Roze motor en mini-club

Discussie in 'Zwanger worden clubs' gestart door KwiePark, 19 nov 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grafisch Ontwerper / Eigen Café
    Grave
    eehhhmmmm... uche, kuch ahum...

*krijgt een kleur*

Mag ik er nog bij? Schaam me diep dat ik jullie lieverds zo verwaarloos op het moment...

2. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Hey ink,
    Wat leuk dat Sigrid ineeens veel meer kan, en balen dat jij op vrijdag gaat....kan je niet ff aanpassen en op donderdag komen hahaha....

Als we een meeting doen kom je toch wel....als we het maar ver van te voren plannen!!

Groetjes,
    MIranda

3. xxsuuzxx

xxsuuzxx Fanatiek lid

7 sep 2008
    2.417
    0
    0
    juf
    Gelderland
    nou vooruit omdat jij het bent :p, hoe is het Pupje?

4. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Morgen suuz, en morgen pup...

PUP! foei toch...waar hang jij uit joh...hahaha..maakt toch niet uit...zolang je maar eens in de zoveel tijd ff keertje komt vertellen hoe het met jouw en je mannen gaat!! Niet iedereen heeft de tijd om vaak op het forum te zitten he...en een nieuwbakken mama...ik kan me nog wel herinneren dat ik vaak met 4 maanden oud om 12 uur nog wel eens zelf in pyjama liep en het huishouden en de kleine aan het doen was hahaha....pfft hoezo tijdgebrek!

Groetjes,
    MIranda

5. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Haai meiden!

Even snel hoor...Ryan heeft echt een klote nacht gehad, huilenhuilenhuilen..zieliiiigg..stomme prikjes ook!

Ik ga donderdag toch niet naar de beurs..vriendinnetje en ik hebben er voor gekozen om met zijn 2tjes een dagje sauna te pakken, lekkerrrrrr

Vanavond komt opa oppassen, want wij gaan naar Frightnight in Walibi, enngggggggg!!!

Ohja over brandend maagzuur..weet ff niet wie dat was, ik slikte ook gewoon Rennies! En op t einde was t die zwangerschapscholestase die dat zuur liet komen :D Hielp geen Rennie meer tegen hahaha

Kussss

6. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    :D he gelukkig, ik ben nog niet verbannen hihi. Over 2 weken moet ik weer gaan werken (GATVERDAMME!) en dan kan ik mooi weer in de baas z'n tijd forummen hihi.

Met ons gaat het goed! Ties doet het prima, hij slaapt sinds vorige week door en dat geeft een hoop rust. Tussen 23.00 en 24.00 uur leg ik hem op bed en dan hoor ik hem pas rond 08.00 uur weer, heerlijk.
    Met John heb ik een goed gesprek gehad over de verdeling van het huishoudelijke werk. Eindelijk snapt hij dat ik niet zijn persoonlijke slaaf ben wat dat betreft en we hebben goede afspraken kunnen maken. Hij houdt beneden de kroeg en de keuken schoon en ik boven ons appartement MAAR hij moet wel zijn eigen troep opruimen zodat ik de ruimte heb om te poetsen. En hij is verantwoordelijk voor Ties als ik aan de poets ga. Dat zijn de afspraken, nu eens zien of het in de praktijk ook zo werkt.

@Moor: wat een mooi meisje! Ik heb me eens van mijn beste kant laten zien en je een kaartje gestuurd ;).

@Kat: borstvoeding maakt mij ook heel erg hongerig... kan de hele dag wel door eten. Nu gun ik mezelf nog een hoop extra's, als ik weer ga werken is dat afgelopen. Ben niets meer afgevallen sinds mijn bevalling en wil er toch nog wel wat kilo's af hoor.

@Miran en Loel: lief dat jullie ons missen hier! Ik mis jullie ook. Ben nog zo aan het goochelen met mijn eigen tijd (welke eigen tijd?).

Van de week had ik een hele update gemaakt, voor iedereen iets liefs geschreven... knalt de verbinding er hier uit. Vervolgens 4 dagen geen internet gehad boven en beneden in het cafe is niet echt ideaal om eens lekker te forummen. Baalde als een stekker.

