Bekijk bijlage 24211 NOD: Geen NOD's, maar we hopen op positieve berichten van Kwie, Miranda en Muis!!! En natuurlijk ook Lilalien zodra ze er aan toe is... Zwanger: * WendyNoa, 33 jaar, ronde 2: 1e kindje D-date 2 nov. geslacht ♂ * Knippy, 25 jaar , ronde 8: 1e kindje D-date 25 nov. geslacht ♀ * SylviaM, 33 jaar,ronde 12: 1e kindje D-date 30 nov. geslacht ♪ * Lumea, 32 jaar, ronde 3 na mk: 2e kindje D-date 2 jan. geslacht ♪ * Beebie, 26 jaar, ronde 20 : 1e kindje D-date 18 jan. geslacht ♪ * Lieselke, 25 jaar, ronde 10 : 1e kindje D-date 23 jan. geslacht ♂ * rootje , 30 jaar , ronde 13 : 2de kindje D-date 6 febr. geslacht ♪ * Marieke, 22 jaar, ronde 2: 2e kindje D-date 18 maart. geslacht ♂ * Helma , 30 jaar , ronde12: 1e kindje D-date 20 juni Bevallen: * Sweepy-30 Mei 2009 -Simon & Lucas -29.6 weken * Loel - 14 Juni 2009 - Roan - 35.3 weken - 2395 gram - 45 cm * Daffie - 15 Juli 2009 - Melvin Renaldo - 39.6 weken - 4660 gram - 52 cm * Meilan - 16 Juli 2009 - Ziva - 38.5 weken - 3680 gram - 50 cm * Daan - 9 Augustus 2009 - Noor Helene - 41.1 weken - 2910 gram - 49 cm * Inkerbell - 11 Augustus 2009 - Sigrid - 39.4 weken - 3620 gram - 49 cm * Desert - 25 Augustus 2009 - Ryan Connor - 36.6 weken - 2620 gram - 48 cm * Jutte - 26 Augustus 2009 - Jelka Jasmijn- 40.5 weken - 3640 gram - 51 cm * Pupke - 3 September 2009 - Ties - 40 weken - 3526 gram - 50 cm * Suuz - 11 September 2009 - Guusje - 39.3 weken - 4030 gram - 53 cm * Katja - 19 September 2009 - Nina Ciara - 40.6 weken - 3600 gram - 53 cm * Joyce - 21 September 2009 - Lorenza Valentina maria - 40.6 weken - 4160 gram - 52 cm * Moor - 18 oktober 2009 - Lauren - 37.5 weken - 3300 gram - 51 cm Vlindertjes: * SylviaM, ronde 8 bij 9.5 weken en ronde 11 bij 5 weken en 1 dag een {)Ï(} * Loel, 6 juni 2008 een {)Ï(}dochtertje Lotte gekregen bij bijna 29 weken * Moor, ronde 2 bij 7 weken {)Ï(} * Lilalien, kreeg in ronde 1, ronde 2 en ronde 3 telkens {)Ï(} * Joyce84 kreeg een {)Ï(} voordat ze zoontje kreeg en in ronde 1: 2e kindje * Lumea, in ronde 1 bij 11 weken een {)Ï(} * Rootje , in ronde 12 bij 4.6 weken een {)Ï(} * Marieke, ronde 9 na 22 weken een dochter-engeltje, Sterre* * WendyNoa, in ronde 1 na 8 weken een {)Ï(} Artsbezoek: * WendyNoa 26 oktober controle VK * Lies 26 oktober pretecho om 19.30 uur * Helma 26 oktober MvM * Rootje 27 okt 14:15 : WKZ: echo ivm met nierafwijking krummel * Knippy 29 oktober voorlichtingsavond Borstvoeding 19.30 uur * Knippy 29 oktober om 16.45 uur vk controle * Sas en Ryan 29 oktober consultatiebureau * Lumea 2 november 14.30 verloskundige * Rootje 2 nov 16:50 : vk * Marieke 3 nov 8.30 extra controle UZ.Leuven * Loel en Roan 3 november om 08.30 uur kinderarts * Helma 13 nov intake + echo gyn * Marieke 16 nov 17.30 controle gyn * Daffie en Melvin 16 nov 11.00 consultatiebureau, voorl. laatste prikjes * Sas 1 december 0930uur gyn, controle en uitstrijkje * Jutte en Jelka 3 december consultatiebureau (2e prikjes ) Bijzonderheden: * Miranda: heeft PCO gaat de MMM in,aan de clomid * Muis: ICSI in oktober prikinstructie! * Lilalien tarten in 2010/2011 voor een volgend spruitje.
