Lies; Ja hoor, prima weekend geweest. Heb zelfs vanaf smiddags tijd niet meer gehad om online te komen. Bezoek tot en met.. Nja heb je als iedereen door de week werken is Er zijn down-momenten, maar (achteraf gezien natuurlijk) valt het al bij al wel een beetje mee door de week. Volgende week gaan we onze tuinset opbergen! Vind het (persoonlijk) toch een pareltje! Maarja, niet meer zo héél lang en het is weer tijd om ze terug buiten te zetten! Zo, ga eens wat eten gaan.. Ben al een hele tijd op, maagje begint! Toedelsss
Goedenmorgen meiden, zo kom net het bed uit nou ja net het bed uit ben er al eerder 4 keer vannacht uit geweest om te plassen en zelfs weer 1 ontzettend misselijkheid momentje ga ff bijlezen nu en dan schoonmaken want vriendinnetje komt zo met haar nieuwe vriendje en danword knip gelukkig eindelijk weer geknipt en gekleurd jeee wat is dat nodig zeg bijna 3 mnd geleden @ Moor mooie nieuwe banner en avatar @ Wendy met de blauwe plekken en de spierpijn gaat het een stuk beter dus er zit al verbetering in hoe voel jij je nu? @ Lumea het was toch half 4 vannacht hahaha hoe is bij jou de nacht gegaan? @ katja je meissie dus heel lief geweest gisteravond hoop dat het vannacht ook goed gegaan is @ Kwie blaasontstekkign jaks @ Miranda gezellig bed nachtje gehad dus @ Lies lekker joh een weekje vrij en daarna nog maar 6 tot het bevallingsverlof heerlijk hoor je bent er zo geloof me maar ik ben weer bij sjoerd ff roepen en aan de poets want het ziet er niet uit nu
Gelukkig kon ik langs de huisartsenpost en daarna wat ophalen bij de apotheek. Voelde niet helemaal prettig daaronder. Vannacht/in de vroege ochtend zag ik wel wat leuke plaatjes langskomen van Lauren. Jullie waren zeker beiden uitgeput terwijl manlief stond te koken. Katja, als jij het niet meer ziet zitten dan moet je dan gewoon spuien hoor. Ik heb nu ook al meerdere keren te horen gekregen dat ik dat ook moet doen, dus jij ook! Het lijkt mij ook verrekte lastig om er niet achter te kunnen komen waarom Nina zo huilt en helaas kan ik je er ook geen advies in geven. Wou dat het wel kon. Miran, mag ik me aansluiten bij jouw lange epistel van enkele pagina's terug? Scheelt mij weer een boel typen. Ik vergeet telkens te kijken in je MMM-stukje, maar ben je nu eigenlijk al echt ongesteld geworden? Hebben jullie de klok al helemaal goed staan? Heerlijk hoor zo'n uurtje extra op de dag. Daar tegenover staat jammergenoeg dan wel weer dat het vanavond vroeger donker wordt. Oh nog wat * en ik kijk de meiden aan die erg goed zijn in de keuken *, dit jaar vieren we Kerst bij ons thuis en ik heb aangeboden om het diner in elkaar te zetten. Hebben jullie leuke ideeën of tips? Deserts lukt nog wel, maar een voorgerecht en hoofdgerecht ... Tja, daar moet ik nog hard op oefenen. Het werkt dan ook niet echt mee dat mijn oom en tante erg culinair zijn en bijna elk jaar met iets bijzonders komen. Hoop dat jullie een beetje met me mee kunnen denken.
Aaaah, Moor, wat een schatje! Ongelooflijk. Ziva was ook OOIT zo klein Geniet er maar van, maar dat zal je wel elke dag 100 keer horen. Het gaat hier al een stuk beter. Op een lelijke hoest na ben ik er doorheen. Mag me alleen nog niet tussen de levenden begeven tot donderdag! Bleeeeeggghhh... We hebben gisteren nog maar eens een tripje geboekt. Voor de eerste keer gaan we de feestdagen doorbrengen in Schotland. Kijk er zo naar uit! Ik hou van Kerst en daar vieren ze het echt zoals in de films. Mijn moeder was wel wat teleurgesteld. Maarja, we dachten dat het niet erg was aangezien ze toch moet werken. Ons meisje probeerde zich vanmorgen op te trekken aan de bogen van de speelmat! Het lukte voor enkele seconden En wat een gejammer toen ze viel
Hiero is alles weer oporde nou ja beneden dan zijn even flink tekeer gegaan met zijn 2 ben alleen nu wel erg moe dus ff lekker rustig zitten tot straks de visite komt @ kwie gelukkig heb je wat kunnen krijgen ervoor beterschap meis en hier geen keuken wonder dus helaas ff aan lies of syl vragen die zijn toppers in de keuken @ Meilan wat gaat het hard zeg kan me nog zo goed herinneneren dat je zwanger was en nu trekt ziva haar eigen al op woooow
@ Kwie: kusje op je blaas En......iemand al een jetlag???? Gisteren Roan een uur later de fles gegeven en nu liggen we gewoon op schema. Iedereen slaapt hier trouwens. Roan ligt op papa`s buik te slapen.Lekker samen op de bank, zelfs de hondjes zijn in diepe rust. Meilan: Zo...knap hoor van Ziva. Zo ver is Roan nog niet hoor. Die ligt het liefst super hard met z`n beentjes te trappelen.
