@ Meilan: wat een mooi meiske is het toch. En dat haar.....ik is jaloers, wil ook zulk haar . Beterschap gewenst meid. Heb 3 foto's op de rmmc hyves geplaatst. - behang babykamer - paars - behang Maureen's kamer.
Goeiemorgen dames!!! Meilan, wat een super mooi popje seg!! En die haren!! Whaaa, super gewoon! Goh, was zoo lekker aan het slapen tot de kl*** beeper van mannetje afging.. Hij weg, en ik wakker! Bah bah bah Hier is ook helemaal niets meer te doen waar ik me mee kan bezig houden.. De was is weggewerkt, strijk is gedaan.. Liefs!!
hallo hallo ik zeg evn geen goedenmorgen hoor want tjee wat heb ik beroerd geslapen. alles doet me zeer door de val van gister (toch vaag he hoe langer je ermee loopt hoe meer last je er van krijgt) Hoop dat de kneuzingen maar snel weg trekken. ons meisje voel ik nog steeds goed bewegen dus denk niet dat zei er last van heeft gehad. @ sas wat een heerlijke foto zo in de ochtend lekker ventje hoor maar goed dat wist je al @ Lumea jij bent ook lekker bezig geweest met je update zeg nog steeds brakke nachten jaks de hyves gewoon naar je eigen hyves gaan en dan home en daar helemaal onderaan staat al mijn hyves zo kom je bij de RMMC hyves terecht @ Meilan gelukkig heeft ze nergens last van Ziva en wat een cutie zeg @ Lumea ga zo ff op hyves kijken naar de foto's @ Marieke ahhhhh vervelend he zo gewekt te worden en dan kun jij verder slapen maar lukt niet meer aaaaah wat erg zo nu ff naar de hyves gaan kijken en zo maar eens even me een beetje opfrissen daarna maar weer de bank op en wachten tot de spierpijn enz voorbij is
Knip, zal wel dat je vandaag spierpijn hebt! Meestal zijn het de dagen erna die je het ergst voelt.. Gelukkig beweegt je kleintje nog goed! Een teken dat daarbinnen toch alles oké is! Gelukkig maar!
marieke gelukkig wel als ik haar minder had gevoelt had ik ook wel gebeld hoor voor een extra check. @ lumea heb de foto's ff bekeken en ja bij de middelste moest ik ff reagren hoor hahaha ziet er leuk uit hoor die bambi is ook heel lief zeg ben wel benieuwd nar het eind resultaat
Mogguh.... Knip meid doe je even rustig aan nu 400km en ook nog met blauwe billen. Nu in de rust hoor gelukkig ben je op je bips gevallen maar houdt jezelf even goed in de gaten hoor...... Lumea meiss heb nog wat hachee over hoor!!!!!! Zal zo effe je kamertje bekijken op hyves... Wow zeg wat leuk!!!!!! Dat hertje ook kjoeet!!!!!!! Wendy welkom bij de club!!!! Een zoon leuk zeg. Meilan wat heeft ZIVA een mooi bos haar zeg!!!!! Die kan je al leuke staartjes geven haha....... Ben jaloers met die kale kaaskop van mij!!!! Hoe gaat het met je? Knap je alweer op????? De rest dikke knuffffff...... Zo ga weer op de bank hangen zeg. Of ik ga ongi worden of krijg de griep maar voel me niet happy...pfffff buikpijn, rommelende darmen en heb het wram of koud....... Meiske ligt gelukkig nog op bed dus kan het even rustig aan doen..... liefs ink
Goedemorgen, nou ja voor mij was het ook geen topnacht. Maagzuur in optima forma, kon alleen maar rechtop zitten, anders kwam alles naar boven. Hoort bij de laatste loodjes. @Knippie, auw vervelend zo helemaal beurs zijn als je hoogzwanger bent. Je meisje is in principe goed beschermd en als ze lekker beweegt dan kan ik me voorstellen dat je je geen zorgen maakt. Anders echt even de vk bellen. @Meilan, wow wat een mooie haren heeft Ziva @Marieke, tijd om lekker te genieten als er niks te doen is @Suuz, Marieke en iedereen