Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lilalien

Lilalien Niet meer actief

eum hoe zetten jullie die foto's helemaal hierop zonder die links?
    Met die nieuwe site en ff niet meer dat gedaan te hebben weet ik het niet meer...

Thx Jutte!

2. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

hoi meiden,

ga ff bijlezen heb het druk gehad hier

@ meilan ziet er leuk uit hoor dat speelgoed

@lilalien tuurlijk snap ik je een kleine hoophouje altijd natuurlijk
    ik duim voor je mee dat hij morgen posi is

@ Jutte jeeej Jelka heeft het door hoop dat het zo blijft

@ helma G was dus erg lief voor je toen je leeg liep mannen zijn ook zo wispelturig he

@ suuz elk kind zal toch wel zo zijn momenten hebben denk hoop dat guusje nu weer lekker doorslaapt

@ Lois op donderdag en vrijdag naar het KDv nou dan kom ik liever op maandag,dinsdag of woensdag als lois er ook is
    zal eens ff kijken misschien volgende week ofzo?

@ Sylvia jeeej het kort geding gewonnen gefeliciteerd meid
    hoop dat het met je zusje beter gaat en dat ze niet zo veel last meer heeft

@ Beebie denk dat het een goede keus is dat je de mexicaanse griepprik niet gaat halen

@ sas wat belachelijk dat mark dat binnen 10 dagen moet betalen
    als of je zomaar ff 1200 euro neertelt

@ daan Noor die goed aan hetslapen is jippie

@ Ink wond dus goed en je oog naar de oogarts toe gelukkig word er wat aan gedaan

@ Lies toch goed gewerkt dus knap je nu al wel wat op dan?

@ whaaaa moor is er alweer ga snel verder lezen

@ lilalien komt het dan nu wel gelegen met nog zoveel wensen in het vooruit zicht niet te min ik hoop het voor je hoor want welkom is het zeker bij jullie

@ moor midden in een verhaal stoopen whaaaa snel verder lezen

@ marieke hahaha dat winkel verhaal wat een muts zeg

@ Lumea nog steeds van die slechte nachten ik heb met je te doen meis weet wat het is

@ moor wat een verhaal zeg jammer dat ze de tepel nog niet goed pakt maar kijk naar kat dat gaat nu ook goed
    en mooie lengte en gewicht toch goed zeg

BOXERS strijken echt niet:D

@ aaaah wat een popje zeg smelt hier helemaal weg en heb ook zo een zin om mijn meissie te zien

@ katja gelukkig dat het bezoek toch leuk was

@ Jutte eigenschuld voor die tante hahaha

@ whaaaaaa ik sta bovenaan in de lijst nu spannend
    morgen natuurlijk alweer 35 weken

@ jutte verhaaltje komt zo momentje

@ Lies ook nog steeds zo slecht slapen jaks hoop dat het beter word ook voor jou

@ sas is de spiraal zetten meegevallen

@ loel geen sorry zeggen meid snap je heel goed wat je hebt meegemaakt is niet niks en kan je goed begrijpen dat je die keus wilt maken zo sterkte ermee

@ rootje fijne vakantie gehad dus erg leuk zo te lezen

@ marieke mooie echo zeg jullie hebben het dus leuk geahd

@ meilan jaks kijk maar uit

@ lilalien helaas toch vals posi

@ uhhhmm helma andere naam warom da?

@ Meilan nee toch let maar goed op zeg

@ sas gelukkig is het meegevallen joepie

@ lilalien wat schattig

en hiermee ben ik aan het eind van al dien pagina's wooow was echt veel zeg
    dit even posten en dan mijn verhaal

3. hielko2006

zo komt ie hoor
    heb 2 dagen toch op kantoor gezeten omdat de nieuwe het allemaal nog niet weet geen hele dagen hoor maar een paar uurtjes nou ja vandaag wel 6 uur

maar goed gister bij de verloskundige geweest en ja hoor na een extra check met de echo werd gelijk duidelijk dat ons meisje lekker met hoofdje naar beneden ligt en ook al ingedaald nou dat was me een grote opluchting zeg.
    verder werd geschat dat ze nu ongeveer 2100 gram is en ze loopt nog steeds 8 dagen achter maar das geen enkel probleem

met mij zelf ging het goed bloeddruk goed en de glucose en ijzer waren ook goed.
    kort bevallingspraatje gehad kreeg folders mee en als ik vragen had moest ik het de volgende keer maar stellen nou oke dan.

volgende afspraak is 29 oktober om 16.45 uur

trouwens met de kat gaat het redelijk goed hij is wel wat wild maar het gaat wel beter zelf heb ik hem al enkele keren opgepakt om van de bank af te halen of schoot enz enz
    alleen hij moet niet meer me bank en stoelen opvreten want dan word ik heel boos

4. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

@knip, beetje sambal op de dingen smeren waar de kat af moet blijven, werkte hier met de hond super, 1x happen en het is over en anders inpakken met aluminiumfolie, werkt ook goed voor stoelen en banken :) Succes!

