ff beter reageren ; bij bv.mag je tot 500 kalorieën MEER innemen per dag ... maar niet iedereen valt af bij bv. Ik was helaas zo'n "gelukkige" :x Miranda ,ik vind het erg dat je dit weer moest meemaken zo face-to-face en zeker omdat je van je oma houdt en dan toch omdat het pijn doet en je echt zou hebben dat ze je wel begreep! Ik blijf er positief bij iedereen zal hier een kindje krijgen hoe dan ook , het moet gewoon of anders kom ik duvelen (ik begreep je dialect wel zenne) Jutte , Enneuh waarom ik s p a t i e s typte is omdat je alles kunt googlen en ik wil graag ondergedoken blijven voor schoonfamilie en andere die niet weten dat er nog gezinsuitbreiding komt snappie
@Kwiepark, hoop dat je spulletje van de apotheek gaat werken, altijs erg naar blaasontsteking @Lieselke, leuk kamertje verder afmaken @Knippy, fijn dat het beurse/blauwe een beetje wegtrekt, ben je weer mooier na knippen en verven, altijd fijn om verwend te worden @Miranda, kijk er naar uit om vanwege dat soort leuke dingen minder uitgerust te zijn @Meilan, fijn dat het beter gaat, balen dat je isolement nog even duurt @Sylvia, dat gaat niet goed bij jou, hopelijk kan de vk je morgen helpen, succes voor vannacht @katjak, aaah Nina in jeugdsentiment, schattig. Aah Zaanse Schans, daar heb ik in de buurt gewoond, leuk om te zien @Moor, was superweer vanmiddag. Fijn dat je al na een week naar buiten kan. Wel lekker rusten hoor met al dat voedselbankgebeuren. @Jutte, hopen dat de kleine verbetering bij Jelka doorzet. Beterschap voor jezelf! @Knippy, mijn haar is ook altijd korter dan de bedoeling, grappig dat zlefs jij dat ook nog hebt @Lilalien, ja alles klaar voor de baby. Omdat we net verhuisd zijn en ik onwijse nesteldrang heb, moet mannetje alleen elk vrij uurtje klussen om zoveel mogelijk af te krijgen voordat de kleine komt. Hij begint er een een beetje boel genoeg van te krijgen Zo heb ik dan op iedereen gereageerd? Sorry als ik je vergeten ben!! Hier een drukke klusdag gehad. Ach die arme man van mij. Ik heb zo'n nesteldrang dat de lijst met klussen steeds langer wordt. Vanmiddag kwamen schoonouders even de nieuwe auto showen. Zijn we even een stukje gaan rijden en wat gaan drinken bij een leuk tentje. Heb maar wel een vuilniszak op de zitting gelegd. Ik wilde niet op mijn geweten hebben dat ik meteen de nieuwe auto ging verpesten als mijn vliezen zouden breken. Gek hoor dat je er ook wel mee bezig bent dat het elk moment kan gaan gebeuren terwijl het ook nog 3 weken op zich kan laten wachten. Vannacht een slechte nacht gehad en voel me dus al de hele dag wat naar. Ook opgestaan met hoofdpijn en misselijkheid en het is de hele dag nog niet weggegaan. Ik heb sinds 4 dagen telkens een soort van waterige afscheiding die je echt ineens voelt stromen. Ik heb alle boeken er op nageplozen maar het is volgens de beschrijvingen geen vruchtwater. Nu sinds vanmiddag wat krampjes. En vanavond voelde ik het ineens weer stromen, dus snel naar de wc om de boel een beetje droog te houden en toen zat er ineens ook wat bloed bij. Nu dus maar zo'n grote omaonderbroek (die had ik eigenlijk gehaald voor na de bevalling) met een maandverband in gedaan. Maar het is nu 2 uur geleden en de krampen zijn weg en ik ben al 3x naar de wc geweest maar verder geen bloed, slijm of afscheiding meer verloren. Dus maar even afwachten en wellicht morgen gewoon op afspraak bij de vk.
@Miranda, dikke knuffel voor jou, geen leuke middag zo te lezen. Ook al is het oma, het blijft erg moeilijk van dat soort opmerkingen. Sterkte!!