die ik vergeet, bedankt voor het warme welkom @Suuz, wat een gepuzzel met die kleintjes qua voedingen, ik ben erg nieuwsgierig wat die kleine van ons gaat brengen, hopelijk kan je de juiste voeding voor je meisje vinden @Meilan, hier ook inmiddels ruim 20 kg er bij, ook veel vocht, goed om te lezen dat jij het na 8 wkn kwijt was, dat biedt hoop @Jutte, plakkie cake zijn meer stukjes en veel kruimels geworden, smaak is goed, *stuur je toch maar een schoteltje met wat cakezooi, het komt uit een goed hart * @Moor, rust maar lekker uit in je kraambed, er is vast niks aan de hand met de hoortest van je dochter, ze hield zich vast al oost-indisch voor je schoonmama Zo, hier ga ik het kleine beetje energie gebruiken om de was te doen
Hoi Meiden, Zo ff alles bijgelezen en reageren! Suuz, Het was gisteren echt triestig weer he, hopelijk is het vandaag wat beter! Fijn dat Lois zonder huilen naar het KDV is gegaan, misschien begint ze al te wennen? Met Guusje naar de HA voor het spugen, oh ik hoop dat ik zo lees wat er aan de hand kan zijn. Maar zoals je het beschrijft lijkt idd op reflux...maar je weet het nooit tegenwoordig he. Ink, oh had jij nog extra kortingsbonnen...van wie wat waar??? Heb wel die van lekker in het leven voor de pampers, maar moet die nog gaan halen want heb nog nu pampers genoeg. Wel zijn ze langer geldig dus dat is wel handig! En hoeveel korting had je nu precies in totaal, of ben je smiddags niet meer gaan halen? Katja, Hihi, ja stom is dat he...heb ik ook wel eens. Doe ik die knop gebruiken dat je naar je laatst gelezen bericht gaat...mist ie gewoon pagina of 2....is best wel irritant soms. Hihi Nou jij bent dus geen Bertha 3 meer...wel fijn dat het met borstvoeden helemaal goed is gekomen, je klinkt er ook rustiger onder nu! Geloof dat bij Alyssa het navelstompje er ook zo rond dag 10 vanaf lag.. Hoe was de dame van felicitas....heb je iets aangesmeerd gekregen of was je sterk! Loel, nou daar ben jij ff makkeljk vanaf gekomen dan die felicitas...pff of jij wil terugbellen wat is dat nu voor stijl??? En Roan ook weer zo lekker laat wakker...hmm heerlijk he. Hoe is het vanmorgen gegaan? Rootje, Ik zou ook wel willen, had al eerder gevraagd wanneer is de JGB en wat kost het....En een meeting met september mama's gezellig is dat he! Als die JGB doordeweeks is dan moet Alyssa ook mee want vanaf 30 oktober dan heb ik geen KDV meer. DOordeweeks kan papa ook oppassen..maar misschien wil die wel mee hihi. Marissa, speciaal voor jouw zei Alyssa gisteren ook iets terug...heb het alleen niet opgeslagen dus je houdt het tegoed voor als ze weer terug is. Dikke knuffel lief meisje! Jutte, jammer dat Jelka zo vreemd doet met voedingen. Met minder slaapt ze als een os...en met meer zo snel weer wakker...misschien is het gewoon haar ritme om s'avonds wakker te zijn.... Gelukkig vind je HA dat Jelka het goed doet met die diarree, hopelijk is het snel over. En vreemd dat ze niets meer drinkt, ach ja zoals je HA zegt ze voelt en ziet er goed uit toch... Mag je eigenlijk de prikken wel doen als een kindje zich niet lekker voelt? Heb je ze nu laten zetten? Hahaha rollen die blijven hangen...tsjah je buikspieren lijden toch wel onder 2 zwangerschappen he.... Oh fijn om te lezen dat je checkup goed was, en idd ook de standaard vragen....maar ze hebben jouw dus nog wel ff bekeken...bij mij niet. Maar bij jouw was het wel wat anders (ravage klinkt zo eng) Oh en preventief