Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haaai meiden!

Syl, fijn zeg!!! Ze moet nu wel zeker elk half jaar op controle?

Oh meiden..ik lig weer in de lappenmand..vreselijke keelpijn en rare droge hoest..Mark heeft er nog steeds last van en is nu naar dokterspost en word daar ook gecontroleerd op mexicaanse griep! Mennnn...doodeng vind ik het..hoop niet dat ik Moor, Knip of Moorbaby heb aangestoken!

Jullie horen t van me, voor t zelfde geld is het een normale griep!

xx

2. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Oef bij voorbaat al geen mexi griep! JEeeej, maakte me toch wel zorgen hoor!

3. katjak79

katjak79 Fanatiek lid

19 aug 2008
    1.274
    0
    0
    psychiatrisch verpleegkundige
    zaanstreek
    Hello girls!!

mmmmm, heb er een nachtje over liggen slapen (gekke zin..) maar ik vind eignelijk dat ik niet zo moet zeuren hier. Er zijn meiden bij die veel ergere dingen meemaken of hebben gehad en dan zit ik te zeuren over een meisje dat een paar uur huilt, ja het is vervelend, maar ik weet ook dat het weer over gaat en daarbij is het niet de hele dag door!
    Ik ben hartstikke trots op Nina en dat ga ik vanaf nu ook laten zien.

Vanacht een heerlijke nacht gehad, ze sliep van 23.00-7.00:$ en vandaag ook een leuke dag gehad. Tot nu toe een vrij rustig dagje qua huilen (ohoh afkloppen;))

@Moettie: moet nog steeds wennen aan die naam zeg. maar wat leuk dat je ouders zo goed reageerden! Echt top, nu kun je denk ik pas écht gaan genieten ofniet?

@Moor: wauw! 20min aan de borst!! Dat is flink lang zeg, wat fijn voor je. Wanneer ben ik trouwens welkom bij je? :D Ik zal je nog wel een pb of sms sturen, moet ff met Alex overleggen enzo.

@Lieselke: Die Sapp simplex heb ik meer over gehoort, stom ik heb vanmiddag Cinababy gekocht om te proberen, maar had liever die Sapp gedaan. Geloof trouwens dat die hier niet overal te verkrijgen is. Nou als dit niet helpt kan ik altijd nog iets anders proberen (er gaat wat geld in zitten seg)

@Jutte: jee Jelka nog steeds aan de diaree, tja ik kan je niet helpen want mijn meisje heeft altijd diarree/ dunne def aangezien ik bv geef. Maar het lijkt me heel frustrerend. Heeft Jelka er veel last van?

@Syl: Knuffie voor jou! Ik weet nog zo goed die laatste weken pffff Ik hoop voor je dat je vannacht eens goed slaapt.

Er vroeg iemand waar Felicitas van was, volgens mij van Etos want daar heb ik mijn doos opgehaalt en ik zie nu staan dat Jutte de mevrouw heeft afgewimpelt, goed gedaan hoor! Er zit inderdaad weinig nuttigs in. Ik vind alleen het liga doosje wel handig en of ik nou héél erg blij moet zijn met 2 luiertjes (actifit) tsssss verder zat er alleen een pakje dreumesmelk in en een bakje fruitmoes en voor de rest reclame, reclame, reclame. Ik kon meteen naar de papierbak lopen:D

Desert: nog steeds niet helemaal beter dus, of ben je tussendoor wel opgeknapt en nu een terugval? Ik zal in ieder geval maar even wachten met langs komen:) Beterschap lieverd, ook voor Mark.

