Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Lies hier hebben ze trouwens deze week al vakantie, ze zijn alweer 8 weken onderweg.

Helma leuk toch zulke gesprekken, ben benieuwd hoe zijn ex gaat reageren dat er een kleintje komt bij jullie, zal zij zich even vreemd voelen met haar vervelende opmerkingen...

2. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Goeiemorgen allen!

Lies: is goed, dank je!

Vandaag "drukke" dag hier! Vanmiddag als mannetje terug is ( heeft oefening als chauffeur brandweer) gaan we naar de Ikea.. Hij wil zoo graag een glazen kast hebben voor zijn bw-auto's in te zetten en dan kan ik eindelijk nieuwe glazen meebrengen! Dan gaan we de stad afgaan. We organiseren na nieuwjaar ergens een bingo-avond voor zijn voetbalploeg, en moeten we natuurlijk prijzen hebben.. Als we dat gedaan hebben, snel even kleertjes kopen met een vriendin voor haar dochtertje en dan naar mams eten gaan en gaan we samen WEER! naar de bingo-avond! ;)

Nu dus ff 'wakker" worden, douchen en tegen dan is het al middag! Gisteren hebben we tot 01.00h op terras gezeten op de markt hier.. Was lekker met die gasvuurtjes!

Alles oké hier met de rest van de dames? Hebben jullie plannen voor het weekend of gaan jullie het rustig avond doen?

Helma, Spannend dat jullie het nieuws gaan vertellen dat ze tante gaan worden! Whoo

Liefs!

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Knip ik heb hier nog een stapeltje luiers maat 1 liggen, bij Guusje zakken ze af, dus als je een keer in buurt bent, laat het even weten gooi ik ze bij je af, als je ze wilt natuurlijk, zijn er niet heel veel, maar zonde om ze weg te gooien.

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Goedenmorgen meiden,

Hier alweer een wakkere knip wat jammer toch had graag nog even doorgeslapen maar nee hoor ben gewoon weer wakker

@ daffie goede resultaten bij het cb dus goed zo

@ Pup Ties zo last van krampjes zielig

@ Helma ook al zo vroeg eruit jammer he
    en lekker gepraat met G goed zo meis toch fijn te weten dat hij meeleeft he.
    veel plezier met vertellen vanavond

@ Lies goed geslaagd dus bij de buurvrouw leuk joh
    jammer van je hoest maar toch weer aan het werk let wel op jezelf he

@ suuz das nog eens een leuke verrassing van suuzman
    en dan Lois ook nog tot 8.00 uur heerlijk
    Jullie gaan naar ABN bank toe voor een rekening voor guusje
    zitten julie daar zelf ook?
    veel plezier met je zus vanmiddag

@ marieke druk dagje dus voor de boeg.
    Plannen hier zijn vanmiddag even naar de stad Sjoerd heeft dringent nieuwe kleren nodig
    de cadeautjes voor de sinterklaas halen en de spullen voor de suprise
    vanavond denk lekker thuis op de bank

@ Suuz tuurlijk wil ik ze dan wel als ze guusje toch niet meer passen
    (maar als ze afzakken zijn ze dan juist niet te groot?????)

Als je het leuk vind natuurlijk kom ik wel naar jou toe koppie thee drinken en guusje natuurlijk ff in het eggie bewonderen.
    (als je geen zin erin hebt is ook goed je had al zoveel kraamvisite gehad zoals je zei)

5. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Knip wij zitten zelf met alles ook bij de abn, vandaar.
    Ja je zou zeggen dat ze te groot zijn, maar ik krijg ze niet meer goed om haar middeltje en als ze dan ligt te woelen, woelt ze ze naar beneden. De acherkant zit maar net boven haar billetjes, heb al een paar keer een nat pak bij haar gehad...

Gezellig als je komt, jij bent anders dan de verplichte werk/oom/tante kraamvisite, met jou heb ik wat te kletsen!

6. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Knip, ook een dag waar er redelijk veel geld zal doorvliegen dus!
    Ach ja.. dat moet ook gebeuren hé!

Zo, ga een streepje muziek opzetten en dan maar eens klaarmaken voor een lange dag! Ben ik wel blij om na zo een saaaaaaie week!

Toedelssss

7. hielko2006

Ik zit zelf bij de ing en sjoerd bij de abn dus wij twijvelen nog waar we de rekening afsluiten

dus juist doordat ze te klein zijn zakken ze dan af natuurlijk
    een nat pak zit je niet op te wachten lijkt me

ik ga dan van de week een afspraak met je maken oke heb wel zin om ff bij te kletsen en natuurlijk om Lois en Guusje te zien
    welke dagen is Lois weg?

@ marieke hier zal er ook best wel wat geld doorheen gaan hoor vandaag

8. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Goeiesmorreges!!