@ lies knap ventje hoor echgt mooie echo's mijn haar is weer kort net als vorige keer alleen nu een koper rode lok voor @ Moor jeeej respect hoor bij na de hele avond en nacht aan de borst wooow @ syl goed geslapen jeeej doorgaan zo @ Daffie succes meid @ rootje goed nieuws dus fijn hoor Hier een drukke maar voldane dag gehad eerst klossen en eenpo gehaald daarna de auto weggebracht voor de apk mams heetf me opgehaald en bij suuz afgezet heerlijk zitten kletsen daar en guusje heeft heerlijk liggen pitten en lois zitten spelen en van alles laten zien hahaha Suuz nogmaals bedankt voor de cadeautjes en luiers vond het reuze gezellig Jullie zijn zeker welkom terug en dan maag Suuzman best mee hoor Daarna ff snel de stad in gegaan is wat mis met de geboorte kaartjes grrrrrr ik baal maar nu komt het goed hebben ze gezegd daarna door de auto ophalen en slik weer ff 310 euro lichter nieuwe APK,2 nieuwe voorbanden en een kleine beurt Daarna door naar huis en lekker ff op bed liggen tukken heerlijk nu ga ik snel gtst kijken
Hoei ik ben moei. Best drukke dag gehad. Vannochtend uitgeslapen (hoezo druk ). En daarna nog even gekeken of ik m'n oude winterjas kon vinden. Nee dus, waarschijnlijk heb ik 'm vorig jaar in een kledingzak gestopt, wilde al jaren een andere. Dus richting babywinkel gegaan en daar m'n Noppies jas aangeschaft. Nu vind ik Noppies altijd erg duur maar die jas viel dan wel weer mee (89,95) voor een zwarte lange jas met capuchon. De andere zwangerschapskledingwinkel hier in 't dorp is ter ziele gegaan en anders moet ik naar Leiden. Dus ik dacht: ik heb al bijna geen tijd: koop gewoon die jas. Daarna terug richting huis en het was zulk mooi warm weer dat ik dacht: 'misschien de laatste kans om met zulk zwoel weer op het strand te zijn' dus ik een bakkie gedaan terwijl de kleine zich vermaakte met vd glijbaan te gaan. Vanmiddag gewerkt. Lumeaman is klussen en ik heb net m'n avondtraktatie op. Zometeen snel aan de slag met uitzoeken vd kleertjes. Vanavond is ook de man vd verhuislift langs geweest. We zitten er zwaar over te denken om die te huren. Dan hoeft niet alles door het hele trappenhuis. Ff denken wat ik ook alweer las. @ Rootje: heb je update nog niet gelezen maar las wel dat je erg opgelucht bent. Heerlijk meid. Dat is echt supergoed nieuws om te horen. @ Sylvia: hoe is het met jou? Heb vaak aan je moeten denken vandaag. Hoop snel wat van je te horen. @ Suuz: hoe is het nu met Guusje @ Jutte: hier was dat ook zo, met oud en nieuw was ik het die schrok vd knallen en Maureen vertrok geen spier. Sliep ook door enorme klappen heen terwijl ze normaal al wakker werd als je door de gang liep. Heb je het weer erg kort laten knippen? Of was het alleen puntjes....je wilde het toch weer laten groeien? @ Moor: pffffffffff meis. Dat klinkt wel heel vermoeiend hoor. Heb er ook niet zo een antwoord op. Lijkt wel wat meer te zijn dan clusteren. Zet je verhaal eens op www.borstvoedingsforum.nl. Wie weet hebben daar een aantal rotten in de bv nog ideeen. Ben ook wel heel benieuwd wat het zou kunnen zijn namelijk. @ Knip: ook al een productieve dag gehad dus. Oh en die rekeningen he . Hier moeten ze allemaal nog binnen komen van plafond stucen, keuken, vloerenman enz enz. Ons spaarbankboekje slinkt gestadig , maar het wordt goed geinvesteerd. @ Miran: hoe is het met jou? @ Daan en Pupke: snap helemaal hoor dat jullie hier minder zijn (heel logisch). Maar wilde wel ff zeggen dat jullie gemist worden. En nu vind ik dat ik toch maar echt aan de slag moet.
