Die waren uitverkocht zaterdag en heb manlief beloofd niet meer te testen tot woensdag en beloftes maken schuld... ook al zou ik HEEL graag opnieuw testen als ze gratis waren
Ik zal me eens even voorstellen. Ik lees al een tijdje als Bunnymoeder, gast en WendyNoa mee met jullie gezellige club. Ik ben 33 jaar, woon aan de zuidkant van Utrecht en ben 38 weken zwanger van de 1e. Ik heb ook in Noord Holland en Amersfoort gewoond. Heb het idee dat mijn schoonzus mij heeft herkent onder de nickname Bunnymoeder. Ik ben namelijk een soort van crisisopvang voor konijnen. Als de gewone opvangen vol zitten dan vang ik probleemgevallen op. Heel leuk en dankbaar werk. Mijn schoonzus is echter ook zwanger en maakte wat opmerkingen over dit forum. Ik wil het mijn man niet aandoen dat zijn zus mij herkent en evt. terug kan lezen als ik iets over hem schrijf. Vinden jullie het erg als ik mee blijf lezen? Of moet ik dan ook gaan posten. Of vinden jullie dat ik moet stoppen met meelezen. Nou ja ik hoor het wel en als jullie vragen hebben dan beantwoord ik ze graag. Ooh ja Moor van harte met de kleine meid!!
Haaai Lilalien, ik zie ook een streepje??? Wendy..op zich is het niet erg, maar er zijn hier ook meiden die ook anoniem willen blijven...dus ja..moet je aan de andere meiden vragen lekker duidelijk weer he??
LAUREN: WELKOM! MOOR EN MOORMAN: GEFELICITEERD!!!! Bweg, iedereen zo'n gemakkelijke bevalling, behalve yours truly Oh well, iedereen zegt nu wel dat mijn beloning een baby zonder problemen is. En dat is toch echt helemaal geweldig! Crap, ik ben de rest gewoon helemaal vergeten!
Oja, wij hebben ons toch wel goed laten gaan met de cadeautjes. Het zijn allemaal dingen die ze toch nodig heeft/zal gebruiken en die geven we dan maar met Sinterklaas en Kerst. We hebben voor 120 euro speelgoed van Tiny Love gekocht, enkele dingen van Lamze, een babywalker van Vtech en Tropical Fun around we go. Dit lijkt me toch wel genoeg tot haar eerste verjaardag
lilalien ik zie ook een streepje hoor spannend maar verheug je ook niet al te veel al eerst woensdag nog even afwachten he wendy, Alleen meelezen vind ik een beetje raar dan kun je net zo goed mee kletsen maar goed we zijn een vrij hechte groep zoals je dan vast wel weet en is vaak moeilijk om bij te komen net wat sas zegt laten we even afwachten wat de rest zegt Meilan die kleine Ziva word dus goed verwend leuk hoor
Hoi meiden! Even eenkort berichtje van mij.... We zijn weer thuis, heerlijke week gehad, meer hierover volgt. Heb nog niet bijgelezen, maar zag wel dat Moor vandaag in een supertempo mama is geworden! Van harte gefeliciteerd met jullie meisje Moor en Moorman!! (Lekker he zo snel bevallen, ik weet er alles van ) Nou hopelijk tot morgen ofzo meiden! Bye! Dikke knuffels voor jullie allemaal!
Uhm... meelezen.. ja verbieden kan niet he is een open forum.. Maar wat knip al zegt.. vind alleen meelezen ook een beetje raar eerlijk gezegd.. dan heb ik zoiets.. hm... je kent ons niet dus waarom zijn wij zo boeiend om over te lezen hihi (we zijn gewoon heel leuk haha) Verder ga ik hier eens even een nachtje over slapen.. weet eigenlijk niet zo goed wat ik er nu over denk haha Nou moppies, slaap lekkkerrrr! Kusssss
Knip ,ik hoop niet te erg ,maar toch ergens ,snap je hem nog? Toen i kdeze morgen die - zag staan op de Cb indicator test had ik zoiets van sh*t en manlief was echt attent erna. Ik denk dat hij het overdreven begint te vinden dat we nog wachten. Maar ik heb zo'n schrik omdat de oudste echt veel aandacht nodig heeft en september 2010 de jongste ook naar school gaat die maand echt de hell gaat zijn kwa aandacht geven ,troosten ,slapeloze nachten voor bedplassen again ,.... wat dan ook wel overwaaid na een 2 weken maar toch ik hou men hart vast vooral voor de zoon. Rootje ,welkom terug thuis. Muissie ,haha moest toch effe lachen op je reply zijn we dan zo leuk om te lezen enz. Ja ik kom af en toe en dan lees ik wel een 50 tot 100 pagina's bij We zijn allen doodeerlijk tja en ik zit hier ook al meer als een jaar te kwabbelen en wil jullie nog niet loslaten 8) Meilan ,lekker fijn speelgoed ,daar keken wij ook altijd naar van p la y gro hebben ze ook leuke dingen ongeveer idem trend en kleuren als tiny l o v e maar goedkoper ,de olifant met ringen en muziekje (dat de wangen rood werden)deed het hem hier iedere keer Mannetje is werken ,de nachtshift dus all alone in bed yaikes SLAAPWEL iedereen!