Een heerlijke nacht gehad hier, Nina heeft van 0.00 tot 8.00 geslapen:$ Ik schrok echt wakker om 8.00 en toen had ik spijt dat ik haar 's nachts niet had wakker gemaakt ( we hebben een "hello kitty" wekker gehad, die ging midden in de nacht af, wat een pokkeherrie maakt dat ding zeg:x) Maar aan de andere kant, ze was heel tevreden. Hebben samen nog even wakker op bed gelegen tot 9.00 en nu ligt ze heerlijk te slapen in de wagenbak.

@suuz: Dat wilde ik dus net ook al posten! Dat ik denk dat ik missch al ongesteld ben geworden ofzo. Het vloeien was al bijna over, alleen nog wat bruinig en sinds gisteren is het weer rood, echter niet heel veel. En ik moest meteen aan INk denken; die is missch ook gewoon ongesteld geworden?

Bij Guusje zit nr 1 dus niet zo goed. Zijn dit de gewone Pampers? Ik ben namelijk helemaal weg van de New Baby! Zalig zijn die, zitten veel beter en nemen meer vocht op (Maar aan die spuitluiers is soms gewoon écht niets te doen:D) Ik denk dat ik nog een pak maat 1 ga halen, was erdoor heen en heb gisteren nr2 gebruikt, maar die zijn dus echt nog een beetje te groot.

Echt vaag trouwens; ik had verwacht dat mijn meisje heel snel uit 50/56 zou groeien en ik had dus ook van die kleine luiertjes niet heel veel gehaald. Ze past echter bijna alles nog! Ze had alleen gisteren 2 pakjes aan die aan de krappe kant zaten. (pfff gisteren 4 keer om moeten kleden)

Oja, dat doet me herinneren aan Pup; Jij had het over dat Ties om 12.00 nog in zijn pyjama zat. Kleden jullie Ties dan om voor de nacht? Bij mij krijgt ze alleen 's morgens andere kleertjes aan, maar ik heb niet echt speciaal iets voor de nacht. Hoe doen andere meiden dit?

Zo ik ga de laatste voorbereidingen treffen, wilde nog naar de winkel lopen met de wagen, maar het is k*t weer. Wachten tot Alex wakker is en dan ga ik ff snel met de auto.

Dag lieve meisjes

9. hielko2006

Katja je moet jezelf niet schuldig voelen ze heeft toch lekker geslapen dus wat is het probleem
    als 2 nog zo groot is neem je toch nog gewoon een pak 1 elke keer een natte broek lijkt me ook niet fijn.
    over kleertjes enz heb ik nog geen ervaring mee maar ik heb in elk geval wel pyamatjes liggen hier dus denk dat ik straks me meissie wel om ga kleeden 's avonds voor het slapen gaan.

10. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Ik snap het idee wel van die pyjamaatjes... maar toch... Ze slapen overdag net zoveel?

11. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haai meiden,

gister voor t eerst Ryan uit logeren gebracht..raar..k had verwacht dat ik zou doorslapen, omdat ik snachts moeilijk wakker word, als Ryan huilt..maaar neee, ik werd om 4 uur en half 8 wakker!

Mark en ik zijn allebei ziekies...dus heb Katja af moeten bellen weeeeeeh!! Maar van de week gaan we echt ff bijbeppen hoor!

Pyama's...wij kleden Ryan wel om voor de nacht, eigenlijk is dat meer voor de leuk denk ik??

zoo..ik ga bankhangen en daarna Ryan ophalen...doeeiii

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Sas, was da nou? Ziekies?? Beterschap meisje!

Katja, hier geen pyamatjes in huis hoor. Zie ook nog niet echt het nut eerlijk gezegd. Alle 50-56 is zo zacht enz...
    Nina heeft dus best een tijd een klein maatje aan. Lekker toch, wordt het tenminste gebruikt :D zal je zien, schiet ze in ene door naar 68, heeft ze 62 nauwelijks aan.

Wat heb ik nou nog meer gelezen? Ohja iedereen ging maar geld uitgeven vandaag :D dat was het ;) veel plezier meiden!!

Helma goed gesprek gehad met G, prettig meis!

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

nou moe.... ben weer terug van babybezoek bij Katja, hebben jullie niks meer gezegd!!

Maar, was erg leuk. Nina is een lief rustig meisje Kat! (althans, dat uurtje dat ik er was :D)
    Erg leuk jou weer even gezien te hebben en Alex "live". Je ziet er goed uit meis.

14. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    Ff snel een reactie:

Wij kleden Roan ook niet om hoor, voor de nacht.
    Hij krijgt alleen zo`n zacht broekje aan. Een spijkerbroek vind ik iets te stug. Hij vindt omkleden dus echt niet leuk, ga hem dan dus ook niet plagen.

15. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    #25815 Jutte, 17 okt 2009
    Laatst bewerkt: 17 okt 2009
    Zo, wij zitten duidelijk in het 8 weken sprongetje. Jelka werd vannacht om 4 uur wakker, heeft bij ons in bed geslapen tot 8 uur en is daarna niet meer gaan slapen. Ja...een uurtje wandelend toen we boodschappen deden, maar verder alleen maar huilen, huilen en bij mama en papa willen liggen.
    Nu ligt ze wonderwel al een kleine 20 minuten in haar bedje te slapen! Hopelijk is het een kort sprongetje, want wat is het vermoeiend zeg :( vooral voor haar...je ziet dat ze doodmoe is.

Het enige wat mij op de been hield waren de momenten dat ik haar dan vast had en ze lief naar me ging lachen...:)

Katja: leuke dag gehad vandaag????

Jelka zit nu ook nog in 56....soms 62. Sommige dingen vallen nu eenmaal wat groter dan de andere. We zijn nu net over op maatje 2 luier (pampers), de new borns zaten nu wel erg strak om haar heupjes/buikje.

En nee, wij hebben hier momenteel geen pyjama's. Maar da's omdat Jelka in een bakerdoek slaapt, met alleen haar rompertje en een shirtje aan. Bij Mirthe zijn we na de bakerzak (4 mnd) wel overgegaan op pyjama's.

@ Suuz, oh, wat een heerlijk nachtje: ik = jaloers :)

*ondertussen is Jelka alweer aan het rommelen in bedje, zucht...hoe lang duurt het 8 weken sprongetje ook alweer??*

@ Helma, gelukkig hebben G en jij het nu zo leuk samen....het had toch ook even anders kunnen lopen!

Veel plezier bij je vriendin, zo leuk, dat vertellen!

@ Melvin, grote man zeg!!

@ Loel, ben je eigenlijk afgelopen week een beetje in je werk-met-kind-ritme gekomen? Bevalt de combi?
    Voor mij nog vier weekjes, over twee weken gaat Jelka al wennen op het kdv, wat gaat het toch snel zeg!

*gaat Jelka snel even een speentje geven, hoewel het nu weer stil lijkt te zijn. Hopelijk een rustig nachtje....*

16. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Meiden,

FF over slapen in pyjama. Als ze kruippakje aanhad meestal geen pyjama, als ze spijkerbroekje of jurkje of ander ongemakkelijke kleding aanhad wel. Maar ben al heel snel een slaapzak gaan gebruiken en dan gewoon romper eronder!

Hoe is het hier?

Jutte, Mirthe met 8 weken sprong? Of was Mirthe gewoon wakker? :p

Trouwens.......hier was de nacht ook niet echt denderend...geloof dat ik 2 uur geslapen heb tussendoor...man man wat een ellende zeg.....Alyssa is gewoon ziek van de tanden...ligt te jammeren van de pijn....valt bij mij op de buik in slaap word rustig en whoppaa weer helemaal stijf en keihard huilen......alsof ze een pijnscheut krijgt ofzo...twijfel zo oortjes/buikje/hoofdpijn/tanden......zou het allemaal kunnen zijn.

Ze is ook wat sloom en hangerig vandaag....en jengelen over alles...als ik haar niet vasthou dan breekt de boel bijna af....

Groetjes,
    Miranda

17. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Miran, haha, stom zeg.....zie je dat ik helemaaaal niet uitgeslapen ben hè...

18. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hihi...vond het wel grappig...

19. hielko2006

hoi meiden,

ben ik weer we hebben de hele middag in de stad gelopen wel vermoeiend hoor
    maar goed geslaagd dus dat scheelt
    vanavond lekker bankhangen

@ sas dus Ryan toch een nacht uitlogeren geweest.
    moet je nagaan hoe je klok al ingestelt is op Ryan dat je nu uit je zelf al wakker word

@ Moor gezellig bij Kat geweest leuk joh

@ Lees dus veel meiden geen pyama voor de kleintje we zullen het hier straks wel zien hoe we het uit eindelijk doen

@ miranda Alyssa weer zo ziekjes zielig zeg hoop dat je er snel achter bent waarvan het is sterkte

zo ga nu weer lekker voor de buis zitten heb nog een mand vouw werk maar dat doe ik morgen wel weer sjoerd gaat morgen als alles goed gaat samen met zijn broertje boven de bladen voor de pc ophangen dus ik denk dat ik vanaf aankomende week weer boven mijn grote pc heb ow heerlijk zeg.

20. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Jutte: Het ritme werken en Roan heb ik helemaal te pakken..........alleen nu het huishouden er nog tussen plannen :D. Vind het wel lekker hoor, nu maak ik weer eens wat mee. Roan is nu ook heel makkelijk. Lekker spelen in de box, veel lachen en geeft duidelijk aan als hij naar bed moet. Helemaal heppiedepeppie.

Deel Deze Pagina