Katja, kaartjes zijn besteld hoor! Moorman even gedaan. Ik zat namelijk te mopperen op 2 euro bestelkosten en dat was volgens Moorman niet nodig. Klopte ook, met eenmalige incasso waren de kosten nog maar 10 cent. Nou, benzine naar Primera was meer! Heb ook nog even naar de treinen gekeken, als jij nou om 11:52 uur op spoor 4 in de trein naar Maastricht stapt, stap ik daar om 12:07 op spoor 5 in amsterdam ook in. Zijn we om 12:35 in Utrecht. Ietsjes vroeg maar hiervandaan gaan niet zoveel treinen en om over Haarlem te gaan is ook zo een gedoe!
Rootje heb je dat kaartje nog in de aanbieding? Ikke wil mee! Alyssa komt dan ook mee, maar dat vinden jullie niet erg he... Als je dat kaartje niet meer hebt Ro, dan kan ik helaas niet mee...want dan word het te duur samen met de trein.... Ik hoor het wel! Wil jullie graag zien! Komen er ook beebs mee (naast die in de buik.....) of blijven ze allemaal lekker thuis bij oma's opa's of papa's of oppas?? Groetjes, Miranda
Lauren blijft die dag bij paps! Heb gezien vorig jaar hoe zwangere vrouwen zich kunnen gedragen als ze koopjes ruiken
hahahaha Moor toch.... Maar idd je hebt gelijk...ach ik ga voor het eruit zijn en lekker rondkijken...kan toch niets kopen hihi.
Miran, als ik de mogelijkheid niet had gehad, had ze meegegaan hoor! Maar papa is thuis, dus heeft die fijn een dagje alleen met dochter en hond Hij ziet het helemaal zitten in ieder geval! Moet je voor Alyssa ook een kaartje kopen?
Nee gelukkig niet! Jammer had de kleine Lauren graag gezien hoor Moor....Misschien moet ik toch eens manlief overhalen om overal bij iedereen langs te rijden hahaha... Maar jouw zien we ook graag, dus daar doen we het maar mee Enneuh..papa zal dat echt niet erg vinden ahahha...Marco vond het fantastisch altijd... Groetjes, Miranda
Hé Moor, jij ging toch Hairspray kijken, hihi @ Loel, Mirthe liep in het begin ook met alles achter.....maar zo tegen kerst (8 maanden oud) hoefden we niets meer te corrigeren....dus Roan is in no time helemaal bij hoor! Wij denken nu vaak van Jelka "huh, doet ze dat nu al!?!?!" maar ja, dat komt doordat Mirthe later was met alles, hihi...ook zoiets stoms! Zo ik ga naar boven, lekker nog even chillen met een boek voordat Jelka nog een late voeding wil....tot morgen dames!!
hihi, fijn dat ik ook nog voldoe en met de meeting komt ze absoluut mee hoor (als het een meeting met kids wordt) dan zullen we vast een minder druk punt nemen om af te spreken!
eeeeehhhh..... Jutte die staat ook aan hoor heb m al eens gezien en ik denk nog steeds dat ik nooit zwanger ben geweest en dus nog steeds 2 dingen tegelijk kan! trusten!!
Hihi Jutte, ja een vroeggeboorte moet je het aantal weken er toch weer af tellen en op die leeftijd moeten ze dan ongeveer zitten....toch? Fijne avond! hihi Moor, jaah jij voldoet ook. En idd een met babymeeting zou leuk zijn....Maar denk dat dat dit jaar niet gaat lukken want er staan wat meiden op uitbarsten hihi...en die willen ook nog komen. En er blijven altijd wat meiden die zooooo ver weg wonen................Friesland bv... Of belgie....hihi..Misschien iets alvast over een jaar plannen en dan alles regelen hahaha. Dan weten we zeker dat iedereen kan! Ik ga maar eens naar bed toe...ben eigenlijk best wel moe...maak me teveel zorgen snachts waardoor ik dus van 3 tot dat alarm alyssa vanmorgen ging heb wakker gelegen..... Slaap lekker meiden! Enneuh Rootje ik hoor het wel he! Groetjes, Miranda
trusten Miran!! slaap lekker. enne, piekeren moet je aan koeien over laten, die hebben een groter hoofd
gezellig! we zien dus een hoop meiden donderdag!! Ook leuk om Alyssa eens te zien. Ik hoop dat ik Nina thuis kan laten en denk dat dit ook kan en anders neem ik haar wel mee. oooeeeeh er zit er een flink te stinken op mijn schoot, ahhh en wat een geluid maakt dat iehhhhh Ik ga haar maar snel een schone luier geven
@miran, kaartje is gereserveerd voor jou hoor! Kom je dan ook donderdag? Dan krijg je het kaartje wel bij de beurs (en mag je dan ook betalen). Ik ben waarschijnlijk ook wel iets eerder dan 13 uur, ik ga eerst nog even iets verder de stad in, want onze ledlamp van de postcodeloterij moeten we afhalen bij een AH op een onmogelijke plaats, maar goed, als ik dan toch al over de helft van de afstand ben, is het een kleine moeite even een bus verder te nemen en dan die lamp op te halen. Anders moeten we met de meiden die gaan even mobiele nummers uitwisselen, kunnen we bellen waar we uithangen en als we elkaar evt kwijt zijn Zo nu ga ik ook slapen. Bye!
