Hadden jullie het ook dat jullie de laatste weken van de zwangerschap onwijs veel zin hebben om te snoepen? Sinds een week of 2/3 doe ik niet anders dan snoepen....
Zo, hebben net een nieuw contract afgesloten bij een andere energieleverancier! Hebben laten uittellen en het zou per jaar een dikke 500 euro goedkoper zijn nu! Hebben we snel gekozen! Want het is allemaal ontzettend duur aan het worden! Moeten nog 1 maand uitdoen bij onze oude leverancier en december gaan we dan over! Hebben jullie nog leuke dingen gedaan vandaag? Is precies kalmpjes hier. Namiddag ben ik rond 13h in slaap gevallen en ben wakker geworden door de gsm die afging om 16h.. Had het precies nodig hihi Zo, nu even filmpje zien en dan weer naar bed! Want ik ben nog steeds zo moe! Prettige avond nog dames!! Liefs
Haaaai meissies!! Druk zeg, zo'n kind... pfff Effies tijd voor mij, kind ligt naast me in haar eigen wiegje, beetje te pruttelen want ze is het niet mee eens. Het is weer avond, dus mw is beetje wakkerder. Straks is het 4 uur 's nachts en dan viert ze dat ze ter wereld aan het komen was, dan is ze WAKKERRRRRRRRRRRR!!!!!!!!!!!!!!!! grrrrrrrrrrrr Voeden gaat ook hier niet bepaald soepel, Lauren is LUI! Vreselijk lui, wil niet happen en ook zuigen is maar lastig. De kraamzorg gooit het er op dat het komt omdat ze wat aan de vroege kant een beetje aan de vlotte kant de wereld op is geslingerd... Ik weet niet waar ik het aan moet wijten, maar wat ik wel weet is dat Bertha 2 een zusje heeft. Moor 1. Meeeen wat voel ik me koe zeg, aan die dubbele borstkolf iedere 2,5 uur... Flesje neemt ze gelukkig goed, ook niet vlotjes hoor, maar het gaat er in. Vanmorgen wakker geworden met een zo mogelijk nog grotere voorgevel. Aaaaah is dat nou stuwing?? Tja... Pijnlijk is het wel, voornamelijk lastig, dat lekken de hele tijd Maar, leuke vooruitzichten, morgen komt Knips even aanwaaien leuk leuk leuk. Schoonouders zijn er ook, minder minder minder. Oeh, brullen.... maar heb liever dat ze nog een uurtje doorhaalt ah toe toe toe nou Lauren? Het is weer stillll... Goed, waar was ik. Euhhhhmmm moet eerlijk bekennen dat ik nog niet echt veel terug gelezen heb (heb wel heel egoistisch naar de felicitaties gekeken hoor ) ga ik vast en zeker nog wel doen hoor. Eerst hier alles een beetje op een rij krijgen. Moorman vindt het allemaal prachtig, alleen waar Moor vóór de bevalling geen rust in haar kon vinden, heeft Moorman daar nu een boel last van. Ik krijg helemaal de zenuwen van die vent loopt maar te rennen en te doen (doet alles dubbel want dat heeft de kraam dan al gedaan...) het is een aandoenlijk ding! Meiden, ik ga effies spieken op hyves naar de felicitaties, volgens mij zijn het er wel een paar... kus en tot gauw! oja, ik ga dus naar de JGB, moet lukken over 2 weken hihi