een knip...brrrr....En 2 kindjes is toch ook mooi...als jij er mee vind dat je er klaar mee bent.....vooral omdat je tegen lijstje nu steeds langer word hihi. En jij kijkt echt uit naar weer te gaan werken he....nog 3 weken hahaha WendyNoa, had je nog niet welkom geheten of wel? Oh nou ja dan alsnog!! Wij kletsen dan ook al weer bijna een jaar samen he...pff zo lang al he meiden!!Vervelend dat je je zo eenzaam voelt, klets hier maar lekker mee hoor. Misschien ga je wel snel bevallen pff 39 weken al! Loel, 25,5 uur en een uur pauze tussendoor, goed geregeld toch. Gaat Roan dan naar de opvang of bij je ouders/schoonouder? Moettie, Hihi je bent echt zwanger he...moe en vergeetachtig. Geweldig toch!! Oh en fijn dat jij het ook leuk bij Marco hebt gehad, wel jammer dat het hotel tegen viel. Valt niet veel te kiezen he als je uit 1 kan kiezen maar........ Suuz, superhuisvrouw haha zoveel al gedaan. Hoe was het bij de HA nu of ga ik dat nog lezen zo? Ja een verstopte Guusje is niet echt leuk.... En lekker naar de draaimolen! Hoop voor Lois dat het toch nog opgeklaard is en dat ze genoten heeft hihi. Jutte, lekker om de week een donderdag voor jezelf.... En ik lees dat de prikjes niet gezet zijn. Pff nu maandag weer terug, hopelijk voelt ze zich dan weer wat beter. Is ze sprongetje aan het doen dat ze zoveel huilt en kleine slaapjes doet. Vervelend hoor, hoe heeft ze nog geslapen gisteren avond? Wendy, Erg he al die telefoontjes van iedereen...en en en en...Honger en misselijk..hmm komt bekend voor! En namen leer je vanzelf hoor, na een paar weken dan kan je ons dromen! Moor, oh heel je bericht weg...bah! Haha hoop dat je een lekker tukje hebt kunnen doen dan in plaats van nogmaals schrijven. Fijn dat je bezoek van knip en sas zo leuk was. Oh gehoortest niet goed....kan vanalles zijn, volgende week zul je zien dat alles goed is hoor! Oh ik ben ook benieuwd naar je kadootje! Jutte, Mirthe oostindisch doof...hier nog al eentje...Roepen Alyssa Alyssa...gewoon niet reageren...hahahaha Kwie, als je weer zin hebt kom je toch weer actief meeschrijven toch...het is gewoon allemaal niet zo lekker nu bij jouw met alles...dikke knuffel schattie!! En die schoonzus...ik zou er echt even mee gan praten..zo van we hadden het hier toch over gehad...waarom deed je dat nu zo..... Singstar...jahaaa heb 3 versies hier..maar speel het eigenlijk bijna nooit...jammer want is gewoongeweldig...enkel alleen spelen is niet zoveel aan hahahaha. Oh een berichie van sweepy, fijn dat alles goed gaat met haar en de jongens, hopelijk komt ze snel eens piepen!! huh mijn tekst te lang!!
Mogge meisjes!! Vanochtend wakker geworden (alhoewel ik volgens mij niet echt geslapen heb..) met onwijse keelpijn, tranende ogen en een hoofd vol watten... pfff Verder heb ik volgens mij het Carpaal Tunnel Syndroom: zodra ik in bed ga liggen beginnen mijn armen en handen te tintelen/slapen en heb ik moeite met het bewegen van mijn vingers. Tip is om niet op die kant te liggen, alleen heb ik het aan beide kanten... Schijnt binnen een paar maanden na de bevalling vanzelf weer weg te gaan.. @Wendy: welkom! En gelijk al bovenaan de lijst!! @Knip: doe je een beetje voorzichtig meid? @Moor: ik zit even mijn verkoudheid uit en dan plan ik een date met je in! @Kwie: wat fijn om te horen dat het met de jongens van Sweepy goed gaat. En ik ben heel blij je hier weer wat vaker te zien! x @Lumea: wat een fantastisch behang!! super leuk!!