Hoi meiden! met Guusje bij de ka geweest, de nutriton was een goede zet, moeten het wel ophogen per fles, en heb ook nog een recept voor een ander soort nutriton gekregen. Hij kon bijna zeker zeggen dat het geen koemelkallergie was, wat wij dus ook al dachten....Dus gewoon een slecht sluitend maagklepje, wat vervelend is, maar groeit ze overheen... Ze is nog wel even gewogen en gemeten, ze woog op de kop af 5 kilo en is 55 cm, ze is dus in 2 weken 400gr gegroeid, maar niets in de lengte, maar dat was niet erg. Knip vond het ook erg leuk! Je ziet er goed uit en hebt een erg mooie buik *kreeg er gelijk weer kriebels van* Loïs moest gelijk haar auto showen aan papa en staat inmiddels keurig in de garage bij haar andere auto's! We komen zeker bij je langs! Lumea kewl een nieuwe jas, en is zeker niet duur! Daffie spannend ennnn??? Idd Daan en Pup we miss you! Syl goed zo, een paar uurtjes kunnen slapen. Jutte dus even lekker relaxt met z'n tweetjes! Hier ook, Loïs werd van een wip en scheet wakker, maar met oud en nieuw nergens last van, blijven vreemde wezentjes die kindjes Moor hoop dat het werkt voor de krampjes voor Lauren, en dat je een goede nacht hebt, dit hou je niet vol...*moet misschien de tekst die ik op het kaartje geschreven heb even gaan aanpassen, over dat ze zo rustig is...* Suuzman is trouwens net voor t eerst met Guusje onder de douche geweest, hoe lief zag dat eruit! Zulke momenten ben ik zo trots en zijn die rotdagen als gister en zaterdag weer snel vergeten... Ga ik nu lekker op bed tv kijken en wachten tot het madammetje wakker wordt! Slaap lekker allemaal!
Zo nu eerst maar eens het hele verhaal van vanmiddag opschrijven. Het is best een lastig verhaal en mochten er nog vragen zijn, dan hoor ik het wel. Laten we meteen met de deur in huis vallen, zo op het eerste gezicht zag alles er eigenlijk best goed en gunstig uit. Krummel is weer netjes gegroeid en perfect op schema en ook steeds nog een normale hoeveelheid vruchtwater te zien. De linkernier lijkt gewoon te doen wat hij moet doen en vertoont geen afwijkingen. De rechternier ziet er naar uit dat die ook werkt, maar bestaat uit 2 delen (zie tekening). Bekijk bijlage 24291 Deel 2 op de tekening is vergroot en heeft ook een vergrootte urineleider. Deze urineleider komt waarschijnlijk niet goed in de blaas uit (op of net onder de overgang van de blaas naar de uitgang) en veroorzaakt het vlies in de blaas. Deel 3 op de tekening is ook vergroot. Dit wordt veroorzaakt doordat dit deel een kortere urineleider heeft die ook te hoog in de blaas uitkomt. Dit zorgt ervoor dat urine terug kan stromen naar de nier. Beide delen zullen door deze afwijkingen na de geboorte vrijwel zeker na verloop van tijd infecties gaan veroorzaken. Het vlies in de blaas lijkt wel urine door te laten anders zouden alle nieren en nu al veel slechter uitzien. Zolang dit zo blijft levert het ook geen problemen op. Het risico is aanwezig dat het vlies vroeger of later de uitgang van de blaas gaat verstoppen, dan moet wel actie ondernomen worden, anders gaan de nieren snel achteruit en loopt het vruchtwater ook terug waarschijnlijk of als dit na de geboorte plaatsvind kan krummel niet of nauwelijks meer plassen. Als de situatie zo blijft zou ik zelfs gewoon volledig onder controle mogen blijven bij de verloskundige en thuis bevallen. Enige is dan dat krummel direct vanaf de geboorte antibiotica moet krijgen. Als krummel dan ook gaat plassen hoeft er waarschijnlijk pas de 2e of 3e dag na de geboorte wat te gebeuren. Als eerste zou dat een nierecho zijn en vervolgens, enige tijd later, diverse röntgenfoto's en scans om de functie van de nieren te kunnen bepalen (deel 1, 2 en 3 zijn samen 100%). Afhankelijk van die resultaten zal er dan op termijn actie ondernomen