Wie is Wendy? Weer een nieuw gezicht in de RMMC?

Knipje, hoe gaat het met je meis?

Knuffels en kusjes voor jullie allemaal!

7. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Aaah zielige Ryan...zoveel last van de prikjes...Hopelijk is het snel beter!

Veel plezier!! ZOu ook wel willen naar walibi..maar is zo ver rijden voor ons hahaha. Enneuh niet naar de JGB...maar naar de sauna..ook lekker hihi.

Groetjes,
    Miradna

8. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Wendy is een meisje wat hier meelas...ze was alleen want geen vrienden omdat ze net verhuisd was...thuis gebonden door bekken problemenm, bijna uitgeteld....hopelijk is alles goed want we hebben al paar dagen niets gehoord!!

En omdat ze toch al meelas...zeiden de meiden tsjah dan kan je net zogoed meekletsen toch........

Enneuh...goochelen...hahaha komt helemaal goed hoor! Wel fijn dat John en jij afspraken hebben gemaakt en dat het nu redleijk werkt!!

Groetjes,
    MIranda

9. Pupke1979

Pupke1979 Fanatiek lid

29 okt 2008
    1.706
    0
    0
    Grave
    Ik ga John uit bed schoppen... wel lief hoor, met een kopje koffie :D
    Straks is de markt voorbij en heb ik nog geen brood.

10. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Haaaaaaaaaaaaai,

heej pup, lekker ding. Thanx nog voor je kaartje. Ik ga je even terug wat terug sturen, want heb een kleine verrassing:)

Fijn dat je met John hebt gesproken. Moet ook wel, zo'n verdeling.

@Miran, je vroeg hoe het met mij gaat hihi. Vergeet ik nog wel eens. Hier ook nog steeds een man die alleen maar lui in zijn bed ligt en alles wat op mij neerkomt. En ik ben geen prater.............
    Rolf hoeft maar 1 nachtvoeding te doen en ik vind da tik geen recht van spreken meer heb. Belachelijk natuurlijk, maar zo steek ik in mekaar. En dus mag ik er ook niet meer over zeuren. Maar vermoeiend is het wel.
    Verder ben ik een beetje uit mijn doen. Denk dat het mijn hormonen zijn. Denk de laatste tijd veel aan shit van vroeger en dat maakt me down. Ben bang dat Noor dat ook allemaal te wachten staat en daar wordt ik dan weer verdrietig van.
    Het liefst zou ik dan met haar naar de andere kant van de wereld willen vluchten en een anoniem, zorgeloos leven willen leiden. Maar ach, voor je verleden kan je niet vluchten. Het reist net zo hard met je mee.

Maar ik geniet ook wel hoor. Ik ben zo gelukkig met haar. Ze is fantastisch. Soms zit ik op de bank en moet ik gewoon huilen van geluk.

@Ink, wat leuk om te lezen dat Sigrid het zo goed doet. Het is vast een sprongetje geweest. Onze meisjes schelen zo weinig, vind het wel leuk om het te lezen.

Ik las een week of wat terug dat je nog steeds moest weken. Hoe is dat nu? Bij mij zijn er nog 2 open plekken van het scheuren. Het ziet er niet rood en onrustig uit. Zijn 2 plekken van ongeveer 1 cm. Wat denk je/denken jullie. Na laten kijken of afwachten?

11. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    Bij mij begon de vk ook over inenten tegen de mexicaanse griep en dat het met name belangrijk was voor vrouwen in de laatste 3 mnd van de zwangerschap... ik weet het nog zo net niet..

12. SylviaM

SylviaM Fanatiek lid

1 jul 2008
    2.292
    0
    0
    @ Daan: hi!! Ik zou wel even laten kijken naar je plekken hoor, je zou toch denken dat dat onderhand weg zou moeten zijn.. ((((knuffel))))

13. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Hai Daaaan!

Meis, je doet het hardstikke goed! Noor krijgt vast een zorgeloos, mooi leventje met zo een mama als jij! Dus daar hoef je echt niet bang voor te zijn lieverd!