Wendy, oh een vlindertje wat erg. 2 november uitgerekend hihi nou niet overtijd gaan he...8 november ben ik jarig..een beeb voor me verjaardag...dat lijkt me wel wat! Succes maandag bij je afspraak VK. En hoe smaakte de Cake kreeg je hem nog goed uit de vorm....lust wel een stukkie als er nog over is hahaha. Suuz, hahaha Lois geluksvogel 5 keer achter elkaar...vond ze vast niet erg!! En Guusje ws toch een reflux kindje. En zoveel uitproberen waarom niet gewoon meteen beginnen....volg je eigen gevoel meis...jij kent Guusje het best! Meilan, Mex griep..ieeeuwh..hopelijk voel je je niet te slecht...hoe moet dat nu met Ziva, duim dat zei niet ziek word hoor!! Oh je voelt je al wat beter...gelukkig maar! Marieke, fijn dat je geslaagd bent voor de bingo. Hmm wil ook wel meedoen hoor..heb wel oor naar een tostimaker op het moment...heb ik wel zin in...ga denk ik brood in de oven roosteren nu ff met kaas ertussen..is ook lekker!! Jutte, haha jij ook al meedoen met de bingo..oh je stereo stuk..hmm kan me indenken dat dor alle troubles je er nu ff geen geld voor hebt. Ach een radiotje luisterd ook goed toch of de tv hihi. Enneuh Jelka..gek kindje toch...zo raar slapen op rare voedingen!! Ze was toch wel vrolijk ondanks de diarree of niet? Hopelijk gaat het snel over meis. Veel plezier vandaag bij je vriendin, en als Jelka huilt ff bij oma laten is voor jouw ook wel zo leuk om lekker te kunnen kletsen zonder ff alle aandacht aan Jelka te geven. Hmm 39 weken en een weg terug..nee je kunt niet tegen je beeb zeggen..blijf jij nog maar ff 4 maanden zitten hoor want ik ben er niet klaar voor dat je eruit komt hihihi. Lumea, pfff wel fijn dat je kon ruilen maar is zeker wel vermoeiend. En zaterdag verhuizen leuk! Succes ermee. Hahah ledematen voelen, leuk is dat he...nu kan die kleine nog goed bewegen..strakkies voel je alleen maar ledemaat....(lijkt af en toe net alienbuikje!) Sas, oh lekker geknipt ook nog door knip...verwennen zeg! en een kadootje ook nog...lieve knip!!! haha fijn dat het leuk bij moor was, en schoonmoeder helemaal wat ze vertelde...zoooheee.... Ruan in coma...is die er wel goed uitgekomen weer hihi..wel fijn dat hij nog goed geslapen heeft. Knip! Gevallen! En jij maar roepen tegen andere die vielen laat je controleren....foeiii ga je zelf ook niet Gelukkig gaat alles goed. Idd wel een eindje rijden zo te horen en dan ook nog file..baaah. Gelukkig was het wel gezellig. Oh en knip..jij bent echt lieeef!! Hoe gaat het nu met je bil en de krampen? Jij gaat naar de JGB op donderdag dus. Sas, had het al gezegd...wat een cutie op de foto!! Lumea, hihi met kerst zonder luiers...zou mij kunnen gebeuren hahahaa..hoe heb je het opgelost? Gelukkig was jouw gyn wel lief bij je controle toen, ja als je idd bang bent omdat je ver weg moet....Haha volksverhuizing op de fiets..nee niet echt makkelijk...ben soms wel eens bang hoe dat gaat als er een tweede is....... DIe bedbank is echt leuk, heb hem gisteren opgehaald. Ziet er goed stevig uit...is mijn verjaardagskadootje....denk dat we hem met 2 jaar van Alyssa op haar kamertje gaan zetten...of iets eerder al...ligt eraan hoe het gaat met slapen enz... kijken of ze het leuk vind. Ze kan er in het begin ook gewoon op spelen want het is een bed(bank)... En hoeveel mensen hebben gereageerd om te helpen verhuizen?? En foto's al gelukt??? Hyves als je op home drukt en dan helemaal naar beneden staan je eigen hyves eronder...zo doe ik het altijd... Meilan, gisteren al gezegd..leuke foto's!!! Lumea, zal zo ff je foto's kijken op de hyves. Marieke, erg he zo een pieper...hier eens in de zoveel tijd oproepdienst voor werk...dan gaat dat ding ook midden in de nacht wel eens af...dan slaap je echt niet mer. Oh en niets te doen..je mag hier wel ff was komen strijken hoor hihihi. Knip, zo slecht geslapen omdat je helemaal beurs bent...aah meis toch, dikke knuffel! Gelukkig voel je je meisje nog goed. Oh jij ook die tip voor hyves voor lumea hihi. Hopelijk is je spierpijn snel over...enneuh ze zeggen wel eens spierpijn helpt tegen als je veel beweegt...want des te minder je doet des te stijver de spieren worden...maar kan me indken dat 35 weken zwanger en overal pijn je dat advies wel ff kan schieten hahahahaha. beterschap meis! Ink, bankhangdagje