Knip, dat was nog maar "weinig".. Waren veeeel mooiere prijzen hoor! Zoals een verwendag bij een kuuroord, flatscreen televisie.. vaatwasser, ... Maar zijn toch blij hoor, beter dan niets! Ooh, dat is jou mannetje veel makkelijker in broeken kopen! Wat een luxe seg! :-D hihi
hey dames wat een goed nieuws hier... moor en moorman van harte gefeliciteerd met jullie dochter lauren leuke naam!!!!! @ desert ik was het met die luiertas.. maar ik heb er inmiddels een en weet je waar bij de wibra 10 euro mijn moeder liep er tegen aan hij is echt super leuk.. maar bedankt dat je aan me gedacht heb xx
JAAAAAAAAAAAAAAA MOOR EN MOORMAN GEFELICITEERD!!!! Tjee een turbobevalling zeg. Ben benieuwd naar je verhaal!!
Goedenmorgen allemaal, Hier gaat het heerlijk z'n gangetje. Kan nu lekker even bijtanken nu mijn meiden vakantie hebben. Ik voel me ook wel iets uitgeruster nu en dat is wel heerlijk. Ik trek helemaal bij nu in elk geval. Even genoeg over mezelf ik ga nu even reageren op iedereen. @ Helma: Gefeliciteerd meis met je zwangerschap. Geniet ervan zou ik zeggen. @ Pup: wat lekker dat het goed gaat met Ties en die krampjes horen er wel een beetje bij. Melvin heeft er ook lang last van gehad en zo nu en dan heeft hij er nog last van. En ook lekker dat je borstvoeding goed loopt. Wel balen dat je alles alleen moet doen. Ik weet hoe je je voelt en heb het wel met je te doen. Ik heb helemaal niemand om op terug te vallen. Ik kan me voorstellen dat je er wat van wilt zeggen, maar ruzie daarom is niet echt leuk. Ik hoop voor je dat je straks wat meer tijd hebt voor jezelf. @ Knip: lekker aan het shoppen geweest.. dat blijft altijd leuk om te doen. Wat naar dat je zo hebt moeten overgeven. Dat is niet echt een pretje. Hoop dat je je nu weer wat beter voelt. @ Katja: krampjes zijn niet fijn inderdaad, weet er helaas alles van. Ook voor jou balen dat je alles alleen moet doen. Ik weet heel goed hoe je je voelt. @ Moor: je hebt helemaal gelijk over die mannen. Ik heb het met de vader van mijn meiden ook meegemaakt hoor dus weet ook hoe het is om keer op keer ruzie te hebben over het huishouden. Nu heb ik niemand om ruzie mee te maken en nu weet ik ook zeker dat ik het alleen moet doen, maar wel in mijn eigen tempo. Ga mezelf toch echt niet forceren. @ Sas: heb leuke foto's van je voorbij zien komen. @ Lumea: lekker dat het opschiet in je huissie. Hoop voor je dat je snel opknapt van je verkoudheid, dat maakt het een stuk makkelijker en kom je nog een beetje aan je rust toe. @ Knip: lekker verlof.. geniet ervan en probeer zeker je rust zoveel mogelijk te pakken. @ Lies: ook al verkouden.. hoop voor je dat je er snel vanaf bent. @ Suuz: balen dat je een verdrietige Loïs achter moest laten. Ik zou me er ook niet fijn bij voelen. Heb het ooit met mijn oudste dochter gehad op de peuterspeelzaal en stond toen zelf met tranen in mijn ogen. De peuterleidster belde me toen ook op dat alles goed ging, maar voelde me er evengoed niet fijn bij. @ Muis: dikke knuffffffffffff voor jou. @ Jutte: gaat wel lekker bij jou met die flessen.. moest er wel even om lachen Ik had dezelfde gedachte over dat zinnetje bij Pup. Ik zou er gewoon schijt aan hebben. Ik kan daar niet tegen eerlijk gezegd. Ik kom ook niet altijd overal aan toe met mijn kinderen, maar doe mijn huishouden gewoon op mijn eigen tempo. Ik heb zoiets als iemand wat te klagen heeft gaan ze hun gang maar. Leuke foto zo op het strand. @ Pup: ik zit jouw verhaal echt met tranen in mijn ogen te lezen. Echt jammer dat ik niets voor je kan doen. Kan je alleen een hele dikke