Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Moooge meiden!

Gister de hele middag en avond bij mijn schoonmoeder geweest en Ryan vond de aandacht wel erg leuk!Kortom hij heeft niet geslapen...toen ik thuis kwam savonds had hij helemaal rode wangetjes...en door geslapen tot half 8!!!!!!

Zo Ryan maar even wassen en aankleden, snel nog stofzuigen en dan komt kniiiiiiip! En dan gezellig naar Moor, leukleukleuk!

2. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Mogguh

Zo ik ben hier al een dik uur hachee aan het maken...stink heerlijk naar uien......

Knip ik moet nu nog 2 zwangerschapskilo's. Maar was van te voren wat aangekomen dus die moeten er ook nog af.....
    Dus ik wii vrolijk verder. kan mooi zo met dit vieze weer....
    Jij tuft vrolijk nog door he 150km naar moor toe met sas. Gelukkig is die bij je haha......
    Nee ok ik was met 35 weken nog richting emmen!!!! Ja als je je goed voelt moet je dat doen.

Lieve kwie wat flauw van je schoonzus. Ik zou het toch met haar bespreken en aangeven dat je je gekwetst voelt, dan kan zij aangeven wat de regen.
    Knufff voor jou meisss

Syl 8 kilo in je buik?:$ Bedoel je de baby????:$ Vruchtwater valt ook af hoor? Je verliest na de bevalling wel veel vocht d.m.v plassen, zweten etc......
    1,5 kg in je tieten:$ haha ik lig hier helemaal in een deuk. Zie een Bertha de dikke melkkoe lopen.......:p sorry hoor.....
    Meid volgens mij ben jij die kg zo weer kwijt als ik jou foto's zie. Jij hebt ook een mooi figuurtje.......

uhhhhhh wie hebben we nog meer.....

Jutte Jelka diarree..... Volgens mij Sigrid ook tenminste het id dunne ontlasting. Die van gisteraaf helemaal zeg....... Ze drinkt wel goed gelukkig en ze plast ook goed......

Heb nu een maat 70 slaapzak voor sigrid gehaald. Die 62 is ze al uit met haar lengte!!!
    Deze vouw ik om het voeteneind dat ze niet weg kan schieten. Ze lag vannochtend nog mooi op dezelfde plaats met een hele dikke grijns:D Zo mooi he.......

meiden ga weer ffe naar de hachee

VERGEET MOOR HELEMAAL!!!!!!!!!!!! Meid wat leuk wat van je te horen. En een mijlpaal het navelstompje eraf gevallen.... Gaat snel he, lekker genieten van je meisje....

3. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey Meiden,

Kwie, meis wat een verhaal heb het gelezen op Hyves...kan me indenken dat je daar behoorlijk mee inzit...heb je nog iets gehoord van je pa? Hihi drukke kwie, loop je jezelf niet voorbij met vanalles doen? Knuffel!

Liesel, sterkte met de drukte! Hoe gaat het verder met jouw en je krummel?

Ink, He bah...vervelend is dat...heb het ook een paar keer gehad. Vooral op de laptop gebeurd het nogal eens. Hahaha nou ja binding heb je wel met friesland dus. Ach ieder beestje heeft zijn huisje...en dat van jullie staat in friesland! Maar euhm..kan niet zomaar ff langs komen hoor ;).

Desert, ik neem aan dat het over de wii ging van ombouwen...hahaha mijn gedachten gingen meteen..huh wattes wie heeft zich laten ombouwen...... :p

Syl, jammer, maar babywas kan nog vandaag ook wel hoor! En een kletsende vriending...ook leuk toch?

Loel, dus nog 6,5 kilo te gaan om af te vallen? Feestdagen...pfff....hier oplopend....mijn verjaardag, sinterklaas, oma's verjaardag, broer's verjaardag, marco's verjaardag, kerst, oud op nieuw.......bahbahbah..niet goed voor de lijn whahahahaha! Hoop voor je dat Roan lekker zich aan zijn interne schema houdt en dat alles goed gaat van het weekend!

Oh ff een poepbroek verschonen!!! Zo verder lezen!

Syl, snoepen de laaste weken..hmm kan het me niet echt herinneren. Maar geloof het wel...al bleef er niet veel van binnen...had wel een hele erge honger voor mc donalds en frietjes!!

