Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Oh ja, lila, jij bent een ander verhaal, zoals Muis al zegt (muis, wat zijn we het toch weer eens vandaag, haha, werkse meid)

2. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Goooooeeeeeedemorgen!!!!!

Eens even kijken.....

Lilalien, het is inderdaad dezelfde vent! Die met al die rare kanten..... (is dit weekend weer gebleken!)
    Hmmm, vage testen..... Tja, afwachten denk ik maar.....

HiRootje! Fijne vakantie gehad?

Kat, weer een druk avondje gehad.... Ik vind je zo onwijs sterk!
    Is er iets dat Nina heel fijn vind? (misschien schud ik een oplossing uit mijn mouw die er op lijkt en jou meer rust geeft....)

Werkse MUIS!

Jutte, FIJN om 5 uur een stinkbroek! Maar wel een rustige nacht.... Hmmm, misschien snapt ze het even!

WendyNoa, sluit me ook bij de rest aan. Meelezen mag altijd, maar volgen is vrij lastig denk! Ik begrijp ook niet helemaal waarom je bij ons meeleest.....

3. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Hier trouwens een hele aparte nacht gehad....

Om 12 uur wakker met kramp en misselijk (we noemen het.... grote boodschap :D)
    Om 5 uur....... WEEER!
    Net WEER!!!

Uhmmm, leeg is leeg toch?

Was wel blij dat G om 5 uur maar eens kwam checken.... Hij was bang dat er iets was!
    Die arme man.... word elke keer als ik eruit ga ineens wakker! LIEF HE!

We zijn begonnen met de loggerkamer leeghalen, en zit een doos cd's uit te zoeken!
    Iemand nog behoefte aan lege cd-doosjes???

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goodmorning angels!

Las iets over makkelijke bevallingen, volgens mij hadden we vooral snelle bevallingen. En idd Jutte jij bent er niet ongeschonden uitgekomen, en volgens mij moest Ink ook op de ok gehecht worden...

Guusje is idd een makkelijk kind, maar we hebben zeker wel onze momenten. Zoals vannacht ;)...Ze heeft gister zoveel geslapen, ko na de fles van 19.00 en ko na de fles van 22.30 om vervolgens om 2.15 wakker te worden en ze zin had in een feestje...Ze was klaarwakker, en lag te lachen en te kraaien op ons bed, erg gezellig maar liever overdag...Ze is uiteindelijk om 5.15 bij mij op de buik in slaap gevallen, en ligt nu nog te pitten...

Vind het soms ook vervelend om te zeggen dat het kind amper huilt, zeker omdat ik weet hoe het is als je kind wel huilt, dus Jutte hoop dat het vreselijke 8 weken sprongetje voor jullie voorbij is!

En hoop ook dat Katja nog lekker geslapen heeft en Nina natuurlijk ook!

5. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Hoi lieve dames!

Weer een nieuwe dag aangebroken! Misschien horen we straks wel iets van Moor?

Hebben jullie plannen voor vandaag? of gaan jullie het rustig aandoen?

Liefs

6. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zo nu even de rest!

Lilalien zie ook een streepje, vraagje, jij postte voor een tijd terug hier ook een berichtje en toen had je ook foto's van een vage positieve test, die heb je later verwijderd, was deze vals positief? Ik zie hier wel een streep, spannend meid...Enne jij hoort erbij!!

Muis wat een wijze woorden, sluit me wel bij je aan, vraag me ook af, waarom meelezen...Hoe kom je bij de rmmc verzeild...Maar goed meelezen mag altijd natuurlijk. Ik vind eigenlijk dat we compleet zijn zo, maar goed that's me!

Helma weer helemaal leeg dus, fijn dat G zo lief is! En nee geen lege doosje voor mij!

Rootje welkom terug, en heb je kunnen uitrusten, hoop iig dat het super was!

7. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Oh en Knip, Loïs gaat altijd op donderdag en vrijdag naar het kdv...

8. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

Wij gingen idd.wachten tem begin 2011 mede de kids dat die gesetteld zijn in 2010 als ze naar school gaan en dan heb ik alle tijd om me te concentreren op hopelijk nog een 3e keer alles mogen meemaken.

En idd.we hadden normaal een beebie rond mijn verjaardag in mei gehad maar het mocht snel niet zijn vmk en dan nogeens 2 keer erna.

Ik heb met kvtesten die met roze streepjes valse gehad 2 x.
    Maar nu had ik echt symptomen ,nu nog en ik dacht ga maar test doen en hup.

50% zwaar pms-syndroom ofwel 50% kans mede mijn ziek zijn en alles kan want ik heb mijn pil doorgeslikt al paar maanden.

Dikke twijfels maar toch ik heb nooit een stop gehad op 't verlangen naar die baby sinds de vmk in sept-okt-nov.09 echt niet soms zit ik huilerig voor de tv als er eens een reclame opkomt of toevallig in elke serie of film iets met baby of zwangerschap opkomt en net dit weekend (man zei het ook al alle kom nu alweer iets met baby's in die if die serie).