Ik hoor Nina wakker worden, doeg lieffies Fijn weekend allemaal

4. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

Goedenavond meiden,

Hier is de trap helemaal af matten erop en de leuning weer terug geplaatst JEEEEEj nu niet meer vallen hopenlijk.
    verder heeft papa de deuren nogmaals geschilderd en de verwarming in de gang.
    knip heeft moeders een jetting gezet (aanzet permanent) en daarna paps nog even geschoren heeft een kale kop dus ja.
    toen met de bus naar Tiel mee en hebben we het 1 persoonsbed opgehaald voor als ik moet bevallen straks dus die staat nu netjes achter de tafel in de woonkamer kan sjoerd hem opzetten zodra het nodig is

nu bijlezen

@ marieke wel een leuke avond gehad gelukkig
    en schandalig dat je niet meer reageerd op iedereen op dat tijdstip

@ syl ik leef helemaal met je mee hier ook een zombie hoor
    begin steeds meoier te worden en alles word steeds zwaarder

@ Jutte nee joh jelka gaat niet naar het ziekenhuis ze houd gewoon op nu hoor vanaf nu geen dunne meer

@ Loel of de duvel ermee speelt heeft die muts toch gebelt gelukkig kon je het afwimpelen

@ wendynoa je zelf lekker verwend dus van de week goed zo

@ syl wat goed nieuws van je zusje zeg super

@ Sas nee toch geen mexicaanse anders krijg ik nog spijt dat ik langs ben geweest :) ik heb nog nergens last van gelukkig

@ katja tuurlijk mag jij ook gewoon zo nu en dan ff klagen hoor
    Nina doet het goed en dat is belangrijk helaas hoort het huilen erbij en kan me best voorsterllen dat dat frustrerend is.

nu ga ik me laptop ff afstaan sjoerd is met de kabels naar boven bezig en moet ff testen dus fijne avond

5. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Wendy: Je hebt groot gelijk, je eigen lekker laten verwennen.

@ Desert: och arme jij en mark, beterschap hoor!!!!
    En gelukkig geen Mexicaanse griep.

@ Syl: Wat geweldig nieuws!!!!!!WHOOOOOOOHOOOOOO:):):)

@ Katjak: gewoon lekker je ei kwijt raken hier hoor. Het is zo frustrerend als je kleine uk blijft huilen en je kan er niks aan doen.

@ Knip: Jeeeeej de trap is af en ZEKER niet meer vallen ;)

6. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Halloooo meisjes!

Hier een heerlijk zware dag..... Net liggen snurken op de bank met de katten (althans.... dat zegt g!)

Syl, wat verrot dat je zo slecht slaapt zeg! Sterkte meis....

Moor, Jut, ik ben nog banger geweest dan jullie :$
    Ben zo opgelucht dat vooral mijn vader zo reageerde!

Moor, ik vroeg me dezelfde vraag als jut. Is lauren op zijn engels of plat nederlands! Vind het trouwens hoe dan ook een top naam,

Syl, wat fijn van je zussie!

Ojee, Des is ziek! Sinaasappels en kiwi's!

Kat, je mag me ook Helma noemen hoor!
    Ik kan nu wel meer genieten, maar het echte genieten komt pas als de echo geweest is. Ik haal me op het moment echt de meest belachelijke dingen in mijn hoofd! (die arme G word er gek van ;))

Knippy, huisje gaat lekker zo te lezen!

7. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haai lieve meisjes!

Belangrijke zaken eerst: Lauren op zijn plat hollands please ;) ik vind de combinatie met dr achternaam op zijn Engels erg stom klinken :D

Rootje, grote mensen dekbed gevonden? Moest er wel effies om lachen :)

Jutte, het genaaide taartje, ik had de link nog niet echt gelegd :D Moorman trouwens wel, zegt ie net. Met daarachteraan: "schat, je hoeft niet alles voor te lezen hoor..."

Oh, effies bakkie zetten, zo terug!

Katja, ieders "probleem" is relatief he, jij hebt er (had er gisteravond) even een volledig doorheenzitmoment met een huilende Nina, dat is op dat moment jouw grootste probleem en dat mag je wat mij betreft gewoon hier kwijt!
    Enne, je bent welkom, wel van tevoren even bellen :D hihi, kijk maar wat voor jou / jullie het beste uit komt. Ik ben voorlopig nog wel even thuis.

Desert, mij heb je in ieder geval niet aangestoken en Lauren vertoont ook geen tekenen van snottebellen, dus hopelijk valt het mee.

Knip, goed te lezen dat de trap klaar is nu. Geen stuitersessies meer! Beetje minder spierpijn ondertussen?