worden. In het beste geval werkt de linkernier (zoals verwacht) helemaal goed (50%) en werken de beide delen van de rechternier ook goed (totaal ook 50% en per deel niet minder dan 10%) In dat geval hoeven alleen de urineleiders van de rechternier verplaatst te worden om infecties te voorkomen (operatie van ong 1,5 uur). In het slechtste geval, moet de hele rechternier verwijderd worden (totale werking minder dan 20%). Andere mogelijkheid is nog dat een deel van de rechternier verwijderd moet worden (werking van dat deel minder dan 10%) en dan de urineleider van het andere deel nog verplaatst moet worden (operatie van zo'n 4 uur). Dit alles kan dus pas bepaald worden na alle onderzoeken naar de functie van de nieren. Dus helaas weten we hier pas meer over na de geboorte. Maar zeker is in ieder geval dat krummel enige tijd na de geboorte geopereerd moet worden (waarschijnlijk maanden als het goed blijft gaan). In het geval dat krummel niet gaat plassen de 1e dag na de geboorte dan wordt het hele circus meteen in gang gezet en wordt er meteen actie ondernomen. Wel heb ik het advies gekregen iets vaker naar de verloskundige te gaan, zodat die kunnen controleren dat het vruchtwater goed op peil blijft. Over 5 weken hebben we weer een nierecho en dan horen we weer meer en hopen dat de situatie dan hetzelfde gebleven is en niet verslechterd. Zo het is een heel verhaal geworden uiteindelijk, ik hoop dat het duidelijk is.
goedemorgen! hoop dat iedereen lekker geslapen heeft! Wij wel iig, Guusje komt iedere morgen keurig rond 6 uur, en tukt dan lekker verder... Rootje fijn dat het mee lijkt te vallen, hopen dus op een goed eerste plasje.
Meiden, jullie zijn lief! Hoewel ik er nu na alle info van gisteren rustiger onder ben dan daarvoor, spoken er nog wel steeds allerlei gedachten door mijn hoofd. En dan hoofdzakelijk dingen die nu nog onduidelijk blijven. Ik heb het gister nagevraagd bij de gyn en deze afwijking hoeft niet tot vroeggeboorte te leiden, maar over het algemeen worden kindjes met 'kleine' afwijkingen zoals deze toch wel voor de 40 weken geboren zei hij. Vaak tussen de 35 en 39 weken was zijn ervaring zei hij. Dan ga je weer denken, ik ben 35 weken op de uitgerekende datum van onze vorige miskraam (3 jan), het zou toch niet gebeuren dat krummel dan komt. (Buurvrouw hierverderop is trouwens 4 jan uitgerekend, haar dochtertje is van 20 sept, speelt Marissa regalmatig mee. Zou ook wel weer leuk zijn als we weer bijna tegelijk een baby hebben ) Hoewel ik liever heb dat krummel even wacht, hij mag nog lang genoeg in het ziekenhuis verblijven ben ik bang voor. Julie hadden het trouwens van de week over de griepprik. Zowel de gyn als de uroloog hebben me ten zeerste aangeraden de prikken voor zowel de mex als de gewone griep te halen. Ook met het oog op verhoogd risico op een vroeggeboorte en natuurlijk de al aanwezige nierafwijking waardoor krummel vatbaarder is voor infecties na de geboorte. Dan kan het kindje alle weerstand gebruiken die er te krijgen is. Voor een 'normale' zwangerschap zou de gyn het ook aanraden ivm met complicaties (oa vroeggeboorte) die kunnen optreden als de moeder in de laatste 3 maanden mexgriep krijgt. Dus ik ben net na het wegbrengen van marissa naar het kdv meteen naar de ha gegaan (zit er tegenover). Mag as vrijdag al de griepprik, 16 nov de eerste voor de mexgriep en 7 dec de 2e voor de mexgriep. Zo dat was mijn verhaaltje weer Ik ga maar eens een was in de machine stoppen en dan een muur sauzen op de nieuwe kamer van Marissa. Ze heeft knalpaarse verf uitgezocht voor de ene muur, op de andere komt gewoon de lila die er al op zat, daar hadden we nog genoeg verf van staan gelukkig. Maar het wordt wel mooi denk ik. Als het klaar is volgende week zal ik foto's plaatsen. Bye!