Marieke, Oh lekker 500 euro minder per jaar! Goed gedaan! Zo en een lekkere lange tuk gedaan, tsjah je zal het idd wel nodig hebben gehad. Welke film heb je gekeken voordat je naar bed ging?

Ink, hahah chips en chocolade...tegelijk? Heb dat wel eens tijdens de zwangerschap ook gegeten...zoute chips met chocolade............was wel lekkere combinatie whahahaha...nieuwe smaak misschien...speciaal voor de zwangere vrouw!

Moor, fijn om zo snel al wat van je te horen hoor, en druk he. Zooo anders ;) Oh en een nachtwakker kindje..hoop dat het nog veranderd snel!Ahum...je beschrijving van bertha 2.... Hoe gaat het voeden nu? Geef je alleen fles of leg je haar ook nog aan na het kolven? Succes ermee hoor! Lieve moorman hihi, geniet er maar van! En die JGB, hoe duur is dat en waar is dat ook alweer...misschien gaat ik ook wel als het niet teveel kost..wil veel van jullie weer zien! Komen de beebs dan ook mee of laten julie die thuis hihihi.

Knip, zo laat thuis zeg. En idd de volgende...spannend hoor! Gaat ook zo snel allemaal....Haha ben het ermee eens...Lauren verdiend een nieuwe banner!! Oh kijk net ff terug en zie dat ze die ook heeft hahaha...spuit elf... Rij voorzichttig strakkies he ;) Zou wel met je mee willen rijden, maar dan moet er ook een kinderstoel in je auto want Alyssa is er ook nog.....Jammer...

Moor, trouwens vergeet het gewoon, leuk kaartje! Simpel en straight to the point...beetje zoals jouw haha.

Kwie, ooh nee...stomme schoonzus...ze weet toch van jullie wens....man...dat zou ik dus echt nooit zo doen. FF lekker in je face en dan ook nog eens 11 weken al en de familie die het allang weet.....bah! Dikke knuffel vanuit hier hoor (tis maar een digi maar hij is heel erg gemeend)

Syl, wow 9,5 kilo dat is netjes hoor! 1,5 in je borsten whahaha nou daar zal je ventje blij mee zijn of niet? Idd niet jinxen......dadelijk moet je ingeleid worden met 42 weken hihihi.

Kat, Goeie tip, dat kan met de PS3 geloof ik ook...enkel een software update waardoor je wel alle spellen kunt spelen...ventje wil dat niet hahaha..die is bang dat ie kapot gaat. Naja hij word nu toch wel goed gebruikt er zijn maar 3 spellen die die echt veel speelt.... En je vent geen spelletjes mens...die van mij wel..soms te erg!! Maar idd samen spelen niet :(

Moor, Jeuuuh navelstompje!! Wel vroeg of niet? Hmm weet het al niet meer!....echt erg.....En een gele poepluier hihi...borstvoedings luiers!!

Muisje, naar marco geweest toch? Fijn dat het leuk was, nog in de file gestaan? Hoe zijn de voetjes nu?

Lilalien, oh toch ongesteld...bah wat een klote test zeg...maar in 2010 ga je er toch weer voor!! En dan zal het snel gedaan zijn hoor, kan je lekker genieten van een 3e beebje! Poets ze! En geniet van je dochter hihi met poppen spelen...ja als je speelgoed opruimt vinden ze ineens een hele hoop waar ze nooit meer naar omkeken....gek he! Trouwens...dikke knuf terug!! En mijn hoop dit jaar nog zwanger te worden zou kunnen..maar 2010 zou ook goed zijn hoor hihi...Als het maar niet nog later word....pffffff

Marieke, daar ben ik het mee eens, kwie mag het nu lekker op haar eigen dramatische manier tegen iedereen vertellen...want dan is het grooooot nieuws en hoeft ze met niemand rekening te houden..en schoonzus zou ik het als laatste laten weten :p.

Knip, 12 kilo is toch ook nog netjes! Ben je straks al hmm ff kijken 3,5 kilo beeb, 2 kilo moederkoek, 1,5 kilo vruchtwater, en dan nog kilootje of 3 aan vocht!! dus ben je heel snel ineens een hele hoop kwijt..de rest gaat er net zo snel vanaf weer hoor als je borstvoeding geeft........of lekker gaat sporten weer ;)

Rootje, jij ook al hahahaha, zullen we meeten bij Moor...neeehee arme moor.... En een beetje rustig aan doen vandaag kan toch ook hihihi...fijne dag nog!