@moor: wat een super leuke foto's!! zwijmel... Helaas vannacht weer niet geslapen... ik loop na 4 nachten niet slapen echt helemaal te tollen op mijn benen... morgen toch even de vk bellen, want dit ga ik niet redden tot donderdag wanneer ik mijn vk afspraak heb.
@Kwie: wat dacht je van het volgende: amuses van zalm (komkommer plak schaafen met de kaasschaaf in de lengte, besmeren met avocado en daar dun plakje zalm op, oprollen) + (amuselepel met gemarineerde stukjes zalm : olijfolie, kappertje, groffe mosterd) *** salade met gemarineerde tomaatjes, truffeldressing en dunne plakjes ossehaas (voor zwangere: rauwe ham) *** tussengerecht soepje in een mooie espresso kop / cappuchino kop *** met perzikken en tijm gevulde ribstuk of scholfilet op gemarineerde komkommer met kerriemayonaise Recepten kan ik wel ff pb-en Veel kun je van tevoren al klaar maken.
Meisjes; wil ff zeggen dat jullie allemaal hartstikke lief zijn!! dikke knuffel en smakkies van mij. @Syl: alweer niet geslapen. Jeetje wat vervelend zeg. Kun je gewoon de slaap niet vatten of heb je ergens last van? @Ziva: Wat een knap meisje, dat je dat al kan. Wat zie je er trouwens überkjoet uit met dat maillootje en clipje in het haar!! @KniP: Dacht dat jij rustig aan ging doen! Dus daar hoort dan met z'n 2en hard aanpakken niet bij . Foei!! @Loel: Lekker toch, zo'n rust in huis. Hier trouwens ook hoor, Alex heeft nachtdienst gehad dus die ligt ook nog lekker te knorren. Ik denk dat Nina zo wel wakker word. Ze ligt al vreemde geluiden te maken, maar steeds als ik ga kijken is ze stil en ligt ze te slapen.. @Meilan: mmm, nog niet onder de mensen... wat saaaaaiii, knuffel hoor meis, gelukkig voel je je wel wat beter @Kwietje: Beterschap. Als er iets is wat echt heeeel vervelend is dan is het wel een blaasontsteking. Vroeger had ik er regelmatig last van (met mijn exvriendje) nu gelukkig nooit meer. Ga zo ff kijken of ik nog wat foto's kan spammen hier
Haaai meiden! Geeekk maar vandaag voel ik me weer een stukkie beter! Even snel, Syl,wat vervelend zeg! Idd morgen maar even de vk bellen hoor! Knip, toch niet rustig aan doen he? Katja, wat een mooi meissie en ook al zo een koppie met haar hee! Leeuk! Zullen wij volgende week afspreken? Naja ik bel je morgen wel ff kuss
Haaai meiden! Had ik de hele boel bijgelezen, vertrekken we naar buiten voor een wandeling! Dat was lekker zeg!!!!! Lauren heeft heerlijk liggen slapen in de wagen. Ben nu versleten, dus ga effies liggen. knuf
Zo, heb wel een paar keer bijgelezen gister en vandaag....maar nog niet gereageerd... Jelka ligt zich - helaas - in slaap te huilen boven. Jammer genoeg heeft ze dat met haar slaapje om 17.00 uur altijd een kwartier nodig om in slaap te komen, dat huilen... Gek genoeg gaat ze na de late voeding en vroege voeding wel direct slapen waarom nu dan niet? Ze heeft nog steeds wel dunne poepluiers, maar niet meer dat waterige als het was, romige mosterd zeg maar, alsof ze bv krijgt We hopen dus op de goede weg te zijn! Morgen die prikjes, dus hopelijk krijgt ze daar niet al teveel last van. Ikzelf, helaas, dikke strot, vreselijke keelpijn....hmmm, maar geen koorts gelukkig, dus geen mexicaanse griep, zo te oordelen. We houden het goed in de gaten. Zo, genoeg over mezelf: @ Moortje, wat een cuty die Lauren (op z'n hollands, hihi, dat dacht ik al wel, maar ja, wilde het even zeker weten!) En lekker hè, wandelen, wij wandelen nu ook weer meer dan ooit (ook goed voor de kilootjes) @ Katjak, jij ook al zo'n mooie meid, wat een prachtig haar! Schattig, dat ze jouw pakje aan heeft! Wij hebben Mirthe destijds mijn doopjurkje aangetrokken, kon nog net, was al bijna te groot ervoor, haha... De Zaanse Schans, nog nooit geweest, leuk om te wandelen zo te zien, hmm, ook maar eens doen als het weer een mooie herfstdag wordt! @ Meilan, jouw kindje heeft haast zeg, optrekken, nou nou, da's wel errug vroeg! Maar ook al zo'n poppie hè, met zo'n spijkerjurkje en kleurige maillot! @ Kwie, blaasontsteking?? Bah bah bah...heb je al antibiotica? Anders duurt het zoooo lang, auw! @ Syl, meid, wat een heerlijke gerechten heb je weer opgesomd. Kan je niet een boek uitbrengen met al je recepten, volgens mij loont dat wel! Balen zeg, dat je zo slecht slaapt, goed om de vk even te bellen, want straks ben je te moe voor je bevalling, dat zou toch wat zijn hè... @ Knippy, flink tekeer gegaan!?!?!?!? Wat nou, flink tekeer gaan, hahaha, hoe doe je dat, met dikke buik? @ Loel, heerlijk, zo'n slapend huis, dan is er ineens rust in de tent hè, helemaal voor jou! Zo, ben voorzichtig ook mijn agenda vast aan het bijwerken. Heb de pda van het werk maar weer eens aangezet, na 13 weken uit te hebben gezet, haha, blieb blieb blieb met allemaal terugkerende afspraken, zucht. Nu eens kijken of ik nog ergens een gaatje kan vinden nog een kappertje te pakken voordat we weer gaan werken! Oh, de pannenkoeken zijn bijna klaar, jammie! Doei!