Hoi dames, ik ben weer thuis en ff lekker zitten. @ syl heb je de babykleertjes klaar? en jep ik ben de volgende maar ja jij kan me net zo goed nog inhalen dus net zo spannend liijkt me @ Katja bah even niet lekker geweest gelukkig voel je je nu weer beter @ Sas jaaaa we gaan morgen lekker beppen en dan 's middags even langs moor samen ben heel nieuwschierig naar Ryan en Lauren @ ink hoeveel kilo moet je nu nog? uhmmm niet schrikken hoor maar sas woont 150 kilometer bij mij vandaan dus moet morgen 1.45 uur in de auto heen en daarna ook weer terug natuurlijk. kreeg al van mijn mams op de kop dat ik niet meer zover alleen weg moest gaan maar ja ik ben pas 35 weken dus kan nog best toch @Jutte jij nog maar 2 kilo super gaat toch best hard bij jou @ Miranda zonder auto zou ik echt niet kunnen hoor ik moet vrij zijn en weg kunnen en tja mijn klanten zaitten nu eenmaal in Tiel @ kwie gefeliciteerd nog met je mams en broer lekker weer thuis is toch altijd fijn he @ Lies neem je tijd meis @ syl toch morgen pas de babywas nou ja heb je in elk geval voorpret @ loel bij jou ook niet eerlijk he zo snel 2 zwangers9Çhappen die kiloos komen wel eraf hoor let maar op @ syl met vlagen heb ik erg veel zin in snoepen hoeveel ben jij nu eingelijk aangekomen? @ Marieke lekker luie dag gehad dus fijn zeg @ Moor bedankt voor je kaartje leuk hoor en ja morgen kom ik langs helaas geen prenatal bon want die zit niet in tiel helaas sas komt trouwens ff mee had je dat begrepen ? ze heeft zelf geen auto dus kan ze net zo goed mee rijden toch wel zo leuk misschien uhmmm je schoonouders nemen we maar voor lief dan helaas wil niet zeuren maar ik denk dat Lauren wel een nieuwe banner verdient hoor zo ik ben weer bij gelezen nu ff wachten tot sjoerd thuis komt die ad een lange rit en dan lekker samen naar bed en morgen naar sas en moor leuk alleen jammer van de auto rit zo lang
Mijn dag kan niet meer stuk. Jullie weten dat mijn schoonzus ook probeert zwanger te worden en in april een miskraam heeft gehad met zeven weken? Afijn, dat kwam toendertijd wel even hard aan omdat ik niet verwacht had dat ze alweer voor een tweede wilde gaan en daarbij was zij na één keer weer zwanger. Enkele maanden geleden hadden we een heel gesprek en zouden we allebei elkaar op de hoogte stellen als het zover was. Ik wilde me er aan houden, maar zij dus even niet. Afgelopen zondag is ze langs geweest met man en zoon en had zoonlief dus het shirt "Ik ben stoer, want ik word grote broer" aan. Subtiel hè?!? Zelf verwacht ik dan, blond genoeg, dat ze net zwanger is. Nee, ze is elf weken zwanger en iedereen van de familie weet het al twee weken. Welja, trap me maar weer even een eind de grond in met je schijnheilige "Zodra ik iets weet, vertel ik het je."
Hihihi dacht dat je dat begrepen had sorry gelukkig vind je het goed en jeeeej lauren heeft een nieuwe banner @ kwie het zit je ook allemaal lekker tegen zeg dikke knuf zo sjoerd is thuis dus ga zo lekker naar boven truste
Hahahaha, LOL ik lig echt in een deuk om je update Moor1! Gaan wij ook nog een "date" plannen? Ik kom heeeel graag even langs in IJmuiden! @Knip: ik ben nu al 9,5 kg aangekomen, gelukkig zit 8 kg daarvan in mijn buik en 1,5 kg in mijn borsten... maar als ik toegeef aan het snoepen gaat het vast helemaal mis. En ja, als het aan mij ligt ga ik je nog steeds inhalen... maar ja, zoiets uitspreken is natuurlijk vragen om 42 weken....