Helma, nu al snurken?? Dat wordt wat zeg, als je strakkies een bolle buik krijgt ;)

Loel, wat heb jij lelijk gedaan tegen de mw van Felicitas :D

Sylvia, welkom bij de laatste loodjes! En dan denk je nu, als straks die buik weg is ga ik me toch slapen!! Haha, nee dus ;) dan moet je iedere paar uur Voedselbank spelen :D
    Opbeurende woorden he, zo op de late zondagavond ;) ook jij redt het hoor, het is zwaar, zeker weten. Knuf.

Wendynoa, jij hebt allemaal dingen gedaan die ik nog had gepland staan voor deze week! Behalve verven, ik ben zo donker van mijzelf dat ik eerder zou gaan ontkleuren :D
    Enne, nee. Het maakt je geen zak uit hoe je er bij ligt dan hoor. Zoals als Desert al opmerkte toen ze van de week op bezoek was, Moor ik had je niet het type joggingbroek voorgesteld :D nou, ik ook niet!! hihi

Effies denken hoor, ik wilde nog meer zeggen voor ik koffie ging zetten. Wanneer is zwangerschapsvergeetachtigheid weer over? Vergeet ik steeds...

Jutte, wat vervelend dat Jelka nog steeds diarree heeft! Pas je op voor uitdroging (goh, dat moederinstinct werkt ook op afstand ;)) arm meiske.

Effies denken...
    Ben vanmiddag dik een uur aan het voeden geweest, twee borsten achter elkaar. Zuipschuit hoor dat kindje van mij. Maar blij dat ik er mee ben!! Nou hopen we dat we vanavond, met een badje na de borst, we een uurtje of 4 door kunnen halen. Volgens onze lieverd de kraam is dat een zeer grote mogelijkheid! Lijkt me heerlijk.
    We hebben trouwens een leuke taakverdeling met voeden, ik zorg voor de input, Moorman voor de output. Aardig toch :D

Vanaf wanneer gingen/gebruiken jullie "iets" in het badje? Badschuim bedoel ik dan he, water lijkt me logisch :D.

Nou, ik ga eens kijken of ik de camera tevoorschijn kan toveren, mét kabeltje! Wie weet spam ik straks nog wel een paar pics :D

8. loel

loel Fanatiek lid

17 sep 2007
    2.097
    0
    0
    verkoopster
    Heusden
    @ Moor: jah, wat ben ik gemeen hè :D:D:Dgnignigni
    Input en output goed geregeld dus........ heeeeeeeel goed.

Zo zat ik in het begin te klagen dat Loelman zo weinig deed,
    nu is het helemaal andersom. De kleine werd vanmorgen wakker, dus ik ff snel naar beneden alles klaarzetten. Ga naar boven en Loelman heeft Roan al uit bed geplukt. Hé dat wilde ik doen. ( `s ochtends is dat zo leuk en lief, hij lacht meteen ) hahahahaha het is ook nooit goed.:p
    Dus pupke het komt allemaal vast goed.

Mis het gebabbel wel van pupke en Daan.

9. hielko2006

hielko2006 Niet meer actief

uhmmm internet naar boven is nog net goed gelukt nou ja morgen maar verder

@ loel nee ga echt niet meer vallen is namelijk niet lekker

@ helma ja vind ik beter klinken ben ik zo aan gewend he als je het niet erg vind gebruik ik liever die naam :D

@ moor uhmmm vergissing in de dag hahaha zondag volgens mij is het nog zaterdag
    die rol verdeling tussen jou en moorman vind sjoerd niet zo oke uhmmmm misschien draait hij nog bij

10. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Even voor iedereen:

jullie mogen mij gewoon Helma noemen!

Doen jullie al zoooooooooooooooo lang :D

11. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Helma helma helma!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :D

12. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

13. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

14. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

15. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

16. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

17. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

ik zoek nog naar een foto waar ik zelf iets florisanter uit zie ;)

18. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Meer, meer, meer!!!!

19. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

nog 1tje dan :D

dit trof Moorman vanavond aan om te melden dat het eten klaar was!

Bekijk bijlage 23561

20. Moettie30

Moettie30 Fanatiek lid

12 aug 2008
    1.891
    0
    36
    N-H
    Wat een slecht leven.......

Deel Deze Pagina