Ro, Fijn dat alles relatief goed gaat met je krummeltje!! Dat komt helemaal goed hoor, krummeltje zorgt ervoor dat hij een vol en gezond leven kan leiden. Enneuh wie kan er nu zeggen...ik heb 3 nieren! 3 januarie zou idd een vreemde datum zijn...maar wie weet! Je krummel heeft in ieders geval een beschermengltje! Moor, idd dat zei het CB ook toen tegen mij...Alyssa hing vaak uren aan de borst en kwam dan snel weer voor een volgende voeding. Ze sabbelen dan....en door het sabbelen en iedere keer een slokje krijgen ze krampjes...en door de krampjes willen ze meer drinken/sabbelen....cirkeltje dus... Wij moesten toen toch echt de 3 R's gaan toepassen... En het heeft even moeite gekost om haar te laten huilen na 20 minuten voeden....(1 borst echt 15 minuten helemala leeg..en dan andere nog ff 5 minuutjes sabbelen... ) weer terug te leggen na een schone broek en dat ze moest gaan slapen...maar het heeft wel gewerkt na 4 dagen huilde ze niet meer zoveel. Maar hoop dat het snel over is voor je hoor, dit is niet leuk. Katja, hoe is het met het huiluurtje in de avond? word het al wat minder? Euhm...lieselke..had ik al gezegd dat je een mooie man hebt op de echo foto's? Nee..naja...tis echt zo!! Verder iedereen een dikke knuffel hooor!! Wendynoa..ben je aan het bevallen? hihi. Groetjes, Miranda
Mogge.... Vannacht weer aardig geslapen en vanmorgen ook (ben pas 30 min uit bed)... gaat de goede kant op!! Ben alleen mijn stem kwijt.. Nu ff bijlezen
Hey Sylvia! Fijn dat je toch wat beter hebt geslapen meis. Word je misschien ziek? Kan je daardoor minder slapen..misschien benauwd ofzo? Nu ja hopelijk blijft het zo! VOlhouden! Groetjes, Miranda
Hey moppies, ben ik weer. Pfff, ik ga geen voorspellingen doen over wanneer ik ga schrijven enzo hoor. Scheelt een hoop schuldgevoelens van mijn kant. Alles gaat goed aan deze kant van de lijn. Gister voor de fun Noor laten wegen en meten en het is een klein dikkertje hoor. 58cm en 5970gr. Die groeit als kool dus. Ze is heerlijk tevreden. Ze slaapt al anderhalve week door en gisteren zelfs vanaf 10 uur tot half 8 vanochtend. Boffen wij even hihi. Ik zie mooie echofoto's van lieselbeeb, een zieke Syl (beterschap meid, ik ga nog even teruglezen wat je precies mankeert), Lauren die veel aan de borst is, Lumea die een nieuwe jas heeft en Sweepy die weer terug is (en ook bij de aug. mama's JeeJ). Meiden ik denk aan jullie, heel veel. Dikke kus van mij. Tot snel!
potverdorie.... stomme belastingdienst... Eigenlijk stomme ik...heb het niet goed bijgehouden laatste tijd. Moest ik al kind gebonden budget terugbetalen....geschat inkomen niet goed... en zorgtoeslag...zelfde probleem (ben meer gaan verdienen in 2008.......) En nu moet ik ook nog kinderdagverblijftoeslag terugbetalen... Zucht...2000 euro ongeveer bij elkaar...hoe kan ik dat in hemelsnaam ophoesten................. Baan baan baaan!! Kom eens langs dan reageer ik op je!! Want vind het niet leuk meer. Heb bij de thuiszorg geinformeerd..maar omdat ik geen eigen vervoer heb... ze hebben geen jobs hier in de buurt..enkel verder weg en dan moet je van gezin naar gezin hoppen.....en dan is een auto ideaal..maar een fiets niet.. Wil niet in een magazijn werken..maar toch gesolliciteerd....en weer krijg ik te horen...je bent overgekwalificeerd...we zijn bang dat je snel weer een andere baan zoekt... NU JA IK WIL WERK!!!! Uitzendbureaus...wekelijks rondje...altijd zelfde...op dit moment hebben we niets..hou onze website in de gaten..................zucht... Vind het echt niet leuk meer..heb zelfs gekeken voor de krant rond te brengen...maar ze hebben bij ons in de buurt geen mensen nodig...op dit moment.....kreeg ik wel te horen. Nu dan de schoonmaak... Oke jaaa we hebben werk!! iedere dag van zondag tot zondag van 5 tot 7.....euhm...dat is 14 uur...oke...7 uur