knuffel geven. Ik kan me voorstellen dat je het spuugzat wordt. Leuke foto van Ties. Krijg er echt kippenvel van dat je die voor je moeder hebt gemaakt. Echt heel erg lief. @ Muis: jeetje wat een boel medicijnen... maar ja alles voor het goede doel. Dikke knuffffffff zal aan je denken. @ Moor: nog lekker geshopt voor je meissie.. echt leuk @ Katja: lekker dat Nina nu volledig uit de borst drinkt...dat moet een heerlijk gevoel geven en ze groeit lekker. @ Ink: bij jou gaat het ook wel lekker zo te lezen @ Sas: fijn dat het bij de internist allemaal goed ging. @ Loel: schrikken zeg dat je bijna iemand op je motorkap had pffff. Ik kan me voorstellen dat je kotsmisselijk was. Wel lekker dat het zo goed gaat met Roan. En alweer 4 maanden wat gaat de tijd hard. Melvin is ook alweer 3 maanden. @ Moor: mooi buikkie en een leuk kamertje. @ Marieke: heerlijk dat je mannetje het zo goed doet. Die 3D komt vast ook nog wel. @ Kwie: meid wat een verhaal ik kan me heel goed voorstellen dat je het niet makkelijk hebt dat je moeilijk zwanger raakt en wel al die verhalen leest. Ik begrijp heel goed hoe je je voelt. Hele dikke knuffffffff. Ik ben er wel even sprakeloos van en moest wel even een traantje weg vegen bij je verhaal. Ik gun het jou, Miran en Muis echt van harte om zwanger te raken. Echt waar het is jullie zo gegund. Ik heb echt zeer veel respect voor jullie. @ kaartjes: ik schaam me rot dat ik bijna niemand een kaartje heb gestuurd. Ik wilde het steeds allemaal zo graag en misschien dat het er ook van gaat komen. Beter laat dan nooit he. @ Pup: wel balen van je gashaard zeg. En het idee van Lies vind ik wel grappig. @ Syl: dat lijkt me best schrikken als je man zo doodziek thuis komt. Gelukkig blijft het jou bespaard. @ Lies: balen dat je twee weken op achter loopt met je strijkwas.. wat een werk pffff. @ Knip: lekker aan de schoonmaak geweest lees ik. @ Meilan: leuk he om met Ziva te spelen. Ik speel ook veel met Melvin en hij begint echt enorm te schaterlachen als hij lol heeft. @ Sinterklaas: voor melvin doe ik ook niet veel voor Sinterklaas.. hij heeft er toch nog niet zoveel erg in. Voor mijn meiden ben ik aan het orienteren. Nienke is in elk geval toe aan een nieuwe poppenwagen, maar voor de rest ga ik nog even rondsnuffelen. @ Muis: ik vind je verhaal richting kwie echt mooi geschreven. @ Ink: lekker zuurkoolstamppot.. mjammie en ook nog een appelcake heerlijk. @ Helma: lekker toch dat je mannetje veel weet van zwangerschappen en bevallingen. Lang leve de hormonen he. @ nachtkleding: ik doe bij Melvin sinds een week of 3 's avonds een pyamaatje aan en hij vindt het geweldig. Hij weet precies wat er gaat gebeuren nu. Hij vindt het aan- en uitkleden echt geweldig. @ Sas: Ryan uit logeren geweest.. en dan nog 's nachts wakker worden. Grappig eigenlijk. @ Katja: leuk feest gehad en Moor ook bij je geweest.. wel gezellig. Wat lees ik nu: MOOR EN MOORMAN VAN HARTE GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LAUREN. YES WEER EEN RMMC-MEISSIE ERBIJ. @ Muis: lig compleet in een deuk dat je het smsje verkeerd gelezen had. @ Marieke: jeetje wat een dagje, maar ja als het maar gezellig was. Ik zie dat het inmiddels al middag is. Ga nu even eten met mijn meiden en als Melvin straks zijn fles heeft gehad gaan we nog even met z'n allen aan de wandel. Ben op het moment ook druk met andere dingen bezig die belangrijk zijn voor mij, maar dat vertel ik nog wel een keer als ik er aan toe ben. Het is nogal best heftig waar ik mee bezig ben. In elk geval enorme stappen aan het nemen voor de toekomst.