Desert, zooo tot half 8 doorgeslapen...lekker hoor! Rooie wangen van de slaap...ja lief he...gelukkig was hij niet oververmoeid zodat hij helemaal niet meer wou slapen...(heeft alyssa vaak.....) Heb vannacht weer na een druk dagje gisteren opgezeten...van half 2 tot half 5....zucht....ze had wel bloed in haar bedje...misschien is er een tandje door gekomen...maar mag absoluut niet in haar mondje kijken... Veel plezier vandaag met knip en moor!!

Ink, hmmm hachee! Lekker.....(watertand) Nog maar 2 kilo...oh netjes hoor! Hahah jij ook al een bertha die je ziet lopen....Dus nu moor en syl die bertha zijn...bertha 1 en 2 whahahaha nog meer liefhebbers? Slaapzak onder matras, jah heb ik ook tijdje gedaan helpt goed tegen het zwemmen in bedje hihi...en zo een grijns als je wakker bent....lekker he!!

Oh en toen was ik er alweer doorheen...tis niet veel de laatste tijd... Hmm is het bij jullie ook zo een vies pisweer? Knip rijdt voorzichtig hoor!! Ik moet eigenlijk billendoekjes gaan halen...ze zijn in de aanbieding in de etos...maar heb niet zo een zin om hier doorheen te fietsen terwijl alyssa al zo verkouden is....misschien oma ff opbellen hihihi... ooh vanmorgen was de brinta op...ik had een goedkopere pak pap gekocht...bleek het niet brinta te zijn maar havermout...had niet goed gekeken...dat zijn dus veel dikkere en grotere vlokken en die moest madam hier niet...dus maar ff in de blender hahaha en toen at ze het wel....hoezo verwend.....als ik het steeds minder ga blenderen eet ze het binnen kort wel zo op...

Verders voor vandaag geen plannen....misschien vanavond een bed ophalen. Had bij de karwei iets in krant zien staan vorige week met aanbieding. Was een bedbank van staal, heel leuk. Heb die gekregen van mijn pa! Maar omdat hij niet meer op voorraad was (binnen 10 min uitverkocht) was die besteld en ze hadden gisteren gebeld dat we hem op konden halen... Vanavond ben ik alleen thuis..vent is weer naar voetbal toe...zullen we afspreken hahahaha kunnen we hier eens bijkletsen!!

Groetjes,
    Miranda

4. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Goedemorgen!

Blehhh wat een triest weer zeg, heb nu nog de lampen aan hier...

Heb een hoop gelezen, even proberen...

Knip en Sas gaan meeten leuk!!! Oh en ook nog door naar Moor, gezellig!

Moor lief kaartje zeg!

Kwie tjeeeee, gewoonweg een lompe actie. Wat moet je daar nu mee :(...Kan er gewoon boos om worden, digikus!

Syl 9,5 kilo valt mee hoor.

Muis dus een leuke avond gehad!

Jutte Ah dus lekker op tijd met de pampers, hoe gaat het nu, nog diarree??

Ink Sigrid al uit de slaapzak gegroeid? Lange meid dus ook. Ik had ook slaapzakken met drukkers om de onderkant korter te maken.

Zo hier is Loïs naar het kdv, zonder huilen :D:D:D.

Moet vanmiddag even met Guusje naar de ha, het arme kind spuugt veel. Eigenlijk al van moment 1. Maar lijkt steeds erger te worden. Ze drinkt moeilijk, spuugt heel veel, trekt moeilijke gezichten. gooit het hoofd naar achter, overstrekt en dr mondje ruikt heel zuur...

Is gewoon niet leuk om een fles te geven. Ze zal ws andere voeding krijgen, maar ik wil daar niet zelf meegaan experimenteren. Haar klachten lijken op reflux, maar het cb zei vorige week ook dat kindjes daar veel bij huilen en slecht slapen, maar dat doet ze dus niet...

We zullen het vanmiddag wel zien.

5. inkerbell

inkerbell Fanatiek lid

24 okt 2008
    1.905
    0
    0
    Hoge Noorden
    Ik zou ook naar etos voor die doekjes, wij hebben nog extra kortingsstickers gekregen 2 van 25% en 3 van 15% daarnaast heb ik nog een bon van 3 pak pampers halen 2 betalen. Dat zal een leuke korting worden.
    Alleen de kleine meid slaapt nog:) dus het moet vanmiddag maar even.....

6. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Moppies!!
    Huhhhh echt heel raarrrrr, maar ik had gisteravond gepost, na Desert over de wii en nu zie ik ineens een stuk of 3 pagina's vóór mjn bericht die ik toen helemaal niet gezien heb???

Syl: NOg niet aan babywasje toegekomen, meid doe rustig aan je hebt nog de tijd. hihihi, maar het 1e wasje is altijd wel erg leuk! En over het snoepen; ik wilde het wel, maar kon het niet. Nina lag zo hoog dat ik heel veel last van het zuur had en snel vol/ misselijk. Nu echter....:(

Knip: jeetje wat ga je veel op pad, verveel je je:D Oh ik zie dat je het niet in 2 dagen doet (op en neer) maar in één en je neemt Sas lekker mee naar Moor. Gezellie!!

Arme Kwie: een hele dikke digiknuf, het zit je ook allemaal niet mee he. Ik vind dat zó raar. Dat mensen iets anders zeggen/ beloven dan dat ze doen. Ik heb het ook al eenpaar keer meegemaakt en je voelt je dan zo bedrogen. kus kus kus

Moor: Zo te horen gaat het met jou wel goed en al naar de JGB! Welke dag ga je dan?
    Mmm niet goed happen en zuigen; klinkt me errugg bekend in de oren! Feit; het is bij ons helemaal goed gekomen. Ik ben melkkoe af, tenminste zo voelt het. Het voelt gewoon anders als mijn meisje aanligt of dat ik 10 min met zo'n kolf in de weer ben.
    Bedankt voor je kaartje, leuke kleuren, lekker simpel gehouden, mooi hoor. Uhm, ik wilde nog iets tegen je zeggen maar ik wet het niet meer.

ff Posten, misschien kom ik er zo nog wel op

Ohja ik weet het alweer; het navelstompje er al af:$ Dat is vroeg zeg. Maar ja, alles gaat bij jou sneller:D Bij Nina lag ie er pas op dag 10 af.

Zit nu trouwens te wachten op de dame van Felicitas, ik ga me dus echt niets aan laten smeren! .... hoop ik....:)

7. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Marieke: Da`s weer mooi bespaard!

@ Moor: Groetjes aan Bertha 2 :D
    Hahahahaha die Moorman ;)

@ Knip: Met 35 weken..........euh......ik zeg niks?:p
    Wel heel veel plezier met de dames.

@ Kwie: Tjeeeeeeeeeeee hoezo subtiel. $%**$*^(^%^()&*:x
    Soms kunnen mensen zoooo gruwelijk stom zijn ((((knuf)))

@ Moor: Jaaaah geen navelstompje meer, zo ziet het er veel mooier uit toch enneuh....idd hoe blij kan je zijn met poep:D

@ Ink: mmmmmmmmmmmm hachee, da`s zo lekker.

Over die dame van felicitas, die heb ik niet gezien hahahahaha.
    Ze heeft 2 keer gebeld, maar toen lag Roan in het ziekenhuis.
    Ze vroeg of ik haar terug wilde bellen. Jaaaaa daaaaaag.
    Nooit meer iets gehoord :)

Roan was vanmorgen ook pas om half 8 wakker, heerlijk.
    Heb al veel gepoetst en zit nu lekker op de bank te hangen. Roan ligt in zijn wipper te slapen. Ik laat hem lekker ff liggen. Hij slaapt toch kort en als ik hem naar bed moet brengen word hij wakker.

8. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Mmm ik wil ook wel graag naar de JGB. Weet alleen ook nog niet welke dag. Zaterdag valt voor mij af, dan heb ik waarschijnlijk meeting met de sept mama's zoals het er nu naar uit ziet.

Op donderdag en vrijdag zou Marissa mee moeten, op zich niet erg hoor en op zondag kom ik alleen :) Dan mag papa oppassen :D

oooooooooooooooooooooooooooooohhhhhj oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooo
    ..... b.n ........n .n blml jlhll l jlljl lj ;jj
    oyoyoooyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyyy
    j hj j jh j j hvbbvbbbbbbbvbbbvbbbbbbbbbbngnnngng
    (dit was Marissa die wilde ook even zeggen dat ze graag jullie en de baby's wil zien :))

Wij gaan een broodje eten, tot later!

9. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hallo allemaal!

Poeh, heb er al een hele dag opzitten en ik moet nog even.....

Gisteravond kwam Jelka, zoals we hoopten, netjes rond 22.00 uur voor haar flesje. Eergister sliep ze na de één-na-laatste fles ineens 9 uur, dus we hoopten dat gister met die laatste fles te kunnen bereiken. Maar helaas....om half vier begon ze te jammeren en om vier uur zaten we met een huilend meisje, die nog steeds dun poept en niet wil drinken...:(

Vanmorgen naar de ha geweest, maar die vindt haar er goed uitzien. ze heeft geen koorts of andere problemen. Ze is ook alert, lacht zich op de wakkere momenten helemaal suf, alleen, tja, ze drinkt slecht en alles stroomt gelijk door naar onder.

Straks naar het cb, weet nog niet of we de prikken wel gaan doen hoor. Iig wegen en meten en dan overleg ik wel met die verpleeg of ik niet beter volgende week terug kan komen voor de prikken of ze toch maar nu doe.

@ Miranda, nee, Jelka drinkt dus niet meer dan anders, sterker nog, van de flessen gaat er steeds ongeveer 100 in, met af en toe een uitschieter naar een leeg flesje van 180 (één per dag). Maar het lijkt erop dat er tussen de dunne poepdrab ook urine zit en ze vertoont geen enkele uitdrogingsverschijnsel: natte tong, stevige spieractie en lekker kleurtje op de wangen....dus ik hoef me volgens de ha nog geen zorgen te maken. Gewoon iets vaker kleine beetjes drinken aanbieden, maar ja, die moet ze dan wel willen hè.

@ Moor, leuk hè, ineens die levendigheid van zo'n kleintje in huis!
    Het geboortekaartje is helemaal leuk geworden! Had ik niet beter kunnen doen ;)....leuke teksten ook :D

@ Knip, poeh hé, zo lang in de auto zitten als je zo ver zwanger bent, ik doe het je niet na!
    Moet volgende week naar Dusseldorf, zie nu al op tegen de autorit, haha...

Trouwens, mijn kilo's gaan misschien snel, maar was er ook maar zo'n 14 aangekomen hè, valt best mee! Het zijn meer de rollen dan de kilo's. Want die blijven wel een beetje hangen zeg maar, alles is nog zacht en wollig, terwijl ik liever strak en hard ben, hahaha

@ Kwie, ach meid, wat een nare streek van je schoonzus zeg....
    Dikke knuffel voor je, het gaat ook allemaal weer niet lekker bij je hè, zou je zo graag willen helpen, kon ik dat maar!

@ Syl, ik was de laatste weken helemaal verslingerd aan de Magnums!! Vrees dat dit die laatste 2 kilo ook heeft veroorzaakt, die er nu maar niet af willen, haha.

@ Katja, thnx voor de tip, ik ga zo gelijk googlen! Klinkt wel goed, software erop zetten. Maar, waarom kunnen we dat zelf niet!!?!?

@ Moor, yeh, mijlpaal 2 (na de bevalling da's mijlpaal 1 natuurlijk...), lekker snel hoor, dat stompje! Zit die ellendige klem ook niet meer in de weg!

Laten je schoonouders je wel een beetje met rust??

@ Miranda, vergat nog even: gister toch Jelka meegenomen naar de gyn, ach, ja ze stelde de standaard vragen......gaat het goed met haar enz enz.
    Ik heb de checkup gehad, mijn ravage is goed genezen, de spieren doen het allemaal nog...............maar...............stel dat we ooit een derde kindje zouden willen produceren, dan moet er preventief voorafgaand aan het persen al een knip worden gezet.
    Ahum
    Uch uch
    Auch
    Ja, nog een reden om meer en meer overtuigd te zijn dat we nu echt klaar zijn. Mijn lijstje na "zure, totaal niet onbezorgde zwangerschap, voor Jelka een te snelle en voor mij erg pijnlijke bevalling, hechting op de OK, een gebroken stuitje en een huilbaby" wordt alleen maar langer....:(

Mijn gedachten!!!

@ Sas, lekker nachtje gehad dus!