kan...zou ik om half 8 weer thuis zijn.....dan maar vroeg naar bed toe iedere avond. Vroeg ik wat verdiend het? Want voor 8.21 werken is zooo lullig vooral als je het werk helemaal niet leuk vind. Zeggen ze...ja starters tarief is 8,34 en als je er een jaar werkt krijg je 9 euro per uur..bruto!! En ik zei tsjah..ik wil werken dus jah stel me maar voor, maar wil wel weten voor hoe lang is het eigenlijk.....antwoord...2 weken!! Jahhh...daar heb ik niets aan....zucht...Heb toch maar nee gezegd, want wil wel iets wat wat langer werkt...en ze houden me in gedachten... Kreeg wel nog te horen dat ik het waarwschijnlijk toch niet geworden was...want ze zochten iemand met ervaring in de bedrijfsschoonmaak en dat heb ik niet Euhm...mijn huishouden is af en toe ook een bedrijf hoor!! Maar dat was niet genoeg...kreeg ik te horen...probeer het eens bij de thuiszorg.... Euh jah...die hb ik net aan de telefoon gehad pffffff... Ik vind het echt niet leueeeuuuuhkkkk. meer... Zo sorry...ff geklaagd....hahaha... mijn hormonsters doen weer werk...ben onzeker, jumpy....en heel erg gespannen.....beetje sjaggie...en kan hele weinig hebben....stomme hormonen... Misschien kan ik ook wel niet meer tegen de pil...mijn lichaam is zooo in de war...zal ik dan maar niet meer zwanger worden...de pil heb ik nog voor 4 maanden liggen...we hebben toch geen geld voor nog een kindje als ik zo kijk....boehoooeee...... Zat net te huilen aan de tafel met die belastingdienst rekening voor me neus....... Sorry..............sorry sorry sorry...ik klaag eigenlijk alleen maar hier...vind mezelf niets aan dus stel je voor hoe jullie het vinden. Ik ga vanaf nu gewoon weer lekker gezellig jullie verhalen lezen en hopelijk gaat het hier gewoon weer snel beter......hebben het al eerder gered...dus nu zal dat vast ook wel!!! Ik wil jullie in ieders geval wel heel erg bedanken dat jullie af en toe mijn perikelen lezen en me een schop onder mijn kont geven......vooral Moor.. Doet me goed...want heb niet echt iemand die dat voor mij doet....zou het zelf moeten doen maar op de een of andere manier gaat dat niet...mijn voet die past niet naar achteren toe..... @Daan, heb je al eerder gevraagd...geef je nog borstvoeding? Hoe gaat het verder met jouw? Je verteld dat Noor het goed doet en lekker slaapt en groeit hihi..maar niets over jezelf! Groetjes en dikke knuffel voor iedereeeeheeeen. Miranda
Haaaai meiden!! Ben ik weer, met een goede nacht achter de rug en een gezellig bezoek van Katja vandaag! Kleine meid slaapt goed nu!! Heeft vanmiddag wel weer krampjes gehad maar de cinababy lijkt te werken. Ze ligt nu al 2 uur te slapen, nog een uur en dan moet ik dr wakker maken voor een voeding, dat is nog niet gebeurd! Vannacht netjes om de drie uur wakker voor een goede slok. Heerlijk. Rootje wat fijn te lezen het relatief goed nieuws over het niertje van krummel. Het zal deze zwangerschap wel een punt van zorg blijven en ook daarna maar de berichten zijn niet direct over niet functioneren enzo en dat is prettig! Gaat verder alles goed bij jullie? Miran, weer een schop onder je billen nodig zeg je. Tja, weet je. Ik zal je vertellen wat ik zou doen in jouw situatie. Naar alle supermarkten gaan voor sollicitatieformulieren, alle bureau's inschakelen, online vacaturebanken scannen en open sollicitaties schrijven. Verder zou ik, voor mijn eigen gevoel, vrijwilligerswerk gaan doen. Heb ik ook een tijd gedaan toen ik thuis zat (overwerkt). Je hebt dan toch een zinvolle dagbesteding en je bent onder de mensen. Oh en ik had de twee weken schoonmaak aangenomen, je komt dan toch in een beter blaadje bij het betreffende bureau. Meer wijze woorden heb ik op dit moment niet voor je, het is gewoon kl*t* nu met het vinden van banen... Ff denken hoor, ik heb meer gelezen maar weet het allemaal al weer niet meer...