vandaag...oh nee ga je ook ziek worden. Nee toch..ongi kan ook wel...was je al eens ongi geweest na de bevalling of nog niet? Beterschap meis ook voor jouw! Wendy, jij ook al slecht geslapen. Tsjah de laadste loodjes zijn soms zuur...brrrr.... En jij al 20 kg erbij...ach ja je bent zo de helft na de bevalling al kwijt hoor!! Haha en de cake is er niet heel uit gekomen..ach kruimels smaken ook! Was ze! Ooh ben er doorheen!! Wat een epistel... Misschien moet ik het toch eens wat korter doen hahahaha. Hmm Alyssa is op het KDV, en marco heeft een dagje vrij genomen..hij slaapt nog..pfff heb hem al zo vaak gezegd blijf eens liggen in het weekend..slaap eens goed..je ziet er zo moe uit...maar hij wil maar vanalles doen...en graag in weekend bij Alyssa zijn. (heeft ie ook gelijk in) Maar nu is ze er niet...geen herrie ik zit beneden en dan kan die ff bijtanken....al is het maar 1 dagje!! dat doet een mens soms toch wel goed. Hebben jullie nog plannen voor vandaag? Ikke niet echt...ga zo maar eens ff kijken of ik die kaas boterham in de oven kan doen...mijn maag rommeld! Groetjes, Miranda
Pff wat een ellende...onze internet verbinding doet het niet..zit nu ff illegaal bij iemadn...weet ik het wie...maar die verbindingi s echt traaaag! Ik ga wat eten meiden, misschien tot laters nog eens. Groetjes, MIranda
wendy ook al zo slecht geslapen ja het is het eind he dan word het alleen nog maar erger wat ze zeggen Miranda wooooooow wat een verhaal zeg hoe lang ben je bezig geweest Syl tunnel syndroom jaks hopenlijk is het snel weg en de eerste babywas leuk joh ik heb hem niet in de droger gedaan trouwens want je hebt kans dat het krimpt he
Ik heb gisteren een hele leuke dag gehad. 's middags naar Prenetal voor een liedjesboek en een boxzak. 's avonds uit eten en even amsterdam in, er was kermis op de dam, erg gezellig. We zijn in het reuzenrad geweest! Alleen heel veel gelopen, dus nu heb ik pijnlijke voetjes hihihi ik heb niet veel tijd dus hou hert kort: Wendy: welkom hier, spannend... al over de 38 weken zie ik. veel sterkte met de laatste loodjes. Jutte: denk dat er wel ergens software te krijgen is, maar waar?? Toen wij het lieten doen toen deed die jongen het via een spel... huppeldepup Zelda, weet niet of dat nu nog zo gaat. Miran: ik was sterk!! word alleen van de week gebeld door center parcs meisje huilt dus ga eens kijken
Even snel over de JGB, normaal kost het 16,50 aan de deur, en 12,50 in de voorverkoop. Nu had ik een mail vandaag van Nutricia met daarin het volgende: Nutricia mag je namens de beursorganisatie middagkaarten aanbieden met maar liefst 33% korting! Via www.jongegezinnenbeurs.nl/nutricia kun je 2 volwassenenkaarten bestellen voor 16,50 (normale totaalprijs: 25,-). Deze zijn geldig van donderdag 5 t/m zondag 8 november 2009 tussen 13.00 en 17.00 uur. Mijn ervaring is dat je het over het algemeen wel red in die tijd, dus misschien wel handig voor sommige mensen. Omdat het per 2 gaat zou je kunnen afspreken met elkaar op het station of bij de ingang van de beurs. Ik wil er wel gebruik van gaan maken denk ik, weet alleen nog niet voor welke dag, maar dat hoef je volgens mij niet van te voren aan te geven.
Oh Rootje dat zou een mooie aanbieding zijn idd voor mensen die nog geen kaartjes hebben. Ik zou wel meewillen hoor, moet je voor kleintjes ook betalen? Zou dan wel doordeweeks worden want 8 november ben ik jarig en zaterdags gaan we boodschappen doen...... Meiden zullen we daar afspreken? Groetejs, miranda
Miran kids t/m 4 zijn gratis, maarre ik neem de mijne liever niet mee, dan kom ik nergens aan toe en ben ik alleen bezig met Marissa achteraan gaan.
aaaaah ik verveel me meiden sjoerd is de trap aan het schilderen en als hij daarmee klaar is gaan we trapmatten kopen dus nog ff geduld tot die tijd heb ik nu maar 4 afleveringen gtst zitten kijken en de herhaling van expeditie robinson @ Katja reuzenrad is wel leuk ja en over de boxzak bij de kruidvat zijn ze in de aanbieding zag ik weet niet of het dezelfde is maar zou zonde zijn als het veel geld scheelt @ rootje goede aanbieding alleen moet ik eerst ff afwachten hoe het hier gaat voor het zelfde geld ga ik al bevallen dan ben dan tenslotte toch 37 weken dus ik wacht tot het laatste moment met de kaarten