@ Ink, heerlijk je meisje vinden in bed met een dikke grijns, haha. Wij zaten net in de wachtkamer bij de ha en Jelka maar lachen, grapjas....zo cute!
    Ben benieuwd over een uurtje of twee weet ik hoe groot Jelka nu is....

@ Suuz, hier hadden we ook die klachten, zoals jij ze omschrijft. Had echt het idee dat Jelka maagzuur had, niet echt reflux. Met Nutriton is het minder geworden, eigenlijk weg zeg maar....
    Maar goed, ben geen ha, dus: wat zei de ha?

@ Ink, heeft de Etos ook al kortingstickers? Ik moet toch eens die Ja/Nee sticker van de brievenbus afhalen, alle winkels gaan ineens met die stickers werken....

@ Loel, haha, jij vindt het dus ook wel spannend dat Knip met 35 weken nog zo'n end gaat rijden, haha, ben ik niet de enige ;)

Heerlijk zeg, die Roan lekker slapen...en mama op de bank hangen, dat zijn de betere mamadagen!
    Hoeveel werk je eigenlijk?

haha, hoi Marissa!

Zo, mijn epistel is gereed, heb er toch drie kwartier aan gezeten, met wat werk tussendoor, moet een vacature in de krant krijgen volgende week....nog 3 weken en dan mogen ze me weer voor de volle 28 uur gebruiken, hahaha

10. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    @alle leden van de RMMC. Bedankt voor het hartelijke welkom. Ik heb geprobeerd om wat te plaatsen. Voel wel schroom omdat het om persoonlijke onderwerpen gaat waaruit ik merk dat ik jullie nog niet goed genoeg ken.

Jullie club is gezelllig en saamhorig zonder gezeur. Voel me eenzaam thuis tijdens verlof en zeker nu huis nog niet op orde is omdat we net zijn verhuisd. Niet meer mobiel door bekkeninstabiliteit dus ook geen mogelijkheid om nieuwe contacten op te doen. Vriendinnen wonen dus niet in de buurt en zijn ook druk aan het werk, net als mijn man. Alle opvangkonijnen zijn de deur uit omdat ik dat nu niet redt met het bekken en de recente verhuizing. Mis mijn beestjes wel. Denk er over om dan toch maar zelf een stel konijnen te nemen. Dan blijft internet dus over. Kijk het nog wel even aan of ik geen schroom voel om te reageren en wellicht ga ik snel bevalklen en heb ik het zo druk met de kleine. Alvast bedankt.

11. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ wendy: gewoon lekker meekleppen hoor. ooit waren we ook vreemden van elkaar ;)

@ Jutte: ik werk 25,5 uur. Ma, wo en vrij van 7 tot 5 uur. Heb `s middags wel lekker een uur pauze. Dan kan ik op m`n gemakkie de hondjes uit laten. Het is vandaag echt een heerlijke mamadag. Huisje schoon en alle tijd voor Roan. Hoeveel ga jij straks weer werken?

Ben benieuwd hoe gezellig het bij Moor is???

12. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    O........duh ik zie het nu staan...28 uur dus. Hoe ga je die inplannen??

13. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Ajoooo!

Allereerst mijn welgemeende excuses.....
    Ben zo moe, dat ik niets onthoud...... Ga dadelijk ook ff op de bank tukken. G is even de deur uit!

Muis, heb ook naar jou gezwaaid!
    Denk dat we dicht bij elkaar waren...... Zat (als je met je gezicht naar podium stond) rechts achterin!
    Vond het allemaal erg mooi.....
    Dat was ook het enige want het hotel krijgt nog een heeeeeeel boos mailtje van me!

Ze boden allerlei dingen aan, maar puntje bij paaltje werd het weer verandert.
    En ..... 4 dingen op menu, waarvan ik er 2 al niet mocht en de pasta hadden ze niet! Uhm.... voor zwangere vrouw weinig over dan he!

Dus, ik gaat ff klagen!

En nu ff oogjes toe doen......

14. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    Zo gehaktballen zijn gedraaid, was is opgevouwen, bedden verschoond, zolder gepoetst, wauw, ben goed bezig al zeg ik het zelf.

Jutte moet om 15.20 bij de ha zijn, had al wat gelezen over die nutriton, hoop alleen dat ze dan nog wel zo makkelijk blijft poepen als ze nu doet.

