Melvin 15 oktober consultatiebureau * Marieke 15 oktober controle gyn om 17.30 uur * Springmuis 15 Oktober Planning en Prikinstructie voor ICSI * Knippy 19 oktober controle VK om 14.15 uur * Jutte 21 oktober eindcontrole gyn * Jutte en Jelka 22 oktober consultatiebureau (1e prikjes ) * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur * Rootje 2 nov 16:50 : vk * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI in oktober prikinstructie! * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011
Hihi Goeiemorgen meiden, Wat een mooie test zo op de ochtend! Helma het is je gegund echt!!!!! Idd zoals Jutte vraagd, hoe hebben jullie het gevierd? Samen getest, of heb je het apart verteld? Hoe ging het test moment? En had je zelf een idee dat je zwanger was? Kwaaltjes? Jutte, hihi leeft mirthe nog? Spookje gehad vannacht oeiii... Jelka ook lekker rustig...hmmm oh en springende wand...onze is rood achter de keuken......heel diep bloedrood...toen ik de eerste veeg erop deed kwam me ma binnen...die vroeg heb je een slagaderlijke bloeding gehad wat een kleur zeg! Maar het valt reuze mee.....is wel mooi met witte keuken en zwart werkblad! Groetjes, Miranda
Goedemorgen!! @ Jutte: Mirthe al wakker?? Jelka is echt een snoepie hoor. Ik kan idd niet geloven dat Roan zo`n mager klein mupke is geweest. Ik sjouw me een breuk zeg @ Kwietje: WE MISSEN JE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Daan en Pupke: ALLES GOED???????????
Goeiemorgen!!!! Helma Gefeliciteerd meid!!! ZWANGER!!!! Wat een heerlijk gevoel moet dat zijn voor jullie? Idd hoe hebben jullie het gevierd???? Zo weer in het zwart terug. Sigrid was gisteraaf huilerig maar sliep veel. NU nog. Ik heb haar vannochtend wakker gemaakt voor een fles anders had er heeeeelllll lang tussen gezeten. Ze werd weer wakker met een big smile!!! @ Jutte ja idd dan is Sigrid een slanke meid vergeleken met die van jou haha...ze schijnt ook lang te zijn voor haar doen. Als ik dat van jou lees denk ik jij hebt ene reus haha Mirthe vanacht gespookt meid hopelijk is ze vandaag een (b) engeltje...gelukkig slaapt Jelka wel goed.... Beebie fijn dat het zo goed met je gaat zeg...leuk om weer wat van je te horen. Lies beterschap meiss... Knip zit je ook maar mooi met een poezebeest opgescheept...... Balonnen in de box die van mij is zo eigenwijs die gaat gewoon liggen ondanks de knallen. Ligt overal!!!! Heb een leuke foto van dr met Sigrid op het aankleedkussen. Poes wilde niet wijken haha tot Sigrid begon te zwaaien met de armen Loel Ryan ook alweer 7kg!!! Gaat lekker met je kleine kereltje... PUP en DAAN die zijn idd al een tijdje niet meer geweest!!! Idd zoals jutte schrijft die koppelen hun kids nu al haha!!!!!! zo en de rest knuffffff..... ga nu effe poetsen voordat mijn meisje weer komt liefs ink
Mooi he...... Die test was echt zo snel positief! Jut, waarschijnlijk 20 juni 2010! En gevierd........... hmmm, G heeft een half uur voor zich uit zitten staren en blijf maar zeggen dat ie uit het veld geslagen was. Toen werd het tijd voor een biertje! En heb ik mijn laatste wijntje genomen...... Vervolgens begon hij te bedenken wat er allemaal moet gebeuren in de slaapkamer, kinderkamer en met zijn financien! Mirna, ik heb rond de lunch getest..... Volledig in de war naar vriendin gegaan! Achteraf wist ik het wel, maar had het te druk om het te snappen. Mijn vriendin wist het ook al, aangezien die kleine erg knuffelig met mij werd Kwaaltjes: vanmorgen maar weer eens ontbeten (sla ik meestal over ) Kellog's K.Maar mijn buikje vond dat niet zo geslaagd! Niet meer doen dus! Net de dokter gebeld, en die belt zo terug om te horen of ik medisch word met G zijn achtergrond. Nou, ben benieuwd......
hahaha uit het veld geslagen.....hij had het toch kunnen verwachten toch........ hihi mannen.. Te druk om te snappen hahahaha...was dus echt een verrassing dan! Ink, poes niet wijken voordat sigrid begon te zwaaien whahaha...hier was de poes niet eens in de buurt te krijgen...dat ding dat bewoog dat was maar niets hoor. Heb ook nooit ballonnen ofzo in de box hoeven leggen want ze lag er nooit in (soms eventejs maar dan was een kssst voldoende) Ook in het bedje ligt ze nooit, en op het aankleedkussen whahah daar kan ze niet op komen...(oude poes die niet hoog kan springen) Pff ik wacht op telefoontje van gyn......heb om half 10 gebeld....zouden terugbellen.... Wilde weten of ik nu morgen wel of niet moest beginnen met nieuwe strip van de pil....want ik bloed helemaal niet! Ja gisterenavond beetje lichtroze slijm....meestal het begin, maar als ik ga slikken houdt de pil het weer tegen en of dat goed is..... Groetjes, Miranda
Uhhmmmmmm, Miran..... mijn man was er tot gister van overtuigd dat hij geen kinderen kon krijgen (lang leve de roddels :x )
oh nee, he bah..ja dan kan ik me indenken dat ie idd een beetje van slag was...hoe is hij er nu onder nadat ie heeft kunnen wennen. Las dat hij vanalles aan het regelen was al...hihi lief!