@helma: tuurlijk ben je overgelukkig! En hget is idd moeilijk te zwijgen in het begin @moortje: ik begrijp goed dat je het een beetje "zat" wordt. Je maakt je zorgen, je bent moe van dat heen en weer lopen en dan duren 3 weken nog lang... Maar ook ik denk niet dat je de 40 haalt hoor. Maak je jasje maar snel af en dan kan je gaan bevallen Oh, en leuk he, kamertje helemaal af! Heb je foto?
Moor begrijp je totaal hoor. Zelf denk ik dat het ook niet lang meer duurt. Ik bedoel wil je niet bang praten maar als je weinig vruchtwater hebt en eiwitten in de urine. Je kleine geeft het wel aan. Spannend meiss....... Helma ja dan moeten jullie het maar snel vertellen haha....ohohoh Als ik dit zo lees krijg ik ook weer kriebels om zwanger te zijn. Mis het nog steeds...... Maar goed ik ben druk bezig weer mijn oude figuurtje terug te krijgen...gaat wat moeilijk nog....
Haha, ik ben al blij dat ik nog 1,5 week kan wachten..... Voelt wat veiliger zeg maar. Ink, doe jij niet meer zoveel wandelen dan? Dat moet toch een hoop doen voor het oude figuur?
Zoo fysio is net geweest en het hoofdje van Ryan trekt al aardig goed bij! jeeeej! Ink, wat een leuke foto's zeg!!! Moor, begrijp je heel goed hoor...mja voor minimoor is het natuurlijk wel beter als ze nog effe blijft zitten in je buikkie! xxx
@Moor: DAt lijkt me ook niks hoor, zo tot 40 weken te moeten doorgaan. Ik hoop voor je dat dit niet gebeurt en eigenlijk denk ik zelf ook dat dit niet gaat gebeuren! @Ink: leuke foto van jullie beiden. Helpt me eraan herinneren dat ik van mezelf en Nina helemaal nog geen leuke foto heb! Helma: Ik snap het misschien nog niet helemaal, maar jullie zouden eerst samen mee op vakantie gaan, toen zei je dat G ws niet mee zou gaan en jij dus alleen. Maar je kunt toch gewoon zeggen dat het weer koek en ei is tussen jullie? En waarom kunnen jullie dan niet mee op vakantie?En waarom zou je vader je dan niet meer willen zien? Misschien maak ik het ingewikkelder dan het is hoor, maar ikke niet snappe. Ga zo ff een boodschappenlijst maken voor het kraamfeest,hebben jullie nog tips/ ideeƫn/ dingen die ik echt niet moet vergeten?
Desert: Jaaaaaaaaaa nog 3 nachtjes slapen hihihihi. En het is heel clichƩ, maar ik vind het allang leuk dat je komt. Nina heeft alles al en als je het heel erg leuk vind om iets mee te nemen dan vind ik alles leuk hoor. Denk ik tenminste... Enne Moor is al meer dan 37 weken toch? Dus is het voor beebje niet heel veel beter om te blijven zitten, zeker niet met weinig vruchtwater. Nou lieffies, nu ga ik toch echt die lijst maken.
goedemorgen lieve meisjes!! Goed zo Ryan, weer een mooi koppie aan het krijgen! Katja zaterdag kraamfeest, leuk!! Moor ik zei het gister al, denk ook echt niet dat jij het gaat redden, en dat je het op deze manier zat bent is meer dan logisch! Helma helemaal gelukkig dus, goed zo! Juni is trouwens een mooie maand om een kindje te krijgen, mooi weer voor de boeg, lekker naar buiten. LoĆÆs is nml ook van juni! En echo al gepland, spannend!