Goedemorgen nachtclub Ha ha ha Sas, moest zo lachen toen je vroeg: flesvoeding en honger kan dat ook . Zouden wel eens galbulten kunnen zijn ja. Waardoor ontstaat dat dan? Teveel waterijsjes vd euroshopper ? Zal zo eens even googelen. Hoewel, soms kom je dan van die enge dingen tegen. Misschien maar gewoon even wachten tot 2 november afspraak bij vk. @ Miran: ach meid wat verdrietig hoe je oma reageerde. En ik denk dat je nichtje gelijk heeft. Ze snapt het gewoon echt niet. En dan heeft ze te weinig sensitiviteit om er goed mee om te gaan naar jou toe. Dikke knuffel. @ Wendy: Ha ha die arme man van jou . Ik zie gewoon voor me hoe die lijst met klusjes steeds langer wordt . Verder klinkt het toch allemaal wel spannend wat er bij jou aan de gang is. Ga je de vk morgen nog bellen? @ Rootje: ah nieuwe spulletjes voor Marissa: LEUK! @ Lilalien: wat een vrolijke foto's! Ik ga maar weer eens even proberen te slapen. Heb nu een gaap aanval. Weet je, ik mis die smiley's vh oude forum.
Goeiemorgen dames!!! Hier gaat de blaasontsteking al vééél beter!! Niet 1x moeten opstaan vannacht maar brandde vanmorgen wel nog een beetje! Dadelijk toch ff bellen om een voorschriftje.. Dan ben ik er zeker vanaf! Lilalien, wat een foto's seg!! Knappe kids!! Wendy, die man van jou heeft er precies zin in!! Heeft ie dan nog zoveel te doen? Want zolang is het niet meer hé voor dat kleintje er is! Miran, wat een reactie van je oma! Knuffel! Lies, véél succes vandaag op de gemeente! Zal wel erg spannend zijn hé! En ook veel plezier straks in Genk! 100% genieten gewoon! Hoop voor je dat die vent vandaag wat minder uit zn bek stinkt haha want is dan geen pretje om naast hem op die tafel te liggen lol Zo, ik ga me klaarmaken.. Ga een bezoekje brengen bij een vrouw van mijn werk.. Ze was al zoooo lang aan het "zagen" voor langs te gaan! Dus het zal wel namiddag/avond zijn voor ik weer terug ben hihi, hebben elkaar weer zoooveel te vertellen! Prettige dag dames!! liefs
Goedemorgen! Zo, ik ga zo douchen, Jelka heeft sinds 6 uur haar wakkere uurtjes geloof ik. Wil niet in haar bedje slapen....om 9 uur nog even flesje geven en dan rustig aan naar het cb voor de prikken. Maar ja, mama moet ook even douchen, zucht. En dan zou je denken dat ze vandaag wel lief zou zijn om te vieren dat ze twee maanden jong is!?!? @ Lumea, balen die jeuk, bah! @ Lilalien, ik wist wel van de spaties hoor haha, was Sas... Ehm, nou ja, vergeef me mijn korte reactie, ik ga douchen voordat het jammeren gillen wordt boven! Oh ja, van de drie luiers sinds 22.00 uur gister, maar eentje gepoept!!! Dus om 22.00 en om 6.00 eerst alleen plasluiers, tijdens het flesje om 6.00 kwam er weer een stroom los, maar, wederom minder waterig dan afgelopen week, stijgende lijn??? Hope so.
Mogge..... Vannacht helemaal niks geslapen (de nachten ervoor nog 1 a 2 uur)... moet tot 9 uur wachten totdat ik de vk kan bellen.. pfffff
jeetje syl, kan je dan gewoon de slaap niet vatten? lig je te piekeren? gek zeg! hoop dat de vk iets kan betekenen voor je!
Ik heb vannacht vanaf 05.00 wel liggen piekeren dat ik me niet moet laten afschepen bij de vk... maar verder niet... ik lig lekker, ben erg moe... kan alleen niet slapen... Heb zojuist naar de vk gebeld en moet tussen 13.00 en 14.00 terugbellen want dan hebben ze telefonisch consult...
Ik heb gisteren toevallig een half uurtje geslapen op de bank (heb er 3 uur op gelegen) en ga dat vanmiddag weer proberen...