Maar goed dat we nog gezond verstand hebben steken ergens ahum:D

En nu naar de winkel ,moet spookkostuumpje kopen voor de zoon en wat inkopen doen.

Toedels

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    @ Suuz, Guusje is een nachtmens volgens mij ;)

@ Rootje, je bent er weer!!!

Jelka heeft haar flesje leeg...ze is zo aan het rommelen daarmee. Drinkt de flessen niet leeg. Normaal laten we haar halverwege boeren en dan weer verder. Maar de afgelopen twee dagen wil ze ineens de flesspeen niet meer, alsof het pijn doet ofzo. Als je doorzet pakt ze m weer...maar wel na een hoop weerstand. Terwijl ze zolang je niet de fles wegtrekt, ze lekker drinkt. We laten haar nu dus zo lang mogelijk uitdrinken en pas als ze zelf loslaat een boertje....pfff, hopelijk hoort dit bij het sprongetje, ik zie niets in haar mondje en als dat het zou zijn, zou ze in eerste instantie toch ook niet de fles eerst wel heerlijk drinken toch??

10. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Goeiemorgen
    Even snel hoor

Moor en Moorman van harte gefeliciteerd met de geboorte van Lauren!
    Heel veel geluk en gezondheid toegewenst!!!!

liefs ink

11. Meilan

Meilan Bekend lid

18 okt 2008
    639
    0
    0
    Liner Manager
    Antwerpen
    @ Jutte: Natuurlijk voel ik me niet aangevallen! Ben je gek :) Uiteraard heeft Ziva af en toe haar momenten ... meestal bij haar grootvader :D Die moet nog maar naar haar kijken en ze zet het op een schreeuwen. Hoe komt dat toch? Vind het echt erg voor die man (mijn schoonvader). Hebben andere kindjes dit ook bij één bepaalde persoon?

Ja, over die bevallingen. Laat ons zeggen dat de shock van ons meisje bijna kwijt te zijn nog altijd heel diep zit. Denk dat ze daarom door iedereen nogal wordt verwend. Elke keer we haar leuk zien spelen denken we weer:'Jee, ze was er bijna niet geweest!' Die gevoelens zullen uiteindelijk wel verdwijnen, zeker. Dat hopen we toch. Willen niet zo'n overbeschermende ouders worden! Jakkes :)

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Mogge ladies,

Volgens mij heb ik nog helemaal niet gezegd dat ik het kort geding afgelopen vrijdag gewonnen heb, de rechtzaak duurde welgeteld 2 minuten en toen had ik al mijn vonnis...
    Nu gaat mijn juriste nog 1x een briefje sturen naar mijn werkgever en als hij dan nog steeds niet reageert dan gaat het naar de deurwaarder.
    Mijn zusje is afgelopen vrijdag ook geopereerd en ze hadden helaas wel weer iets extra's gevonden... wat dat inhoud horen we volgende week. Deze operatie viel haar wel iets meer tegen, ze heeft wel meer pijn. Nu maar hopen dat het hierbij mag blijven.

13. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    hey meiden

ik denk toch dat ik nog maar even wacht met de mexicaansegriepprik ook al weer ik dat ik een oproep ga krijgen vind het ook zo vaag dat je de prik niet mag halen als je in de eerste 3 maanden van je zwangerschap zit dat is voor mij toch een teken dat er iets mis mee is..

@ jutte ik denk dat jelka een sprongetje maakt idd lijkt me een goede oplossing hoe jullie het nu doen als ze het maaar opdrinkt en niet terug spuugt.

@meilan kan me idd voorstellen dat jullie de schrik er nog goed in hebben.. zou ik ook hebben en lekker verwennen moet kunnen toch.

@wendynoa sluit me aan bij de rest mee lezen is prima lijkt me alleen zo saai...

@sylvia gefeliciteerd!!! eindelijk schot in de zaak...
    en veel sterkte met je zusje..

ik ga nu maar eens wat doen.. ben echt een lui beest de laatste dagen..kan me was niet op hangen boven liefje kwam gisteren thuis met de voetbalwas van het hele team pff wat een stank die zweet lucht blegg. dus mijn zolder hangt vol met die voetbal shit...

14. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!!

Ik bedoelde idd snelle bevallingen, denk trouwens dat geen enkele bevalling heeel makkelijk is..

Muissie, precies de woorden die ik bedoelde!

Beebie, vreselijk he die mannenwas...ik heb hier 2 wasmanden vol met stinktruien en shirts liggen..ze lopen ermee buiten en vanwege de kou doen ze die thermohemden aan..maar mijn God, wat een stank hahahaha Mja..wasmachine en droger is geduldig..hehehe

Pfff Mark heeft belastingaanslag gehad van 1200 euro!!! En hij krijgt geen uitstel van betaling én hij mag niet in termijnen betalen, moet binnen 10 dagen betaald worden, belachelijk!! Zo moest ik ff kwijt hoor!