Zoo kusss

14. Daan78

Daan78 VIP lid

25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Je bent een schat Sas. Lief dat je dit zegt. En toch blijft het knagen. Maar weet je, ik zal dit toch ook moeten inpassen ergens. Ik moet ook er ook niet vanuit gaan dat mijn lieve, kleine Noor dit allemaal moet gaan doormaken. En ik moet me er al helemaal nu geen zorgen over maken. Dat weet ik wel.

@Syl, denk je echt? Ook als het er niet onrustig uit ziet? Ik dacht zelf ook wel dat het na 12 weken wel dicht zou moeten zijn, maar goed. Ik ben dan ook nog nooit eerder bevallen.

15. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    Idd ben het met sas eens!! Daan je bent een supermoeder...want het feit dat je je er zorgen over maakt zegt al genoeg toch??

Oh en idd ff naar laten kijken..als het nu nog open is..is niet goed. MIsschien is er wildgroei van littekenweefsel en dat het daarom niet goed geneest...zeker even naar laten kijken. Is het niets krijg je misschien wel iets om het sneller te laten genezen!

Dikke knuffels!

Oh trouwens iemand interesse om 2e hands boeken te kopen...heb er een zooi op bol.com gezet!!

Groetjes,
    Miranda

16. Rootje79

Rootje79 Fanatiek lid

Ach lieve Daan, jij bent een supermama hoor! Dat weet ik zeker. En met Noor komt het vast helemaal goed. Dikke knuffel en nu geen zorgen meer maken, maar genieten hoor! Voor je het weet komt ze thuis met haar eerste vriendje :p
    Enne ik zou ook even bij de ha langs gaan om te laten kijken. Lijkt mij ook niet goed als het na zo'n tijd nog open eigenlijk.

@miran, wat voor boeken zijn dat zoal? Ik heb altijd interesse in leuke boeken. Heb nu ook niks te lezen meer, had gister de laatste ongelezen uit. Dus als je leuke boeken hebt, hou ik me aanbevolen hoor :)

17. Antares

Antares VIP lid

17 nov 2008
    19.894
    3
    38
    ff wat titels.... vooral chicklits..enkele thrillers en baby boeken...en een paar oudere....

Betrapt!
    Mijn eigen manhattan
    De obsessie
    Geleende tijd
    Man gezocht
    Uitgelaten!
    Liefde, stress en andere curiositeiten
    Shopaholic en baby
    een bijzondere relatie
    de tovenaar op het witte paard
    verdwijn
    wie had gelijk, mary rose?
    messias mysterie
    zwerftocht naar het geluk
    kus me kate
    man overboord
    de bruiloft
    baby en kind
    you'll never walk alone
    het Ajax-gevoel
    het stille huis
    daddy cool
    de weddenschap
    oei, ik groei
    woensdagkind
    CSI verboden vruchten
    de drie beloftes van arlene
    prairie city
    schone schijn
    gebroken
    een stralend liefdesvuur
    emily's redenen waarom niet
    tot het voorbij is
    de erfzonde

18. MamaUk

MamaUk Niet meer actief

Haaai meiden!!

Pupke, Daan, leuk jullie weer eens voorbij te zien komen hier! Pupke, kaartje is ontvangen hoor :D van bijna iedereen trouwens! MEGA kaarten van Kwie en Muis :) nemen een hoop ruimte in hoor!!

Moor heeft een beetje last van stuwing... pfff auwie ;)
    Lauren ligt lekker te slapen, inmiddels. Na wakker geweest te zijn van half 8 tot 14 uur. Zou toch denken dat ze dan vannacht ook een beetje zal slapen! Afgelopen nacht in ieder geval gebrul gehad van 3 tot 5. Beetje jammer.

Lijstje JGB:
    Katja
    Rootje
    Miran
    Moor

Oh mama is er, tot later!!

19. Desert

Desert Fanatiek lid

18 jul 2008
    3.216
    0
    0
    Moor stomme vraag, maar had jij mijn kaartje misschien toevallig al binnen?? Want ik weet dus echt niet meer of ik er een verstuurd heb of niet??

Miran, die ajaxboeken en oei ik groei, wat wil je daarvoor hebben?? Oh welke versie is oei ik groei? want ik heb er geloof ik nog een uit 1980, dat je nog mocht roken bij je kind :D geintje hoor...