Haaai meiden! Hoest hier? Verder weinig te melden... Mja geen nieuws is goed nieuws toch? Daan, haaaai! Moor, gezellig dat je bezoek had van Katja hee! Wij gebruiken ook cinababy, werkt best goed! Katja, ik bel je echt snel..ergens volgende week afspreken? Uuh...miran, sluit me bij moor aan, supermarkten langs gaan enzo! In winkels hebben ze altijd mensen nodig zag ik! Rootje, wat fijn dat alles redelijk goed is! Ohja, ik hoorde op t nieuws dat ze ook kinderen willen gaan enten voor de mex griep, zouden jullie dat doen? verders iedereen knuf en kusss
Sas denk t wel, kreeg daarstraks een telefoontje dat bij Loïs op de groep op t kdv 2 kindjes besmet zijn. Ze hebben daar vandaag alles ontsmet, dus t is veilig, maar als ze geënt kunnen worden graag! Heb er toch een naar gevoel bij, maar vertrouw op hen... Zitten geen risico's aan die prik toch? edit: lees nu dat in dec/jan er pas testresultaten bekend zijn...hmmmm lastig........
Hoi Allemaal! Vandaag de hele dag in Düsseldorf geweest. Vreselijk überdeutsch restaurant uitgezocht, waanzinnig fout haha, zo leuk! Ben benieuwd wat onze verwende collega's ervan gaan vinden, hihi. Ben wel helemaal op, heen en weer rijden, daar lopen en de hele dag het geroddel van mijn collega aanhoren, ben weer helemaal bij, haha. @ Knippy, gezellig bij Suuz geweest! En wauw, ja, autokeuringen.... @ Suuz: Loïs wakker van een wip en een scheet....ehm, zijn jullie zo luidruchtig dan? haha Fijn dat het voor Guusje geen KMA is! En dat de nutriton lijkt te helpen... wij hadden de hoeveelheid verlaagd, maar...gaan vandaag toch maar weer een schepje bij doen (hadden 2, dus gister 1, maar toch maar weer 2...) er wordt weer meer overgegeven hier. Heerlijk dat ze na 6 uur nog doorslaapt...hier heeft Jelka dezelfde wakkerwordttijd, maar da's ook echt wakker dan... @ Lumea, ja....lang haar......maar ja, zoals altijd bedenk ik me dan weer. Het is wel wat korten, kaaklijn zeg maar en dan in laagjes, dus lekker rommelig. @ Rootje, wat een verhaal en poeh zeg, knap dat je het zo allemaal kunt navertellen en uitleggen hoor!! Het is dus flink duimen en afwachten allemaal! Zie ik nou dat jij de mexgriepoproep al hebt? Ik ga vrijdag de gewone griepprik halen, maar heb nog geen oproep voor de mex binnen, zal volgende week wel komen denk ik dan... @ Miran, gister nog wel je topic gelezen, maar accu leeg, niet gereageerd. Goed dat je toch gebeld hebt! Enne....straks na deze laatste bloeding, heb jij gewoon 9 maanden geen bloedingen meer @ WendyNoa, je was er gister niet, vandaag niet...zou 't!? @ Syl, weer geslapen? Je moet dus gewoon het probleem voorleggen, pillen naast je bed leggen en dan lekker slapen, haha Gelukkig maar! Oeh, stuur eens wat van dat geluk hier naartoe, jaloooeeerrrssss.....hoop dat Jelka dat zo tegen het einde van mijn verlof ook snapt! Heerlijk dat Noor zo goed groeit, klein dikkertje, was Mirthe ook en nu is ze gewoon een slanke jonge meid, haha, beetje winterbuffertje kan geen kwaad toch!? @ Miranda, dat is het stomme van de belastingdienst: wij hebben al een tijd geleden kdv-toeslag aangevraagd voor Jelka, maar dan mogen ze daar net zo lang over doen om te regelen als zij willen. Maar als jij moet betalen moet het allemaal binnen een korte termijn....stomme lui daar! @ Moor, betere dag dus! mooi zo! @ Sas, kindjes enten? graag! Zeker nu er een gezonde meid van 14 en nog een meisje van 16 overleden zijn...brrrrr...het zou toch? Liever voorkomen dan genezen, ook al is het weer een prik... @ Suuz, da's schrikken van het kdv! Bij ons heeft één collega op het werk de mexgriep... testresultaten, tja, als het heel veel kwaad zou doen, zou dat nu al wel bekend zijn denk ik, ze gaan toch geen groot risico nemen en iedereen enten met iets wat nog meer ellende kan veroorzaken toch? Oef er komt een stinkende luier langs, die Mirthe om heeft, die ga ik even schoonmaken...