Loel ook een schoon huisje en een lekkere mamadag.

Ben ook wel nieuwsgierig naar de minimeeting...

Wendy ik was in eerste instantie een beetje sceptisch over weer een nieuw lid erbij, maar jezelf eenzaam voelen = niet leuk, en eenzaam ben je hier nooit!

Laat ik nu Loïs beloofd hebben om naar de draaimolen te gaan, wist ik veel dat het shitweer zou zijn...Hmmm ga nog even bedenken hoe ik dat ga oplossen.

15. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    heeej Helma ga jij maar even klagen en dan lekker tukje doen!

Zo dit is mijn 2100 bericht, jeeuj!

16. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hoi Wendy, stap maar in en je merkt wel of je meekomt ;)

@ Loel, ik werk nu sinds januari dit jaar 28 uur (daarvoor 24, sinds Mirthe's geboorte dan). Verdeeld in 3 om 4 dagen: de ene week werk ik ma, wo, vr en de andere week ook de donderdag.
    Dit betekent dat de kindjes elke donderdag op het kdv zijn en ik om de do een dag dus echt helemaal alleen thuis ben. Ontaarde mama als ik ben: heerlijk! Kom ik echt even ergens aan toe, haha. Hoewel de meeste vrije donderdagen toch vaak nog wel naar werk gaan. Even een vergadering die echt niet anders kon ofzo....

@ Helma, haha, jij bent ècht zwanger!

@ Suuz, actief hoor!!!! Nog naar de draaimolen geweest?

Gefeliciteerd met de 2100 berichten, whaha, waar een mens trots op kan zijn!

@ All, niet naar het cb geweest, wordt maandag, ze durfden de prikjes toch maar niet aan, ik ook niet trouwens. Dus Jelka ligt nu lekker op de bank te slapen, Rinke en ik zitten te laptoppen aan de eettafel, gezellig hè :) Hoop dat ze nu echt even tot vijf uur volmaakt, anders heeft ze steeds maar van die kleine hazeslaapjes en wakker is het alleen maar huilen of vasthouden :(

Hoop zo dat het snel beter gaat...

17. WendyNoa

WendyNoa Actief lid

16 okt 2009
    104
    0
    0
    NULL
    NULL
    Na die lieve reacties ga ik het gewoon doen. Hier weer een dagje dat ik niet op gang kan komen. A.s. maandag dus 39 weken oftewel de laatste loodjes. Moet nog van alles van mezelf maar ja dat lichaam wil niet meewerken. Zo maar even zittend op een krukje proberen een cake in elkaar te flansen.

Net nog m'n moeder aan de lijn. Iedereen begint nu te bellen omdat het wel erg spannend wordt.

@Sylvia, hier ook de laatste weken enorme eetbuien. Ligt echt aan de hormonen. Soms ben ik zo misselijk van de maagzuur en toch kan ik alleen maar aan eten denken. Ach wat er nu aankomt is er ook snel weer vanaf denk ik dan maar. Het hangt er tenslotte pas kort aan tegen de tijd dat je weer mag lijnen.

@Jutte, arme Jelka, hopen dat het snel beter gaat

@Kwie, jammer dat je schoonzus zich niet kan inleven, sterkte!

@Moor en RMMC meeters, veel plezier met de kraamvisite

@de rest ik ga echt m'n best doen om alle namen te leren onthouden, grrr die hormonen ook ;)

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

potdikkie, heel verhaal getikt, geen verbinding toen ik op reageren klikte... alles weg! en aangezien het eindigde met "en toen ging Moor een tukkie doen" pfff

Sas, Knip, zo leuk dat jullie er waren!! Lekker menneke hoor die Ryan! Jammer dat het bezoekje abrupt werd afgekapt voor de hielprik en de gehoortest! (die volgende week over mag, rechts was niet ok... :()

Lieve mensen he, die schoonouders van mij :D :D ;)

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

oei, onbeschofte trut die ik ben... Knip, bedankt voor het schattige pakje!! Ik zal een foto maken als meisje het aan heeft!!

kus!

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    wendy wil je op de lijst? ik zet m oner dit bericht kan je kijken wat er op staat

moor....bij mirthe was de gehoortest ook niet in een keer goed.........maar ze is toch echt alleen maar oost=indisch doof (lag aan oorsmeer of aan het apparaat of....)

Deel Deze Pagina