@Sylvia, balen dat je weer niet hebt geslapen. Je zou nu toch zo langzamerhand moe genoeg moeten zijn. Hopelijk heeft de verloskundige een oplossing @Marieke en Lumea, nou ja het is maar net wat je klaar wil hebben voor de bevalling. Ik weet dat ik moet accepteren dat niet alles af is omdat we net zijn verhuisd. Maar ja dat hebben we een paar maanden geleden besloten. Dan denk je nog: "Ach als die kleine maar kan slapen en de babykamer af is. Maar ja die hormonen zorgen voor een nesteldrang en dan wil je gewoon alles af hebben. Dus leuk dat er een vloer in ligt, maar ja nu wil ik ook wel dat de plinten er op zitten. En fijn dat de overloop geschilderd is maar ja nu moet ook de lamp hangen. Nou ja zo kan je nog wel ff doorgaan. Gisteravond vlak voordat ik naar bed ging had ik weer slijm met bloedstringen er in. Dan krijg ik dus helemaal stress dat het die nacht kan gaan gebeuren. Om 12 uur 's nachts dus nog de hele keuken en woonkamer picobello opgeruimd. Zucht, ik word zo moe van mezelf. Vannacht werden krampen erger (op een gegeven moment heb ikmaar een hittepit warm gemaakt) en de hele nacht ben ik dat slijm verloren. Ik heb geprobeerd zoveel mogelijk te slapen omdat ze dat altijd aanraden als het begint zodat je zo uitgerust mogelijk aan het zwaarste stuk begint. Maar ja als ik de papieren van de vk bekijk dan zijn alle symptomen nog geen reden om te bellen. In principe is het vanaf 37 weken normaal om af en toe bloed te verliezen. Sinds 2 uur zijn de krampen ook weer wat minder. Manlief dus maar naar z'n werk gestuurd nadat ik hem heb beloofd dat ik mijn mobiel echt overal mee naartoe neem. en vanmiddag heb ik toch een afspraak bij de vk dus dan zal ik het eens bespreken. Het wordt nu wel spannend!
jaaah Syl, goed advies van Jutte, gewoon HA bellen. Er zijn slaappillen die je ook tijdens zwangerschap mag slikken. Al probeer je het maar 1 nachtje zodat je even kan bijtanken. Dit kan echt niet hoor. Geloof me de laatste paar weekjes zijn steeds een beetje zwaarder dus dan moet je wel kunnen slapen.
Jeetje Syl, het word nu toch echt te gek met dat niet slapen van jou!! Hoop dat de vk of dokter iets voor je kan betekenen. * strooit slaappoeder richting Syl* @Wendynoa: klinkt spannend meis, het komt steeds dichterbij @Jutte: veel succes op het cb! @Marieke: fijn dat de blaasontsteking minder wordt, er was nog iemand met blaasontsteking, wie was dat ook al weer... Suuz?? Hoe staat het daarmee, nog last? ooohhh ben ik helemaal Miran vergeten een hart onder de riem te steken, hierbij alsnog. Meid, een dikke knuffel voor jou, je oma bedoelt het vast niet zo, maar moeilijk blijft het wel.