@kindjes enten voor griep, ik baalde eigenlijk al dat Marissa net 2 is, valt ze niet meer onder de risicogroep, dus niet geeint, maar als ze dat gaan aanpassen, krijgt ze hem ook zsm hoor! Kan me haast niet voorstellen dat het vaccin kwaad kan, de kwaliteit van de vaccins van het NVI kennende (nee geen aandelen hoor, wel een blauwe maandag gewerkt en oudklasgenoot werkt er nog). Principe van mexgriep vaccin is hetzelfde als voor de normale griep, en daar zijn volgens mij ook nooit problemen mee. @jutte, tja dat is dan weer het voordeel van een medische achtergrond, je begrijpt ook de artsentaal en moeilijke woorden, dus ook bij onderling overleg tussen de artsen in de echokamer steek ik een boel info op Enne ik heb geen oproep gehad voor de mexgriep, maar omdat ik aan de balie stond en de gyn het belangrijk vond, heeft ze me meteen ingepland voor eerste mogelijkheid voor vaccineren bij onze huisarts.
Zo lekker zitten, bakkie thee met honing erbij en lezen maar @ Knippy: Iets niet goed met de kaartjes?? Gelukkig komt het goed. Pffff dat kost ook weer wat zeg. @ Suuz: Gaat dus goed met Guusje @ Rootje: Het verhaal is duidelijk, maar toch wel heftig hoor (((((knuffel)))) @ Syl: Jeeeeeeeeeeeeeeeeeej je hebt geslapen!!! @ Daan: Gaat allemaal goed zeg, lekker hè weer aan een stuk doorslapen. @ Miranda: (((((((((((((knuffel))))))))))) Het is wel heel moeilijk zeg een baan vinden en dat terwijl je zo graag wilt werken!! Ik heb hier ook 3 heerlijke belasting aanslagen liggen. Loelman`s salaris hadden ze te laag gezet. Heb nu alles veranderd en voila......betalen!!!! Blergh. Enneuh.......je mag hier altijd klagen hè. @ Moor: Fijn dat alles goed gaat!
Thx meiden... Moor wat fijn! Dus de cinababy lijkt te helpen? Hopelijk houdt ze het vol vannacht! Sas, hmm supermarkten...tsjah er zijn er hier 2 en die heb ik al allebei gehad...(sollicitatieformulier gestuurd) En die in de stad dichtbij heb ik de dichtbijzijnste ook al gehad.......wat kan ik dan nog meer doen! Heb zelfs al persoonlijk aan de balie gevraagd...zeggen ze vul dit in en stuur op...dus doe ik en daarna hoor ik niets meer...ikke erachteraan vragen in de winkel...zeggen ze ja dat weten we niet dat gaat via het hoofdkantoor..ikke vragen wie kan ik daarvoor bellen? Hmm geen idee! Nou ja zeg............ Maareuh geen nieuws van jouw is toch goed nieuws..teken dat alles lekker izjn gangetje gaat toch?? Fijn!!! Suuz, he bah 2 kindjes met de mex griep....brrr... Ik zou het niet weten of ik Alyssa laat inenten..heb hier nog niemand gesproken of gezien die het heeft gehad....dus eigenlijk vind ik het dan niet nodig nog niet..... Je weet niet wat het kwaad doet idd. Jutte, thx voor de update weer hahah ben meteen weer echt bij! Oh en leuke dag gehad vandaag....lekker!! Mirthe ontstinkt? Rootje, je klinkt weer positief, fijn toch dat het vooruitzicht zo goed is voor je krummeltje ben ik zooo blij om!! @hier, fftjes over vacatures...had er 2 zien staan....gebeld uitzendbureau...denk dezelfde vacature maar bij verschillende bureaus hahaha..naja kansen spreiden toch. Bij allebei de bureaus heb ik al eens gewerkt....dus ze weten wie ze hebben...en zelfs bij eentje was ik bij dat bedrijf al eens eerder voorgesteld was ik door naar 2e ronde...waar het niet dat een ander bedrijf een hoger loon bood voor een andere functie en ik dat toen heb genomen.....dus wie weet!!! Was trouwens bijna dezelfde functie, dus ik gevraagd gaat het om dezelfde functie is het moeilijk in te vullen, of het team apart...bleek van niet...enkel hadden ze nog meer mensen nodig. (daar gaan we dan maar vanuit....) we zullen dus zien!! Groetejs, Miranda