Syl, jeeej vonnis binnen! Whieee

xxx

15. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Syl, das goed nieuws!

Beebie, zit jij ook al opgescheept met die voetbaltruitjes? Daar komt nogal een heerlijke lucht uit hé! NOT.. Ken het probleem hier! Maar dat is ook nog niet alles.. Mijn vriend verkoopt ook voetbal outfits, parfums, merkkleding, poetsproducten, .. En ALLES wat besteld word komt natuurlijk hier aan en die dozen kunnen lang staan blijven voor de mensen het komen ophalen..

Zo, ga maar even naar de winkel, iets lekker zoeken voor vanavond klaar te maken. En dan naar ons mannetje kijken in 3D!! Whii

Tot straks!! xxxx

16. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Wow desert! Das ook een hele dobber voor in 10 dagen tijd!! Sjeezes!

Waarom moeten jullie dat zo snel betalen?
    Hebben in september belastingen gekregen en alleen mannetje moet betalen, maar die heeft tijd tot eind november!

17. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Nou we hadden m ook al eerder binnengekregen hoor...maar Mark had uitstel van betaling en om een betalingsregeling gevraagd..en zaterdag kregen we daar bericht van dat hij rekening had moeten houden met de aanslag en dus geld apart had moeten leggen(letterlijk stond dat er he) Mja en nu moet het dus binnen 10 dagen betaald worden :S

18. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Pff das alles behalve!

Nu moet het snel gaan, maar wacht tot jullie recht hebben op geld van de staat! Dan zal het langer duren gaan dan die termijn!

Tipisch die van de staat hé.. Zolang ze hun zakken maar kunnen vullen..

19. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Goedemorgen allemaal, ja het mag nog nét:p

Hier al met al toch nog een redelijke nacht gehad, ze heeft van 0.30 tot een uur of 6.00 geslapen, toen nog van 7.30-10.00 wel onrustig.
    Het lijkt ook wel of ze de borst weer minder goed pakt, laat heel vaak los. Aangezien ze nu alweer vanaf 10.00 klaarwakker is en veel huilt ga ik zo ff een fles maken, kijken hoe ze het daarop doet.

Is ff kijken of ik nog weet wat er gezegd is hier:

Lilalien: Wat spannend meis, maar wat mij onduidelijk is; wil je dat het zo is, of eigenlijk toch nog niet? En tja... sprongetje zou dus kunnen. Ik denk ook dat Nina heel veel zuigbehoefte heeft, maar op de een of andere manier kan ze hem niet vasthouden. Heb elke speen al geprobeert en de Avent houdt ze het langst vast, maar nog steeds niet langer dan een minuut ofzo. Iemand tips?

Vieze voetbaltruitjes: Had ik maar af en toe van die viezigheid in de was! Dan deed mijn mannetje tenminste iets. Hij doet helemaal geen sport namelijk (terwijl hij het eig wel zou móeten doen:D)

Mexicaanse griep: Heb ik iets gemist? Ik dacht dat ze geen preventieve inentingen gaven?

Syl: wat fijn voor je, ik hoop dat je snel je geld hebt!

Meelezen: Iedereen kan hier meelezen, ik vraag me wel af wta daar nou aan is... maar het mag natuurlijk wel, ik vind het wel netjes dat je het vraagt. Ik denk dat er wel meer mensen af en toe meelezen, zonder te vragen.

Uhmm en toen wist ikhet niet meer. Meisje is nu eindelijk even stil dus ik ga snel mijn haren kammen want er komt zo visite uit Duitsland. Net over de grens hoor, maar toch. Eigenlijk heb ik er helemaal geen zin in, dit is een jongen die ik ken van een vakantie zo'n 5 jaar geleden en heel af en toe zien we elkaar en regelmatig via de mail/ sms. Het is een beetje aparte jongen en ik ga eigenlijk meer met hem om omdat ik hem zielig vind dan dat ik hem een goede vriend vind ofzo. Nou ja ik stop maar met mijn gezemel.

Oja marieke gaat naar de 3D geloof ik; veel plezier!

20. beebie82

beebie82 Bekend lid

27 mei 2008
    521
    0
    0
    @katja ze willen alleen de risicogroep inenten en daar horen zwanger ook bij.. maar je hoeft niet hoor!!

en nog ff over de mannen was ik had geluk dat ze op kunstgras gevoetbalt hebben dus gelukkig geen modder;);) maaaaar die lucht:$:$

ben al niet meer actief heb ff snel afgestof maar nu al geen zin meer heb nu net ff 3 negerzoenen naar binnen gewerkt ;) ben wel een beetje misselijk nu:):)

Deel Deze Pagina