Heej lieffies, ik zie dat ik gespot ben haha. Ik moest natuurlijk wel even bijlezen, maar dat kan niet van een paar weken he, dus vanaf 12 okt dan. @Helma, gefeliciteerd meid. Hartstikke goed! Ehm kleine noor is niet meer van toepassing. Ik las net allemaal lange dunne meissies? Nou Noor is 'maar' 54,5 cm en bij de laatste weging 5220gr Ze heeft ook echte plofwangen haha. Maar tis een heerlijk kind. Lekker vrolijk en gek. Woezel is haar beste vriendje. Afgelopen week de prikjes gehad. Ze heeft eventjes gehuild. Gelukkig had de verpleegkundige een stagiaire, dus konden beide prikjes in 1 keer gezet worden. Ze is er wel een paar dagen hangerig van geweest. We mogen nu 5 flessen gaan aanbieden, maar dat is vanacht als enige keer pas gelukt. Ze komt nog steeds voor 6 flessen. Ach, ik neem aan dat ze dit zelf wel regelt. Toch? Tis nog steeds een gerommel met haar voeding en ontlasting. Ze perst heel veel over de dag ('s nachts ook) Dat lijkt me niet normaal denk ik, maar enige wat het cb zegt is lactulose aanbieden. pfffff. Ze heeft de afgelopen 3 dagen wel mooie poepluiers gehad. Niet te dun, niet te dik. Ze moet er gewoon heel veel moeite voor doen. Maar goed, verder is het een schatje. We zingen heel veel liedjes van Woezel en pip, vooral 's ochtends na de ochtendfles, want sinds een week heeft mevrouw besloten dat ze dan niet meer in bed wil slapen, maar wakker wil zijn. Prima hihi. Moeder begint ook langzaamaan weer overal zin in te krijgen. Rolf en ik zijn ook al weer een avond flink wezen stappen. Dat was heerlijk kan ik je vertellen. Ik hoop dat het goed gaat met iedereen hier. Lees over verkoudheden, valpartijen en Syl die net op tijd haar geld heeft veilig weten te stellen. Knip, gefeliciteerd met je verlof! Zo dat was even een korte update van mijn kant. Zal even een leuke foto zoeken om te spammen. Kusssssssssssss
Daan, wat een popje! Kat, hij zou waarschijnlijk niet mee gaan omdat wij weer drama hadden, en toen was ik zwanger... Dus toch samen blijven. Mee op vakantie word wat lastig als je nog maar 5 weken hoeft.... Hoogzwanger in een vliegtuig Volgende week gaan we uitleggen dat we zwanger zijn en het samen gaan doen. En als ze dat niet bevalt.... tja, dan niet!
Kat, ik ben bang dat mijn vader nu helemaal geen vertrouwen meer heeft omdat ik natuurlijk ALWEER heb gezegd er mee te stoppen!
Hey Daan fijn dat je er weer bent. Wat een snoepie is Noor zeg!!!Lekkere bolle wangen. Fijn dat het ook zo goed gaat met jullie en haar. Vervelend voor de ontlasting maar dat komt ook wel weer goed. Sigrid heeft Woezel ook als favoriet leuk he..... Helma het is ook verwarrend idd, ook voor je ouders. Goed uitleggen hoe en wat moet duidelijke taal voor ze zijn toch. De tijd zal het leren.... Oja wandelen doe ik nog iedere dag maar het gaat mij natuurlijk niet snel genoeg.....haha heb nu ook de wii fit dus ben fanatiek.....
Heeee daantje! jij hier. hahahaha. Fijn dat alles goed gaat, leuke foto's. Enne hier ook een meisje dat constant aan het persen is; dan komt er een gekreun uit de wagen/ wieg en daarna een aantal ontploffingen hahaha, echt gisteren was mijn vriendin hier en we hoorden echt een dikke scheet dus eerst keken we elkaar aan en toen langzaam naar Nina hihihihi. Ach ik vind het wel zielig hoor, dat ze zoveel moeite hebben, arme kindjes. Waarom kan dat nou niet wat makkelijker he. Trouwens, je zegt dat de ontlasting er gewoon goed uit ziet, zou je dan wel aan de lactulose gaan? Straks krijgt ze wel diarree. Sas: Heb over het hoofdje van Ryan heen gelezen, dus het gaat de goede kant op? Geen helmpje dus? Helma: ikke nu snappe!