Whhaaaaaa Lieve Moor en Moorman van harte met jullie kleine Lauren... Wat een mooie naam zeg! En idd ook zo snel, fijn zeg! Hoop dat alles goed gaat. Kreeg er helemaal kippenvel van, we zijn weer tante geworden allemaal, jeeeuuujjj!
Wooow dat zijn nog eens prijzen zeg is die bingo zelf dan niet ontzettend duur met dit soort prijzen en tja gelukkig is hij niet moeilijk met doen als de broek goed zit is het gelijk ik neem hem maar ja wel eerst iets vinden wat hij mooi en lekker vind zitten @ daffie ff lekker rust voor jezelf fijn zzeg geniet met je meiden en melvin aan de wandel zo nu ga ik ff de keuken opruimen en daarna maar weer de bank op ben gewoon niet vooruit te branden vandaag jaks
jeej het is me gelukt heb een baby site gemaakt voor onze kleine purk dus wie intresse heeft om een kijkje te nemen ga jullie gang kunnen jullie wat buik fotos zien hihihihih
ff een vraagje voor de zwangere dames. :gaan jullie je laten inenten voor de mexicaanse griep... ik weet echt niet wat ik zal doen heb me wel gemeld bij de huisarts op advies van de vk. maar ik vind het toch een beetje eng..
Beebie leuke site hoor en mooi buikie hier geen inentingen voor de mexicaanse griep hoor Je weet niet wat voor gevolgen het kan hebben voor de kleine he
tjeempie zeg, ben je er een dag niet, gaat er iemand bevallen. Moortje toch... GEFELICITEERD MET JULLIE DOCHTER LAUREN...... Ik had eergister juist een kaartje voor je gekocht, vond m zo toepasselijk voor je, zou het voorgevoel zijn geweest!!?!? Mooie naam, past goed bij jullie Nachtje blijven, voor de bloeddruk? Hoop dat alles verder goed gaat met jullie @ Marieke, hmm, ik had een hele tas vol met BOBsleutelhangers, maar weet even niet meer of ik die nou heb weggegooid of dat ze op mijn werk liggen..... Hoop het laatste, maar vrees het eerste......als ik ze over vier weken vindt op het werk, krijg je ze allemaal! @ Loel, heerlijk dat het nu bij jullie zo lekker gaat allemaal, was wel nodig en dubbel en dwars verdiend hè!!! *hoopt dat hier de rust en regelmaat ook binnenkort in huis komt* Zag ik nou iets over Sinterklaas? Wij doen voor Jelka nog niets. De familie zal wel weer gaan inslaan, maar wijzelf niet, niet nodig, is ze niet eens bij, want ze zal wel slapen op pakjesavond @ Daffie, grote stappen voor de toekomst??? Ik zou zeggen: take your time en zet 'm op, dat klinkt positief, dat je er zo mee bezig bent! @ Knip, is je huis al af?? Foto's!!! @ Beebie, ik ben niet meer zwanger, maar krijg wel de uitnodiging voor de mexicaanse prik....weet nog niet of ik die ga halen. Als ik nog zwanger zou zijn, zou ik m niet halen. Die gewone griepprik wordt ook afgeraden bij zwangerschap, waarom zou je dan wel gewoon die mexprik kunnen halen? Mij te weinig over bekend.... *gaat nog even een vreugdedansje maken voor Moor en Lauren, hoopt dat Jelka eindelijk even blijft slapen zodat papa en mama even kunnen eten en wacht tot oma Mirthe thuis komt brengen, die eigenlijk gewoon ook best wel bij oma kan blijven wonen als het zo doorgaat *