20. Jutte

Jutte Fanatiek lid

27 jul 2008
    2.186
    0
    0
    Hallo!

Zo zeg...ben vanmorgen in wervelwind met twee meiden de deur uitgegaan...helaas: vannacht kwam Jelka na de fles van 23.00 weer ouderwets om 3.00 uur en om 7.00 uur, alsof we weer een jonger kindje hebben, haha, nou ja, wist wel dat het doorslapen tijdelijke gelukstreffers waren...

Vandaag is ze wat onrustig, ik ben bij mijn ouders, moest naar fysio en griepprik halen. Kom ik bij ouders thuis, Jelka huilen. Heb haar even getroost en in de wieg gelegd en nu slaapt ze bijna een uurtje al heerlijk. Mama's weten toch het beste, maar ja, over twee weekjes gaat mama weer werken....

@ Miranda: ja, ik moest eigenlijk echt 8 weken aftrekken van Mirthes leeftijd, zo ook met Oei ik Groei, maar daar klopt dus geen bal van, want dat zou betekenen dat Mirthe de eerste 8 weken geen mentale ontwikkeling doormaakte, haha, nou echt wel!
    Alleen op het consultatiebureau waren ze daar heel strikt in, waardoor Mirthe altijd te zwaar was :(
    Ben blij nu een "gewoon" geboren kindje te hebben, want op de één of andere manier krijg je juist van de buitenwereld altijd zo'n opmerking "goh, je ziet helemaal niet meer dat ze te vroeg geboren is hè?" of "ach ja, ze is te vroeg geboren hè"...

@ Moor, juist mama's kunnen veel dingen tegelijk, let maar op straks als je er helemaal goed in zit, 's ochtends, douchen, jezelf aankleden, kind uit bed, wassen, voeden, aankleden, inpakken en de deur uit, wauw, je denkt aan zoveel dingen tegelijk, wondermama's zijn we!
    En vaak staan de papa's een beetje hulpeloos toe te kijken hoe jij als wervelwind je ochtendritueel afspeelt!

*en dan kom je op je werk, heb je maar één oog gemascaraad, omdat je tussendoor gestoord werd, zit er nog een haarclipje aan het randje van je shirt geklikt die eigenlijk in je dochters haar moest zitten en ontdek je dat je wéér je kopje koffie nog onder het apparaat hebt staan en de lunch nog op het aanrecht ligt, dus je maar de liga van je dochter, die je wèl altijd in je tas hebt zitten, opeet*

Dit is de wijze les van de week!

@ Rootje, haha, die LEDlamp ja, wij ophalen, hoopvol in onze schemerlamp in de woonkamer draaien, aanzetten *BAFFFF* in het volle licht, haha, dag gezelligheid in de woonkamer.....jammer zeg....

@ Marieke, oei, wat een verhaal van die man en meisje die je kent, vreselijk.....heeft hij een goede straf gekregen? Ik ben altijd van mening dat die mannen onverdoofd gecastreerd moeten worden (en ik wil het best doen hoor!!!)

@ Ink, ik ben straks een heel weekend in Friesland :D haha, maar niet heel erg bij jou in de buurt toch? (had ik al gevraagd geloof ik, zit in Oostmahorn)

Sigrid heeft dus een sprongetje relaxt genomen, lekker hoor, zo mag het ook wel eens!

@ Pup, alleen als je héééél lief bent

:D:D:D:D

Tuurlijk meid, het is toch logisch als je voor een beebje zorgt, niet iedereen komt dan aan forummen toe!

*Is jaloers op de doorslapende Ties....*

@ Sas, veel plezier vanavond enne.........eerlijk gezegd zou de keuze voor mij tussen JGB en Sauna ook snel gemaakt zijn :)

@ Rennies, kan prima, ik had Rennie Duo op het laatst, ideaal!!

*Steekt DAAN even een hart onder de riem* wel praten hoor meis, ook met Rolf, anders blijf het neerwaarts gaan...
    en hier kan ik me alleen maar bij aansluiten!

@ Moor, ben je nu in één keer gestopt met BV? Haal Saliethee in huis, werkte bij mij als een trein!!!

Deel Deze Pagina