Goed idee van die nummers, ik heb dan alleen die van jou nog niet enne die ledlamp kun je ook bij een andere vestiging ophalen hoor, alleen bij voorkeur die op het kaartje staat.
Goeiemorgen! Niemand hier vanmorgen?? Brr vrij vaak wakker geweest vannacht en vroeg op.. weet niet hoe het komt.. voel me vandaag zo zenuwachtig en weet niet eens waarom!? Denk dat ik namiddag eens tot op het gerechtsgebouw ga. Vandaag word een man veroordeeld tot weet niet hoeveel jaar cel. Denk wel dat het levenslang zal zijn. (Hij heeft een meisje wat we kennen in een steenfabriek verkracht, gefolterd en vermoord) Maar ben nog niet zeker of ik ga gaan.. Publiek is vrij om te gaan kijken, maar het ligt toch nog dubbel. Misschien dat ik daarvoor zo zenuwachtig ben? Liefs!
@katja, ik pb mijn nummer wel even als we weten wie er allemaal gaan (dan meteen aan iedereen ) Enne die ledlamp had ik al geprobeerd op te halen bij 2 andere appies, maar die trapten er niet in, moest echt naar het filiaal op de brief... (helaas)
Hey Rootje, Jaah dat is goed! Ik PB je mijn nummer ook eventjes! Moor heeft mijn nummer al geloof ik....moet ff snuffelen maar geloof dat ik jouw nummer ook al ergens heb of niet Moor? Oh en ik heb Katja haar nummer...komt helemaal goed. Oh Katja als het je niet lukt om Nina ergens onder te brengen vinden wij het helemaal niet erg als ze meekomt hoor Enneuh is de stinkluier behendig verwijderd? Hahaha ze kunnen dan zo lekker kreunen he...... Ro, ik betaal je dan idd als we elkaar bij de ingang ontmoeten!! 8,25 toch? Hmm ff kijken hoe de treinen rijden.... Okey....ik kan de trein pakken van half`12 dan ben ik 12.22 in utrecht centraal... Is dat vroeg genoeg of liever wat vroeger nog afspreken? Hoop wel dat mijn tijdelijke OV kaart ff komt scheeld me 8 euro.... Had hem namelijk nog niet gehad omdat ikke vergeten was adres te veranderen hihi...ach ja...heb hem meteen opgezegd scheelt me volgend jaar 55 euro weer.... Ro, je pb komt eraan! Groetjes, Miranda
Mogge! Vannacht weer aardig geslapen (uurtje of 4), dus denk dat ik over de ergste slaapdip heen ben. Sinds gisteren hou ik wel vocht vast en heb ik nu dus dikke tintelende vingers... gelukkig zie je het niet zo omdat ik normaal hele dunne vingers heb, maar het heeft me de hele dag gekost om mijn ringen af te krijgen (en ze staan nog steeds in mijn vingers gegroefd). Sinds ik officieel verlof heb beginnen de kwaaltjes te komen... Gisteren bij de vk geweest en alles weer goed, baby is al goed ingedaald en ligt qua grootte iets onder het gemiddelde, maar passende bij mijn postuur (aldus de vk). @Moor: even een dikke knuffel voor jou! x @Katja: gewoon een rennie nemen hoor! Ik heb 1x een mega aanval brandend maagzuur gehad, echt tot bijna overgeven aan toe en na 2 tablettjes zakte het gelukkig weer af. (helaas duurde het 4 uur voordat ik die tabletjes kon nemen)
Hey meiden Zo het is alweer een paar dagen geleden maar heb er alweer 2 cursusdagen opzitten......moet nu echt beginnen te wennen aan het echte leven. Meiden waarom gaan jullie nu op donderdag naar de JGB!!!!! Ik ga vrijdag!!!! Had ik jullie kunnen ontmoeten zeg!!!! SH......... Naja misschien een volgende keer. Maar idd wat Miran zegt het is voor mij wat moeilijker om dat soort dingen te regelen....dus jullie moeten gewoon eens een dagje naar friesland haha..... Verder gaat alles goed!!! Sigrid heeft 2 dagen gehad dat ze veel begon te spugen en een hele rode kleur had. Ze had geen temp en wat denk je ...ze kan inenen veel meer weer. ik blijf mij erover verbazen. Ze wrijft nu in haar oogjes, begint gerichter wat te pakken etc etc.... meiden ik heb alles wel gelezen maar ben het kwijt dus knuff voor jullie allemaal!!!!!! Liefs ink