Moor: Wij gebruiken Balneum badolie in het badje vanaf de eerste keer. Op advies van de NICU. Dat is echt heerlijk spul. Nu heb ik een extra vettende, dan wordt het huidje heerlijk lekker zacht. Ik vroeg me al af wie moettie was; nu weet ik het. Moor: prachtige fotos. Miranda: Ik kan me heel goed voorstellen dat de opmerking van je oma pijnlijk was. En je hebt het nog zo netjes geprobeerd uit te leggen. Knuffel voor jou. Meilan: Leuke fotos Katjak: Je hebt alle reden om te klagen als je kindje een huiluurtje heeft. Dat is ook echt heel vervelend. Wat een schattige fotos. En wat heeft ze veel haar!! Wendynoa: Spannend hoor Lumea: Ik was ook al de smileys aan het zoeken. Ik zal zo even een paar foto's plaatsen voor de geinteresseerden
Haaai meiden! Katja..ik vind ook weldat je alle recht tot klagen hebt hoor als Nina zo huilt...k vind het ook een vreselijk geluid..en vooral als je ff niet weet hoe en wat en vooral wat je er tegen kan doen! Syl, pfff nog effe wachten dus.. Wendynoa, oeeh ff spannend dus! Denk niet dat je al een buddy hebt, maar omdat je er nu toch wel bij hoort..is een buddy misschien wel handig? We zijn namelijk erg nieuwsgierig naar verloop van bevallingen! Je mag mij wel eventueel een pb sturen, dan word ik wel je buddy?? Oooh meiden, please duim allemaal voor ons vandaag!!!! Om 16uur sluit het woningzoek termijn en op de 3 woningen waar wij op gereageerd hebben, zijn nog maar onder de 50 reacties dus we maken dit keer een kansje! Dus ik dwing jullie allemaal te duimen voor Sassie! xx
Heb ik net speciaal voor jullie foto's gemaakt en werkten de mannen voor de verandering goed mee is de batterij van het fototoestel leeg. Dus die moet even opladen en dan kan ik de foto's er af halen en plaatsen. Dus nog eventjes wachten.
OH, Miranda, helemaal over je oma-verhaal heen gelezen...zucht, ja oma's kunnen soms dingen niet zo goed relativeren hè. Hoewel, ik heb zo'n schoonmoeder hoor, want die zei het een paar maanden nadat mijn schoonzus een miskraam had gehad (zelfde opmerking)....niet iedereen staat erbij stil dat het niet bij iedereen een natte dweil-kwestie is! Maar wel jammer dat na enkele uitleggen je oma het nog niet leek te begrijpen. Laten we maar hopen dat je snel zwanger bent en zij gewoon niets meer op te merken heeft hè meissie toch... @ Sas, duim duim duim duim.... @ WendyNoa, spannend bij jou nu zeg! @ Lilalien, leuke foto's! @ Sweepy, hè, was net zo nieuwsgierig naar de foto's, maar goed, geduld is een schone zaak! @ Syl, HA nog gebeld? Het is bijna 13.00 uur, hoop dat je hoe dan ook een oplossing aangeboden krijgt! @ All, zo cb achter de rug, eerste prikjes zitten erin. Helaas mag je beebjes dan niet inbakeren, dus Jelka ligt zwaar ontevreden in een slaapzak in haar bedje. Ik hoop dat ze zich er snel bij neerlegt dat het even niet anders is en lekker gaat slapen...het huiltje is niet heel hard, dus ik denk dat ze zo wel weg is... Ze heeft zich keurig gedragen, nauwelijks gehuild! En: 61 cm en 5700 gram, een lange meid kreeg ik te horen, zit ook bovenin de curve met haar lengte, haha, wat een verschil met Mirthe die steeds zwaar onder de curve bleef, hihi. Maar wat een gesprek zeg....een soort van intake van "hoe gaat het nu", bah hou ik niet van. Hoe gaat het met je relatie, heb je mensen om op terug te vallen, hoe is je situatie met je ouders, gaat het goed met Mirthe erbij enz enz...en ik heb bijna geen stem, dus praten is al niet gemakkelijk... Maar goed, hoop blabla opgehouden, ben er weer even voor een maandje vanaf. Zal de lijst eens opduikelen ergens!
View attachment 23862 NOD: Geen NOD's, maar we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is... Zwanger: * WendyNoa, 33 jaar, ronde 2: 1e kindje D-date 2 nov. geslacht ♂ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken -Simon 605 gr & Lucas 1320 gr - ? cm * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * WendyNoa 26 oktober controle VK * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur * Helma 26 oktober MvM * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur * Knippy 29 oktober om 16.45 uur vk controle * Rootje 2 nov 16:50 : vk * Marieke 3 nov 8.30 extra controle UZ.Leuven * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts * Helma 13 nov intake + echo gyn * Marieke 16 nov 17.30 controle gyn * Daffie en Melvin 16 nov 11.00 consultatiebureau, voorl. laatste prikjes * Jutte en Jelka 3 december consultatiebureau (2e prikjes ) Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI in oktober prikinstructie! * Lilalien : goedgekeurd en nog aan de pil tot en met 2011