even over het ombouwen van de WII; Je hebt 2 manieren om gekopieerde spellen te spelen namelijk je wii laten ombouwen, maar je kunt er ook software op laten zetten. dit laatste hebben wij dus laten doen voor 30 euro. Ik zou als ik jou was (jutte geloof ik?) in je omgeving rondvragen of ze iemand kennen en anders op google zoeken. Het scheelt iig een hele hoop geld! Weet iemand nog leuke spellen trouwens? Ben een beetje uitgekeken op die ik heb. Ik ga sowieso van de week de wii fit lenen van een vriendinnetje (beetje jammer dat je dat niet kunt downloaden hihihi) maar ben wel toe aan wat nieuws. Het liefst een spel dat je goed in je eentje kunt spelen. Mijn man is namelijk niet zo'n spelletjesmens. welterusten meisjes
hihi mijlpaaltje: Lauren d'r navelstompje is er vanavond afgevallen. Precies op het moment dat ik voor de 2e keer zelf een luier verschoon!! Moorman doet dat tot nu toe, Moor 1 is meestal druk tevens was dit een lekkere gele poepluier!! als moeder kan je blij zijn met de gekste dingen Syl, je bent altijd welkom hoor! ik zou het alleen beter plannen dan knip, dus zonder schoonouders :
*Gaaaaaap* Concert was TOP! Helma heb naar je gezwaaid, wist alleen niet waar je zat/stond hahahaha maar heb wel gezwaaid hoor Aaargh pijn aan mijn voetjesss! Slaap lekker allemaaaaaal kusssssssssssssss
Morgen! Kwie , welkom terug! Grrrrrrr van zo'n mensen kan ik ook omvallen ,nouw dan zeg jij het maar lekker anders op uw manier want ik heb een goed gevoel dat jij ,muis en Miranda volgens mij elkaar mooi gaan afwisselen met zwanger worden! Moor ,jammie zo'n lekkere poepluier 8) Fijn dat der navelstompje eraf is! Muis en Miran Knuuuuuuuuuf! Helma ,hoe voel je je ?? Meilan , hoe is het??? Hier ben ik sinds gisteren veel wit slijmverloren met wat sliertjes bloed in miniscuul en deze morgen met afvegen is het begonnen ,voel de pijn ook zoals ik altijd dan heb. Dus beeb nummer 3 is er niet maar we dromen wel verder ondertussen Zo ga doordoen ,grondig opkuisen ,strijken ,en wat mijmeren met mijn man die vrij is en ons meisje die ineens de popjes heeft ontdekt tussen der speelgoed. Wat ik ook nog wil zeggen heb al het speelgoed opgeruimd ,gesorteerd voor bij de oma's ,grootmoeder en school een deel weg te geven ,kleine dingetjes want de grootouders staan de poppelen om met 6/12 weer ontketend te zijn Groetjes! xxxxxxxxxxx
Ooh Kwie, helemaal niet leuk seg! pff Als jullie hadden afgesproken van alles direct aan elkaar te vertellen moet ze niet eerst de familie op de hoogte brengen en dan jou pas.. Als het jou beurt is, zou ik haar ook niets vertellen! knuf!
hahaha ja had natuurlijk ook gekunt stom van mij nee die mag gewoon gaan werken vandaag. goedenmorgen trouwens allemaal @ syl 9,5 kilo valt nog mee ik ben nu 12 kilo aangekomen en helaas op verschillende plaatsen waarvan eingelijk niks op mijn borsten helaas hihihihi we wachten af of jij of toch ik de volgende word hoop dat ik het ben natuurlijk.maar verwacht jij @ WII hier ook software erop was 40 euro spellen heb ik nog niet zoveel maar als het goed is krijg ik zo een hele lading van sas @ moor wat goed zeg dat de navelstreng er al af is snel volgens mij en tja ik had met sas afgesproken en dacht jullie wonen niet ver van elkaar dus ja misschien 2 vliegen in 1 klap vandaar dus plots morgen want om nou nog eens 150 km te gaan rijden lijkt me ook niet fijn met 35 weken zwangerschap en dan zelfs meer @ muis leuk concert gehad dus fijn zeg @ lilalien helaas toch geen beebje 3 maar goed als jullie er nu straks allebij weer klaar voor zijn kunnen jullie er voor gaan succes verder Ik ga ff spullen bijeen rapen nu me haren doen en wachten tot me broek droog is en dan op pas naar sas en vandaar door naar moor tot straks dames
Hey is dat ik vandaag echt niet kan, maar ik krijg spontaan zin om met Knip en Sas naar Moor te gaan! Maar missschien nog een andere keer Lijkt me wel leuk jullie weer te zien namelijk @kwie, wat een rotstreek zeg. Ik zou het ook lekker niet zeggen als het bij jullie zo ver is en dan wel zo lang dat ze er bijna niet meer omheen kan om het te vragen Zo ik ga maar weer wat doen anders gaat het hier niet goedkomen vandaag denk ik Dikke knuffels voor jullie!