@ Jutte: nog ff volhouden, de regelmaat komt er vast aan!! Ff spammen. Roan met zijn 6 weken jongere neefje. Lekkere bolle billie hè. Bekijk bijlage 22332
Hoi lieverds , Ik met wil de nieuwe baby aanwinsten de kerverse mama's & papa's feliciteren !!!! Helma, *GEFELICFAPSTAART met je ZWANGERSCHAP* Sorry voor mijn vraag maar is het dezelfde partner als je had toen je je diepe relatiecrisis had? Muisje ,ik denk nog elke dag aan je en heb erg veel respect voor je doorzettingsvermogen ,je weet dat volhouders beloond worden ,probeer de moed te houden *kus* Kwie ,hoe is het nog met u? Moor en Moorman *PROFICIAT* zo snel en vroeg bevallen Katjak ,moest even glimlachen mooie naam voor je meisje ,komt me ergens bekent voor Pupke ,prachtig van de foto die je hebt gemaakt voor je mama haar graf! Voor degene die ziek zijn *VEEL BETERSCHAP* Al de rest is me wat ontgaan ,maar ik hoop dat iedere baby het goed maakt kwa gezondheid en dat voor de mama's en papa's ook wat nachtrust gegund wordt zodat men beide kunnen genieten van dat wonderbaarlijks ! Hier gaat alles zijn normale gangetje enkel weten we niet of we nu zwanger zijn of niet.Ik heb 1 positieve test en 1 negatieve gehad (gisteren quid-test en vandaag CB indicator). De reden van mijn testen ondanks pilinname is omdat ik eind september op begin oktober velvuldig heb moeten spugen en diarree. Ik heb mega-gevoelige (.) (.) ,witverlies en emoties die soms op hol slaan. Hoop woensdag dmv.een testje uitsluitsel te hebben want ik moet nog tem dinsdag mijn pil slikken (doe ik zowieso door mocht ik niet zwanger zijn is mijn cyclus niet vanslag gezien mijn voorgeschiedenis van bloedingen). Dus vrijdag normaal officieël nod of OD dag hoe je het noemen wil. Met de kids net 2 en nog net geen 5 jaar oud gaat het prima ,ik hou veel van ze maar soms jeukt het onder mijn nagels :x Idem voor grote man Groetjes Lilalien & co
Tuurlijk Loel ,in men album staat een foto van de test de 1e en hij is nog altijd + en roze lijntje weliswaar licht maar hij is er. Allemaal dat rollercoaster-baan-gedoe ik kan er echt niet tegen... want ik heb zitten snotteren met het kijken naar die mooie bolle buikjes en lieve snoetjes van de babietjes van jullie *tuuuuuuuuuuuuut* Manlief kwam vragen waarom ik weer emo was
Knip, is niet zo helemaal duur hoor! 15 euro voor 3 lange kaarten.. Jutte, zijn dat de nieuwe sleutelhangers wat jij dan had/hebt? die van inox? Of die gele? Zijn net terug, zijn gaan uiteten.. en daarna met een vriendin en haar dochtertje naar de kermis geweest in haar dorp, maar de kermis was op het schietkraampje en het lunapark na al dicht! Zo jammer voor dat kleintje! Nu ff tv zien en me op de bank gooien. Morgen weer een nieuwe dag! Prettige avond nog onder jullie! liefs