5. hielko2006

thanks voor de tips maar hij is niet echt bang voor krkende dingen dus ben bang dat de allufolie niet werkt net zoals de balonnen in de box hij loopt er gewoon omheen;)

6. Lilalien

ik had de box pas opgezet toen ik thuiskwam ,dus hij stond klaar zonder matras en bekleding.
    Als we dan weggingen legden we er een deken in wat geen kwaat kon want als er alluminiumfolie inlag ofzo zag je gewoon dat de kat erin had gezeten.
    De box heeft hier trouwens niet lang gestaan ,teveel plaats innemend en ons meisje zat graag in de wip (reflux) of lag ze bij ons in de zetel (hele grote zitbanken in een hoekvorm met poef.

Ik ga nu niet meer testen tot vrijdag als dan tante roos komt weten we wel of het zo zal zijn of niet.
    Heb ik ze zaterdag niet zal ik de CB met indicator wel ertegenaan smijten ;)

7. Lilalien

voor mensen die graag naar spraakmakende programma's kijken :

vanavond op èèn (BE) Koppen xl Over draagmoeders uit India

8. Marieke123

Marieke123 Bekend lid

4 mei 2009
    597
    0
    0
    Tongeren
    Lilalien, had ik graag naar willen zien, maar hier is het voetbal op tv! Jakkes!

9. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Knip, zou je mij je goeie adres willen mailen?? Wil nog steeds de spelletjes opsturen :D Maar heb op een of andere manier alleen je oude adres. Mark heeft ook het spel the Grudge gevonden..dan moet je met je controller als zaklamp door kamers lopen met geesten enzo..best lachen,wil je die ook?

xxx

10. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    oew geesten... eng!!
    wat voor spelletjes? pc, ps2, psp, nds, ps3, wii, ouwe nintendo? :D

*muis is niet nieuwschierig hoor, lijkt maar zo*

:D :D

11. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ieeeuw Marieke hier ook voetbal, AZ - Arsenal... tsss... wat moet je ermee?
    ik kijk alleen met EK & WK maar alleen omdat ik me dan gezellie kan verkleden als een of ander oranje paas ei hahaha

12. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha muis toch...

Tis rustig hier... Marieke, hier ook eerst voetbal..maar een vriend van ons kwam ff langs en nu zijn ze aan het racen op de ps3....

Blijft voor mij de laptop over hahaha.

Groetjes,
    Miranda

13. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oewww, racen op de playstation is toch wel leuk! nouja.. niet om te kijken.. wel om te spelen, als kan er niets tippen aan zo een simulatie ding in een spelletjes hal, kan je me uren zoet houden met een stuurtje en gaspedaal.. niet dat ik win hoor, mannetje doet het fanatiek en ik zorg altijd dat ik netjes op de weg blijf en niet te hard rij, anders vlieg ik uit de bocht hihihi
    maargoed genoeg slap gelult :D

Miran, dos jij je niet uit met EK & WK? :D

14. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    euhm...dos me alleen uit met carnaval....

15. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ach fijn, nu is het voetbal afgelopen kijken we hoe vlees en botten vermalen worden op Discovery... zucht.. leuke vent heb ik zo af en toe.. even kijken of ie te porren is voor een potje racen hihihi
    Dank je Miran voor de goeie tip!

16. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Carnaval? dat hebben we hier niet... alhoewel.. onze stad krijgt zo rond die tijd wel een andere naam, hij is best grappig, alleen ik weet nooit meer wat de naam nou was/is..
    handig he :D

maar hier heb ik 3 vuilniszakken vol met oranje artikelen hoor haha voor elke dag iets anders :D
    m'n oranje hawaii setje blijft favoriet!

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hahaha muisje toch. Nu veel plezier dan met racen...hier gaat de vriend zo naar huis...dus het racen zal zo wel stoppen....gaan we naar bed hihi...(eindelijk geen ongi meer!!!)

18. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    en niet te vergeten.... huis, tuin en alles word versierd! I Love WK & EK :D alleen het voetbal niet zo... wel de bitterballen..

Okee ik praat teveel, ik ga racen!

Slaap lekker moppiesss
    kussssssssss

19. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Oooow Miran wat goed! geen ongi meer! ben je nu al aan de pil? of pas vanaf 9 nov?

Hier voor het eerst in mn leven vanmiddag vruchtbaarslijm ontdekt ik dacht echt ieeeewl wat is dat nou, dus wij gaan toch nog maar voor de laatste keer zelf proberen.. niet dat het gaat lukken, maar oefenen blijft leuk ;) en wie weet... hahaha :D

20. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    hihi wie weet muisje wie weet....misschien zijn de eitjes en zaadjes zo geschrokken van al die dozen met pillen en spuiten!!

Veel plezier ermee hihi.

Tsjah was wel fftjes 4 dagen niet ongesteld na mijn 3 maal daags pil...maar voelde me niet lekker in mijn vel...dus niet geklust...en daarvoor 3 weken ongesteld bijna 4 weken...en nu afgelopen week ook ongesteld (stopbloeding)

Slik nu de stopmaand pil...nog 15 dagen en dan wachten op bloeding en beginnen met clomid!!

Groetjes,
    MIranda

Deel Deze Pagina