Wilde vanavond al posten hier, maar doordat Nina vanaf 18.00 bezig is ben ik hier niet meer aan toegekomen... Zeg de hele dag al datNina zo goed gaat krijgen we dit weer... Van 18.00-21.00 was ze een beetje humeurig, huilerig maar nog wel te troosten. Vanaf 21.00 is het drama!! helemaal overstuur, ik weet gewoon niet meer wat te doen. Heb haar nu toch maar ingebakerd, maar ze lijkt nóg meer overstuur. Ik kan dit zo moeilijk aanhoren! Heb besloten haar nog 10 min te laten huilen en dan haal ik haar weer uit die doeken. pffffffffff Reageer morgen verder hoor meiden, maar moest het even kwijt.
Katjak ,op 4 weken maken ze een dikke sprong als je er wat aan hebt , hoe is de nacht verlopen?? Hier mijn zoon 3 x geroepen ,na de 1e maal duidelijk uitgelegd dat hij best zelf kan opstaan (bijna 5 jaar)en een slokje kan gaan dinken (staat altijd een tuitbeker met water op tafel). Dit was om 00.00 uur en om 1u30 werd ik nogmaals wakker geroepen:x Ons meisje is sinds augustus zindelijk (is 2 geworden 11/10)dus die riep om 6u45 al om naar't wc te mogen gaan. Tot hoors en neen heb niet meer getest
Lilalien, jij hoorde al een jaar gewoon bij ons clubbie hoor jij weet zelfs hoe ik er uit zie, naaah dan mag je gewoon meelezen hoor haha, en we weten je situatie! Voor de rest ben ik er nog niet helemaal uit.. wat vinden de andere meiden eigenlijk? Kusssssss ik ga werken!
Goedemorgen! Hier een bijzonder nachtje...na het drama dat zaterdag en een deel van zondag heette, ging Jelka gister om 17.00 dus lekker slapen, tot 22.30 toen hebben we haar wakkergemaakt . Ik haar een fles gegeven en ze was gelijk weer in coma.....in bedje gelegd en om 5.00 werd ze wakker met een vre-se-lijke vieze poepluier. Dus dan gelijk maar weer een fles, nu we toch wakker waren. Weer naar bed en weer gelijk slapen! Nu slaapt ze nog, het laatste half uurtje wel wat onrustig, maar toch... Zou het sprongetje genomen zijn of krijgen we alle ellende straks als ze wakker wordt weer dubbel over ons heen? @ Meilan, eeeehhhmmmm....ik wil niet klagen of bot overkomen hoor, maar niet iedereen heeft een gemakkelijke bevalling gehad....ben op de ok gehecht, ik kan nog steeds niet normaal zitten door het gebroken stuitje en ik had een huilbaby, tot gistermiddag aan toe.... Het is niet zo dat ik je aanval, kan me ook wel weer voorstellen dat je dat denkt hoor...ik denk ook wel eens "had ik ook maar zo'n makkelijke baby" als ik jou over Ziva hoor, of soms Suuz over Guusje (want dat is ook een tweede kindje, dus daar vergelijk ik me dan net iets meer mee) die alleen huilt als ze honger heeft ofzo...maar....ook bij Suuz is het niet altijd rooskleurig en Ziva zal ook soms haar momentjes hebben, dus... Nou ja, wilde het wel even kwijt, hoop dat je me begrijpt en je niet aangevallen voelt... @ WendyNoa, ik sluit me aan bij Muis: Ik heb wel wat bekenden die hier meelezen om van me op de hoogte te blijven ( candijtje), maar zij kent mij.....ken jij iemand van ons persoonlijk? @ Lilalien, ehm, ik ben het even kwijt: jullie zijn toch niet bewust bezig voor een kindje toch? Dat zouden jullie nog een jaartje uitstellen toch??? Is dit dan een toevalswondertje? Spannend zeg...poeh, ben benieuwd. Moet je een plusje zien of is alleen dat horizontale streepje die ik echt wel zie (!) genoeg om zwanger te zijn? Zo...ik ga maar even douchen, voordat Jelka echt wakker gaat worden. Oh ja, ben me toch een partij ongesteld zeg!!!! Ja hoor, die echte echte echte eerste leegloop, volgens mij ben ik al 3 kilo lichter, haha als ik zo naar het verlies kijk, zucht. Zo maar eens op de weegschaal staan