Hoi meiden, zo visite is weer weg mijn haar is weer geknipt en gekleurd alleen is het iets korter als de bedoeling maar ja dat heb ik meestal wel. kan ik in elk geval weer even tot de kerst tegen aan en zie ik eer hopenlijk in me kraamtijd wel een beetje uit @ syl heb jij al 4 nachten niet geslapen nu wooow wel uitkijken ja beter even bellen morgen helemaal niet slapen is natuurlijk niet goed @ katja hahaha ja sorry ik an heel moeilijk rustig zitten dus tja maar heb de rest van de dag me eigen laten verwennen hoor wat een schatje is Nina zeg en dan je eigen romper van 30 jaar geleden leuk @ sas jeeeej weer wat beter voelen mooi zo @ Moor de eerste wandeling en gelijk doodop wel fijn dat Lauren zo goed geslapen heeft @ Jutte nou hoe je dat doet kreun steun en waggel waggel ik zei tegen pup je bent een pinguin maar ik lijk er zelf ook behoorlijk op hahaha die kapper moet je echt doen hoor even nog tijd voor jezelf dan kan je weer fris ertegen aan nu ff eten klaar maken doei doei
mmmm, krijg ineens zin om naar de kapper te gaan.... misschien doe ik dat van de week wel Desert; jaaaahh we moeten écht snel afspreken. Bedenk me ineens dat ik Moor wilde bellen, maar ik moet eerst vragen aan Alex wanneer ik het beste af kan spreken. Moor ik bel je morgen goed?
Hey , Kunnen jullie me aub eens zeggen hoe jullie die cute foto's spammen in zijn geheel dus zonder linkssssssss??? Katjak ,Nina is ook een knap meisje met een mooie bos haren! Wel lief dat je mama je babykledij heeft bijgehouden ,ze ziet er ook best vrolijk uit Mijn meisje en ik gaan 5/11 naar de kapper voor haar de 1e maal en ook voor mezelf bij een nieuwe hier in de buurt kwestie ik niet altijd de auto heb om ver te rijden waar ik voorheen altijd ging. Jutte ,verzorg je toch maar goed hoor ,hete of net erg koele dranken/eten helpen voor een zere keel. Sylvia ,Wauw ben erg blij te lezen dat je zus het goed maakt!Op naar meer en een baby!! Kwi ,cranberry helpt tegen blaasontsteking en ze zeggen meestal dat zoiets ook een voorbode kan zijn voor... Moettie ,geniet maar van je rustvolle tukkiemomentjes want voor je het weet 8) Moor ,mooie foto van mama en dochter met te gekke kat op de ahctergrond (moest toch effe men man erbij roepen ). WendyNoa hebben jullie alles klaar voor de baby?? Euhm voor zover ik nog weet... Hebben jullie al Sint aankopen gedaan? Hier een lijst moeten aanleggen ,centjes gekregen en nu nog gaan kopen ,ik haat dat want het staat al zo snel vol met vanalles. Het tafeltje en eetstoeltje van bij Ikea staan sinds gisteravond in elkaar ,mannetje had toch goesting om het in elkaar te klussen. Onze oudste doet weer zo moeilijk en dat geeft vaak aanleiding tot weinig moed om nog aan een 3e te beginnen pieuwwie Groetjes
Ff snel reageren: @ Jutte: Roan heeft eigenlijk alleen maar dunne poep????? Heb `s een keer een blik in de poepluier van zijn neefje geworpen en dat was al wat vaster en die is 6 weken jonger?????? Zal wel goed zijn denk ik.
Loel. kan best hoor, Mirthe heeft ook nooit hele dikke poep gehad....maar Jelka had echt water afgelopen week....nu dus weer romige soep zeg maar, haha...hoop dat het niet weer dunner wordt. Ik ga lekker naar bed, lading molletjes in de mik, koppie thee mee en lekker slapen zo, tot kleine mevrouw eten wil.... Doei!